Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kardinál Duka odsloužil mši za herečku Jiřinu Jiráskovou

V pražském Týnském chrámu na Staroměstském náměstí se v pondělí konala mše za herečku Jiřinu Jiráskovou. Odsloužil ji pražský arcibiskup kardinál Dominik Duka. Zaplněnému kostelu mimo jiné zazpívala i Lucie Bílá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M63a85r45c75e57l72a 68Z23á50r13u71b54o55v91á 8589778199494

Je mi celkem jedno, jestli byla paní Jirásková věřící nebo ne. Ale rozhodně podle přikázání nežila. Jenže to už je teď taky úplně jedno. Budiž jí země lehká a kéž skončí ta divadla kolem jejího úmrtí. V

+1/0
17.1.2013 11:42

T20o12m79a39s 51V58a13j92d27a 8352772975559

Ted už zbývá jen paní Jiráskovou svatořečit.Dobrá herečka,ale čeho je moc,toho je příliš.

+3/0
15.1.2013 15:14

J84a84r97o35s23l47a29v 87N19o40v37á21k 3945631758268

Tak tohle si paní Jirásková nezasloužila! Ještě že se toho nedožila! Teď si jen zarotuje v hrobě a bude...

+2/−2
15.1.2013 5:43

J32a72c68e32k 53Z47a59k72r60z92e28w50s79k73i 2237374652150

Kdyby se analogicka bohosluzba konala v "katolickem" Polsku tak by byly prispevky stejne proticirkevne jako tady. A snadno aspon nekdo v Polsku (kdo je proti cirkve) by napsal ze v ateistickym Cesku takova bohosluzba kvuli pohrbu by byla naprosto neni mozna.  Takze je mimochodem zajimave te Polsko -Ceske nazory ktere maji malo spolocneho z realitou.;-)

+1/0
15.1.2013 2:02

J45o40s18e71f 69K68o78m21e98n16d25a 3639349364407

Je zajímavé srovnat mediální pozornost při úmrtí světového vědce Antonína Holého a lokální herečky Jiřiny Jiráskové.

+13/−2
14.1.2013 19:59

K33a93r80o39l48í81n34a 90R78o84b43i72n16s60o52n34o91v79á 1869913159571

PřesněR^:-(

+10/−1
14.1.2013 20:12

P52e60t69r 26K38o83c 7342461296681

Lokální herečka - asi u vás na vesnici moc inteligentní lidé nejsou, jsou-li u vás vůbec nějací.

+1/−3
14.1.2013 22:35

J34o68s50e34f 41K12o73m36e60n96d44a 3659199254537

Zjisti si, co znamená slovo lokální a zjisti si, kdo to byl Antonín Holý a pak se s tebou možná nechám bavit nejhloupějšího občana z naší vesnice. Snad si pokecá.

+5/−1
14.1.2013 23:12

J29i28ř29í 32S57m76r82ž 7780638773527

Pokud je mi známo, tak paní Jiřina nebyla věřící. Ale to vůbec nevadí, Duka se zase zviditelnil, nic víc.

+6/−7
14.1.2013 17:18

S54t24a44n14i32s54l25a91v 47P74ř57i77b97y40l 1829518361956

jasně - Duka neměl nic jinýho na práci a rakev s nebožtíkem sebral bez vědomí pozůstalých :-/

+4/−1
14.1.2013 20:37

J41a97n 41J50a96r15o36s 1569637500158

Budiz vam tedy znamo, ze Jiraskova byla silne verici katolicka.

+4/−1
15.1.2013 0:11

J55i26ř94í 20Č95u97m51p80e44l14í96k 5906616462551

Tak nám zase Kardinál Dominik Duka ukázal, jak se vytváří "zázrak"!

Z bývalé soudružky utvořil hluboce věřící dámu.

Takových "zázraků" je v církvích plno, dokonce možná i bývalých STBáčků!;-(

+12/−14
14.1.2013 15:19

J87a45n 76B95l60a45ž83e47k 7223808471277

Další, co má zaručené informace o všech a přitom ví prdlajs. Kdyby se pan Čumpelík o paní Jiráskovou zajímal a podíval se třeba na nějaký rozhovor, věděl by, že se sama pokládala za věřící katoličku. Potřebuje-li ale pan Čumpelík pana kardinála špinit, nějakou ubohou lež si vždycky najde..

