Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Nové Star Wars ukazují rozdíl mezi velkofilmem a velkým filmem

Když v roce 1977 změnily svět filmu Hvězdné války, dostaly přízvisko vesmírná pohádka pro dospělé. S jejich premiérovou, už sedmou epizodou Star Wars: Síla se probouzí, která právě vstupuje do českých kin, se pohádka pro dospělé mění v pohádku pro dospívající.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D26a90n82i21e34l 23V74u18č28e57n87o87v44i38č 4770271972478

vždyť už je to 3. černoch v SW, tak co se čertíte? 8-o

0/0
8.1.2016 13:10

D36a54n87i88e44l 53V46u22č48e78n89o97v37i96č 4820841662788

Tak pro všechny

A) kdo si myslí, že Rey nikdy nedržela meč v ruce, je na velkém omylu (ve vizi vidí hořící akademii Jedi - asi to nebude jen tak!)

B) Finn má, jako každý stormtrooper, výcvik s příručními zbraněmi pro boj z blízka

C) Kylo byl před závěrečným soubojem vážně zraněn a jediné čím Rey zvrátila boj ve svůj prospěch, bylo to, že ho nakopla do zraněného boku... Kylo není Sith, ale rytíř z Rena a jeho výcvik není zdaleka u konce

+1/0
8.1.2016 13:05

J57a34n 25C96i31g61l80e59r 7628331100224

Nevlozil se mi příspěvek?

0/0
29.12.2015 23:26

J60a32n 85C79i49g18l94e81r 7478461980854

Tentokrát naprosto souhlasím s Mirkou. Priserny film, promarnena sance. Nejvíc mě zdeptal ten ruskej ksicht, usatej a nosatej. To prostě nechápu. A proč tolik deja vu? Trapna vykradacka sebe sama! Je to slepenec vsech predchozich dilu. Vubec zadna atmosfera, zadne dobrodruzstvi. Nuda a predvidatelnost. Zklamání jako prase!

+2/−1
29.12.2015 23:23

M43i83c19h90a59l 15B12a76y58e29r91l 8817500158

Mně se film nečekaně líbil navzdory tomu, že nejsem kdovíjaký fanda Stars Wars. Možná právě to celé zlehčení a zjednodušení celého univerza k tomu přispělo v hlavní míře. S recenzí Mirky Spáčilové zcela souhlasím, třebaže argumenty pro poměrně nízké hodnocení neberu jako chyby či nedobře odvedenou práci, ale spíše jako připomínky odkazující na přeci jen po všech stránkách bohatší a "starwarsovější" předchozí díly. Z kina jsem ale odcházel tak nějak nečekaně nabitý pozitivní energií a připadalo mi, že v tu chvíli zvládnu vše, na co šáhnu. Za mě 80%.

0/−1
29.12.2015 15:02

M92a17r38t80i29n 45S98t87a56u14f27č87í88k 1861137296422

Film se mi líbil. Je z celé série nejvtipnější, pobavily hlášky odkazující na minulé díly (lis na odpad...) a navnadil na další díly. Obsahuje i nové nápady, které nebudu prozrazovat. Hlavní záporný hrdina se ještě trochu hledal, ale třeba v dalších dílech se lépe vyvine. Film je velký spektákl a nelze od něj moc víc očekávat. Provázej tě síla :-)

0/−1
28.12.2015 21:55

L57i48b80o22r 21M69a30l54í60č56e51k 6918675496442

Daisy Ridley V

+1/0
28.12.2015 11:11

L74i55b10o65r 10M27a10l10í96č86e78k 6918135696272

Daisy RidleyV

0/0
28.12.2015 11:10

J97a56n 25K70o53n11e37č93n32ý85J83a30n 3718931179304

.. nejslabším článkem jsou herci starých postav.

0/−1
27.12.2015 22:05

M17i68c52h41a88l 31P12i12n42d57j50a93k 5423284667607

-Muze obsahovat spoiler-

nejslabsim clankem je pro me scenar, (zadny novy neni, pouze pretocene sceny ze starsich dilu poskladane v celek) dale pak novy pubertalni "zaporak, ktery svede vyrovnany souboj nejprve s clovekem ktery nikdy svetelny mec nedrzel v ruce a pote se necha porazit holkou ktera se zatim zivila sbiranim srotu a mec rovnez nikdy nedrzela v ruce. Zase to klise otec-syn...jedine plus pro me byl ten novy robutek :)

Tak snad priste bez Forda a s lepsim "zaporakem" to bude lepsi, Episoda I byla taky mnohem slabsi nez II a III.

