Kurátoři výstavy Ivo Gil a Tomáš Dvořák jsou přesvědčeni, že posledních deset let v reklamní fotografii je obdobím, ve kterém se po letech nehybnosti změnilo takřka všechno. "Český fotograf reklamy bývá zahraničními firmami opomíjen," řekl kurátor Ivo Gil. Příčinou podle něj může být to, že "český fotograf, z důvodu zachování zdravého rozumu a nadhledu, často nechce projevit onu tolik požadovanou bezhlavou loajalitu k produktu".
Výstava v pražském divadle Archa potrvá do 26. února. Poté by se expozice měla přesunout do Zlína. Od 4. května ji veřejnost uvidí na Výstavišti Černá louka v Ostravě, odkud se 4. června přesune do zámecké výstavní síně ve Vsetíně.
Reklamní snímek od Pavla a Heleny Márových |
Autorem této reklamní fotografie je Gabina Fárová |
Výstava fotografií v divadle Archa potrvá do 26.2. |
Instalace je složena z prací padesáti autorů |
Kurátor výstavy Ivo Gil (vpravo) diskutuje s návštěvnicí výstavy |
Reklamní fotografie od Ondřeje Kavana |
Reklamní fotografie pro firmu Kenwood od autora Jiřího Skupiena |
Reklamní fotografie pro ČSOB Praha od autora Jana Pohribného |
Reklamní fotografie pro firmu Elit od Jaroslava Prokopa |
Reklamní fotografie pro firmu Rako od autorů Vladimíra Simera a Jiřího Stacha |