Diskuse k článku

Otroci a uprchlíci obsadili Rudolfinum. Inspiroval i Kendrick Lamar

Odvážný krok ve své dramaturgii učinila pražská Galerie Rudolfinum. V rámci nové výstavy Domestic Arenas kurátoři propojují žánry videoartu, hudebního videoklipu i angažovaného dokumentu. Využívají tak prostor inovativním způsobem, zatímco se snaží upozorňovat na zásadní společenské problémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D64a68v60i57d 25N13o35v19o78t50n54y 3950224946347

Co má dnešní americká společnost a její problémy společného s počátky otrokářství ? Počátky otrokářství sahají přibližně do 7. století a jednalo se o zotročování Afrických černochů Araby. Západní společnost otrokářství ukončila.

+9/0
21.1.2018 20:09

V65á78c37l78a88v 22Š39a49m82š82a 6417170587

Naprosto souhlasím s Vámi. A nejen to. Téma výstavy se veze na vlně uprchlických témat s nimiž nás už stihli ,,obšťastnit,, v rámci NG a projektu čínského rádoby pronásledovaného Aj Wej Weje. Je totiž velmi POPulární se vyjadřovat angažovaně a mluvit o věcech jimž umělec naprosto nerozumí, a to jen skrze jeho naivní nahlížení. Ona plytká glosa se táhne mnoha hodinovým videoartem, zatímco reportéři z Reuters nebo renomovaní sociologové se musí jen smát. A tedy věta pana Nedomy: „Intelektuální výstava se zabývá fungováním světové společnosti,“ Je k smíchu, protože intelektuál ví, že jde o frázi, kterou lze tvrdit o jakémkoliv díle, jakéhokoliv umělce a to i bez toho, aby bylo toto nuceně angažované a tedy aktuálně trendy.

+1/0
22.1.2018 2:06

Najdete na iDNES.cz