Diskuze

Scooter se z kanálu nesmějí naposledy

V půli 90. let byste je tipovali jako hvězdičky na jedno použití. Letos vydávají třináctou desku, která zní stejně jako předchozí, ale fanoušci budou spokojeni.

Zizacek

11. 12. 2005 4:31
Vážený pane Štěpánek
Na vaší "recenzi" (ano píšu v uvozovkách, protože toto není recenze ale pouhý blud vašich myšlenek) je vidět, že buď píšete o něčem, o čem vůbec nic nevíte, a nebo prostě a jednoduše nemáte kapelu Scooter z nějakého důvodu rád, (Jak to je ve skutečnosti víte vy sám nejlépe). Píšete, že Scooter se za 10 let změnil jen minimálně. Každý (bohužel asi kromě vás) ví, že je tomu uplně jinak. Doporučuji vám poslechnout si desku "And the beat goes on" a hned potom například desku "The stadium techno experience". Pokud nemáte sluchovou poruchu, poznáte, že deska z roku 1994 je laděná do tzv. "happy hardcoru". Jste jistě zkušený recenzent když píšete pro server iDnes , a tak vám snad nemusím o tomto stylu nic psát. Naopak když si pustíte "TSTE" , uslyšíte hodně podstatně odlišnou muziku. Happy Hardcorový styl je zapomenut, a vy musíte slyšet jasné rytmy moderního stylu. Už samo o sobě jste jaksi pozapoměl na fakt, že Scooter již hraje v tzv. "3. kapitole". Pokud by
0 0
možnosti

Zizacek

11. 12. 2005 4:31
Re: Vážený pane Štěpánek
jste si dal tu práci (o čemž pochybuji) , sám by jste poznal že každá "kapitola" měla své a každá byla svým způsobem o něčem jiném. To, že hudbu Scooter označíte za cirkus už samo o sobě ukazuje, že této muzice bohužel nerozumíte a tudíž nejste kompetentním člověkem na psaní recenze na toto album, nicméně to je debata spíše pro vaše nadřízené.
Dále píšete, že na tomto jak vy říkáte "cirkusu" vyrostla již třetí generace fanoušků a při vydání prvního alba (ATBGO) jim bylo nanejvýš deset. I v tomto s vámi (velmi překvapivě) musím nesouhlasit. Kdyby jste o té době něco věděl, tak by jste toto v životě nenapsal. Ano, v době vydání prvního alba jsem byl taktéž mladý , ale už tenkrát když se řeklo "Scooter", tak to byl pojem. Nejen mezi desetiletými ale i mezi mnohem staršími fanoušky (můžete mi věřit že vím moc dobře, o čem mluvím).
0 0
možnosti

Zizacek

11. 12. 2005 4:31
Re: Re: Vážený pane Štěpánek
Dále se zamýšlíte nad tím,jestli vytrvalá přízeň fanoušků znamená potvrzení hudebních kvalit Scooter. Toto je samozřejmě těžká otázka. Nicméně ať si to chcete připustit nebo ne, dnes už mluvíme o legendě. I proto mně vaše ironické označení H.P.ho více než pobouřilo. Uvědomte si, že Scooter mají pořád vlastní styl ano,je bezpochyby ovlivněn vyvíjející se hudební scénou, ale pořád když slyšíte jakýkoli singl od kapely Scooter, tak víte co posloucháte. Nepotřebujete žádný obal, víte že posloucháte Scooter. A nezlobte se na mně, Marketing tu hudbu nedělá. Jistě, marketingová část udělá své, o tom samozřejmě diskuze není, nicméně 90% singlů které kapela Scooter vydala, byly v době vydání bomby. Neznám singl, který by se po vydání nehrál na diskotékách, neokupoval přední příčky hitparád , nemluvilo se o něm.
0 0
možnosti

Zizacek

11. 12. 2005 4:32
Re: Re: Re: Vážený pane Štěpánek
Dále píšete, že dancefloorový europop byl téměř nezměněn, a nepoznamenán. Z této části nabývám dojmu, že asi chodíte na jiné diskotéky než já, a nebo jste byl na diskotéce asi opravdu naposledy před těmi deseti lety kdy se pařilo na vámi zmiňované Twenty 4 Seven nebo 2 unlimited. Styl který dnes vládne na diskotékách mně osobně přijde více než smutný a někdy bych se rád vrátil do doby právě 2 unlimited. Tehdy totiž vládl diskotékám dance , občas též v té době označované techno. A akce tenkrát byly jedna velká pařba. Dnes je to bohužel o něčem jiném. Na diskotékách se dnes mísí dance , trance s komerčním popem , a speciálně z onoho komerčního popu se stává velmi laciný životní styl. Už to bohužel není to co bývalo, a pokud jdete na klasickou diskotéku dnes , můžete na paření celou noc pod vlivem beatu zapomenout.
0 0
možnosti

