Ve srovnání s ostatními hudebními stanicemi dává Óčko velký prostor české a slovenské hudbě. "To by ale bylo málo. Hodně také sázíme na komunikaci mezi moderátorem a divákem. Dosavadní bohatá telefonní a SMS účast v průběhu vysílání je dokladem zájmu o tuto interakci mezi divákem a televizí,“ upřesňuje profil stanice Hynek Chudárek, člen představenstva Stanice O a.s..
Óčko, jehož nová image úzce souvisí se vstupem nového investora - výrobce CD nosičů Northern Star, však bude současně nabízet také zahraniční klipy, které jsou stejné jako u ostatních hudebních TV.
V blízké budoucnosti se chce navíc výrazněji zaměřit na podporu mladých ambiciózních interpretů a skupin. „Naším záměrem je, aby domácí hudba byla co do množství i kvality uváděných klipů plně souměřitelná se zahraniční,“ doplňuje Hynek Chudárek.
Óčko se chce stát v rámci digitalizace televizního vysílání v ČR první hudební terestrickou televizí s tímto způsobem šíření signálu, a tím posílit svou pozici oproti hudební televizní konkurenci.
Fotografie z natáčení hudební televize Óčko. |