Tovární hala připomínala gotický rytířský sál, o což se zasloužila výtvarnice Táňa Demčáková; tohoto efektu dosáhla pomocí splývavých závěsů a praporců z plastikových fólií a lustrů z dalších recyklovatelných materiálů. Karlínská akce měla oproti konkurenčním podnikům také velkou výhodu: její součástí byl koncert živé kapely, etno-tanečních australských Tribal Drift. Skupina, spojující exotický zvuk australského didjeridoo s nejsoučasnějšími tanečními rytmy, se po půl roce vrátila do Prahy ve skvělé formě a publiku předehřátému diskžokeji Jamesem (UK) a Koogim poskytla možnost "protancovat se" do nového roku na křídlech hudby, která navozuje pocit letu mimo čas a prostor. Tribal Drift uvedli nové skladby, využívající mimo jiné současný drum'n'bass či čisté jamajské dub-reggae.
Už už to vypadalo, že půlnoc mine a lidé se budou bez povšimnutí dál vznášet na prvobytně pospolných rytmických vlnách. Videoprojekce ovšem zobrazila utíkající poslední vteřiny roku, a tak nebylo vyhnutí. Krátké vzájemné blahopřání tanečníků ovšem sál nijak nevyvedlo z tempa.
Do továrny přišlo přes dvě tisícovky mladých lidí, na které ještě čekalo dalších devět hodin rytmického rituálu se špičkovými DJ (Loutka, Tráva, Liquid A), zahraničními hosty, kejklíři a žongléry. Hudbu doplňovala působivá videoprojekce z animovaných i reálných záběrů - v jednom okamžiku se nad křepčícím davem případně vznášela mluvící hlava Timothy Learyho - a světla a kouřové efekty dotvářely atmosféru taneční země zaslíbené.