- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vídeňská opera je v současné době naprosto špičková scéna.Věc Makropulos není jistě Carmen v režii L.Viscontiho,ale zřejmě postmoderní Drápelová opět přivedla na svět text ,který by se možná hodil do komerčního rádia nebo nějaké televize Hrma.Nechť si zkusí ,nemluvě o recenzentech cizokrajných někdy poslechnout postřehy pana Vladimíra Čecha,nebo lidí z Harmonie.Její ale nejtvrdší oříšek je zřejmě Adam Plachetka,Tomu asi propichuje na programech očička manikurním pilníčkem.
Kdyby ve Vídni tušili, jak je nějaká Drápelová rozcupuje, tak by to radši rovnou zabalili. A chudáka Zedníka, který prý nevydal ani tón, by určitě propustili. Ještě že kritiky tohoto kalibru nikdo nebere vážně.
Nazvat "Věc Makropulos" ironickou komedií, dokáže jenom ignorant, které zcela nepochopil Karla Čapka.
Triumf ve Vídni je tříčtvrteční v Praze. Zvláštní.
idnes má k nekonečným ovacím vídeňské opery své zvláštní měřítko...