Projekt s prvky animace nese název Sedící žena s pokrčenou levou nohou, který choreografka a tanečnice Kristýna Celbová převzala z obrazu vynikajícího rakouského malíře Egona Schieleho, který umělec namaloval v roce 1917, tedy rok před svou předčasnou smrtí, a který je v majetku pražské Národní galerie.
Schieleho expresivní akty (které mu zajistily nejen na začátku minulého století, ale ještě dlouho po smrti pověst kontroverzního umělce), ale i portréty a krajiny byly výchozím bodem pro další tvůrčí proces, který je výsledkem úzké spolupráce choreografky, animátora Petra Kouta a světelného designéra Roberta Štěpánka.
Tvůrci však nehodlají kopírovat či ploše popisovat. Jejich cílem je jakési "rozpohybování" obrazů, nalezení příběhů, které se za nimi mohou skrývat, a současně si chtějí všímat doby, ve které byly vytvořeny, a pokusit se alespoň částečně proniknout do duše a životního příběhu umělce.
Kristýna Celbová (1980) vystudovala Konzervatoř Duncan Centre. Od roku 2002 studuje na HAMU obor Choreografie. V roce 2003 obdržela Cenu Sazky za "objev v tanci" za představení Agáta 19... Dosud zrealizovala šest vlastních představení.
V roce 2006 reprezentovala český současný tanec v Mexico City v představení Noche de danza checa. Účastnila se mnoha domácích i zahraničních tanečních festivalů, na některých z nich byla oceněna. Podílela se na pohybové práci s klienty Centra pro uprchlíky a několik let vedla pohybové dílny v česko-francouzském projektu Audabiac.