+1/−1
28.12.2015 12:30

J37a61n 10C36i30g24l48e17r 7808321240814

Souhlasím.

0/0
29.12.2015 23:27

K79a55r16e91l 76J79o20a48c70h80i94m94s54t82á23l 8126162937746

to si ani tech 65% nezaslouží ten film byl o ničem jsem velice zklamán

+3/−1
26.12.2015 15:12

J65a35n 56H68e71l67l85e16r 9678615706

No, původní série je oblíbená i díky době, ve které vznikla. Bylo to něco úplně nového, otevíralo to dveře do neznáma do světa filmů, na které jsme se mohli těšit.

Představa, že po +-30 letech od prvého zhlédnutí (ano, na videu a s německým "dabingem") se těšíme jen na to, viděl staré známé postavy, a že víc není třeba, je bohužel naivní.

primárním smyslem nového filmu není potěšit fanoušky, ale vydělat těžký prachy. a to se bezpochyby podaří.

z mých blízkých a známých, všechno 40+ let, se film nějak výrazně nelíbil nikomu. ano, líbil se 14ti letému synovi.

+4/0
26.12.2015 12:29

J19a73n 49K32o55n36e65č72n24ý32J79a95n 3798411659554

Ano, generace 40+ je dost prosáklá typickým českým škarohlídstvím.

0/−1
28.12.2015 8:46

J53a17n 21P41u23l16e66c 4878357201825

Už dlouhá léta se nemůžu řadit k dospívající a film se mi líbil. Myslím, že se snímek musel líbit všem milovníků původní trilogie HW. Už jen kvůli tomu, že se sešli staří známí. Příběh nebyl taky tak úplně pitomý, Han Solo perfektní. A vyčítat filmu, že v něm hrají ženy a černoši? To už trošku přeháníte.

+3/−3
26.12.2015 8:54

J48a15n 70H21e57l76l60e16r 9558725976

Opravdu musel? Jen kvůli tomu, že jsme mohli vidět postavy z původní série? To vám stačí teda sakra málo.

Tak se zkuste porozhlédnout po tom, co milovníci původní série píší po internetu ... nejsou to samé pochvalné ódy.

+5/−3
26.12.2015 12:24

P55e57t38r 91B70r94a68b55e24c 2131261246787

Tak jsem si šel hned pustit SW6 po shlédnutí SW7 v kině. Postřehy: Kylo Ren měl masku a la Predator. V chodbách rakety s Han Solo, kde byl Finn unášen příšerou typu Vetřelec, byl sledován Rey stejným způsobem jako ve filmu Vetřelec. Letky rezistence byli podobné scénkám z Top Gun, a to je už hodně dávno. Vůbec měl celý film válečný nádech. Projev před vojskem Prvního řádu mi přišel jako dejavu Hitlera na srazu v Norimberku. Žádný humor, žádná hudba. Rey fungovala jako Macgyver, Stále jen fokus a efektivita, konkurence, trestání chyb a potvrzování hrdinů a jejich doprovázejících blbečků jako CPO-3, BB-8, ale i třeba Han Solo, Leia nebo Chewbacca. Motorem a hlavní hrdinkou je bezesporu Rey, která nemá hlavu ani patu, ale je modelka, voják a technicky zdatná. Finn je trouba, který vykazuje záporné vlastnosti a je na cestě uvědomování si, že se musí změnit. To je Disney jako vrata. Snoke vypadal jako počítačová verze nějaké obludy z Harry Pottera nebo Azog z Hobbita, ale i jako E.T. a tak vypadala i maska Maz, co měla hlavu želvy. Co mi došlo po shlédnutí SW6? Originalita a objevování nových světů je pryč. Napětí je pryč. Přelévání moci je pryč. Sexualita je pryč. Klasická SW hudba během filmu pryč. Originální sranda pryč. Až moc málo zrůd. Ne SW7 bylo divácké zklamání, ale i potvrzení, že Disney potřebuje peníze. Nic víc.

