Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Tryznu za Roxette nerozproudila ani vybrnkávaná Holka modrooká

Koncert ke třiceti letům Roxette v pražské O2 aréně končil aplausem vestoje. Ale i když nostalgie především v závěru u publika zvítězila, byl to jeden z těch zážitků, který umí zkazit iluze i vzpomínky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P64e81t65r 59P84o88s10p43í72š43i25l 5691145872791

Lenka Filipová udělala desek hned několik, ale to by jsi ty pipino musel vědět, že Lenka vydává i vážnou hudbu, které se teď víc věnuje !!

0/0
30.6.2015 16:43

H90o52n36z25a 49F55á98t10o53r 2909125304100

A jaký vlastně byl ten koncert v Ostravě? Já už tam nějak neměl ani chuť jít po pražském vystoupení. Doufám, že aspoň ten se povedl.

0/0
19.6.2015 21:54

M68i77c46h40a80e75l39a 13J30u78c75h22e72l35k36o23v50á 3146919818638

osobně jsem byla spokojená jak v Praze, tak v Ostavě, takže možná někdo jiný by měl říct..... ale pokud můžu soudit, celková atmosféra byla lepší v OVě .... lidi nažhavení, nedočkaví a i během koncertu narozdíl od Prahy aktivní ... tleskali, zpívali, skákali (sami od sebe a né "nuceně" jak mi to přišlo v Praze) ... co se zvuku týká, jak jsem předpokládala ... lepší neź v Praze :)

0/0
20.6.2015 19:44

M48i36c22h95a56e23l65a 80J21u68c81h68e10l74k93o96v84á 3876379578768

copak? totální sepsutí Ostravského koncertu se už nekoná?

0/0
18.6.2015 22:35

M69a72t59o13u75š 29B71l86a13ž85e19k 9472451296512

Již samotný název "recenze" je lživý: koncert měl dostatečný náboj a rozhodně to nebyla žádná tryzna . Autor recenze jednoduše chtěl zaujmout názvem a vůbec mu nevadí, že lže a že název je jak z bulvárního plátku. A největší lež: že vyprodaná hala tleskala jen ze slušnosti.

Holt jsme v Čechách a o slavnou kapelu se zde otře každý ...: autor recenze je členem kapely, která se na svých internetových stránkách tvrdí, že koncertují po celé Evropě. Když se podíváte na jejich šňůru, zjistíte, že celoevropského renomé dosahují zejména na Sázavě a ve východních Čechách. :)

+1/0
1.6.2015 9:38

Z33o44r34a 61V72á31v18r20o92v53á 4728602427251

...bohuzel jsem omylem cetla ten blabol od pana Vedrala, kteremu  se rika recenze..Pan Vedral by se mel laskave vedrat nekam na pozici, na kterou ma dostatecne mozkove bunky  ci kde nepotrebuje zas tak projevovat trochu empatie a lidskych citu a muze jednat jako robot..Srovnavani nejakeho uryvkoveho videa na Youtube s koncertem live uz taky nebudu komentovat8-oA vubec, nestoji mi za to dale tu o jistem JV psat..;-€Naopak, souhlasim s VETSINOU prispevku zde na 100% - na koncerte jsem BYLA -  a verte, byl to muj NEJ zazitek a koncert v zivote (tj. davam 100%, i kdyz jsem si na Roxettaky musela hodku a ctvrt pockat;-D) a to jsem jich jiz videla! V O2 Arene jsem kazdy rok od te doby, co stoji, s ozvucenim nemam problem. Ale rada bych tu hlavne jeste jednou vzdala hold Marii, ma moji hlubokou poklonu!! Na hudbe Roxette jsem vyrostla a pokud muzu srovnat jejich hudbu drive a nyni, byl to uctyhodny vykon vzhledem ke zdravotnimu stavu Marie! Per snad vubec nezestarl, lital tam jak sileny a skvele doplnil magickou, elegantni Marii! Atmosfera byla obcas az mysticka a publikum uzasne!! Samozrejme jsem konec obrecela a jen nerada se loucila s takovymi zpevaky!!V Drzim palce obema, hlavne to zdravicko, stale hoooodne nadsenych fanousku  a plnyyyyych hal a jakmile nekde jen zahlednu clanek  ve spojitosti se slovem Vedral, preklikavam;-D!!

