Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Šifry, hrobky, kápě. Kudy ven z českých seriálových Labyrintů

Dušička má konečně pokoj. Totiž dušička televizního fanouška temných detektivek, který si v loňském rozhovoru iDNES.cz s Viktorem Preissem přečetl, že se v druhé řadě seriálu Labyrint objeví věrná atrapa hercovy uříznuté hlavy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K22a75r95e12l 30N40e18č87a87s 5623669580650

Inspirované severskou tvorbou. Sleduje-li člověk skutečné dokumenty/např.série Kriminální případy/ ví,že reálné vraždy nejsou tak vyšperkované,monstrozní .

Skutečné násilí a motivy jsou fádní a zlo šedivé. Co do krutosti ale daleko hrůznější.

Motivy taktéž většinou fádní.Žárlivost,sex,peníze.

Labyrint byl takový český Dan Brown kombinovaný s Nesboem.:-)

27.4.2017 22:45

N68a49t81á80l86i34e 90P89r69a62v26d55o51v92á 5377588888610

Nesrovnávejte se severskou detektivkou. Děkuji.

2.5.2017 16:20
Foto

J12a47n 68H16a40ž96m75u68k47a 6283396625

Jednička byla super.To se člověk i bál.;-)

Dvojka byla klidnější, ale až do posledního dílu se dalo jen spekulovat o co jde.

Trojka předpokládám nenaváže, ale bude mít nový příběh.

27.4.2017 17:07

J44a76n 38J34i34r58k14a 7530530980

Figur jak na vorloji: v poslednim dilu se porad mluvilo o nejakym Tumovi a ja ani manzelka jsme zaboha nebyli schopny si vzpomenout, kdo to byl. Nevim to doted.

Jakou roli tam vlastne mel ten Kriz?

...a propos, to je taky neco: jedna postava se jmenuje "Kriz" a vedle toho je tam jeste Kriz herec. Porad jsme si se zenou museli ujasnovat, koho vlatne myslime (kdyz jsme se sebe na neco ptali, a to jsme se ptali furt, protoze v tech postavach aby se prase vyznalo). Proc se vlastne Dvorak nemohl jmenovat treba Kratochvil? Anebo Dvorak "Dvorak" a Kriz "Kriz". To samy dat tam dva Donutily. Jeste ze se Donutil nejmenoval treba "Stepnicka", to uz bych byl v pytli uplne.

27.4.2017 12:54
Foto

J69a92n 31H84a36ž48m14u83k66a 6933606135

Tady bych nehledal problém v Labyrintu.

27.4.2017 16:56

J76i96ř62í 31S80e75d50l89á58č32e51k 9506336631209

Čekám, čekám a čekám... Na co? Až budu moci sledovat krimi, kde v čele zásahové jednotky nebude tasit zbraň půvabná mladá kriminalistka, která to všem chlapům dává vyžrat. A hlavně nebude šéfkou oddělení či případně neohroženou a všeznalou komisařkou.

26.4.2017 19:30

L73i64b13o33r 40H56l58u92b68u46č46e75k 4890410987237

... pusťte si Zemana...(majora)...:-)

27.4.2017 0:11

J54i94ř49í 25Š34l56a37j94s 5814714761581

Petra Hodová 49159 R^R^R^R^R^V :))

26.4.2017 17:48

I78v44a97n 43M84i25n50a73ř91í39k 8571780462495

Jsem starý a invalida, kromě počítače mi jako zábava zbývá celkem jenom televize, když si mám vybrat mezi kriminálkou českou a americkou, je rozhodování celkem snadné. V české kriminálce automobily vybuchují a létají vzduchem mnohem méně, i střelba je v ní střídmější. A herci i přes mnohdy pitomé dialogy podávají docela dobré výkony.

26.4.2017 17:47
Foto

J14i38r21k39a 13V23a67n90o52u37r78e67k 6697574408560

Holt z te zamorske produkce nesmite sledovat vsechno ... zvlast ta pasaz o hereckych vykonech je mnohdy usmevna

27.4.2017 8:27

S95t44a73n86i25s20l66a12v 76K56r55e83j72c79a13r 2201678543196

Je pravdou, že na rozdíl od té zahraniční produkce, se v ČR, bud vyrábějí krimi nebo komedie nikdy oboje na jednou. Český divák se s "hrdiny" stotožnuje a bere si je za vzor. Ale zapomíná, že herectví je pouze kašpárkovství. Pokud by v kriminálkách hráli opravdoví kriminálníci a kriminalisté a lékaři a pacienti, možná by se nebylo na co koukat. - Je dobře, že nám tv media nabízejí příběhy zahraniční a to i z reálného tamního života, jako je Doktor z hor, nebo Rosamunde a Inge. Pokud se člověk chce podívat na českou, musí jít na YouTube a pustit si Velrybu,Polepšovnu nebo Hospodu. Ty nikdy českého diváka nezklamou. Od natočení Novácké Hospody se nic lepšího natočit nepovedlo pro diváka jež upřednostnuje zábavu a pohodu před všedními nebezpečími běžného života.