+4/0
26.12.2015 0:10
Foto

F93i36l48i64p 51J84a24r22a71b 1863597120127

Sexualita někdy byla v SW přítomna???

Hudba je super, soundtrack valím už poněkolikáté, oblíbené vály: "March of the Resistance" a "Rey's Theme".

Jinak zajímavé postřehy.:-)

0/0
26.12.2015 0:27
Foto

M73i12l44o72š 85F92. 56P96e59c82h48a51r 3213961420205

Víte, proč jsou epizody v pořadí 4, 5, 6, 1, 2, 3, 7?

Protože mistr Yoda tak řekl to.

;-)

..

Možná to nebude žádné veledílo, ale stejně se na to půjdu rád podívat.

+2/0
25.12.2015 18:29
Foto

F17i66l34i36p 76J83a19r22a18b 1303407590357

Nedávno jsem viděl jiné pořadí, a přijde mi úplně nejlepší. 4, 5, 1, 2, 3, 6 :-)

+1/0
25.12.2015 20:36
Foto

M68i97l36o88š 95F92. 33P81e38c19h68a26r 3283211860955

Tohle pořadí moc nechápu, maximálně že mistr Yoda takto jinak řekl cosi, ale moje pořadí reflektuje, jak po sobě šly jednotlivé epizody do kin.

0/0
25.12.2015 20:54
Foto

F53i54l52i13p 14J15a62r32a35b 1273647890357

Začne se od původní trilogie, ale v momentě, kdy zazní "I am your father" se vrátíme zpátky, přehrajeme si Vaderův příběh, a na finále nám zůstane Return of the Jedi, která to celé uzavírá. Plus sedmička, která následuje po něm.

Mně to takhle přijde super.:-)

+3/0
26.12.2015 0:24

P52e54t42r 31S38k61o56k59a54n 3289729603809

Jeste jsem to nevidel, ale pochopil jsem recenzi proste jako vice Mr. Jody a mene laseru a mecu. S tim se da souhlasit, ale doba je "Rychla a zbesila".

0/0
25.12.2015 9:11

P96a97v17e17l 64D96r22o67t63á77r 7373554309154

Takže epizody 1 až 3 se vám nelíbili, a filmaře "potrestáte" (vy, diváci) tím, že jdete do kina v premiérovém týdnu na epizodu 7?? Jste NORMÁLNÍ???

+1/−2
23.12.2015 23:13

J74a10n 70K41a13r96e39l 83N76o47v87a66k 5646374518356

;-D

+1/0
24.12.2015 17:37

J80a90n 32K16o16n55e24č69n30ý51J31a71n 3738271869104

až na to, že to nejsou ti samí filmaři, cywe

+1/0
27.12.2015 22:06

K32r85y55š87t23o25f 74M31á96c30h59a 6287504107681

Recenzi Spíčilové ani komentovat nebudu, stará osoba s odporem ke scifi by neměla psát recenze na scifi, obzvláště když evidentně vůbec netuší. Kecy o feminismu apod. jen protože hlavní hrdinové jsou holka a černoch to už je jen třešnička...

Co mě ale zaráží je, kolik (nejen zdejších) lidí vůbec nepochopilo o čem nová epizoda je...

za 1. šlo o to potěšit fanoušky, a zároveň napravit reputaci ságy po zprasených epkách 1, 2 a 3. Proto se snažili vizuálně, i příběhově přiblížit staré trilogii kterou všichni milují.

za 2. stará trilogie i prequels se dějově "rýmovali" (Anakina našli na písečné planetě, objevili že může být Jedi,atd...to samé se pak stalo s Lukem), byly tam podobnosti, samozřejmě nový film se podobá starým (Ep.IV) velice, to ale není na škodu, podtrhuje to jakýsi SW "vzorec děje" a pohádkový princip dobro vs. zlo, nově objevený osamocený hrdina se schopnostmi, atd.

za 3. nejen kvuli výše zmíněným bodům JJ a Disney vsadili "na jistotu", hlavně proto aby bylo vidět že ctí starou trilogii a budou se snažit jí ctít jak dějově, návazností, tak stylem, atd. Další epizody budou už jistě jiné, tady chtěli co nejplynulejší přechod od staré trilogie do sequelů, a zároveň připravit půdu pro další trilogii a nové 3 "anthalogy" filmy o Rougue One jednotce, Yodovi a Han Solovi.