+1/0
27.5.2015 23:46

M64i25l64o34š 85B77í62b61a 5917795936931

Zdravím, tak jsem si přečetl recenzi. Pana Vedrala neznám a nebudu psát žádné urážky. Zvuk mi přišel perfektní, nemám ale srovnání. Zaváhání kapely jsem si také nevšiml a smekám předtím co Marie přes to všechno dokáže! Nemám rád takto velké akce, ale Roxette poslouchám od puberty, tak jsem si říkal, že bych je jednou také chtěl vidět a rozhodně jsem necítil nějaké zklamání, naopak. Srovnání mám akorát z TV a stařičkého koncertu z Curychu 1993, řekl bych, že tam kapela byla horší a tohle bylo naprosto profesionální vystoupení. Nejsem žádný kritik, ani nemám netopýří uši, jen se mi to prostě líbilo, bavil jsem se a měl jsem dojem, že celá hala na tom byla stejně :-) Kdyby se koncert měl hodnotit procentuální stupnicí, dal bych 90%, deset bych, vzhledem ke svému zraku, srazil za neexistenci velkého plátna, ale to asi ani nebude věc Roxette samotných, ale pořadatelů. Marii a Perovi a vůbec celé kapela děkuji za skvělý zážitek a klobouk dolů! A pro mě ponaučení, že recenze pana Vedrala číst nebudu, je to škoda času.

+5/0
25.5.2015 15:39

J92o18z81e71f 30N63o54v51ý 4733495631749

Hyenismus pisálků nepřekvapí. iBureš potřebuje pageviews a tak musejí čmárat rádobykontroverzní bomby, aby se pod tím lidi hádali.

+1/−2
24.5.2015 20:55

R84o55b61i62n 66H59a13r67n39i70č47á69r 2548238581512

Honza Vedral opět nepřekvapil... zase napsal blábol, jako vždycky.

Chci taky přispět do této diskuse, a to srovnáním - srovnáním Amy Winehouse, která v 27 letech vyjela na turné a na tom posledním koncertě v Bělehradě zapomněla texty, nemohla zpívat, byla díky alkoholu či drogám či komibaci obojího - úplně marná a za měsíc na to se uchlastala k smrti... (nechci být zlý, protože je mi té holky fakt líto, byla nesmírně talentovaná a je jí veliká veliká škoda... ale svůj život prostě nezvládla).

A když porovnám Amy a Marii, tak Marie Fridriksson v 56 letech stojí či sedí na koncertě protože bojuje s krutým osudem, je po těžké operaci, na jedno oko nevidí, má omezenou pohyblivost, a ještě zakopla a zranila si nohu ---  a přesto dává ze sebe maximum a lidé ji to její maximum zase vrací aplausem ve stoje... tak si myslím, že TOTO je ten rozdíl, který všichni musíme mít na paměti.

Já tam nebyl, asi bych byl rozpačitý z koncertu, ale na druhou stranu toto musím prostě lidsky ocenit. ...  A ještě něco... mám Roxette rád a jsem rád, že navzdory všemu nepříznivému dal makají, dál hrají, dál dělají novou muziku...

U nás Věra Špinarová, Lenka Filipová a další líné zdechlé pipiny nejsou schopný za deset let vydat novinkovou desku a to jim není zdravotně nic - tedy nic kromě přibývajících let !!!!!!!!!!!!!!!!