+11/−4
14.1.2013 15:30

J66i80ř63í 26Č97u98m96p37e77l58í36k 5266946772541

Starý a nemocný člověk je vždy slabý a bude kývat na všechno.

Vydělává na tom, nejen katolická církev. 

Pokud bych chtěl špinit paní Jiráskovou, připomněl bych paní Štěpničkovou,

ale nechci připomínat špatné skutky a paní Jiráskové si vážím, jako herečky.

+6/−11
14.1.2013 15:37

R45o44m93a52n 52Š15i29m19ů75n21e78k 4129918741

Radek Brzobohaty se pri tomto divadle obraci v hrobe.

+9/−1
14.1.2013 15:47

J77i76ř53í 24Č43u35m81p45e17l69í22k 5126206392911

S tím jsem nechtěl ani chodit ven.

+1/0
14.1.2013 17:11

J67a32n 59B25l51a41ž93e17k 7603378511547

Pane jo, to teda byla poklona paní Jiráskové. Stará a nemocná, co kývala na všechno... Podpis pod prohlášení proti paní Štěpničková byl jistě její temnou kapitolou, ale právě kdyby jste se o paní Jiráskovou zajímal více, věděl byste, že ta jí již dávno odpustila. Jenže to asi člověk, jako vy, nedokáže pochopit. Jirásková byla čerstvě zletilá a zjevně naletěla pečlivě vykonstruovaným lžím z laboratoře KGB vycvičené STB. Jistě, Vám by se to jako zosobnění ctností stát nemohlo. Já tohle skutečně nechci soudit, ale musím reagovat na Vaše lživé a dost uboze vykonstruované výpady. Paní Jirásková se ke své katolické víře hlásila dávno před tím, než byla stará, nemocná a slabá. Prostě je to jenom a pouze Váš osobní výpad vůči katolické církvi a je dost ubohé, že k tomu využíváte zemřelou paní Jiráskovou, která by z toho jistě neměla radost.

+7/−4
14.1.2013 16:14

P11e60t34r 33K30o29c 7822631256111

Bývalí STBáčkové přešli k ČSSD hned na začátku 90tých let.

0/−2
14.1.2013 22:37

J43a59r70o84s33l42a82v 22N60o47v95á58k 3595691478188

Můžete blíže konkretizovat?

+1/0
15.1.2013 5:45

P83e23t49r 35S97e22d81l10á58č25e86k 8851576850192

Kardinál Duka si vždy přihřeje svou polívečku,je to šance se zviditelnit.Nic víc.!!

+12/−12
14.1.2013 14:54

P94ř42e95m47y36s82l 67Č28e43r69m64á78k 4918841635

Duka, ten ať mi raději nechodí na oči. On už hezky ukázal, kde nachází "duchovní" hodnoty. :-P Odpočívej v míru J.J.

+7/−9
14.1.2013 14:52

J52a49n 19M79u93c84h50a 8429106842436

byla aspoň věřící nebo si ji pánbíčkáři přivlastňují jako třeba havla? :-P

+5/−10
14.1.2013 14:42

J82a97n74a 55P72a27v27l50í58k31o75v11á 3299739236586

Spíš to druhé. Co kdyby něco zbylo z jejího majetku. Chtěla  bych vidět jestli by si přála poslední rozloučení v kostele . Duka se na ní chce zviditelnit.

+5/−9
14.1.2013 15:02

J70a42n 22B58l39a60ž48e45k 7923108171537

Jasně, že přála. Bez ohledu na Vaše pocity se pokládala za veřící katoličku. Stačí shlédnout nějaké dokumenty z poslední doby. Takže je všechno v pořádku a Vy se třeba stavějte na hlavu...

+7/−5
14.1.2013 15:06

J19a20r97o23s48l60a37v 93N10o25v29á15k 3575251838448

Těmto černozádelníkům je každá možnost zviditelnění se dobrá.

+2/−1
15.1.2013 5:45

T78o35m60á19š 60K71u91d13r49n45a 9975880964678

Ubožáku! Co třeba velké "H" ve jménu našeho prezidenta??? Ubožáku !!!

0/0
19.1.2013 16:34
Foto

P11a63v17e29l 36Š19i69l48p16o28c57h 1937526238267

Tomáši Hátle. Kdopak vám dal právo soudit jiného člověka a navíc v konotaci s jeho pohřbem ?