K ději: ano, má to mouchy, ale to měla i původní trilogie. Ano, je tam spousta nevysvětlených věcí, ale uvědomte si že budou ještě minimálně 2 filmy, u staré trilogie jsme se také většiny vysvětlení dočkali až v Návratu Jediho. Ano, občas zasáhne deus ex machina, ale to ve starých trilogiích taky (jako když Han najde Luka v obří vánici, na sněžné planetě aniž by věděl kde je, apod.). Takže ano, není to dokonalý film, ale to není žádny, ale všechny opravdové fanoušky ságy to musí potěšit a já osobně jsem se tak bavil, že těch pár chyb jsem ochoten odpustit. JJ odvedl naprosto skvělou práci a všechno má ve filmu svůj význam.Za mě osobně 90% a půjdu na to ještě párkrát. Spolu s Mad Max film roku.

+12/−9
20.12.2015 23:39

K70r41y82š85t14o48f 23M59á60c40h50a 6897804357641

jinak komentáře na nové hrdiny jsou opravdu k smíchu. Je jim tolik co původním hrdinům při natáčení staré trilogie. A podle mě je vybrali skvěle (Kylo Ren sice není můj favorit, ale povětšinou tam zapadá)

+4/0
20.12.2015 23:41

P66e89t46r 65S79o18k49o37l 8202151697341

;-D

+1/−1
21.12.2015 0:05

T85o55m36á73š 68K60r79a88t87o86c22h47v85í72l 1354252462330

Jestli máte rád zaryté vzorce, tak nic proti gustu. Nicméně tohle je čtyřka jak přes kopírák, což se teda o jedničce vůbec říct nedalo. Děj naprosto předvídatelný. Pubertální záporák, vypadající jak severus snape za mlada, naprosto bezúčelně nosící masku, snad jen aby mohl drsně mluvit a parodovat odkaz na darth vadera. Jestli tohle měl být hlavní představil temné strany, tak to potěš koště. Politická korektnost, Rey, která se dokáže naučit jedi schopnosti během na pět vteřin zavřených očí namísto dlouhých výcviku jedi, do toho poprvé v životě drží světelný meč v ruce a naprosto s ním rozdrtí nejhlavnějšího záporáka z filmu s dlouhaletým výcvikem síly a boje se světelným mečem, atd, atd..

Za mě totální prvoplánovaná zpatlanina, která neměla neurazit starší generaci fanoušků star wars a zároveň přivést novou a do toho vyždímat lováků, co to jde. Upřímně ke konci jsem už jenom čekal, až ten film skončí z pocitem "tohle jakože fakt?"

+14/−2
23.12.2015 19:06
Foto

J43a49n 65B39r39a22b62e69c 8917297438308

1) masku nosi(l), protoze je fascinovan Darth Vaderem a znaci to jeho nevyrovnanost

2) neni to dlouholety Jedi, je to Sith Apprentice, ktery nema dokonceny vycvik

3) v A New Hope Luke take pouzije silu k nacasovani a nasmerovani strely, ktera znicila Death Star aniz by mel jakykoliv vycvik

Sedmy dil ma podobnost s "ctyrkou", ale pusobi velmi syrove a dejove plne. Bohuzel to prequels v sobe nemely, takze ja vitam novy dil a tesim se na pokracovani.

+1/−1
23.12.2015 23:00
Foto

F77i26l79i62p 66J32a85r70a88b 1193907470767

Tak Jedi to byl předtím, protože ho trénoval Luke, žejo.

Upřímně řečeno, tahle pasáž trochu nedomyšlená je, ale spíš v tom souboji se stormtrooperem, kterého by poslal do kytek jediným force uprdnutím.

+3/0
23.12.2015 23:03

J54a51n 60K92a54r92e12l 14N76o65v14a93k 5556434738136

sice ho Luke trenoval, ale tak maximalne do 10let jako padawana.. Jedi rozhodne nebyl..

+1/0
24.12.2015 17:40
Foto

F76i41l46i67p 20J70a41r84a29b 1493487530577

Hlavní představitel Temné strany tam seděl zvětšený na trůně. Tohle má být takový mladý a neklidný "wannabe" Vader, který na to tak úplně nemá.

