Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Podle hodnocení fanoušků je nejlepším filmem roku Interstellar

I když se Christopheru Nolanovi přezdívá nejpřeceňovanější režisér světa, u fanoušků tvůrce Temného rytíře stále vyhrává. Jeho novinka Interstellar je podle hodnocení diváků na filmovém serveru IMDb.com nejlepším dílem roku 2014.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36a69n 90K44r14p36e38c 5336553304182

k interstellaru: kazdy moment kde se dalo ocekavat nejake originalni prekvapeni byl promarnen.  sci-fi klise stiha dalsi klise. dejove predvidatelne s kostrbatymi prechody. a to nejprisernejsi co se v zadnem sci-fi proste stat nesmi je soustavne porusovani zakonu kauzality!!! proboha! tento film je diky tomu zcela nesmyslny. tedy ne zcela, pokud bychom pominuli vse diky zakonum kauzality tak nam to vystaci asi na pul hodinky filmu o farmareni a umirani. PS: zmrzle mraky.... VAZNE???

0/−1
18.12.2014 12:45
Foto

F30i70l58i50p 81J10a95r54a38b 1173547530367

"Zákon kauzality" porušuje naprosto každé sci-fi, kde se lítá tam a zpátky po časové ose.

Jinak si myslím, že právě tady se tomu snažili vyhnout, seč jim síly stačily a využít teoretické konstrukce, že gravitace může "cestovat časem". Ten paradox je pak nevyhnutelný a mně osobně taky moc smyslu nedával. Ale třeba byla chyba na mojí straně přijímače.

+1/0
18.12.2014 18:34

J83a18n 58K79r20p14e28c 5116283674442

no takhle. každé sci-fi rozhodně ne. jenom ty špatné. bez černé díry nemohli v budoucnu existovat tudíž díru nemohl nikdo vytvořit. nemohl sám sobě poslat vzkaz pokud by se nedostal na základnu a tam by se bez vzkazu nedostal. toto je tak příšerněš očividné, že je to až směšné. navíc bez něj by samozřejmě nebyla výprava a tudíž žádná další civilizace. i kdybych toto všechno pominul, tak ona civilizace nikdy k ničemu nepřistoupila protože si musela být vědoma toho jaká souhra náhod vedla k jejímu vzniku. a jakákoliv chyba v jednání nebo změna která by zhatila vznik nové civilizace by tuto civilizaci zničila. ale s tím už si asi tvůrci této 3 hodinové ubrečené příšernosti hlavu nelámali vůbec.

0/−1
18.12.2014 21:12
Foto

F19i43l49i40p 59J22a25r13a83b 1323547470277

Jenže "vaše" teorie kauzality je založená na tom, že se nelze vrátit zpět v čase. Tvůrci přišli s docela zajímavým nápadem, jak by to šlo. Pak by samozřejmě nemusela platit veškerá nám známá kauzalita. Třeba.

V jakém sci-fi se cestuje v čase a dává to smysl (a neporušuje kauzalitu)?

+1/0
18.12.2014 22:42

J17a83n 55K98r41p14e14c 5296253474182

no dobra. tusil jsem ze to nebude jednoduche. tak znovu. pokud budoucnoust v danem bode ze ktereho se vracite nemuze existovat pak se neni odkud vracet. uz tomu rozumite? budoucnost nemuze vytvorit  minulost na jejiz existenci je zavisla. ja uz fakt nevim jak jednoduseji to napsat... obdobne to plati ze sam sobe nemuzete z minulosti poslat vzkaz pokud jste se v te budoucnosti nemohl diky neexistenci onoho vzkazu nachazet.

