Na scéně se vystřídali tři koně, hejno holubů i pes. A hlavně plejáda herců od Davida Gránského přes Veroniku Žilkovou, otce i syna Heřmánkovy, Pavla Trávníčka až třeba po Milana Šteindlera. Muzikál Tři oříšky pro Popelku, který do pražského Kongresového centra přenesl atmosféru oblíbené Vorlíčkovy pohádky, si na nezájem diváků stěžovat nemohl a hlásil od říjnové premiéry vyprodáno. Přesto nyní končí.
„Nebyli jsme schopní nadále projekt ufinancovat, ačkoliv jsme pro to dělali vše, co bylo v naších silách, a to na úkor našich osobních peněz a i zdraví,“ uvedli producenti v prohlášení. Ač je muzikál stále v nabídce Kongresového centra, únorové a březnové reprízy se ruší. Diváci jej mohli naposledy vidět 31. prosince.
„To víte, že je mi líto nechat na tom tolik práce. Doufal jsem, že se muzikál bude hrát třeba každou zimu, děti to měly rády, bylo plno. Ale je to rozhodnutí producenta, s tím já nic neudělám,“ komentoval zprávu režisér představení Filip Renč.
Pořadatelé zároveň přiznali problémy s placením. „Nemůžeme nikoho nadále vystavovat pozdnímu vyplácení honorářů za bezchybně odvedenou práci,“ stojí ještě v prohlášení. Producenti prý musí přijmout svou prohru a zlikvidovat pohledávky. „O tom nic nevím, mně nic nedluží,“ reagoval Renč.
„Dobrý námět podle výborného filmu. Byla to příjemná práce pro všechny, všichni to měli rádi. Pokud se situace spraví, třeba producent Tři oříšky příští rok ještě obnoví. Představení je hotové, nastudované a podle mne se může přesunout kamkoli jinam,“ uzavřel režisér s nadějí. O muzikálu jsme psali v recenzi nazvané Renčova muzikálová Popelka je jako živá. Ale jen když mlčí.