Dialogu mezi kytarou a kontrabasem dodává zvláštní zabarvení fakt, že Jurkovič hraje nikoliv trsátkem, nýbrž poklepy obou rukou na hmatník. Umožňuje mu to rozmlouvat s basou možná ještě účinněji a v těsnějším kontaktu než při normálním způsobu hry.
Kdybychom měli tuto hudbu charakterizovat dle určujícího dojmu z ní, nabízela by se etiketa klidné, pohodové záležitosti, rozvíjené s muzikantskou logikou, se zpěvnými melodickými linkami, s dokonalým zvládnutím nástrojů a se smyslem pro integraci.
Doklad, že mainstreamový jazz dovede v rámci vlastních vyzkoušených prostředků produkovat snímky špičkové kvality, jež mohou potěšit i širší než jen jazzové obecenstvo. Onen základní dojem určuje především Uhlířova úvodní skladba Maybe Later, dále rovněž jeho June in Prague a pak závěrečná balada, jeden ze dvou standardů na CD, I Married an Angel.
Hráčská pohodovost tohoto tria je až taková, že v někom může vyvolat touhu po troše vymykajícího se vzrušení. Dramaturgie alba se s tím nápaditě vyrovnává střídáním snímků odlišného charakteru.
Hned po titulní (a úvodní) Uhlířově skladbě nastoupí Jurkovičovo Try Again v poněkud vzrušenější náladě, s jediným opakovaným motivkem, odpovídajícím názvu (Zkus to znovu). Jurkovičovo Blues for Franta je bopová rychlovka s expresivnější náladou, k níž přispěje i sólo bicích.
Uhlířův Hemzák rozloží v trochu nezvykle fanfárkovém motivu bluesovou strukturu na širší prostor. Jurkovičův titul "3/4" je rychlý, téměř klasický valčíček. Uhlířův Waltz for Sonny se blíží klasické baladě na tři. Soubor tudíž obsáhne poměrně širokou škálu nálad, aniž by se zpronevěřil svému nejvlastnějšímu zaměření, jímž je muzikantská nápaditost a společné nástrojové rozprávění.
F. UHLÍŘ - D. JURKOVIČ - J. HELEŠIC - Maybe Later
CD, stopáž 53:34, vydala firma ARTA Records.