+5/−1
23.5.2015 23:16

M88i70r51e53k 67Z78á38v10o37d31n32ý 7182167890518

Nechápu, co od toho recenzent čekal? Že tam budou lítat a zpívat jako ve 20 letech? Že to nebude show a že ten zpěv už také není jako na deskách muselo být všem jasné. Takže tento koncert byl přesně o té nostalgii a ta se zřejmě povedla skvěle.

+2/0
23.5.2015 7:38

L25a61d88a 48N40o26v98a94k 4422763367

prostě si je potřeboval vychutnat a trochu se na nich povozit... taky asi potřeboval nějaký prachy...

+2/0
23.5.2015 14:44

R63o31b69i22n 26H17a14r12n61i12č97á20r 2178158271612

za tuhle recenzi bych mu žádný prachy nedal, naopak by měl zaplatit za lístek na koncert v ceně 1.500,- Kč... a na příště si trochu v hlavě srovnat fakta než začne něco psát...

0/0
24.5.2015 20:45

V34o44j36t94ě60c49h 29R32o18z65s73í28v34a88l 5740193755414

tak si zalozte svoje noviny, najdete si kritiky, kteri pisou jak Vam se libi a nectete clanky pana Vedrala. Minimalne to posledni je myslim celkem jednoduche ;-)

+1/−2
25.5.2015 16:38

R25o16b39i25n 14H25a13r13n37i48č26á50r 2808438231642

pane Rozsívale, já nečtu články pana Vedrala, já čtu kulturní rubriku na idnes. Ale když si dočtu článek, kterej je jeden velký blábol, tak se podívám kdo to napsal a ejhle - zase Vedral. Toho si za ty roky nemůžeš nevšimnout.

0/0
25.5.2015 23:35

4737607159800

Já vím, že je to můj subjektivní názor. Nikomu ho necpu. Ale mám stejné právo sem svůj názor napsat stejně, jako teď Vy. Při vší úctě.

0/0
22.5.2015 21:01

4747247129470

Netuším, jaký "umělec" tuto kritiku psal, ale přijde mi naprosto neprofesionální a pan Vedral mi připadá spíše jako "bulvární pisálek" než jako kompetentní člověk k recenzím. Koncert jsem navštívila a důrazně podotýkám, že nejsem žádný skalní fanoušek Roxette, tak nejsem nijak zaslepená tím, že jsem viděla svou oblíbenou skupinu. Podle mého byl koncert skvělý. Ozvučení by se sice dalo vylepšit, ale rozhodně to nebylo nic tragického. Rozhodně bych celou situaci neoznačila slovem průšvih a myslím, že úkolem pana Vedrala není, mluvit tady za fanoušky. To, že se mu koncert nelíbil je jeho názor, ale "ztrátou iluzí" rozhodně nebyl. Tedy alespoň to tak nevypadalo. Ovace na konci byly zcela zasloužené  a nevím jak ostatní, ale já ze slušnosti rozhodně netleskala. Dovolím si také podotknout, že kritika se dále dělí na pozitivní a negativní. Pozitivní zde téměř chybí. Ti, kteří se koncertu účasnili si jistě všimli, v jakém stavu Marie na jeviště přicházela. Z každé strany podepřená jedním člověkem. Sama by tam došla jen stěží. Přesto, jak jí toto turné musí vysilovat a to, že i na songy, do kterých je potřeba se opřít, seděla, zazpívala opravdu úžasně. A chyby, které se sem tam vyskytly byly naprosto lidské a není to nic, co by nešlo odpustit. Proto si myslím, že koncert byl zdařilý. A když je pan Vedral tak dokonalý, ať do té O2 areny vyleze on. Určitě by nám všem vytřel zrak ;-D. Teď ještě vzkaz pro fanoušky: Nic si z toho nedělejte. Máte nezapomenutelný zážitek, který vám do konce života nikdo nevezme a už vůbec ne nějaký pisálek. :)

+13/−3
22.5.2015 20:31

V14á60c43l85a76v 72K37o87u43t75e89c20k31ý 6198394218

Lucko, vy jste naprosto nepochopila smysl hudební kritiky. Jednak je to vždycky subjektivní názor, který se vám nemusí líbit, ale zároveň to není žádná daná pravda. Zadruhé hudební kritik nemusí být dokonalý a vyprodávat arény - copak musím být pekař, abych poznal, že je houska nedopečená? 

