Zdá se, že členové inscenačního týmu spoléhali hlavně na jméno i humor osvědčeného autora a už se příliš nesnažili učinit scénáře pro domácí jeviště originálními.
Tomáš Rusín zvolil úspornou výpravu, jejímž základem je dlouhé molo napříč jevištěm. První aktovku dramatik situoval na břeh řeky Hudson. Tento fakt publikum pochopí jak z jejího titulu, tak z kontextu. Scénické řešení sestávající z lavičky, schůdků, popelnice a několika světel nad hlavami účinkujících je však v tomto případě poněkud nicneříkající. Druhá hra je zasazena do běžného, nepříliš nápaditého bytového interiéru.
Riverside Drive dominuje Karel Heřmánek v roli bláznivého bezdomovce Freda, který psal před časem reklamní slogany a momentálně mu z kariéry zbyl jen pytel prášků na hlavu. Fakt, že není zcela v pořádku, podtrhují svítící rohy a také jeho chování nasvědčuje tomu, že mezi nás vstoupil tak trochu šílený ďábel.
Příliš výrazný Heřmánek
Příběhem o bezdomovci se prolíná story dvou dalších osob – ženatého Jima a jeho milenky Barbary. Ztvárnili je Josef Carda a Dana Morávková, jejichž nevýrazné výkony jsou bohužel zcela zastíněny až příliš výrazným Heřmánkem.
Druhá povídka Old Saybrook je naštěstí rozmanitější. Dala příležitost sedmi hercům a je věnována téměř výhradně tématu cizoložství. Nevěru tu řeší tři páry.
V průběhu obviňování a výčitek odkudsi spadne na scénu autor v typických allenovských brýlích (opět Karel Heřmánek). Překvapivě se dozvídáme, že dvě dvojice jsou poskládány jen z fiktivních postav jeho nedopsané hry. Následně se dlouze diskutuje, co s tím – hrdinové se dožadují dokončení dramatu, z kterého se poté stane komerční muzikál.
Na závěr herci zazpívají českou verzi písně All You Need Is Love (Lásku vzít i dát) doplněnou o estrádní taneční kreaci všech zúčastněných. Aktovky Woodyho Allena v rámci svých možností pobaví, neurazí, ale přesto se nemohu zbavit dojmu, že jde o dost promarněnou šanci.
Hodnocení: 50 %