Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rocková dračice Pink přiváží speciální molo

  10:20aktualizováno  10:20
Slavná americká zpěvačka Pink v Sazka Areně představí své letošní album I’m Not Dead. Díky speciálnímu molu bude blízko fanouškům.

Do Česka zavítá sedmadvacetiletá zpěvačka už podruhé – poprvé zde vystoupila v srpnu 2004, kdy objížděla Evropu s předchozím albem Try This.

Tentokrát přiveze nové písně ze své čtvrté desky I’m Not Dead. Kromě nových skladeb Pink samozřejmě zazpívá také své přelomové hity, jako třeba Get The Party Started či Trouble.

Sedm kamionů stačí
V české metropoli se Pink objeví až dnes, v den koncertu. Do Prahy se bude přesouvat z předchozí zastávky svého turné, z Hamburku. Spolu se sedmi kamiony a asi stočlenným týmem spolupracovníků. Jen pro srovnání – její kolegyně Christina Aguilera, která se v Sazka Areně ukáže o čtyři dny později, bude mít kamionů dvakrát tolik.

„Představení Pink však rozhodně nebude o nic chudší, každá z těchto zpěvaček má prostě jinou představu o své prezentaci. Christina Aguilera s sebou vozí skutečnou cirkusovou megashow, kdežto Pink má vystoupení založeno spíš na své osobitosti. A vzhledem k tomu, že má image rebelky a rockerky, tak ty doprovodné věci tolik neprožívá,“ tvrdí Petr Novák z pořadatelské agentury Interconcerts.

Při své show Pink podle Nováka využívá podobné pódium, jaké vozila při posledním turné Madonna. Jeho součástí bude speciální molo, na němž bude při koncertu Pink vybíhat blíž k publiku. Zpěvačka vystoupí bez předkapely, vstupenky na koncert jsou stále v předprodeji.

Pořadatel letos už neprodělá
„Oproti menší návštěvě na koncertě Pink před dvěma lety bude ta letošní určitě mnohem větší. To je jasné už teď,“ říká Novák. V roce 2004 totiž přišlo na Pink jen přibližně 5500 diváků, přičemž pro splacení nákladů a zisk by jich bylo potřeba minimálně dvojnásobné množství. Podobné problémy tentokrát podle pořadatelů nehrozí. Vstupenky se pohybují v cenách 690 a 990 korun ke stání, 790, 890 a 1190 korun k sezení.

Pink se prosadila v roce 2001, kdy vydala přelomové a zatím své nejslavnější album M!ssundaztood. Ke zviditelnění jí kromě muziky pomohla i stylizace do drsňačky. Prošla školou ulice, nenechala se zničit drogami a svůj styl odvodila také od punku. Pink si odmalička rozuměla s muzikou, ostatně začala zpívat v klubech rodného Doylestownu, působila ve skupinách Basic Instinkt a Choice.

Šéfy velké gramofonové společnosti zaujala hlavně tím, že dokázala sloučit energii rhythm’n’blues s rockem a to vše zabalit do dynamických písní. V roce 2000 bylo na scéně místo pro výbušnější zpěvačku, která by šla blíž k lidem a jež by konkurovala Britney Spearsové i Madonně. Navíc rock se vracel znovu do módy.

Pink vypálila do hitparád hned s prvním albem Can’t Take Me Home, které jí přineslo tři hity. Tvrdohlavost se jí vyplatila, když se vetřela k autorce hitů Lindě Perryové a přesvědčila ji, že spolu musí napsat nějaké písně. Většina z nich se pak objevila na albu M!ssundaztood, které se stalo velkou senzací a způsobilo, že si lidé Pink rychle zapamatovali. Hlavně díky hitu Get The Party Started nebo skladbě Family Portrait, ve které se odrazily deprese z rozvodu jejích rodičů.

Rebelka versus princezna
Na dalším albu Try This (2003) se Pink posunula blíž k rocku, ostatně její velkou hrdinkou je tragicky zemřelá legenda Janis Joplinová. Zkušenosti v hudebním byznysu dovedly Pink k výrazu, který by obsáhl folkrock, taneční pop i humor.

Rovněž její kolegyně Christina Aguilera má za sebou tvrdou školu amerického showbyznysu. Nyní se však vrhla na styl muziky ze 40. nebo 50. let, ovlivněné blues a jazzem. V retro hávu, který prezentuje na novém dvojalbu Back To Basics, se bude odehrávat i pražská kostýmová show Christiny Aguilery.

Ta se na rozdíl od Pink dostala do hudebního byznysu z dětské televizní show The Mickey Mouse Club. Zatímco Pink si pozici nezbedné zpěvačky vytvořila rychle, Aguilera musela překonávat dojem, že je vykvašenou hvězdičkou televizní zábavy. V tvrdých poměrech nakonec obstály obě a některá z nich může být i nástupnicí Madonny.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Houslista Leonidas Kavakos a dirigent Jakub Hrůša na zahajovacím koncertě 122....
GLOSA: Filharmonie bez Bělohlávka a proč je Byčkov rozumná volba

Česká filharmonie odstartovala 122. sezonu. Na konci té minulé přišla o šéfdirigenta Jiřího Bělohlávka, místo nějž převzal taktovku zahajovacího večera Jakub...  celý článek

Kapela Inekafe
VIDEO: Slovenští Inekafe se v klipu vydávají na neznámou planetu

Skupina Inekafe letos oslavuje 22 let existence. Při té příležitosti vydává kompilaci největších hitů, připravuje se na prosincové česko-slovenské turné a...  celý článek

Jaromír Nohavica (O2 arena, Praha, 19. října 2017)
RECENZE: Nohavica opět na dosah dokonalosti, halu rozezpíval protestsongem

Jaromír Nohavica, Robert Kuśmierski a Pavel Plánka. V podstatě akustické trio muzikantů si ve čtvrtek podle očekávání podmanilo pražskou O2 arenu. Ostravský...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.