A teď se pokusím já o trochu subjektivní objektivity, protože mohu srovnávat - viděl jsem Roxette 2011 a koncertně mezi "světoznámými kapelami" hraje tak 3.ligu.

+8/−2
22.5.2015 20:54
Foto

P90e56t21r 80K15o67v83a39r14i69k 8254238132940

Milý autore, Marie prodělala rakovinu mozku, která na ni zanechala jistě následky. Pokud bys prošel videa z minulosti, zjistíš, že v posledním roce několikrát upadla na pódium v něčem, co bych nazval záchvat. Kupříkladu zde:

http://www.liveleak.com/view?i=b98_1416954430

Je vidět, že s nemocí bojuje dodnes.

Zkuste si příště něco o kapelách, o nichž píšete, nejprve zjistit, abyste se vyhnul trapným situacím, jako je například tato. Já být šéfredaktorem, tak vás za tento článek vyhodím, jelikož jste jim pošlapal lidskou důstojnost, jak svou (ta je mi ovšem zcela ukradená), tak Mariinu. A souhlasů se svou recenzí zde také moc nenacházíte... Je tedy otázkou, zdali jste dobrým recenzentem, nebo jste jen kritikem, který má rozvášnit davy - to ovšem podle mne není to, co by měl kritik dělat v dobách, kdy jsou davy již rozvášněny z jiných společenských událostí.

Napadá mne v tomto kontextu úryvek textu z písně No Name "... proč kritik nenapíše pieseň..." Necítíte se neužitečný?

+11/−4
22.5.2015 20:19

V65o10j14t91ě20c53h 80R27o35z64s20í37v16a15l 5530123435634

zkuste lip cist. sam to tam zminuje, jen vy jste to asi ve spravedlivem hnevu, ze si nekdo dovoli napsat i neco negativniho (pravda, neco te pozitivni kritiky by neskodilo, ale je to kritika - subjektivni), nevsiml...

0/0
25.5.2015 16:29

V30o92j88t27ě12c30h 41R45o76z13s80í17v56a23l 5840483205884

a jinak k tem No Name (dle meho jen dalsi zbytecny produkt showbyznysu, ale o tom jindy), na to abyste poznal, ze Vam prinesli v restauraci pripalene jidlo musite byt michelinsky kuchar? pokud nechapete podobenstvi, tak NE nemusite byt Mozart, abyste mohl prohlasit, ze kapela mela spatne ozvuceni a jela na pul plynu. smirte se s tim. Jiri Cerny toho myslim v zivote mnoho nenapsal ani nenahral ci nazpival. Presto je to Pan kritik.

0/0
25.5.2015 16:41

T16o38m98a85s 39H73a30v55l69i76c60e77k 2858118368608

Pane Vedral a co umíte vy?Kritizovat a jinak velké ho...;-€

+5/−6
22.5.2015 20:03

H92y19n15e47k 97Š82l60a74h75ů77n45e28k 4179963526669

A to má znamenat co? Že nemá pravdu?

+2/−4
22.5.2015 20:15
Foto

P94e64t95r 14K64o44v63a25r96i55k 8604638842970

Ne nemá pravdu. On totiž neprezentoval pravdu, ale svůj názor, který je na rozdíl od pravdy, "subjektivnější". Pravda je to, co se buď skutečně stalo a je prokazatelné fyzikálními způsoby, nebo to, co si myslí a přijímá většina lidí.

+2/−3
22.5.2015 20:22

H27y79n79e95k 30Š74l43a71h90ů33n77e34k 4199613386129

Má nárok na svou pravdu, stejně jako pan Havlíček, který je toho názoru, že pan Vedral umí jen kritizovat a velké ho...

