Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Okamura opustil TV Barrandov, ta považuje jeho chování za nekorektní

  19:38aktualizováno  19:48
Ještě před startem pořadu Dobrý večer, Česko jej opustila jedna z "hvězd", Tomio Okamura. Moderátora, na nějž televize v jarním programu sázela, se tak rozhodl poté, co mu prý stanice mluvila do výběru hostů. Ta se ovšem brání a tvrdí, že se o jeho kroku dozvěděla až od novinářů.

Podnikatel Tomio Okamura při rozhovoru pro OnaDnes.cz | foto: Dalibor PuchtaiDNES.cz

"Důvodem vypovězení smlouvy z mé strany je rozhodnutí majitele televize zakázat předjednaný rozhovor s předsedou Lékařského odborového klubu panem Engelem, údajně proto, že si ve své televizi nepřeje odboráře," stojí v Okamurově dopisu, který doručil novinářům.

"V situaci, kdy přístup na obrazovku mají či nemají jen vybrané osoby, jde o zcela jiný formát, než na jakém jsme se vzájemně dohodli," dodává.

Televizi moderátorův přístup jednoznačně zaskočil. "Jeho rozhodnutí nepředcházelo žádné jednání s vedením TV Barrandov," reagoval na Okamurova slova místopředseda představenstva a ředitel programu televize Janis Sidovský.

Jitka Asterová a Janis Sidovský

Moderátorka pořadu Prominenti Jitka Asterová a programový ředitel TV Barrandov Janis Sidovský

"Návrhy pana Okamury na výběr hostů jsme zvážili a s ohledem na dramaturgickou koncepci pořadu provozovatel TV Barrandov zamýšlel předmětný rozhovor s panem Engelem zařadit aktuálně do dalšího pokračování pořadu, nikoliv do jeho startu v prvním týdnu vysílání," doplnil Sidovský, čímž popřel tvrzení druhé strany.

"Je ve výlučné pravomoci provozovatele televizního vysílání určovat dramaturgii jím vysílaných pořadů," upřesňuje s tím, že TV Barrandov zcela popírá, že v pořadu odmítala jakoukoliv diskusi o tématech veřejného zájmu.

"Předpokládali jsme, že panu Okamurovi poskytujeme výjimečný prostor k prezentování názorů a jeho postup nepovažujeme za korektní," dodal.

Náhrada by za Okamuru už byla

Desetiminutový zpravodajský pořad Dobrý večer, Česko! se na TV Barrandov začne vysílat každý všední den od 30. ledna v 19:55. Sidovský se nechal slyšet, že by Okamuru vedle Martiny Kociánové případně mohl nahradit novinář Martin Fendrych.

Okamura se nedávno vzdal funkce mluvčího AČCKA a nadále působí jako čestný viceprezident asociace. Zároveň uvedl, že zvažuje aktivní účast v politice; jeho jméno by se mohlo objevit na volebních lístcích do Senátu ve Zlíně.

Vlastníkem TV Barrandov je akciová společnost Barrandov Televizní Studio. Největší podíl v ní kontroluje společnost Moravia Steel, v níž má hlavní slovo podnikatel Tomáš Chrenek.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Harvey Weinstein na Oscarech (Los Angeles, 2. března 2014)
KOMENTÁŘ: Já taky, pláče každá, jež šla s vilným producentem na pokoj

Americké sexuální harašení už haraší na mozku půlce světa. Nejen chlípný producent Harvey Weinstein, ale jak se nově ukázalo, i jeho bratr Bob Weinstein...  celý článek

Dokud nás svatba nerozdělí
VIDEO: Po Nedotknutelných baví komedií Dokud nás svatba nerozdělí

Francouzskou komedii Dokud nás svatba nerozdělí přivedli na svět Eric Toledano a Olivier Nakache, které proslavil nečekaný celosvětový hit Nedotknutelní. V...  celý článek

Trailer k filmu Tvář vody
VIDEO: Kráska a netvor, s nimiž Guillermo del Toro vyhrál v Benátkách

Za Tvář vody, fantaskní pohádku pro dospělé, v níž se potkali Sally Hawkinsová a Michael Shannon, dostal režisér Guillermo del Toro v letošních Benátkách...  celý článek

AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group
Specialista interních procesů

AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group
Ústecký kraj
nabízený plat: 30 000 - 30 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.