Necelá desítka maleb je konzistentní. Mají vnitřní napětí a opakovaně stavějí na metaforickém přenosu informací – odkazují k archimboldovským variacím, romantické malbě i k pop-artu.
Zjevné narážky na marnivost
Živanovičová používá polstrované plátno, které vytváří "bochánky", překrývá je však lesklou emailovou barvou, takže spíš než měkké obláčky připomíná tvrdé naleštěné reliéfy.
Motiv je téměř vždycky týž – svalovec obrácený zády k divákovi hledí do krajiny. Ta se mění, jen marnivý kulturista stále dává na odiv své naolejované tělo.
Narážky na marnivost mužů jsou u Živanovičové více než zjevné, zakrývají a přebíjejí sílu, která je stereotypně s muži spojovaná, a hyperbolicky ji komentují, podpořené semtam blankytně modrou, semtam růžovou barvou. Právě hra se stereotypy a jejich chytré využívání je předností, vtipnou nadstavbou autorčiny malby.
Výstava je druhou částí projektu START-UP zaměřeného na umělkyně. Po vydařené prosincové výstavě Adély Babanové potvrzuje kurátorka Olga Malá výběrem neokoukaných mladých umělců kvalitu celého projektu.