RECENZE: Nové filmové Želvy Ninja zdětinštěly a cílí na předškoláky

Zmutovaní plazi znalí bojového umění a komiksoví hrdinové dětství se vracejí do kin. Předělávka filmu Želvy Ninja přidala pouze 3D a pár modernizovaných hlášek včetně Harryho Pottera.

P12a58v95e98l 54M14a26t66o45u66š92e60k 1342603273243

Dnes jsem viděl ten "zdětinštělý" film a jedinoé co k tomu mohu dodat je...WOW...jako fanoušek TMNT jsem na těchto postavičkách vyrůstal a ani v dnešní době rozhodně neztratili nic z toho kouzla, které přitahovalo k obrazovkám miliony dětí po celém světě...naopak...pořád to jsou ti úžasně přehnaně spravedliví a roztomilí želví nindžové, kteří ani za další léta neztratí nic ze svého kouzla a to ani přesto, že tento nejnovější film byl pojat spíše jako triková show...I tak to byl jeden z nejlepších filmů se želváky, u kterého jsem se i po těch letech bavil stejně jako u původního animovaného seriálu...Jestliže je opravdu tato Vaše recenze to NEJ co dokážete vyplodit, měla byste opravdu zvážit, zda nenastal čas změnit působiště a jít psát nějaké podobné bludy například do PLESKU a nebo jiných podobných "skvělých" médií, kde zcela jistě najdete své "věrné" čtenáře...

Jinak kdybych měl hodnotit sám za sebe - film zcela předčil moje očekávání a skvěle jsem se u něj bavil a byla to parádní jízda od začátku do konce - 93%!!!

0/0
21.8.2014 13:28

M16i21r60o12s72l28a95v 57K23r75a10h54u18l15í68k 6307894704

Recenzentka si vážně dělá srandu.

Jako malý jsem sledoval seriál. Byl v kině na všech 3 filmech a vy budete tvrdit, že v novém zfilmování zdětinštěli? Vždyť to bylo vždy pro děti!

Já na tohle zfilmování chci jít a proto jsem se v pondělí díval na první díl a pak na druhý. (třetí dám asi dneska :-) ) Jako malý jsem ty filmy miloval, dneska už mi to přijde prostě pro děti, ale i tak jsem se u toho bavil. Prostě ty obleky vypadají i dneska naprosto skvěle a srandovně :-). Co mě ale zarazilo byl fakt, že český dabing byl u těch prvních 3 filmů lepší než originál. Češi želvákům přidali ještě lepší hlasy než má originál.

Když jsem koukal na trailery, tak mi to nové zfilmování přišlo jako přesně šité na ty staré želvy. Naprosto jednoduchý a čitelný humor :-).

+1/0
20.8.2014 12:11
Foto

F43i86l44i10p 98J17a84r77a33b 1613117670557

Psal jsem tu něco podobného. Mirka bohužel ty staré filmy a seriál nezná, nebo je viděla taky ještě jako dítě.

Imho je naprosto zcestné, aby film tohoto typu recenzovala šedivějící dáma, ale to není chyba její, nýbrž kulturní redakce idnes, že nemá na filmy ještě někoho jiného.

+1/0
20.8.2014 19:05

T45o92m36á21š 36J50u48r35e83č62k48a 3843782149713

Paní Spáčilová, kašlete na to. Běžte a dělejte raději něco užitečného, ty Vaše bláboly je utrpení číst. Neobjektivní a s nulovou výpovědní hodnotou.

+2/−3
20.8.2014 7:23

J57a40n 97S72o69u62k27u39p 1794164226535

Btw. objektivní recenze neexistuje, z principu je subjektivní.

0/0
20.8.2014 11:01

K27a93r93e44l 56N54e30č64a60s 5803929420780

A ty staré byly pro dospělé?;-D;-D

+1/0
19.8.2014 19:13

J51e45n58d34a 94V24r29a13n23i29k 6911636386961

40 % od MS? Tak to snad vyrazím i do kina!