0/−1
19.12.2014 8:18

M30a28r79t52i44n 26L89ž29i51č89a15ř 9715667552234

Naprosto souhlasím R^

0/0
15.12.2014 15:21

M77a94r38t50i52n 61V62i20t 8614133301710

Pamatuju si rok, kde vyhral Oscara film Kralova rec, coz je sice dobry film, ale nikterak nevybocuje z rady prakticky nicim, nez hereckymi vykony, coz pro me osobne jeste nedela film filmem. To si muzu pustit i doma a zazitek bude +- stejny. Naproti tomu v tom roce Nolanovo Inception je pro me doted nepopsatelne dilo s originalnim nametem vcetne vizualni stranky. Pani spacilova hodnoti Nolanovy filmy jako vyrazne nudne (Kralova rec ma 100% hodnoceni od ni) coz pro me znamena, ze nema smysl vlastne ani komentovat, proc si myslim uplny opak. Nicmene ji nemuzu odpustit, ze dokaze napsat "neprecenovanejsi" - co to vlastne znamena? Nejprecenovanejsi kym? Vetsina vs. filmovy kritik, nebo vetsina vs. uvedomely intelektual, nebo vetsina vs. pani Spacilova a spol?

+1/0
15.12.2014 12:51

A12l85e62x40a89n28d12r 32K39o93s45t59k48a 8162648286744

Bohužel, neplatí vždy, že špatné hodnocení paní Spáčilové je jistota příjemného filmu. Někdy špatně ohodnotí i skutečnou hrůzu. Na druhou stranu, pokud film hodnotí kladně, je to jistota. Že jde o vyhozené peníze.

0/0
15.12.2014 14:31
Foto

F26i78l82i42p 85J89a35r33a85b 1953647680647

To taky neplatí. Žádné takhle jednoduché zobecnění nefunguje.

Ale rozhodně bych na ní nedal, pokud jde o akční filmy, tento žánr je totálně mimo její záběr.

Já na ní tedy nedám vůbec v ničem, ale to už záleží na vkusu každého soudruha.

+1/0
15.12.2014 16:24

M68a90r40t94i27n 27H64á36j74e81k 9477536890487

Me Interstellar ohromil. Ale musíte o něm přemýšlet a musíte ho pochopit. Neni o vesmíru, neni o fyzice, je o lidských rozhodnutích, rodině, o tom, co z člověka udělá samota, krajní životní situace. Jaké je to vidět cely život vlastního dítěte v deseti minutách. A zabalené je to do geniálního vizualu a velmi zvláštní Zimmerovy muziky. V IMAXu proste skvělá podívaná, kdyz se necháte vtahnout. Pro mne ano, film roku. A to vím, ze jsem se nechal dost opít rohlíkem, protože to byl geniální rohlík.

+4/0
15.12.2014 8:22

T10i92b89o13r 55V97i91z86v85a51r88y 9684104723145

Poslední věta úžasná, s dovolením použiju.

0/0
15.12.2014 8:30

M65a42r15t67i70n 39H75á68j18e20k 9467106190887

Děkuji, povolení uděleno.

0/0
15.12.2014 9:51
Foto

A13n11d93r42e10a 86Š33r91e15t61r23o65v76á 7131545530388

No, premyslet... Tyhle fraze se vzdycky pouzivaji na obhajobu neceho, co mam rad, proti tem, co to kritizuji (cili udelam z oponentu blbce, protoze jejich nedoceneni daneho dila spociva v tom, ze jsou vpodstate mdlejsiho intelektu). V tomto filmu nebylo nad cim se zamyslet, resp. nebylo tam nic noveho na zamysleni. A ostatne to nebylo ani na zamysleni, protoze to bylo naservirovane pekne polopate.

+1/0
15.12.2014 9:06

M57a64r63t69i25n 15H47á32j76e70k 9277316940447

Ano, furt vám tam polopate serviruji fyziku a ten film vás ohromi az v okamžiku, kdy vám dojde, ze o vesmír tam nejde, je to jen prostředí, ve kterém se odehrává, podle mne, silný a dobře natočeny a ano, ubreceny, příběh... A věřte mi, byly v IMAXu blbci i slepice, kteří nepochopili ani tu polopaticky vysvetlovanou polivku...