27.4.2017 9:05

E86v90a 53B60e47r54a64n75o17v89á 3572457816135

ještě Comeback... nezapomeňte na Ozzáka :-)

27.4.2017 10:01

M43i97r10o82s11l74a27v 22S11t72a10s46t20n44y 7684633976641

Českou tvorbu moc nesleduju, ale vesměs mě těší, že nějaký kvalitativní posun tam za poslední dekádu dle tuzemských reakcí zjevně je.

26.4.2017 15:56

P58a89v84l46a 19K53v30a36p77i64l11o35v69á 7659968474897

Labyrint I. byl pecka. Labyrint II. nebyl špatnej, ale už jsem se tolik nebála a byl překombinovanej. Zbytečný postavy jsou opravdu špatně. Rozhodně nepřidávají na zajímavosti.

Jinak tentokrát bod pro paní Spáčilovou "potomek Přemyslovců se s potomkem Ježíše může těžko poměřovat" ;-D

26.4.2017 15:37

J75i68ř21í 66J71a17n21d73e40r58a 3733544283643

Jednička byla možná zajímavější, ale to nic nemění na tom, že i dvojka se mi líbila. V jedničce byl vodítkem obraz H.Bosche, ve dvojce se nebylo moc čeho chytit, ale vyzdvihl bych úvodní dvě vraždy, kde se až do posledního dílu zdálo, že jsou úplně mimo celé dění a ejhle... :-)

Škoda jen, že se celá pointa vysypala během posledních deseti minut, mohlo to být trochu roztaženější, klidně s přesahem do ještě jednoho dalšího dílu.

Trojka má otevřená dvířka ze dvojky nejen v "bříšku" novinářky, kdo sledoval pozorně, ten tuší... :-)

26.4.2017 15:32

J71i31ř93í 46J27u54ř53i23c63a 2738573541

Děkuji, napsal jste to za mne a přesně. I když o trojce bych nespekuloval. ;-)

26.4.2017 22:56

K90a44r45e71l 74V75a54l46i30š 7729316948462

Kudy ven z českých seriálových Labyrintů?

Prostě vypnout. :-P

26.4.2017 14:32

V32á23c38l96a79v 88L76a13d20a 6812693974433

Preise jsem podezříval od třetího dílu

26.4.2017 13:54

P13e11t72r 31N25ě97m13e97c 4595652822957

Dokonce od 3. dílu z Labirintu I.

27.4.2017 7:17
Foto

J23a12n 78H52a20ž34m11u30k24a 6323176315

;-DR^;-D

27.4.2017 16:55
Foto

V98e34r75o76n64i23k40a 35B88í14l77e20š43o29v10á 9100797488282

A tak sme sa pri teple domáceho krbu dívali ja i moja pani matka na posledný diel Labyrintu II......................kým nám idylku nenarušil môj brat a nespýtal sa, že o čo tam vlastne ide. Po krátkej výmene názorov sme usúdili, že v podstate to netušíme ani my. A ten posledný diel bol "los paškvilos totalos." Ale podľa tehotenského bruška Emilovej "akožepriateľky" súdim, že si filmári poistili ďalšiu dejovú líniu pre Labyrint III. V podstate by bolo bývalo stačilo, keby sa z hrobu Emila Zachariáša odrazu prudko vystrčila ruka - samozrejme v noci a za prudkého dažďa.

26.4.2017 13:33

J25i77ř41í 95J92u62ř10i40c39a 2598723421

Nemyslím si. Dle mého to bylo jen takové pomrknutí na diváky jako že kluci z klubu mohou pokračovat vesele dál. Ale že by se trojka měla motat opět kolem tohoto si nemyslím.

26.4.2017 22:58
Foto

J82a85n 49H24a92ž98m78u31k81a 6103686645

Přesně.Trojka bude o něčem jiném.

