- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak pred coo se furt psalo o nove elektronicke scene. A vysledek ani jedina zminka o nejakem vystoupeni. Ale on se ignoroval i caribou, tak se asi neni co divit
Upřímně, taky jsem na ní byl zvědavej a nakonec jsem se tam kvůli jinýmu programu nedostal ani jednou. Ergo, není se co divit že se tam nedostal novinář, kterej má (asi) v popisu práce hlídat hlavní scény. Tak kdyžtak poreferujte, o co jsem přišel:) Co se týče Caribou, tak ten mě úplně nenadchnul; když to srovnám třeba s Bonobo, Darkside nebo Woodkidem z předchozích ročníků (abych zůstal aspoň zhruba ve stejný škatulce), skončil by asi dole. Asi za to může ta hlavní scéna, neutáhl jí. Vzadu na Agrofertu by to určitě vyznělo líp.
v programu se to skoro u všech účinkujících hemží přívlastky jako legendární, kultovní, slavný, ale pak si je člověk poslechne a je z toho trochu na rozpacích - ta energie, kterou naposledy přivezl loni třeba Charles Bradley letos úplně chyběla, místo toho jsme se dočkali takového divného popíku, místy nesrozumitelného a zbytečně melancholického
Doufám, že se termíny sofistikovaný a netuctový zase v diskuzi "neobrátí" proti autorovi jako minule inteligentní a nebude to chtít někdo vysvětlovat.
Vím, že autor článku nemůže stihnout vše, ale že si nechal ujít naprosto fantastické The Mispers, je zarážející...
Jojo - ti byli skvělí - souhlasím
"Tyto pochybnosti ale nemění nic na tom, že ze všech velkých českých letních festivalů měly Colours of SOtrava jednoznačně nejlepší program". Tento festival mi začíná lést maximálně krkem. Jako kdyby žádný jiný festival v Česku nebyl.
Kdyby byl Agrofert jedním ze sponzorů např. na MoR, taky bychom tu měli z Vizovic každodenní reporty, to vám garantuji...