+1/−2
19.8.2014 18:25

J91a28n 62K56o15t23l96í30n 9409894285917

Želvy Ninja jsem si jako dítě představoval hubenější. Možná proto, že jsou to ninjové, tohle vypadá spíš, že to želvata přehnala se steroidy a posilovnou.

+4/0
19.8.2014 17:27
Foto

J39i58ř49í 20R76o46h64a92n 5284278677155

Já na to do kona půjdu, pokud možno na 2D verzi s titulkami. O žádné české 3D nestojím. A protože to paní Spáčilová ohodnotila jen 40%, tak to určitě bude dobrý film.

+2/−1
19.8.2014 16:45

R83o90m92a50n 13K74o11n79e28č57n37ý 4454968343

Mate pravdu,ze to co ohodnoti tato pani co nejmensim procentem,je pak vetsinou trhak.Se divim,ze pani Spacilova dela kritiku na nove filmy,mela by zustat u tech filmu co ji vyhovuji vice treba Andel na Horach,Dva pisari atd

+3/−1
19.8.2014 16:58

O87n28d81ř30e15j 68L16o13š83o70t62h 1125525545971

A Vinnetou.

+1/−1
19.8.2014 16:58

T44i78b73o59r 57V71i23z30v56a27r65y 9874474733815

Nepodložené bláboly.

+3/0
19.8.2014 19:55

J30a13n 23S51o58u46k20u96p 1224984976805

Mizerná recenze. Vlastně jsem se nedozvěděl, jestli tam mám děcko vzít nebo ne, protože text je utopený sám v sobě a odnáším si akorát to, že želvy jsou dětinské (vždycky byly!!!), postavy vypadají (ale to je samozřejmost) dobře a pak pasáž o hip-hopu, k jejímu pochopení mi ale chybí patrně nezbytný litr vodky v krvi.

"Současně však v úporné aktualizaci vnějších znaků jinak neměnné základní zápletky lze vyčíst obchodnický záměr", fakt jo???

Fajn je akorát poslední odstavec, ale to není žádné nóvum Želv, ale obecný problém drtivé většiny animovaných filmů pro nejmladší ročníky.

+9/0
19.8.2014 16:01
Foto

L16u32b86o10m31í56r 81J82a77n62o85t49a 5616744976355

A divíte se?!?! Já ne. 90% reportérů iDnesu nemí dělat svou práci. Tento článek bude taky na 124% odněkud zkopírovaný :-P ;-)

+1/−3
19.8.2014 16:04

O12n49d80ř68e38j 11L49o58š88o10t95h 1615345805611

Vy jste si ještě nezvykl? Z recenzí na idnes se nikdy nic nedovíme, desítky řádků o ničem. Kdybychom měli chodit do kina na základě recenzí paní Spáčilové, tak všechny kina zkrachujou, protože by tam nikdo nechodil. A co ohodnotí idnes dobře, většinou dramata s "hlubokou" myšlenkou, na to lidi nechodí, protože většina lidí chodí do kina za zábavou, relaxem, pohodou a ne čumět na filmy plný deprese a tragedií. Já na to s dcerou zajdu, jí se budou želvy líbit a mně, když nic jinýho, se bude líbit Megan Fox se svym umně naaranžovanym účesem.

+4/0
19.8.2014 16:15

J60a58n 89S16o97u68k27u43p 1414644906145

Ale jo, zvykl. Jde o to, kulturních recenzí jsem se něco už načetl (a pár jich i napsal), počítám s tím, že někdo má jiný/nepochopitelný/explicitní názor na nějaké dílo, s tím do toho jdu. Dokonce i u paní Spáčilové dovedu semtam číst mezi řádky, nicméně tentokrát trochu ustřelila a rád bych jí tímto vzkázal, že jestli se už kritice (..) nechce věnovat, tak ať to nedělá a najde si jiný koníček. Na poměrně velkém rozsahu nesdělila nic jiného, než že se jedná o dětinský film pro děti (což je u TMNT opravdu překvapení). Já bych třeba čekal lehké (nespoilerové) naznačení, jak nový film uchopil tématiku želv, nebo jestli jen jede podle 30 let starých not, případně, jestli se vizor filmu shoduje s jeho diváckým zacílením (podle obrázků to moc předškolsky totiž nevypadá). Takhle z toho těžko vyčíst, jestli autor během filmu bděl, či půlku hrací doby raději prostál v baru.