+2/−1
22.5.2015 21:08

L48a72d34a 93N82o30v15a32k 4942583557

nikoliv, i pravda je relativní pojem.. Pravda je shoda tvrzení se skutečností... Skutečnost ale nemusí být objektivní.

0/−1
23.5.2015 14:47

V88o50j51t32ě95c88h 76R60o65z48s21í75v77a33l 5320733715364

Pravda je to, co si myslite vy? Kritika je subjektivni. Pise ji vzdy subjekt - kritik. A ten pise svuj nazor, popisuje svou zkusenost. Netvrdi, ze je to nejaka obecna pravda. Uz se s tim pro jednou vy a vsichni ostatni zde smirte. Kazdy kritik ma svuj pohled na vec. K tomu obvykle mnoho zkusenosti, mezi kterymi dokaze porovnavat (napriklad ozvuceni toho ktereho prostoru, ze ktereho muze byt prvoposluchac unesen, ale clovek, ktery tam zazil i mnohem lepsi zvukarske vykony, naopak znechucen)  Az pote, co si prectete nekolik jeho clanku zjistite, jak moc se s nim shodujete ci nikoliv. Podle toho si take budete vybirat (nebo alespon to tak lide obvykle delaji) kritiky, dle jejichz clanku si dokazete udelat svuj nazor na tu kterou vec. Jako priklad necht mi slouzi pani Spacilova, na kterou se mohu spolehnout. Obvykle mi staci jeji hodnoceni jen "obratit naruby" a sedi to perfektne. pan Vedral zjevne neni "Vas kritik", takze nechapu, proc jeho clanky vubec ctete, kdyz je zjevne, ze s nim nebudete souhlasit, budete se rozcilovat a nakonec jeste psat blbosti do diskuse. ;-)

0/0
25.5.2015 16:37

R40o34b11i86n 93H17a86r39n90i25č95á73r 2578108711282

pravda není to co si myslím já. Já pouze přispívám svým pohledem do diskuse. Ale my máme právo se vyjádřovat k pracím pana kritika Vedrala... a mimo to já nečtu Vedrala, já čtu kulturní rubriku idnes, kam bohužel dost často Vedral píše - a téměř vždy mě to popudí... na tomto místě jeho lidská a osobnostní nezralost. Mohl například napsat, že na koncert Roxette se dá dívat z dvojího úhlu pohledu... jeden úhel je jeho - Marie stála za nic, druhý úhel je fakt, že je po rakovině mozku a že se to muselo projevit i na jejich výkonech... a už by to celé bylo o něčem jiném.

+1/0
25.5.2015 23:41

V31í49t 11C80r44h42a 6111716638

Pane Vedrale, podle mne jste sobě a celému iDNES úřízl velkou ostudu, protože to, co jste napsal o Marii, by rozumově zdravý člověk, nikdy nenapsal...Rv

+14/−4
22.5.2015 16:20
Foto

L37u95b55o69š 59H56a43n95u63s 4337547121552

No vidíte, podle mně si zas žádnou ostudu neutrhnul. Věcně hodnotil, od toho tam je.

+8/−4
22.5.2015 16:30
Foto

P43e44t66r 97K61o63v90a89r20i14k 8594798112340

Nevím, kde jste vzal, že při věcném hodnocení by se nemělo používat taktu. 

Ono se to dalo napsat také jinak, např.:

Marie vzhledem k prodělané nemoci už nemá sílu ustát vystoupení a musela celý koncert sedět a kvalita jejího hlasu také není co bývala. Trpěla tím kvalita koncertu po zvukové stránce, ale fanoušci si jej užívali jako za mlada...