Politická korektnost tam žádná není, to je jen blábol, který se neustále tupě kopíruje, černoši hráli důležitou roli v obou starých trilogiích.

Jak víte, že Rey drží světelný meč poprvé v životě? Možná vám jen něco nedošlo...

+1/−1
23.12.2015 23:01

P23a52v12e87l 84D87r61o68t25á97r 7273384539214

"Co mě ale zaráží je, kolik (nejen zdejších) lidí vůbec nepochopilo o čem nová epizoda je..."

Sorry, ale "přemosťovací" díl zkousnu u seriálu, který má za sezónu 10+ dílů. Ne u něčeho, co má rozestupy 2-3 roky. MATRIX 2+3 to vyřešili Animatrixem, z něhož první část vydali zdarma do televizí a na internet před premiérou M2. Proč to nemohli udělat SW?

+4/0
23.12.2015 23:14

P21e84t16r 33S58o81k93o57l 8722321367151

Hlavní záporák bukvicoidní loseroidní ufňukánek. Obě nové postavy světlé strany jsou necharismatické postpubertální kopie Hunger Games. Bezpohlavní duhově feministické teenagedílko nese správně nálepku Walt Disney. Jediné kvůli čemu stálo na sedmý díl zajít jsou Ford, Chewbacca, Falcon a vizuální zpracování. Lucase musím odprosit za mé pohrdání prvním dílem. Zabili Kennyho parchanti!

+10/−1
20.12.2015 23:13

J22a66n 41K53a15r49e54l 90N33o63v25a19k 5676804148876

to jak hlavního záporáka nemáte rád jen ukazuje, že je to dobrá volba :)

+2/0
24.12.2015 17:41

P77e24t17r 23M97a59r56e78č94e89k 1653581989498

Zřejmě nechápete co se mu na něm nelíbí. :-)

0/0
15.1.2016 18:45

L29u74k81á71š 30K30m25e20n58t 5719477304570

Bohužel to skočilo jako každý film od Abramse. Celkově zklamání. Abrams totiž neumí přijít s něčím novým a vždy to skončí vykradením předchozích dílů nebo jiného filmu. SW se tímto dílem definitivně přesunuly do oblasti 10-12 letých dětí. Pro dospělé publikum tak zůstávají v podstatě jen původní 3 díly, které lze označit za SW klasiku, protože jedničku by lépe natočil snad i Troška a dvojka a trojka už jen dokázali, že dál to bude jen o efektech.

Trochu mne zarazilo obsazení, protože až na Daisy Ridley mi ostatní noví herci připadli nesympatičtí, jako by prostě do prostředí SW nepatřili. Samozřejmě. že její objevení síly bylo poněkud trapné, kdy najednou pokořila trénovaného protivníka po pár vteřinách soustředění. Jinak John Boyega celý film bojuje hlavně se svým bezduchým výrazem a u Adama Drivera by bylo ideální, kdyby si tu přilbu raději ani nesundaval. K závěrečné scéně beze slov pak raději ani nemám slov.

Jaký je rozdíl mezi touto novou verzí SW a tou klasickou? Ta klasická nepotřebovala drahou půlroční reklamu, aby přitáhla lidi do kina. Tahle se bez toho v případě dalších dílů už naopak neobejde, pokud chce přitáhnout i někoho nad 12 let.

+10/−1
20.12.2015 20:49
Foto

F95i75l47i52p 53J93a25r43a65b 1183377550657

Původní trilogie je mnohem víc dětským filmem, než ta nová (až na EpI).

+3/−1
20.12.2015 21:08
Foto

P87a45v62e48l 89B55ř50e13z87i42n46a 3469598881773

A) Na SW nemusí být zas až tak velká reklama. Prostě lidé půjdou, protože jsou zvědaví. (Mne nevyjímaje :-P )

B) Abrams je špičkový řemeslník, což se od něj také čeká. Nazvat ho ovšem "vizionářským režisérem" je tak trochu minela. Star Trek se mu z hlediska studia povedl. Jinak... ;-(

C) Lukáši, nemáš nějakého příbuzného Štěpána??? ;-)

0/0
20.12.2015 21:40

J29a51n 69B92l49a62h80u40t 51J46r71. 2436644832

Souhlas.Jeste bych doplnil jednu vec(a dik predem za minusy) Jako velky fanda Sci-Fi jsem se tesil,i kdyz jak jsem cetl ze to ma pod palcem Disney a J.J. Abrams byl jsem opatrny.Jeste ze tak.Skoncil jsem s lehkym zklamanim,a ne s nechuti.Opakovani neni vzdy matka moudrosti...Disney jede podle sablon,a Abrams jen vykrada a pretaci starsi napady.Star Trek bych mu asi odpusti,ale Star Wars....

