Bezesporu repertoárově nejsilnější je první CD, obsahující bez výjimky písně ze 60. let. Není stavěno přísně chronologicky, byť "presleyovka" Co je to láska (Don´t Be Cruel), kterou album začíná, je skutečně i nejstarší přítomnou nahrávkou Evy Pilarové.
Najdeme zde i řadu dalších slavných písní z období zpěvaččina angažmá v Semaforu a posléze v Rokoku, mj. famózní duet s Karlem Gottem Dotýkat se hvězd z filmu Kdyby tisíc klarinetů, samozřejmě nepostradatelné duety s Waldemarem Matuškou Ach, ta láska nebeská a Tam za vodou v rákosí, ale i sólové šlágry Oliver Twist nebo Malé kotě.
Dnes poněkud opomíjenou perlou je anglicky zpívaný a skupinou Olympic nahraný duet s Pavlem Sedláčkem Hey Paula!, přesvědčivé jsou i české verze písní z amerického "zlatého fondu": Noc a den Colea Portera, Swing (to mě baví) Leonarda Bernsteina a zejména tři písně z muzikálu Divotvorný hrnec se známými texty Voskovce a Wericha (U nás doma, Tam za tou duhou, Ten, kdo nemá rád).
Zajímavým odskokem je česká verze slavného šansonu Jacquesa Brela Ne me quitte pas. Skvělým Ondráčkovým a Schneiderovým Rekviem (jasnozřivě předznamenávajícím události, které se odehrály až více než rok po natočení písně, jež byla dokončena na jaře roku 1967) první disk končí.
Druhému disku, obsahujícímu převážně písně z první poloviny 70. let, udávají tón především dva skladatelé: Karel Svoboda a Bohuslav Ondráček. I když dodali zpěvačce řadu kvalitních písní v ranku středního proudu, nevyužili jejího swingového potenciálu.
Mezi nejzajímavější nahrávky tak patří starší duet s Martou Kubišovou Amerika je Amerika (ústřední píseň Bernsteinovy West Side Story) a překvapivě velmi civilní verze Bachova/Gouonodova Ave Maria, známé parádní číslo "technických" zpěvaček, z nichž mnohé by si ale od Evy Pilarové mohly vzít příklad co do výrazu.
Z trojalba se zdá, jako by 80. léta snad ani neexistovala - v té době skutečně Eva Pilarová neměla mnoho silného repertoáru, částečně se vrátila do jazzových klubů a nahrávala jen sporadicky. Duet s Evou Olmerovou Znám Tě je milým ohlédnutím za společně strávenými lety i vzájemnou poklonou obou výborných zpěvaček.
Na třetím disku samozřejmě nechybějí slavné scatové verze klasických kousků, Mozartova Tureckého pochodu a Montiho čardáše, stejně jako příjemná swingovka Únava na mě je krátká. Nicméně: není náhoda, že velké koncerty typu slavného vystoupení na rockovém festivalu v Trutnově, kde Pilarová doslova smetla mnohatisícové hlediště, staví jedna z našich nejlepších zpěvaček především na písních, které najdeme na prvním ze tří cédéček.