- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
30%... Ale těch víc jak 90 % lidí na konci jak stálo a tleskalo, tak vypadalo, že se jim to líbí víc než na 30%. A proč se to teda hraje 11 roků, standing ovation every night? Asi opět ta recenze je „trochu“ neobjektivní. Tak u Queen jsou asi na takové „experty“ za ty léta asi zvyklí.. (podle kritiků vlastně neměli být ani slavní). Ale musí to být nevděčné, tolik práce a pak o sobě číst takové žblepty.. Co se mi strašně líbilo, že ten zvuk byl věrohodný Queen a neurazil (což je podle mě už úspěch sám o sobě). A že vymysleli způsob, jak zahrát ty kytarová sóla naživo -4 kytaristi. May by to sám těžko na živo zahrál líp. A Bohemian Rapsody na živo na velkých bednách.. wow
....a skoro vždycky se najde nějaký Honza Vedral, který by nevyprodal ani telefonní budku a tepe a tepe....
Ja navstevujem Londyn 2x do roka a vzdy si zabukujem listky.. Len si tam sadnem, zavriem oci a pocuvam moju milovanu hudbu, prakticky nazivo...Parada!!!
Já byl nadšen i v Praze.. kdy má možnost slyšet člověk dnes písně Queen naživo? Nikde... bohužel.. Kapela byla perfektní, dojem úžasný.
Jediný dobrý muzikál je zřejmě beatlesácký Love. Hlavně to celé album zremakovaných a pospojovaných písní otcem a synem Martinovými je dle mě dobré.
to jsem taky slyšel, to dělá asi ten circus du soleil, a taky asi nebude špatnej tuším ten million dollar quartet o Elvisovi, Johnny Cashovi, JL Lewisovi a Carl Perkinsovi a rokenrolu vůbec, a viděl jsem ukázku jednoho představení kde vystoupil i živej Little Richard, tak to bylo půvabný
Konec konců, co kdo čekal? Podobných cirkusů brázdí svět vícero, jednou si hrajou na Kvíny, jindy na Abbu nebo na Majkla. Společné mají jen jedno - šmíru...
taky v Brně mají být či už byli nějací australští Pink Floyd, to taky nechápu, neřeknu když je nějakej revival v nějakým baru, ale tohle?
Ptákovina, které ovšem Ydnes nezištně dělala PR hned 2x, jak lze snadno vidět dole pod "Kam dál?"...
Příběh v podstatě žádný. Jde v něm jen o to, aby se vyplnilo místo mezi jednotlivými písněmi - alespoň tak mi to přišlo. Na druhou stranu to stejně asi byl hlavní záměr. Také si osobně myslím, že pokud nemá člověk přehled o současné hudební scéně respektive o scéně posledních 10 let či nezná tolik texty (respektive známé verše) starších hitů nebo hitů Queenů, tak se na ty různé vtipné narážky na texty nechytne ani kdyby se na hlavu stavil, takže proto se to může zdát absolutně nevtipné. Souhlasím s tím, že zvolení O2 Arény bylo naprosto nevhodné. A titulky? Často velmi pochybné a překládané evidentně jen podle psaného textu bez znalosti děje (a také bez snahy přeložit vtipy) či domluvy se samotnou produkcí muzikálu, když ta se rozhodla trochu "lokalizovat", takže zatímco na plátně bylo například Simon Cowell herec zmiňoval Jaro Slávika či na scéně použili známějšího Robbieho Williamse a na plátně zarytě stálo jméno Garyho Barlowa. Přeložit "chick" zarytě jako "kuře" nebo "to tweet" jako "pípat" je také umění.
Ty chyby v titulkách jste identifikovala přesně. Chick, tweets... pak třeba také pissed přeloženo jako "naštván", ač to bylo "opilý". Pak nesmyslné překlady vlastních jmen a v neposlední řadě totálně tragická synchronizace - ten, kdo ty titulky pouštěl, musel mít v sobě aspoň půl láhve vodky, jinak nevím.
Vystupovat v tom Debbie, tak Honza Vedral nejde pod 110%.
A bejt tam Rihanna, udělá z toho Vedral muzikál tisíciletí.
Božský Kája to před týdnem ve svým pořadu na čr dvojka propagoval minimálně sedmkrát, tak to přeci nemůže být špatný