0/0
15.12.2014 9:50
Foto

A60n90d77r95e47a 86Š74r67e71t27r42o49v98á 7161575730978

Ne, neserviruji fyziku, ani na okamzik me nenapadlo, ze gros celeho filmu bude fyzika a kosmonautika. Serviruji ekologii (varovani do budoucna: Chcete, abychom takto dopadli a hledali na posledni chvili zoufala reseni? Tak jednejde, dokud je cas!), mezilidske vztahy a jakesi vyssi dobro (obetujeme lidi na Zemi, aby clovek jako druh prezil v nejake kolonii daleko ve vesmiru, protoze na vic neni cas ani penize). Zabalene to je pekne, ale ani sebelepsi obal nezajisti, ze budu mit radost z prazdne krabice.

+1/0
15.12.2014 10:07
Foto

F64i63l65i18p 52J53a35r43a84b 1883937760197

Ale ten nápad, že čas je vlastně další prostor, je přece hodně zajímavý. A vychází z nějaké fyzikální teorie...

+1/0
15.12.2014 13:15
Foto

A61n74d83r65e77a 14Š85r35e57t16r50o82v96á 7901525810648

Ale na me je to porad hodne malo, aby se mi film libil, musi v nem byt rozumne dialogy, propracovany scenar, ktery nese dej, jenz ve vas nevyvolava pochybnosti o tom, co se na platne deje, nejsou v nem trhliny a hlavou se vam pri jeho sledovani nehoni stale casteji otazka: "Coze?!"  Dale potrebuji presvedcive herce, kterym jejich role verim a nemam dojem, ze stejne by to zahrala moje mamka, nebo doknce i ja. Musim mit take pocit, ze film nevznikl jen proto, aby vydelal, a ze v nem neprevazuje samoucelnost. Samozrejme kdyz prijde se zajimavym nametem, kamerou a vypravou, je to plus. Ze se ve filmu vyskytuje 1 ci 2 zajimave momenty, z nej v mych ocich nedela dobry film, to najdete snad u kazdeho filmu.

0/−1
15.12.2014 13:34
Foto

F47i26l29i96p 28J65a41r77a52b 1483337700147

To jste vzala hodně ze široka, já jsem jen chtěl upozornit, že ten film "fyziku servíruje". A patrně mnohem víc, než jakékoliv jiné kosmické sci-fi.

Jinak s vámi nemůžu souhlasit, a podle mě se sebou nemůžete souhlasit ani Vy sama.:-) Neříkejte, že se vám nelíbí žádný film, kde nejsou ani "rozumné dialogy", ani "propracovaný scénář"!?

O těch trhlinách v Interstellaru se mimochodem diskutuje poměrně zuřivě po celém internetu a zase nic tak fatálně hrozného z hlediska filmové logiky tam nejspíš není.

0/0
15.12.2014 16:34
Foto

A11n85d72r94e17a 80Š74r25e49t78r68o22v39á 7151595670698

Ano, neco tam samozrejme je, vyhnout se tomu neda, kdyz uz se jedna o film o cestovani do vesmiru, ale je to okrajove, jen ramec.

A co se tyce toho druheho odstavce, asi vas to prekvapi, ale pravdu ne, jsem dost citliva na tyto veci. Jsem totiz prevazne ctenar, dokonce knihomol, od pribehu vyzaduji urcite veci (ktere jsou ale prenositelne do filmu, prave kdyz je dobry scenar), na nez jsem zvykla z literatury. Kdyz ve filmu chybi, neverim mu, nelibi se mi, rusi mel, ze se musim ptat, proc to tak bylo a proc tomu vubec nic nenasvedcovalo atd. atd.

