RECENZE: Monkey Business jsou pořád vtipní, zapojili Wabiho i Kubišovou

Na nové desce Monkey Business, která dostala název Sex And Sport? Never!, se jejich svět nemění. Ale vůbec to nevadí.

Bohužel musím souhlasit, MB je kapela, která si vždy uměla ze sebe dělat legraci a pojímat muziku svojsky a s  nápady, ale oblíkání do dámských šatů, tím by zaujali tak v 80. letech minulýho století. Tisíckrát ohraný vtip není vtipem, zvlášť ne v době všudypřítomných travesti show... takže za mě palec dolů. Není nic horšího, než když kdysi kvalitní kapela každým dalším albem i koncertem padá hlouběji a hloupěji... Utratit prachy za tuto kapelu? To je opravdu monkey business... neboli škoda peněz. Příště je dám raději bezďákovi u nádraží.

0 1

K76a55r44e76l 33N77e33č25a86s

20. 5. 2015 16:47

Jsou jednoocí mezi slepými,ALE dobrý:-)R^

0 0

Sice jsem to napsal už na dva jiné servery, ale hodím to i sem:

Návštěva koncertu z tohoto turné byl nejhorší hudební zážitek za poledních několik let. Nevím, co je vtipného na tom, že muzikanti přijdou v dámských šatech, Roman Holý (v ženských svatebních šatech!) asi třikrát řekne, že právě domenstruoval a Matěj Ruppert mluví česky jakože s německým akcentem (nebo co to mělo být) - a to ještě ne vždy - občas vypadl z role. Nikdo nepochybuje o tom, že Matěj a Tonya umí zpívat a Roman napsat našláplou funky věc, která se valí dopředu, ale tady tomu pořád padal řetěz. Hudba se někam ztratila, bylo to obaleno takovým zbytečným a trapným balastem, že mě nebavilo ji v tom marastu hledat. Monkey and Business? Never!

3 0

Bohužel musím souhlasit. Z posledního koncertu v Pcích mám velmi podobný pocit. A to umělcům trvalo přes dvě hodiny, než se nacpali obloženýma mísama a uráčili se vylézt na podium. Beze slova omluvy:-/

1 0

J55o70z57e72f 42N38o72v57ý

19. 5. 2015 17:32