Zizacek

11. 12. 2005 4:32
Re: Re: Re: Re: Vážený pane Štěpánek
Je zároveň zajimavé, že si ve vaší recenzi záměrně vybíráte (dle mého subjektivního názoru) nejslabší skladbu "Take me Baby" Pokud budu puntíčkář, tak u správné recenze by tedy mělo být recenzováno všech 12 tracků, a né jen jeden nebo dva, a to ještě (opět dle mého subjektivního názoru) jen ty "nejslabší". Zas na druhou stranu když vezmu v potaz, jakým stylem tuto recenzi píšete, je spíš jedině dobře, že jeste se trefil jen do tří tracků, poněvadž číst vaše bludy ještě déle, to by asi bylo nad moje síly.
0 0
možnosti

Zizacek

11. 12. 2005 4:32
Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane Štěpánek
Musím se i pozastavit na další vaší větou (cituji) : "A když jsme u cover verzí, jeden z chystaných singlů, The Leading Horse..." Dovolil bych si otázku. Jak víte, že zrovna skladba "The leading Horse" je chystaný singl ?  Upřímně řečeno na celém internetu není moc lidí, kteří vědí, jaké singly z oné desky vyjdou, a velice uspěšně se dá pochybovat, že zrovna vy budete vědět, jaké singly z desky vyjdou.
0 0
možnosti

Zizacek

11. 12. 2005 4:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane Štěpánek
Na konci vaší recenze jste tomu ovšem nasadil korunu. Označit Scooter, jako reprezentanty prachobyčejného nevkusu, to už je opravdu moc. Pochopil bych, kdyby jste toto napsal nekam do diskuse na nějaký internetový server, ale aby tento text vyšel na serveru s takovým jménem, jako je iDnes a nadpis nesl název recenze, to už je přinejmenším hazard. Uvědomte si, že píšete o legendě. Píšete o někom , kdo hudebnímu trhu dává 10 let pořád ten svůj jedinečný styl. Ten styl, kterému fandí statisíce lidí po celém světě.....
0 0
možnosti

Zizacek

11. 12. 2005 4:33
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane Štěpánek
Resumé: At se na mně nikdo nezlobí, ale pan Štěpánek neví o čem píše. Tento článek postrádá jakoukoli soudnost a objektivitu. Patri spis nekam do nejakeho tuctoveho blogu radoveho uzivatele internetu, ktery chce rici svuj nazor a né na server s takovým jménem jako je iDnes.
(P.S. Omlouvám se za případné chyby v textu, nicméně v půl páté ráno po mně nikdo nemůže chtít slohovou práci bez chyby :-) )
0 0
možnosti

FanFromPosseForum

11. 12. 2005 10:04
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vážený pane Štěpánek
Zizu mooooc pěkný, chyby nejsou podstatný, podstatný je aby se lidi z idnes a hlavně pan Štěpánek zamysleli co vůbec za ptákoviny vypouští do světa při jejich jménu, kdyby to napsali v jistých dennících tak se tomu vůbec nedivím. BTW skalním přiznivcům ten "heliový" hlásek taky někdy vadí. ale "recenze" stojí za *****, 4.5.2005 někdo z idnes napsal ke koncertu v Praze jaký nejsou Scooter hvězdy a to nejen na iDnes, ale též v MF DNES a o pár měsícu později jsou to zase kanálníci kteří se nesmějí naposled, by mě zajímalo kdo zodpovídá za takový chyby!! Hlídejte to víc! Jinak "křiklavý" booklety?! Musím říct že jejich autor Marc Schilkowski je v Německu velmi uznávaný a nějakej ****** v ČR z něho udělá *****, jinak nejen mě ale myslím, že i ostatním Posse se booklety libí. Viděls sem booklet, pokud se teda tomu tak dá říct, k CD Crazy Frog, děs a hrůza!!! Nějáká ropucha či co to je?! FUJ!! Scooter je BEST!!!! Apache Rocks The Bottom je singl a ne The Leading Horse pane Štěpánek.
0 0
možnosti

FanFromPosseForum