0/0
15.12.2014 17:17
Foto

F56i43l90i13p 34J56a60r88a64b 1553277340987

Je to rámec, ale pravděpodobně nerealističtější ze všech filmů tohoto typu. Což třeba někomu stojí za pochvalu.:-)

A k tomu dalšímu - přece ani každá knížka nemá stejnou strukturu, jazyk, tempo a já nevím, co ještě. Stejně, jako u filmu, je tu téměř nepřeberné množství prostředků, jak působit na čtenáře. Například, pokud přísně vyžadujete logiku, asi byste musela vyhodit mimo jiné celou klasickou ruskou literaturu, kde se postavy chovají nepochopitelně a sebedestruktivně. Jsou knihy, kde příběh nehraje absolutně žádnou roli, kde nejsou žádné dialogy atd. Jsou i takové filmy. Proto mi přijde zvláštní vyžadovat od každého filmu/knihy totéž...

0/0
15.12.2014 22:42
Foto

A61n46d11r85e12a 48Š95r33e95t44r11o88v31á 7761495370158

Nejrealistictejsi... no prosim, to je vas nazor, to vam nemuzu brat :-), zjevne proste na tento film nemame stejny nazor :-). Co se tyce toho zbytku, co jste zminil, mne se to dost spatne popisuje, ale ja necekam prisnou logiku, ale to, ze ten pribeh proste bude mit hlavu a patu a bude konzistentni v ramci celku (cetla jsem treba Mistra a Marketku, coz je dost blaznive a absurdni, plne magie, car a kouzel, ale byla jsem tim nadsena... Bulgakov je preci jen lepsi spisovatel nez Nolanovi). Tohle se da vyzadovat napric zanry. Je mi jasne, ze nemohu srovnavat treba nejake komorni drama a pohadku navzajem, ale mohu srovnavat pohadku a pohadku a komedii a komedii a akcni film s akcnim filmem. Zkratka po par minutach vim, jaky film mam pred sebou (drama, sci-fi, absurdni drama, grotesku atd.), takze vim, ze v danem zanru urcite prvky nemohu ocekavat, jine vsak zase ano. A jsou proste veci, ktere vyzaduji u vseho, ty jsem popsala vyse a jdou napric zanry. Jen jeste vysvetlim, ze rozumnym dialogem jsem nemyslela, ze postavy si tam budou citovat z rimskych filozofu :-), ale ze to nebude jen snuska prazdnych kecu a vaty, ktere tam jsou jen proto, aby se z filmu nestal jenom videoklip.

0/−1
16.12.2014 6:55
Foto

F36i35l28i83p 77J75a37r22a97b 1613267430287

To není můj názor, ale názor nějakého renomovaného astrofyzika, já nevím, jak vypadá realistická demonstrace některých fyzikálních jevů ve vesmíru.

Rozumím tomu, co chcete říct, ale ono je strašně subjektivní, co je rozumný dialog a co prázdné kecy. Stejně jako definice dobrého/špatného herectví. Zrovna ty herecké výkony podle mě špatné nejsou a Anne Hathaway podává nejlepší "civilní" výkon, co jsem od ní viděl.

Možná byste byla překvapená, ale já na Interstellar nemám příliš pozitivní názor a celkem se shoduji s vámi. Nicméně zrovna u tohoto filmu to beru tak, že ta míra subjektivity je daleko větší, než u filmů jiných/podobných. Na mraky lidí totiž působí přesně tak, jak režisér chtěl. Na mě spíš opačně.