+2/0
19.8.2014 16:26

O66n27d72ř88e82j 47L84o94š72o27t39h 1525155815371

Mně na paní Spáčilové vadí to, že u svých recenzí se nedokáže vžít do kůže diváka, jež je cílovou skupinou. Protože pokud je film pro děti a vytýká mu dětinskost, tak je to postavený na hlavu. S dcerou vidím všechny pohádky a když vidim, že jí (z mýho pohledu) blbost uchvátila, tak zřejmě film splnil svuj účel a nemůžu ho ohodnotit 40% jako paní Spáčilová.

+3/0
19.8.2014 16:36

T20i30b59o30r 57V95i10z34v89a71r67y 9984654843155

Ale můžete. Ovšem vaše dcera by tomu dala víc, samozřejmě.

0/0
19.8.2014 16:41

J49a13n 47S96o81u41k25u20p 1224234496855

Ono to samozřejmě není nejjednodušší. Hlavně zkombinovat fakt, že cílová skupina je jiná od té, která si čte recenzi. O to víc je třeba zachovat suchopárnou exaktnost a oprostit se od běžných slohových přemetů, protože většina lidí, kteří si to tu přečtou, asi sama o sobě do kina na nové želvy nepoběží, resp. tam jsou ochotni jít s děckama (mezi tyto se aktuálně řadím, protože dítko na starý seriál doma zrovna čumí). Místo toho, abych malé udělal radost výletem do kina, jí to možná za dva roky stáhnu.

0/0
19.8.2014 16:44
Foto

F88i42l29i47p 11J25a40r16a23b 1803447420187

Vžívat se do nějaké cizí kůže, je nesmysl. Recenzent by měl napsat  názor na film čistě ze svého pohledu a nespekulovat za jiné. Z toho pak vycházejí většinou paskvily typu "Hloupým a nevzdělaným Američanům se to bude líbit, zatímco my, inteligentní Češi, raději zajdeme na Tři bratři."

U Mirky mi vadí, že nakoukáno sice má, ale drtivá většina současné filmové produkce jde tak mimo ni, že o ní nedokáže napsat nic zajímavého, nabídnout neotřelý pohled, analýzu.

Zůstal jenom její většinou vyčpělý humor, který sází na přirovnání k těm nejprofláklejším filmovým či popkulturním ikonám, tu Harry Potter, támhle Pán Prstenů, onde Vinnetou apod.

+1/0
19.8.2014 17:33

J66a91n 82S27o24u48k28u19p 1664774356145

Proto si myslím, že o měla dávno zabalit. Chybí jí aktuálnost, skončila u Pottera před x lety a hlavně mladí diváci jsou mimo její obzor chápání kinematografie. Doba se mění, filmy s ní. Co bylo dostatečně dětinské a přitom oduševnělé před 30ti lety, nemusí fungovat dnes a drastický vývoj počítačové animace převrátil animované filmy do uplně jiné roviny.

0/0
19.8.2014 17:50
Foto

A18n10d95r93e19a 46Š16r18e19t21r91o70v33á 7661835350778

Ja osobne se s pani Spacilovou ve valne vetsine pripadu shodnu - co ona oznacila za spatne jsem i ja hodnotila jako jako mizerne, az odpad (tedy az na Nymfomanku, co si tam vybavuji z posledni doby...). Sve naroky a svuj vkus znam, na to, abych zjistila, jestli se mi film bude libit, nebo ne, mi staci dokonce jen trailer a shrnuti, o cem film je, recenze uz je jen takovy nazor navic. Tudiz i z recenze na iDnesu jsem schopna si udelat dost dobry obrazek o tom, co me v kine ceka.

0/0
20.8.2014 9:55

J91a67n 67S14o88u25k48u42p 1924964746305

Jo, já neříkám, že to nejde, ale občas je to velmi obtížné a v tomto případě víceméně nemožné. Ujíždí většinou dost, ale dá se v tom babrat, zas tak bych ji ze skály neshazoval. V tomto případě se hodně netrefila. Ne ani tak hodnocením, na tom mi nesejde, ale na obsahu.

