Ve spotu, který láká na balet, předvádí v kuchyni otylý mladík své matce taneční scénu z představení, které mu učarovalo.
Který ze spotů Národního divadla se vám líbí víc?
Příspěvek, jenž zve na činohru, se odehrává v nemocnici, kde sestřička dramaticky přehrává své kolegyni vypjatý úryvek z divadla, přičemž pacientovi čekajícímu na endoskopické vyšetření zabodne přístroj do břicha.
Oba mikropříběhy završuje slogan "Musíte to vidět sami".
Podle mluvčího naší první scény Tomáše Staňka schvaloval reklamy ředitel a šéf marketingu ND Michal Janovský ve spolupráci s uměleckou správou, tedy s oběma soubory, a navazují na úspěšnou kampaň, která se týkala vánočního předplatného. "Cílem spotů je přivést do Národního divadla uživatele sociálních sítí prostřednictvím formy, která jim je blízká," vysvětlil záměr Staněk.