0/0
16.12.2014 10:17
Foto

A26n29d97r24e79a 17Š74r37e29t57r29o72v33á 7461555110448

Ja tedy nejsem renomovany astronom, to v zadnem pripade, ale astronomii se ted tak trochu zabyvam a precetla jsem o tom uz par knih. Nerikam, ze to je uplne mimo (navic sci-fi ma moznost soucasne poznani jeste rozvinout a casto to dela, proto fikce), to ne, to samozrejme nemohu s ohledem na sve omezene znalosti zcela posoudit, ale mira realisticnosti Interstellaru se v mych ocich nelisila od Star Treku, Armageddonu nebo Gravitace (proto jsem nesouhlasila s tim nejrealistictejsim...). Ta zalezitost s cernou dirou mi sice prisla na hlavu postavena (ze by to prezil a dostal se ven, kdyz tam je tak obrovska gravitace a tlak, ze to do sebe vtahuje vsechno kolem, cele planety, hvezdy... a ani svetlo neunikne ven), ale brala jsem to jako nejakou umeleckou licenci, o tech dirach toho totiz moc nevime, tak proc ne, mohli nabidnout nejaky vlastni pohled.

Mne vadilo nejvic to, co jsem psala, zejmena ty diry v pribehu a nejasna motivace postav. Nestojim sice o to, aby byly filmy explicitni a vsechno vysvetlily, ale tady byly na me opravdu neprekonatelne nedostatky, za nimiz jsem videla nepromyslenost a nedomyslenost (Nolan asi doufal, ze budou vsichni ohromeni vizualem a nebudou moc patrat, proc se tam nektere veci deji a ze jsou). A s tim souvisely ty skrobene a pateticke dialogy... Zkratka jsem byla otravena jako svab, ale krome jeste jedne slecny, ktera rozhorcene kritizovala to, co mne se take nelibilo, jsem byla z celeho vyprodaneho (bylo to za 50 Kc :-) ) salu jedina.

0/0
16.12.2014 10:50
Foto

A34n83d49r36e49a 89Š98r80e76t68r35o57v88á 7491445170628

* ze jsou nepochopitelne

0/0
16.12.2014 10:57
Foto

F26i84l68i33p 61J69a30r39a97b 1153697640157

Tento pán víceméně pochválil fyziku Interstellar (zatímco např.tu z Gravitace hrozně zdrbal) a o některých věcech řekl, že je to nejlepší zachycení určitého fyzikálního jevu ve filmu :http://cs.wikipedia.org/wiki/Neil_deGrasse_Tyson

A tento pán dodal Interstellaru řekněme teoretický základ: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kip_Thorne

Samozřejmě, pokud umíte anglicky, doporučuji vygooglit v angličtině, kde se o těchto chlapících píše podstatně víc.

To samo o sobě jistě neznamená, že Interstellar je dobrý film. 

A je možné, že některé ty "nedomyšlenosti a nepromyšlenosti" pocházejí z neporozumění filmu. Třeba...

0/0
16.12.2014 13:09
Foto

A52n90d66r96e26a 90Š59r77e88t78r17o25v97á 7401165120718

Ze by nedomyslenosti a nepromyslenosti pochazely z neporozumeni vylucuji. Jelikoz tyto nedomyslenosti a nepromyslenosti se vubec netykaly oblasti fyziky a kosmologie, ale beznych veci.

0/0
16.12.2014 15:46
Foto

F68i78l37i25p 82J39a25r74a11b 1313787160197

Tak hoďte něco do placu.

0/0
16.12.2014 16:23
Foto

A91n92d20r21e62a 82Š65r32e51t28r25o12v47á 7941895250458

A proc porad? Sam jste psal, ze na Interstellar mate v leccems podobny nazor jako ja, tak jste si tech nedotazenych veci jiste sam vsiml.

Ja nemam chut tu vsechno vypisovat, bylo by to moc dlouhe...

0/0
16.12.2014 21:27
Foto

F70i88l33i95p 43J11a84r77a36b 1173367810507

Pokud vás diskuse nebaví, uzavřeme ji. Měl jsem opačný dojem.

