Na výstavě Čas a prostor v megalopoli lze shlédnout díla osmnácti výtvarníků převážně z Německa, Rakouska a Belgie. Jejich práce vznikly za poslední čtyři roky a během příprav se pohybovali po mnoha státech světa: USA, Číně, Brazílii, Madagaskaru, Mexiku či Izraeli. Nedílnou součástí byly i návštěvy v utopických městech vlastní fantazie.
Ve svých dílech se snaží prozkoumat různé životní styly obyvatel, kteří si po svém uzpůsobují městskou krajinu. Hledají také vztah k prostředí vysokých městských představitelů a dekonstrukci představ politiků a plánovačů. Na základě modelových prací se snaží prozkoumat strukturu a dějiny příslušného města. Jednotliví umělci pochází z různých částí světa, i když v nedávné minulosti zakotvili ve třech evropských státech. Tato skutečnost odráží i jejich kosmopolitní zaměření.
Výstava Magdaleny Jetelové je zaměřena na autorčiny projekty z druhé poloviny devadesátých let. Ústřední částí expozice jsou její laserové projekce na městské objekty v Londýně či bunkry z druhé světové války postavené k obraně pobřeží. Tento projekt navazuje na dřívější práci Songline, kdy autorka pomocí deseti radarových reflektorů rozestavěných v Melbourne pomyslně spojila toto město s New Yorkem. Celý projekt bylo možné sledovat pouze ze satelitních snímků. Jetelová pojímá prostor jako systém možných tras spojujících dvě místa.
Magdalena Jetelová se narodila v roce 1946 v Semilech. Studovala na Akademii výtvarných umění v Praze. V roce 1985 emigrovala do Německa. V době normalizace se Jetelová zaměřovala na práci se dřevem. Její gigantické stoly a židle v té době působily jako světlé body v nekonečné šedi. V polovině osmdesátých let se výtvarnice stala protagonistkou neoficiální alternativní scény. Další posun v její tvorbě se orientoval na prostorové instalace a práci s laserem.