V nedávné době byl rovněž jmenován uměleckým šéfem divadel ve Washingtonu a Los Angeles. Se zpěvem však přestat nehodlá. "Vždy jsem říkal, že nebudu zpívat ani o den déle, než bych měl. Ale ten den ještě nenastal," prohlásil tenorista před velkolepým galavečerem, který navštívil i král Juan Carlos s královnou Sofií.
Teatro Real, které loni uvedlo Wagnerova Parsifala s Domingem v titulní úloze, má za sebou pohnutou historii. Roku 1863 se v něm za Verdiho osobní účasti uskutečnila premiéra jeho opery Síla osudu. V divadle rovněž dirigoval Richard Strauss a další osobnosti. Doba slávy však skončila roku 1925, kdy bylo divadlo uzavřeno, protože do něj prosakovala spodní voda. Občanská válka, během níž v budově vybuchl muniční sklad, dílo zkázy dovršila. Teprve v šedesátých letech 20. století bylo divadlo přestavěno na koncertní sál. O navrácení opery se začalo uvažovat až koncem 80. let. Rekonstrukce skončila roku 1997 a dnes patří Teatro Real, disponující místy pro více než 1600 diváků, k technicky nejlépe vybaveným scénám světa.
Skutečností zůstává, že hlavní město Španělska nemělo po většinu 20. století vlastní operní scénu, s níž by se mohli identifikovat diváci i umělci. Podle Dominga to poznamenalo především generaci zpěváků, do níž patří i on sám. "Nemohli jsme si kariéru budovat doma, a to je škoda," poznamenal tenorista.