RECENZE: I mrštná modelka Wonder Woman podlehla digitální kletbě

Třináct let po Catwoman a dvanáct po Elektře je tu zase komiks se ženskou hrdinkou. Do našich kin vstupuje Wonder Woman neboli bojovná dcera královny Amazonek, jíž to nejvíce sluší v britských kulisách od českých trikařů.

Foto

P95e53t67r 30V37a22ř24á50k 6696279654335

Za mě 6/10, nenudil jsem se, ae nadšený nejsem. Největší problém toho filmu je, že tu postavu bere moc vážně. Zatímco Marvel si při zfilmování Captain Ameriky uvědomil, že jde o šášulu oblečeného ve vlajce USA, dokázaly si z toho ve filmu udělat srandu a uspokojivě jeho kostým vysvětlit, tak tady mi podobný nadhled chybí. Jinak akce není špatná, navzdory délce mi to docela uteklo, akorát Gal Gadot se v podstatě umí tvářit jen dvěma způsoby (zamračená a nezamračená) a celkově mi do té role moc nesedla. Chris Pine byl mnohem lepší a charismatičtější. Jinak nechci spoilerovat, ale bůh války Áres ztvárněný tím hercem, co ho ztvárnil, byl naprosto trapný a dostali mě i ti tři vedlejší "sidekickové" - naprosto největší stereotypy, jaké si dovedu představit ;-D Ožralý skot v kiltu, tajemný indián ověšený talismany a ukecaný arab s fezem. Chyběl už jen vtipný černoch s ghetto mluvou.

+4/−1
1.6.2017 23:23

T87o19n39í77k 94K24u61t23t66m61a97n14n 6723888552

No když jsem otevřel tuto "recenzi" v dnešní MF Dnes, došlo mi, jak MF Dnes dokáže plýtvat papírem, respektive jak dokáže trollit nejen na internetu ale i v tisku. S recenzí tento "text" bohužel nemá co do činění, procentuální hodnocení a slovní zhodnocení filmu (pokud se v textu nějaké dá vůbec najít) neřeším.

0/0
1.6.2017 22:08

Z63d48e89n42ě11k 15S55t11r91n71a19d 1855720966709

Všechny filmy jsou stejné, alespoň podle Spáčilové, která snad nikdy nehodnotila jinak než 60 +/- 10%.

0/0
1.6.2017 21:09

D24a63v38i16d 81F86a78k88t14o19r 2881195436908

bože spáčilová a další její pokus o recenzi... řekl bych, že to je ostuda tohoto webu, ale vzhledem k celkové mizerné úrovni idnes to napsat nemohu. Každopádně absolutně netuším proč spáčilová tyto recenze na superhrdinské filmy píše, když tento žánr očividně nesnáší. Očividně nějaká forma její soukromé války. Každopádně recenzovat filmy žánru, který nemá ráda jako celekm nemá smysl. To je jako kdyby někdo psal recenze na horory a nedokázal poznat kvalitní horor od špatného a všemu dával nízkou známku. Nebo jako kdybych psal recenze na zahradní sekačky a protože tomu nerozumím a sekání mě nebaví, tak všem dával stejnou průměrnou známku bez ohledu na skutečnou kvalitu. Co na tom, že wonder women má na rotten tomatoes 92 % hodnocení, na metacritic 75 % a na české čsfd má 80 %, spáčilovou žánr nebaví a tak všemu dává stejně nízké hodnocení. BTW: že spáčilové nedošlo, že tyto filmy bez CGI natočit nejdou, není problém tvůrcu...

+2/−2
1.6.2017 19:08

I79r77č73a 73B73u34r17š67o22v20á 3325940473306

Jsem překvapená, že paní Spáčilová

a) neodešla už v polovině filmu, neboť v její hlavě již bylo dílo dokonáno

b) si ani jednou nepostěžovala na politickou korektnost, s níž si autoři dovolili natočit film s ženskou hrdinkou A režírovaný ženou!

+4/−4
1.6.2017 17:11

J90a32n 26Z90á98v12e33s91k31ý 1855193669

Proboha proč někdo napíše Gal Gadotová ;-D vždyť to zní úplně příšerně.

+1/−1
1.6.2017 17:08

L58a39d10a 33N67o23v74a33k 4272973457

protože mluvíme a píšeme česky....?

0/−3
2.6.2017 2:31

J61a64n 39Z57á14v41e42s67k61ý 1945563729

aha, no to jste mi to teda vysvětlil. Postavil bych to na stejnou úroveň jako když vás oslovím pane Novák, místo pane Nováku, prostě je to prznění příjmení

tisíceré díky

0/0
3.6.2017 18:03

L22a20d85a 85N51o68v92a67k 4172243447

jojo, no jestli se ti čeština nelíbí.., nemusíš jí používat... My co se nám líbí s přechylováním nemáme problémy... Mimochodem nevadí ti prznění cizích jmen při jejich skloňování...? Ty bys jistě napsal..., nedávno jsem viděl zajímavý film s Brad Pitt... kde hrál s Angelina Jolie... Viděl jsem už hodně filmů s Brad Pitt, ale tenhle mě opravdu zaujal...

0/0
4.6.2017 23:06

K33a83r10e97l 44F97r76a49n83ě39k 3668863427935

Ovšem pořád lepší než s Andelinou Jiliovou.;-D

0/0
10.6.2017 13:11

J89i33r69i 90B62o93r45o28v24y 7477266537813

Od filmu jsem mnoho neočekával, protože komiksové příběhy jsou kresleny pro čtenáře a těžko se převádí na filmové plátno. Pokud se to podaří, pak je to sice příjemné setkání, ale už je to jiné zobrazení příběhu. Amazonka Diana ze své kreslené podoby ožila do pěkně tvarované a sebejisté mladé ženy. Ano, bojuje se zlem, ale dokáže být žensky přitažlivá, koketní i naivní v neznámém prostředí. Možná, že se to nebude mužům líbit, ale Diana bude nejspíš pokračovat ve svých záchranných misích i v dalších filmech. A dívčí pokojíčky vyzdobí plakáty s neohroženou hrdinkou. http://www.zk4.cz/7Z

0/−1
1.6.2017 15:15

O62n42d66ř65e81j 11U84r57b82a34n 8377340149917