Podhradím sice vozily limuzíny celebrity, ale zážitek z koncertu, během nějž ožily slavné písně Karla Svobody a Jiřího Štaidla, pro dobrou čtvrtinu lidí, na které zbyla sedadla z boku, nebyl zdaleka tak exkluzivní, jak sliboval.
Jen něco málo přes hodinu trvající koncert jinak nabídl vše, co sliboval v programu. Otevřela ho instrumentální směs Svobodových písní a suita z Tří oříšků pro Popelku.
Následovalo zpívání muzikálových melodií, ve kterém se však mnozí z vystupujících bohužel neubránili přehrávání a, což bylo nejhorší, laciným vtípkům.
Předstíraný německý dialog Vojty Dyka s Matějem Ruppertem i změna textu písně Včera zvečera z "mor a cholera" na "hroch a cholera" sice část publika rozesmál, ale jinak z toho čišela bezdůvodnost.
Noc na Karlštejněopen air koncert na hradě Karlštejn vystoupili: Vojtěch Dyk, Matěj Ruppert, Jan Budař, Tereza Černochová, Jakub Prachař, Zuzana Stivínová, Jan Maxián, Ondřej Ruml, Český národní symfonický orchestr, Kryštof Marek |
A snaha, aby se na pódiu, kam se vystupující sotva vešli, alespoň něco dělo.
Výkony "zpívajících třicátníků", kteří dostali muzikálové písně na starosti, i Českého národního symfonického orchestru byly standardní a profesionální, ale zdaleka ne uchvacující. Originál připomněly, což byl záměr, ale nepřekonaly, což mohlo být přání.
Nejsvětlejším momentem bylo rozhodně sólo Terezy Černochové, která v Lásko má já stůňu připomněla, že i když se jí sólově zase tak nedaří, pořád platí, že má jeden z nejzajímavějších hlasů na tuzemské popové scéně. Dobře, že tu šanci dostala, dokázala "svou píseň" možná jako jediná v ten večer doopravdy prodat.