Vy jste znal paní Jiráskovou a její vnitřní svět? Pochybuji.

Říkají vám něco slova  "Nesuďte, abyste nebyli sami souzeni" ?

+10/−4
14.1.2013 14:26

J38a24n 59M34u87c35h42a 8389246502686

aniž bych hodnotil konkrétně p. Jiráskovou, myslím, že právo vyjádřit názor na jiného člověka nám dává ústava, konkrétně listina základních práv a svobod :-) a žádné omezení vyplývající se spojením s pohřbem tak počítám není :-)

a co se týče druhé části Vašeho příspěvku, neříká se v bibli něco na způsob "Podle skutků jejich suďte je"? Neznamená to, že hodnotit lze i bez detailní znalosti vnitřního světa, jen na základě viditelných projevů tohoto vnitřního světa? :-)

+3/−4
14.1.2013 14:53

J73a98n 34B50l92a35ž40e92k 7953928951867

Jejda, poč se tady vyjadřujete tímto způsobem, kterým dokazujete, že pouze útočíte na nějakou církev a vůbec vám nejde o paní Jiráskovou? Kdybyste o ní něco věděl, věděl byste taky, že se pokládala za věříci katoličku...

+6/−2
14.1.2013 15:09

J76a76n 26M30u41c17h94a 8439436772526

reaguji tak, protože výtky v příspěvku mého předřečníka jsou formulovány obecně (např. "kdopak vám dal právo soudit jiného člověka") - logicky tedy formuluji svoji odpověď obecně. zdálo se mi to celkem zřejmé :-)

+2/−6
14.1.2013 15:49

J24a57n 71B56l68a52ž60e93k 7423298111677

Jenže Váš předřečník reagoval na Váš dotaz: "byla aspoň věřící nebo si ji pánbíčkáři přivlastňují jako třeba havla?". A předpokládám, že tento Váš dotaz byl konkrétní, nikoliv obecný, jinak tomu už vůbec nerozumím...;-)

+3/0
14.1.2013 16:04

J76a22n 75M34u60c10h55a 8359486602966

mýlíte se, můj předřečník na zmíněny dotaz nereagoval. uvedený dotaz se nachází v úplně jiném vlákně diskuze a byl položen (jak je zřejmé např. z jeho umístění výše) později než příspěvek mého předřečníka v tomto vlákně :-)

+2/−4
14.1.2013 16:09

J38a91n 79M40u97c94h46a 8979536262366

spoustu těch mínusů chápu, ale mínus za to, že ve vší slušnosti upozorním spoludiskutujícího na to, že se přehlédl, to možná o některých lidech tady vypovídá víc, než by si asi sami přáli ;-D

+2/0
14.1.2013 16:32

J77a81n 49M74u45c59h75a 8909386192646

nedá mi to, abych se nepozastavil nad tím "dokazujete, že .. vám vůbec nejde o paní Jiráskovou". to je skutečně objevná reakce na příspěvek, který začíná "niž bych hodnotil konkrétně p. Jiráskovou" ;-D;-D

ať žije konstruktivní diskuze :-)R^

+1/−1
14.1.2013 16:02

J11a90n 68B40l60a68ž93e81k 7793238311767

Máte pravdu v tom, že já jsem popletl posloupnost komentářů. Nicméně trvám na tom, co jsem napsal. Takže Vám skutečně v komentáři: "byla aspoň věřící nebo si ji pánbíčkáři přivlastňují jako třeba havla?" nejde o paní Jiráskovou? Nebo to je jenom nějaký obecná paní Jirásková? Chytat za slovíčka mě můžete, ale já jsem viděl jako první tento dotaz a teprve potom odpvěď pan Šilpochovi. A jestli mezi nima není souvislost, tak se omlouvám...

+1/−1
14.1.2013 16:20

J41a58n 73M15u61c50h26a 8919336852366

v dotazu v jiném vlákně mi jde o paní Jiráskovou.

v reakci v tomto vlákně reaguji na příspěvek, kterým začíná toto vlákno. v dotčeném příspěvku je několik obecných tvrzení, proto zde reaguji obecně a nejde mi konkrétně o paní Jiráskovou. :-)

ufff, mám pocit, že mi nechcete rozumět ;-D

0/−1
14.1.2013 16:23

T47o39m73á84š 18H27á26t83l59e 7169695614281

pane Šilpochu , můj otec byl devět lez zavřenej , zavřeli ho komunisti , tedy i jirásková .