+2/−1
22.5.2015 20:41

V69o54j95t91ě10c24h 40R79o89z82s30í64v49a40l 5610453475734

Dalo se napsat spousta veci. Vy byste to napsal takhle, pan Vedral to napsal tak, jak to napsal. Vam se zdal koncert dokonaly, tak si to uzivejte. Jeho nazor asi nezmenite, stejne jako on Vas, a tak je to dobre. Jen se s tim musite smirit, coz Vam zjevne nejde.

0/0
25.5.2015 16:45

L50a74d15i66s24l45a79v 47S79o72u27k91u95p 9897589317727

Na modly se nešahá.

+1/−2
22.5.2015 21:24

R50o67b41i53n 87H24a63r53n82i77č95á23r 2608388731652

Nikdo není nedotknutelný, ale záleží jak se toho ujme a jak taktně to napíše. Takt a nadhled ale Vedral nemá.

+1/0
25.5.2015 23:42

L84u38d36ě28k 13K40a60č21e62r 8436679627964

Věcně hodnotil něco o čem neměl ani páru, o čem si nezjistil předem žádné informace? Jo, to je tedy "špičkový" novinář ..  mrkněte se na novinky, tam je věcná recenze, tam redaktor ví o čem píše ..

+1/−1
23.5.2015 22:11
Foto

A86n40d16r27e66a 20Š77r15e29t62r59o51v22á 7401665830338

Nerozumim tomu, ze spousta lidi stale nedokaze odlisit svuj pohled fanouska, ktery sve idoly nekriticky zboznuje a hodnoti vice srdcem nez hlavou, od pohledu recenzenta, ktery na rozdil od nich fanouskem neni a musi se snazit hodnotit veci bez emocionalniho vlivu a co nejvice objektivne. Kruci lidi, jste snad dospeli, ne?

+6/−5
22.5.2015 15:25
Foto

P29e44t52r 36K20o60v31a13r68i20k 8164308892530

Ale i recenzent by měl mít trochu taktu a nezapomínat na to, že je člověk a má nějakou lidskou důstojnost, stejně jako ti, které kritizuje. Pán by měl opustit redakci iDNES. Tohle je velká urážka Marie!

+2/−6
22.5.2015 20:25

L56a10d55i95s46l89a94v 93S27o94u59k65u75p 9757769907987

Předvádíte tady nepatřičně patetickou hysterii.

+6/−3
22.5.2015 21:43
Foto

L92u37b39o24š 32H19a70n75u79s 4837247971982

Nejste kapku přecitlivělej?

+4/−5
22.5.2015 23:33

R71o84b38i18n 13H50a65r44n29i93č37á35r 2268578751542

Není přecitlivělej a má pravdu. Čtu Vedralovy články pravidelně a z 90% jsou to skoro všechno nesmysly. Dobré recenze tu píše Ondřej Bezr... podotýkám, že ani jednoho z pánu osobně neznám, posuzuju pouze to co čtu. A Vedral píše většinou fakt kraviny.

Dobrý recenzent musí mít nejen znalosti, ale také takt a nadhled. Může a musí být kritický, ale taktně, v tomto případě to platí obzvlášť. Už dávno tu Vedral neměl nic psát, protože to prostě není chlap na svém místě.

+2/0
23.5.2015 23:54

R84o55b35i77n 21H22a92r60n39i33č90á84r 2298668151802

upozorňuju, že nejsem žádnej omámenej a nekritickej fanoušek skupiny Roxette... to ani náhodou.

0/0
24.5.2015 20:48

J94a27n 33N74o36v66á71k 3354342631734

Zdravím všechny, včera jsem byl s rodinou na koncertě Roxette a zde je můj názor:

1. Kdo se koncertu nezúčastnil, nemá dle mého názoru nárok na připomínky, ať si každý vyjádří svůj názor, pro mě za mě, ale jak lze hodnotit něco, kde jsem nebyl(příklad: jako hodnotit film pozitivně či kriticky, který jsem neviděl=nesmysl)