27.4.2017 17:08

E87v23a 74B74e98r90a81n29o24v51á 3672137836555

prepáčte, ale to veru nie... "Vrána" s Brandonom Lee bola iba jedna ;-)

27.4.2017 10:04

P44e80t71r 59Š40k93o59d53a 5147770604420

Souhlas, myslím, že kriminálek obecně je až moc. Labyrint II sice dobrý, ale opravdu už ta strašidla, mýty a podobné nesmysly patří do pohádek.

26.4.2017 13:19

P59e84t85r 49D49r92a94p40a37l 3375748863645

kriminálka je pohádka pro dospělé

26.4.2017 13:21

M64i59l81e59n62a 71K97u55l89h25á32n86k11o38v18á 6343924621

Souhlas..jednička se mi líbila moc..ve dvojce trochu překompinováno;-)

26.4.2017 12:35

Z30d69e30n39ě49k 69R39a64j28s63k89ý 4591146525446

Se Spáčilovou tentokrát souhlasím. Strach se přestrašil.

26.4.2017 12:26

T84o52m38á94š 92K31a27v97a69n 7615388957346

Proč za vším hledat nějaké logické vysvětlení.. Já bral Labyrint 2 i trochu jako pohádku pro dospělé ty přece dělá pan režisér rád..

26.4.2017 12:14

P26e15t92r 12F28i13r81m34a43n 4937395527207

Mně depta, jak ve všech seriálech hrají ti sami herci.. Kolikrát si snažím vzpomenout jak to bylo v minulém díle a ono je to úplně z jiného pořadu.. Hrozný

26.4.2017 12:13

P91e42t42r 37D36r34a71p82a58l 3925338813635

no, tak český herecký trh asi nebude nepřeberný a počet produkcí se poněkud rozrostl. Druzí zase nadávají, proč u nás hrají Slovenky. Vzpomeňte třeba na dobu 70. a 80. let...všude Menšík, Sovák, Bohdalka a to byla jedna televize. mě se naopak zdá, že dost prostoru dostávají herci nepříliš známí, samozřejmě že v hlavních rolích bývají zavedené tváře

26.4.2017 13:20

O67n37d47ř13e41j 78B17u10r68e93š 5460834653119

Myslíte toho přítele zavražděné Válkové jak hrál i začínajícího policajta v případech prvního odělení? ;)

26.4.2017 22:51

M33a41r12t28i94n 10A63x78m17a15n 1377290118694

Seriál určitě zajímavý, souhlasím s názory, že možná zbytečně překombinovaný a vše podstatné jsme se dozvěděli až v posledním díle. Všiml jsem si několika nelogických věcí, největší asi když Bruder (V. Preiss) usekl zabil vlastního psa a usekl mu hlavu, to by neudělal ani Joker z Batmana:-)

26.4.2017 12:09

D98a53l32i44b18o94r 30C28h65l16u55p 5367202413844

Mě osobně se tento seriál libil. Jistě něco bylo přes čáru, ale to mi nevadí, Má to zajímavý nápad, napětí a i herecké obsazení bylo kvalitní. Nechápal jsem to jako klasické krimi. Navic tato díla režiséra Stracha mě postrčí k tomu, aby si otevřel knížku či net a něco zajímavého a pro mě nového se dočetl o zde třeba Václavu III a jindy o Santínim atd... Tomuto režisérovi prostě fandím !!:-)

26.4.2017 11:47

J41a73n 42J88i50r15k80a 7340610300

Maj tam figur jak na vorloji! Sledoval jsem na netu paralelne Labyrint II a Spravedlnost a byl jsem z toho mnozstvi postav div zivej.

Kolik musi Strach zivit deti? To musi tocit vsechny tyhle (sakra uz zas ten cenzor v patach - vy vite co). Ty prvni serie s Trojanem a Dvorakem (naky ty Brany a Pasti) byly sice taky postaveny na hlavu, ale urcitej puvab mely. Ale tyhle Labyrinty uz jsou akorat pitomoucky. Vykrada sam sebe, zednari, zahrobi, hlouposti... Preis hraje uplne to samy v Labyrintu jako v Brane... Mrtvola s krajtou na krku... Hallo?

26.4.2017 11:32

K62a68r66e72l 68K94o35n50e87č97n97ý 9937913614316

Labyrint ll.- velice komplikovaný příběh, narvaný postavami, místy zbytečnými (záletný manžel s milenkou, kteří mají za úkol pouze nabourat do auta důležitějších aktérů, ale je jim věnován prostor rozsahu bakalářské povídky), u kterých by si člověk musel kreslit grafy vzájemných vztahů, aby udržel přehled. Celé to vyvrcholí naprosto banálním rozuzlením, při kterém si člověk říká, jestli to vůbec stálo za to. Oproti jedničce rozhodně zklamání.

