Domácí publikum není příliš naladěno na latinskou vlnu, jinak by musela být Zuzana Navarová v této zemi hvězdou. Hudebně není tato deska ani propadák, ani špička srovnatelná s nervním kubánským albem Buena Vista Social Club. Tým kolem Natalie Oreirové prostě jen odvádí řemeslo na standardní úrovni. Patrně pro ně nebyl problém najmout slušné hráče, kteří se narodili s měkkým rytmickým citem v krvi.
Výhodou alba je určitá uměřenost; muzika se nevtírá do přízně kluzkými melodiemi ani přehnanou snivostí, ale protéká volně a bez křečí. U takové produkce, již má člověk spojenu s kýčovitým seriálovým dějem, je až překvapivé, že dechy, kytary a bubínky znějí přirozeně a bez laciných efektů. Ovšem že by muzika zanechala v duši hlubší stopu, to se o ní - kromě spontánní písně Que si, que si - říci nedá.
Oreirová zpívá sice dobře, ale dekorativně; bez zřetelnějšího výrazu a hlubšího obsahu. Snad se posluchači přes tuto desku dostanou alespoň na stopu originálnější latinskoamerické hudbě, třeba k Omaře Portuondo, Ibrahimu Ferrerovi a dalším zpěvákům z okruhu Buena Vista Social Clubu. Pak album nevyšlo zbytečně.
Portrét Natalie Oreiro. |
Portrét Natalie Oreiro. |
Portrét Natalie Oreiro. |