0/0
20.8.2014 20:00

T76o31n63í92k 42K92u24t44t22m13a43n37n 6333978542

Je to celkem zábavný, je to svižný, má to dobrou stopáž. Jinak celkově jít na to kina na 3D osobně považuju za vyhozené peníze, dobře si film užijete ve 2D. Celej problém je v tom, že to je prostě jen špatně napsaný - od scénáře po postavy, korytnačky jsou mimozemšťani, vedlejší postavy jsou až na jednu výjimku totálně ploché, příběh je ošumělý (klasika: April chce psát o Foot klanu, narazí na želvy, představování, rádoby pokus o vtipné hlášky; Trhač chce zamořit město nějakou toxickou látkou či co, Tříska tvrdí, že korytnačkám musí April pomoct), efekty a animace jsou skvělý, celý je to dobře rozpohybovaný, ale nemůžu si pomoct, želvy jsou mi nesympatický (poslední TMNT film z roku 2007 když už něco, měl aspoň hezky zmodernizované a sympatické želvy, tyhle jsou celé nabouchané, v honbě za realismem přitom ale oprýskané, nemají takový ten kukuč želv ze seriálu). Ke všemu Trhač je... meh... k uzoufání nudnej a jeho motivace mi zůstává záhadou.

Celkově mám dojem, že je nasměrované do publika pod 13 let, což asi želvy vždycky byly, ale třeba v porovnání s posledním seriálem z roku 2012, který dle mě je skvělým rebootem sám o sobě, jsou opravdu filmové želvy 2014 hodně dětinské. Věřím tomu, že dětem se to bude líbit, na druhou stranu proč tam potom je ta Megan Fox, to netuším. Možná, aby se tatínkové měli na co koukat, ale brzy je Fox strašně otravná.

Takže pokud máte dítě, kterému je nějak mezi 10 a 14 lety, asi bych ho do kina v klidu vzal (ale na 2D, ať je na popcorn, 3D je dle mě zbytečný - hezký, ale nefunguje tak dobře jako Gravity, Tron nebo Avatar nebo ten Tintin z před pár lety). Celkem bych se i vsadil, že se to dítěti okolo těch 13 let bude líbit. My, nostalgicky vzpomínající dospělé děti, z toho urvaný asi nebudem. Jako nudit se asi nebudete, jak říkám, je to svižný a má to dobrou stopáž, takže v tomhle směru pohoda, ale podruhý už se na to asi nepodíváte. Si myslím. Osobně bych dal něco okolo 55-60%, ale já mám jiný procenta než pí. Spáčilová.

0/0
19.8.2014 16:42

J10a22n 93S57o63u92k40u74p 1204664106295

Ok. Na 3D bych stejně nešel. Plochý Trhač mi nevadí, jeho původní vykreslení je poměrně primitivní (i když byl v páru s Krangem aspoň docela vtipný), akorát mě odrazují nesympatické želvy. Ale jak už sem psal výše, už jen z obrázků nevypadají dětinsky a já bych tam kvůli té dětštině právě šel. Děcko mám ještě trochu mladší. Ale jí by to neškodilo, na Zvonilku už se moc utáhnout nedá.

0/0
19.8.2014 16:50
Foto

F84i57l61i26p 48J41a86r42a88b 1373767890737

Jako dítě, bah, dokonce i již věkem pokročilejší teenager jsem Želvy hodně žral, ale, upřímně řečeno, všechny ty chyby, které vytýkáte tomuto filmu, byly i v těch starých, ať už komksech, nebo seriálu, nebo filmech. Tam nikde nebyl ani náznak nějaké hloubky.

Co mi vždycky vadilo, že kung-fu stálo za prd a ty rvačky byly spíš legrace ve stylu Spencer/Hill, než nějaké bojové umění. Očekával jsem, že v tomto filmu by to mohlo být jiné.

0/0
19.8.2014 17:39