+2/−4
14.1.2013 16:21

P70e13t22r 66K84o31c 7482941286171

Někdy omylem zavřeli komunisti i nepolitického vězně.

+1/0
14.1.2013 22:43

J22a94r43o82s67l51a82v 26N70o26v83á32k 3435521198318

No a co? Třeba Mrázek nebo Hojer dokonce dostali od komunistů trest smrti. A kdyby Straka byl starší, dostal by ho také. A víte, za co?

+1/0
15.1.2013 5:57

F72r53a69n58t70i54š60e48k 76Č28e77c96h 1142771918348

A proč ne? Lékaře nepotřebuje zdravý ale nemocný...

+3/0
14.1.2013 14:23

T44o40m11á50š 75H42á67t87l88e 7849395844271

kardinál slouží mši za kovanou komunistku !   ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+5/−15
14.1.2013 14:15

M92a89r92t41i61n88a 33N73o55v94o45t76n64á 1854622727898

blahoslavení chudí duchem;-D

+11/−2
14.1.2013 14:37

T91o36m85á82š 80H67á20t51l43e 7839675404721

ona snad nebyla kovaná komunistka ??

+2/−7
14.1.2013 16:17

P52e61t70r 54K44o65c 7872721406321

Ty jsi zřejmě omylem strčil hlavu u kováře na kovadlinu a on udeřil, že.

0/0
14.1.2013 22:40

J95a87r67o74s25l86a12v 52N74o61v13á12k 3575271178508

A co třeba tady: http://www.fdb.cz/lidi-zivotopis-biografie/19697-jirina-jiraskova.html

Je zajímavé, že se nikde na netu nedá zjistit, jak to vlastně s tím jejím členstvím v KSČ bylo. Není to divné a tak trochu podezřelé? No, evidentně někomu ne, že?

+1/0
15.1.2013 5:55

P56a19v72l30a 26L79i21š84k50o11v20á 5768221323

Byla tam do roku 1968 tuším. Posléze se začala chovat protirežimně a dostala zákaz hraní téměř na 14 let. Nechápu proč někdo, kdo chce kydat špínu si nezjistí pravdivé a objektivní informace.

0/0
15.1.2013 9:31

J50a93r14o67s20l66a93v 64N66o76v80á80k 3655821558458

A tyhle "pravdivé a objektivní informace" máte odkud? Můžete dodat odkaz? Díky!

0/0
16.1.2013 3:30

P20a23v45l70a 45L71i92š28k46o55v86á 5568961133

Říkala to ve svém dokumentu (režie Ji.Strach, produkce ČT), stejně tak se vyjádřil i pan Troška v Tv minulý týden, když se ho ptali jak se mu povedlo obsadit p. Jiráskovou do Slunce seno, když měla zákaz. Noo a pak zkuste stránky CSFD.cz...a projděte si jaké velké filmy v tomto období točila. Jestli existuje i nějaká publikace pojednávající o "stopácích", které umělci dostali, bohužel nevím. Nemáte zač :)

0/0
16.1.2013 13:09

J64a60r57o70s92l91a44v 63N61o49v73á75k 3385171478698

Já skutečně považuji za minimálně zajímavé, že ač se takřka jen náznakem dozvíme, že byla členkou KSČ, tak už se nedozvíme od kdy do kdy a jaký byl důvod ukončení jejího členství a z čí strany tak bylo učiněno, pokud tedy vůbec ukončeno bylo. Já osobně nic proti paní Jiráskové nemám, ale nemám rád, když se různým lidem měří různým metrem. U někoho vadí, že byl členem KSČ od roku 1968 a byl při prověrkách z KSČ vyhozen, u někoho, jako třeba právě u paní Jiráskové její členství nevadí, ač vůbec nevíme, jak to s tím bylo. Proč se to neobjevuje v jejích životopisech?

0/0
17.1.2013 3:01

I44v10a 70S15m39u73t15n28á 9130131486262

pokoj a dík y moc duši této bystré a vtipné ženyV

+6/0
14.1.2013 14:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.