0/0
16.12.2014 23:47
Foto

A88n37d98r82e68a 25Š32r86e28t53r29o15v46á 7371185980808

Tomu moc nerozumim, ale kdyz mohl byt takovy povyk kolem Temneho rytire, asi uz me nic neprekvapi. Zjevne se muj filmovy vkus neshoduje s vetsinou. Na Interstellar jsem sla s obavami (i kvuli zdejsi recenzi), ale presto jsem sla, protoze mam slabost pro vesmir. Zase jsem se presvedcila, ze Spacilove hodnoceni mohu brat vazne, pro me to bylo nudne, otravne a nesmyslne, a kdybychom nekoupili listek v mikulasske akci za 50 Kc, hodne, hodne bych litovala vynalozenych penez.

+1/−1
15.12.2014 7:36

M91i29c84h84a85l 17Š26t85e95i59n19d36l84e55r 9584942698777

Souhlas, bylo to pro mě největší zklamání za poslední léta. Jedno klišé za druhým, bezbřehá nuda a neuvěřitelná míra patosu s potoky slz.

+1/−1
15.12.2014 10:25
Foto

A36n74d48r22e30a 10Š23r82e70t79r75o37v64á 7571685360368

Ano, klise a patos, to jsou slova, ktera vystihuji tento film asi nejlepe. Jako mne nevadi, kdyz se opakuji temata, je mnoho filmu o stejnych vecech, ale tady byl na muj vkus hrozne chatrny scenar a slaby pribeh a dost nepresvedcive herecke vykony. Zkratka na tom filmu jsem nenasla krome vizualu snad jedinou pozitivni vec.

0/0
15.12.2014 10:55

P43a61t64r13i51k 90H66r82a28d71i77l 9919672724560

Mě tak napadlo...kdyby Interstellar natočil Hřebejk...jeeee to by bylo chvály,ale von Hřebejk vlastně neni režizér.Pojďme mu to říct,nebude se už muset trápit a ani nás.Nechme se trápit tim Noulenovic čurdařem.

0/0
15.12.2014 1:18

P50a67t40r72i15k 53H17r64a84d71i33l 9559162294320

Takže já s dovolenim shrnu diskuzi...film roku vyhrává-dívka s největšíma kozama !! ;-D

0/0
15.12.2014 1:03

M53a78r26t29i31n 60Š17m22í32d32a 3564558477800

Ted jsem prisel z kina. Je to bomba!

+2/0
15.12.2014 0:47
Foto

F51i15l78i21p 13J79a23r89a38b 1623307890547

Zmizelá a Raid 2. Ale že by mě něco jó uzemnilo, to tedy ne. Pár filmů ale budu ještě dohánět, tak se třeba zadaří...

A Interstellar je pro mě osobně zklamání roku, nebo spíš let.

+1/−1
14.12.2014 23:55

P10a28t79r66i20k 75H98r49a33d22i51l 9529342884590

To Vám závidim.Mě zklamává otázka menšin resp.kolik nás stojej.

0/−1
15.12.2014 1:20
Foto

J27i50ř82í 95Z60e26d13n30í28k 1766946

nechal jsem se zblbnout a na tu ptákovinu vyrazil do IMAXu. co se příběhu týka, je to naprosto šílená ubohost a drásaly mi nervy příšerné blbosti stylu "tatínek v černé díře za knihovnou". Vizuálně je to ovšem žranice. Když se chceme držet amrické kinematografie. Tak takový film "gone girl" přináší alespoň trochu dusno i když je to taky jenom kriminální thriller. Film Interstellar je pro děti do 13cti let. Počkejte si, ža to pujde v telce, vyhozené peníze

+3/−4
14.12.2014 23:42
Foto

F25i51l40i88p 86J66a11r70a61b 1223137520897

To si protiřečíte, ne? Vizuální žranice se nejlépe konzumuje právě v IMAXU. V tv s krásným českým dabingem bych to nepřál vidět nikomu.:-)

+1/0
14.12.2014 23:50
Foto

J44i71ř81í 11Z80e65d68n60í55k 1346396

Vizuální žranice nedělá dobrej film. a na dobrý film nestačí a tady je ten příběh tak blbej, že to nemá obdobu. To vizuálem zechránit nejde