26.4.2017 11:22

V92l38a20d83i61m87í54r 37V67y74s29o94k54ý 8672802581475

tak zrovna ti dva nabouraní - nebyli vůbec důležité postavy a kolik času bylo tomu lobistovi věnováno... no hrůza :(

26.4.2017 11:30

J50a19n 55J73i66r58k98a 7430860400

Uz i jednicka byla prastena. Co to jako je mrtvola na krizi z krajtou kolem krku...? Se fakt zblaznil...?

26.4.2017 11:34

J83i89ř96í 43J74u47ř95i87c83a 2868953511

Ach jo. S vámi je to těžké. Autor to v seriálu mnohokrát vysvětlil a vy to pořád nechápete. To jako podivovat se nad tím, že v Sedm někdo napodoboval smrtelné hříchy.

26.4.2017 23:01

J46i11ř79í 22Š44l10a29j16s 5544424401271

A ten největší hřích byl - dát prostředky k natočení takového nesmyslu ;)

27.4.2017 6:53

R45a53d21i21m 47K63a52l34a62s 2540666962821

Někde jsem viděl nebo slyšel vyjádření J.Stracha, kde uvedl, že v Labyrintu III dojde až k nečekané pointě, která ovšem bude vycházet z událostí Labyrintu II.

Jde tedy možná o klasický problém, kdy je "jedna" série rozložena do dvou částí a uzavření se musí dočkat, jak první tak druhá polovina, přičemž mnohé postavy a dějové události se musí objevit a odehrát již v první z obou částí.

26.4.2017 11:42

D84a32n 61H79e30l83e70k63a62l 6236137372659

Spíš jde o marketingový tah a lákání na trojku po druhé řadě, která (podle mého subjektivního názoru) zdaleka nedosahovala kvalit té první. Ale pořád to bylo zajímavé a koukatelné.

26.4.2017 12:03

R77a86d97i86m 20K77a44l63a12s 2570126512761

To si úplně nemyslím, protože tohle vyjádření padlo už před odvysíláním prvního dílu druhé série. Tedy v době, kdy ještě divák netušil, jaký Labyrint II bude.

26.4.2017 12:06

P72e49t42r 98D21r48a35p54a47l 3265448823925

když to tak říkáte, tak mi naskočil hned ztracený kufřík a rychle zmizelý právník neznámo kam

26.4.2017 12:06

J62a19n 42V74a89r57g96u43l35i86č 7561743567793

Zbytečně složité dějové superkonstrukce a superkombinace..Na krimi už se moc nedívám, na tohle ano - kvůli rejžovi Strachovi, jenž umí..Raději normální mord, pár podezřelých, neefektní, ale efektivní detektiv..Asi jak v Mordech v Midsomeru..Na ně se pořád rád dívám..Po xté..

26.4.2017 11:15

P85e15t49r 68D58r31a27p41a92l 3905228803145

se po těch letech divím, že v Midsomeru ještě někdo žije, tolik mrtvejch na jeden venkovskej okres, to je pěkná genocida. Stejně, jako že Poirota furt někam zvali...kam přijel, tam několik mrtvol8-o

26.4.2017 11:25

E26v26a 52B41e59r69a75n94o51v11á 3922247376615

chicht snad až na pár výjimek, kdy se ztratil diamant nesmírné ceny nebo plány k bitevníku ;-)

27.4.2017 14:46
Foto

J28a74n 16V16l21a64d72y77k74a 2612218943244

na zombíky mi nešahejte

26.4.2017 10:58

P43a40v91e10l 80P98l44z26á38k 3181693138432

Krátké série od Stracha mne baví a nijak se to nevylučuje s tím, že někoho jiného ne. Patří rozhodně k výraznému nadprůměru české TV tvorby. Zato mi začíná vadit stále sžíravější kritika mnou kdysi oblíbené Mirky Spáčilové. Sepsutí TV minisérie srovnáním s megafilmem, kasovním kinotrhákem s mnoho násobným rozpočtem je tak laciné až to zavání účelovou ubohostí. Jako bych se posmíval sýkorce, že nemá parametry orla.

26.4.2017 10:56

L96u19b20o19š 96M67a65š17í89n 9799746267168

Velice povedený serial.Jen tak dal.R^

26.4.2017 10:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.