0/0
26.12.2015 9:52

K21a46r36e16l 42M83o62r70a68v26e95c 3261696628381

Po prvních pár recenzích jsem začal doufat že by to nemuselo být až tak špatné. A opravdu jsem se nespletl. Disney opravdu vtisknul do nových SW svůj punc a nezklamal. Je to bezesporu ten nejnudnější, nejméně překvapivý, nejvíce recyklovaný co se záběru týká stejně jako celá jeho produkce. Tedy prachy jsou vidět, ale (pozor Spoilery).... Po útoku CELÉ! rebelské flotily jsem byl svědkem sestřelení asi 5 X-Wingů to podle hlášení přišli už o 50% ha ha ha. To je teda slabota. Duchaplné hlášky "kryjte mě, jdu na to" bych čekal u B filmů z 80.tých let. Řemeslně psané dialogy s vtipem, který rozhodně postrádá kouzlo překvapení a originality. Zvěrstvo s Jar Jar Bingsem opakováno a završeno novým droidem (hračkářství už se tetelí blahem). Samovolné probuzení R2D2 je už silná káva. Nesympatické charaktery a bohužel i včetně padoucha (to u mě pohnojili). Každopádně si nejméně 30% film zaslouží, za udržitelná standard v množstvím humanoidů. Za mě nejlepší praso-hroch pijící vodu z nádrže.

+11/−1
20.12.2015 15:24
Foto

P11a92v64e26l 95B91ř95e24z87i91n83a 3569938261763

:-):-):-) Když jsem si přečetl ten začátek, že "Disney vtiskl svůj punc a nezklamal..." tak jsem chtěl hodně protestovat. Další věta vše uvedla na pravou míru. ;-)

Jdu na SW až zítra, takže zatím můžu být jen zvědavý. Každopádně Disney zmršil už (minimálně) jeden film, na který jsem se zatraceně těšil. Tenkrát jsem začal něco tušit, když jsem od "tvůrců" četl oslavné výkřiky, jak jsou dobří a jak skvělý film udělají. Ale co. Moc od toho nečekám, tak snad nemohu být zklamaný. :-P

0/0
20.12.2015 20:37

F56i89l66i91p 50V16o39k14u74r36k16a 8605352720764

Právě jsem se vrátil z kina a s paní Spáčilovou v hodnocení nesouhlasím. Tento film si nezaslouží více než 40%.

+9/0
19.12.2015 23:55

V79o10j51t39ě58c81h 55T46o72r87á95č 2586431326842

doporučuji všem, kteří mají sw rádi a rozumí jim- nechoďte na to, je to odpad

+11/−2
19.12.2015 22:31

K89r46y93š21t36o38f 33M28á55c98h96a 6277374197451

vy jim evidentně rozumíte ;-D;-D;-D

+3/−2
20.12.2015 22:45

T65o32m47á17š 90K41r27a44t43o30c19h26v78í95l 1904722172280

má pravdu, ten film je úplná kravina. Takhle jsem se strašně dlouho nenudil, vše předvídatelné, a to jsem zarytý fanda.

+5/0
23.12.2015 18:49

M84i89c21h48a97l 44P53i60n54d52j41a41k 5533454117167

To mate tezke...clovek neuverinez se navlastni oci presvedci :) Pulnopcni "premiera" mela sve kouzlo, ale film vubec. Snad si to zapamatuju a dalsi dil si uz dam maximalne v poledne v prazdnem kine ;-D

+1/0
28.12.2015 12:44

L65u58k50á51š 89H66o54ň12e72k 3128201583378

maz te recenze pocit jako by film nevidela jeste ted a ani se na nej zatim nechystala..

+1/−1
19.12.2015 15:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.