+2/0
14.12.2014 23:58
Foto

J20i21ř47í 93Z93e82d24n58í47k 1436806

Máte pravdu, telka to úplně zazdí tedy ten moderní garážový dubbing

0/0
15.12.2014 0:03
Foto

J82i97ř92í 33Z63e85d33n28í97k 1146466

A ještě ta zmatlaná fyzika tam. I sci-fi by mělo něco respektovat a hlavně nenudit kravinami a předvídatelností. Osté agresivní stžihačské nužky by tomuhle pomohly jako nic

0/0
15.12.2014 0:06
Foto

F39i15l26i54p 31J28a47r20a35b 1643947150587

Tak ta fyzika je tam právě prý docela realistická (říkal nějaký slavný astronom)...

+1/0
15.12.2014 0:22
Foto

J76a54n 63H75a67v38e88l92k51a 3101906971135

To bude pěkný vůl. Je tam jedna hovadina za druhou. Například obrovská nosná raketa startuje ze země tajně zevnitř budovy.

+1/0
15.12.2014 0:32
Foto

F15i73l32i15p 40J15a74r17a88b 1763387920407

Ten chlápek, mj.uvádí pořad o vesmíru na Prima Zoom, se vyjadřoval myslím hlavně k fyzice ve vesmíru. A je to renomovaný expert.

0/0
15.12.2014 0:43
Foto

J10a33n 54H28a12v86e73l86k40a 3691526401755

Bohužel souhlas, zklamání jako kráva. Ano, Interstellar je lidsky i logicky dost nesmyslný film, hysterický a samoúčelný.

+2/−2
15.12.2014 0:30
Foto

J57a45n 62B25u63r33i24á59n77e30k 9899725103271

Přesněji je to takhle: podle hodnocení fanoušků filmu Interstellar je nejlepším filmem roku Interstellar. Těchto je mezi dětmi, které nemají ve volných chvílích nic lepšího na práci, než brouzdat, plkat a hlasovat na imdb.com, asi nejvíc. Taky u nich vysoce bodují x-tý díl X-Manů, intergalaktičtí kriminálníci bojující proti vesmírnému diktátoru, pokračování animované pohádky o krocení draků, romantický doják o dvou mladých krásných zamilovaných rakovinářích anebo prázdná a nesmyslná leč efektní finčerovka o "manželství". Mimochodem, Grandhotel Budapest na pátým místě je milej film a Boyhood na druhým místě má minimálně velmi zajímavej koncept. Ale Evropská filmová akademie asi nebude daleko od pravdy, když za nejlepší počin roku přece jen raději vyhlásila polskej film Ida.

+1/−2
14.12.2014 23:15
Foto

F70i78l55i86p 89J10a95r62a50b 1763457780117

Vaše interpretace je chybná, na filmových databázích jako imdb nebo čsfd vzniká výsledné hodnocení klasickým zprůměrováním všech hodnocení, tedy nikoliv jen z hlasů fanoušků, ale i anti-fanoušků a neutrálů.

+2/0
14.12.2014 23:43

D98a66v27i43d 62R62y10c39h27e70t35s61k73ý 9686251500540

Holt když něčemu dáme 65% a potom je z toho nejlepší film, musíme si ještě trochu kopnout.

+2/−2
14.12.2014 23:10

M34a37r39t86i56n 26K60o23p65e50c74k60ý 3828227489274

Mimořádně s paní Spáčilovou musím souhlasit. Že je nějaký film na velkém plátně místy strhující podívaná ještě neznamená, že je to výborný film. Jde jen o efekty, o moderní techniku, prostě nafouknutá a povrchní efektní bublina. Jinak americký doják jako prase, nic víc. Filmem roku je pro mne Grandhotel Budapest, velmi dobrý je i Chlapectví a Zmizelá. Tady se budou rozdávat Oscary.

+2/−1
14.12.2014 23:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.