2. Správný recenzent má být objektivní a jeho recenze mají mít rovnováhu(a nebo uvést na pravou míru svůj skrytý názor a neschovávat se za recenzí-protože se koncert nelíbil) a v případě, že je studovaný v oboru, je tato recenze neprofesionální(ale na neobjektivní recenze legendárních kapel jako např. Depeche Mode - na kontě 7 koncertů - jsem bohužel zvyklý)

3. Položme si ruku na srdce a zeptejte se: Proč byla O2 Arena vyprodaná? Část publika zde přítomna kritizuje výkon kapely a zvuku v aréně...o zvuku se mluví už delší dobu a o stavu Marie(že není ve formě jako před 15-20 lety, než prodělala operaci a chemoterapie a taky jí za chvíli bude 60) jste se vy, skupinko negativních, mohli dozvědět už na podzim 2014 z videí na youtube - !!a měli dost času si lístek nekupovat nebo prodat - aha...tak proč je vyprodáno, že by kvůli zvědavosti, či chuti si po koncertu zahojit ego...

4. Koncerty a vystoupení se mají hodnotit objektivně, pokud byly chyby ve zvuku, či se nelíbila projekce a efekty - ok beru - uznávám ale výkon kapely byl úžasný a třeba k zdr. stavu Marie komornější ale energický, zábavný, smutný i veselý a nechyběl kontakt kapely s publikem.

5. A na závěr a neberte si to osobně: jsou muži, co mají teplotu a hned umírají(viz. já:-)), jsou ženy, kteří si nekoupí nový modní kousek a přijdou si out...ale Marie - ta síla a energie bojovat sama se sebou, každý odehraný koncert jí nabije a ukazuje poselství lidstvu, že bojovat lze a nevzdávat se také. 

110%

+26/−6
22.5.2015 14:05

L43a11d88i16s60l94a30v 93S37o87u29k87u58p 9917769787797

Až mi slzička ukápla  z vašich milých "neobjektivních" slovíček. Ale mám pro vás novou informaci: recenze nemůže být objektivní, protože jí píše subjekt.

+2/−5
22.5.2015 21:30

L58a80d24i62s87l56a39v 98S34o11u28k27u83p 9987529577487

Oprava: "ji" píše.

0/−1
22.5.2015 21:45

L58u59d50ě27k 39K89a98č71e76r 8916759397734

Pod to bych se skoro i podepsal .. :)

0/0
23.5.2015 22:14
Foto

J81a58n 87M91a75c53k 5487212542545

Tak ten co cekal ze by hrali a zpivali stejne jako pred triceti lety musi byt podle me blazen. Podivejte se na fotky, dyt to jsou uz skoro duchodci. Meli byste byt radi ze vubec prijeli a ze jste je mohli videt na vlastni oci.

+5/0
22.5.2015 14:03

J58a16n 36J92a12r76o53s 1889767400208

Dotazeno do extremu: Teoreticky by O2 Arenu mohla vyprodat Lennonova rakev spojena s poslechem pisni. Princip je stejny.

+3/−9
22.5.2015 15:30

T42o27m37á62š 29B90r25a89b21e63c 2638686595296

Jsou kapely, které letos jedou 40. výročí, koncert trvá minimálně 3 hodiny a hrajou neskutečně dobře. Líp než před 30 lety... Jj, nejlepší baskytarista, nejlepší "bicmen" R^

0/0
22.5.2015 21:53

M68i39r90o32s97l18a37v 14Š14m90i20d 3136951955943

Kdo hodnotí koncert podle videa na youtube, je mírně řečeno hlupák!!!!

+6/0
22.5.2015 13:35

V32o13j97t97ě63c48h 40R59o39z56s62í33v31a43l 5890943465754

s tim nelze nez souhlasit, jen nevim, jakou to ma souvislost s clankem...

0/0
25.5.2015 16:59

M73a42r46i61e 65V77e32r81n38e23r45o51v25a 9931287939

Jestli by jim neslušel spíše nějaký komornější akustický set než halový koncert.

+3/0
22.5.2015 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.