RECENZE: Fanoušci dělají z Metalliky lepší kapelu, než kterou je

Metallica v Praze velkolepě odstartovala turné věnované "černému" albu. V přípravách měla velké oči, a tak se chtěla vytáhnout ohňostrojem i laserovou show. Pro příště by jí měl někdo poradit, že když je nepatrně přivře, to důležité uvidí ostře: fanoušky. Protože ti z ní dělají mnohem lepší kapelu.
RF

czechdaytrader

14. 5. 2012 9:37
To snad autor nemysli vazne !?

Byla vubec nekdy na nejakym koncerte ? Podobnou recenzi plnou chybnych uvah a nelogiky jsem jeste nikdy necetl. Jake je to prekvapeni,ze se takova recenze objevila prave zde na indes.cz . Posuzovat podobnou akci bez predchozich zkusenosti muze jen amater . Velky cerny puntik pro autorku a idnes.cz !!!! RvRvRv!!!!

1 1
BO

vzt1

12. 5. 2012 15:46
Metallica

Prosím redakci,aby příště na koncert neposílala redaktory za trest.Potom vypotí takovýto článek.

0 0
N

nkacaba

12. 5. 2012 14:50
Zázrak

Vážená paní redaktorko,

asi jste zázrak Vy, jak píšete o kapele. Protože takovouhle recenzi může napsat opravdu zázračný pisálek, který nemá nadání opravdu na nic!!!!!Rv Byla jsem na koncertě zahraniční kapely podruhé (poprvé to byl Bryan Adams) a koncert jsem si užila úplně naplno a jsem nadšená z toho, jak chlapi v jejich věku umí rozhýbat 30.000 dav fanoušků, kteří byli zklamaní z předkapel. Laserová show i ohňostroj byli skvělé a určitě k jejich koncertu patří!!! Můžu říct, že po přečtení této recenze bych byla schopná paní redaktorce (kdyby byla na blízku) jednu natáhnout, protože co ze sebe vysmolila, fakt hraničí s totální blbostí nebo že by hluchotou??? ;-D

0 0
JS

flames828

13. 5. 2012 9:43
Re: Zázrak

A já si zas myslím, že i tahle diskuze dokazuje, že v lecčem má autorka pravdu. Hlavně netuším, kde bere tu jistotu něco posuzovat člověk, co byl podruhé v životě někde na koncertě.

0 0
J

jk3011

12. 5. 2012 14:25
pí.redaktorko

Doufám , že těch 15 stovek za lístek Vám zaplatila redakce , jinak Vás upřímě lituji .:-) Já dal 2jku za stání u podia a rozhodně toho nelituji (kupodivu mě nohy nikdo nepochcal);-) ! Pochybení organizátorů se kapele asi vyčítat nedá a to že se budou hrát hlavně starší písničky( Black album) , bylo známo předem.Laserová šou(na 1 skladbu!!!) , mě stejně jako dalších 30 000 lidí také nadchla , no co asi jsme všichni pitomci .Příště si nechte zaplatit o 2 rumy s kolou víc , třeba to nebude tak hrozný !;-D

písečák

0 0
M

mrshet

11. 5. 2012 22:09
Byla jsem 4x a rozhodne jdu zas

Byla jsem tam, primo v 'hadi jame', dva metry od podia. Atmosfera byla fantasticka, lasery chlapi maji soucasti show uz od alba 'Death Magnetic' a neni na tom nic 'disco' to jsou jen blby predsudky. S kapelou jsem se setkala v zakulisi,jsou to sparvny chlapi, pro fandy delaji co muzou a rozhodne nechodi koncerty jen tak 'odsmrdlat'. V pulce koncertu jsem se otocila za sebe a tam stala jedna otravena damicka, zabalena v 'Louis Vuitton' s kyselym ksichtem,tak ted uz vim, ze to byla pi. Zahorkova ;-D  na kterou plati :'Je lepsi mlcet a nechat ostatni, at si mysli, ze jsi idiot nez otevrit hubu a odstranit vsechny pochybnosti...' ale to uz je pro ni asi trochu pozde.;-) m.j. radsi pujdu na koncert, kde to kapele obcas trochu ujede nez na nejaky trapny playbacky dnesnich 'umelcu'

0 0
MF
RT

Red_Dwarf

11. 5. 2012 14:28
Re: Trochu jiná recenze

Jo, Stray většinou nezklame. Hlavně rozumí tomu o čem píše.

1 0
TJ

Terka_acs

11. 5. 2012 8:17
Hodně...

subjektivní hodnocení! A to by asi nemělo být...:-/

0 0
TJ

Terka_acs

11. 5. 2012 8:09
No...

Jediné, co bych vytkla byl zvuk a obrazovky v úrovni pódia - mám 160 cm, neviděla jsem na pódium tudíž ani na obrazovku, příště bych prosila trochu vejš ;-D Ale jinak super! Prostě Metallica! Už se těším, až přijedou zas! V Lasery sice patřej spíš na taneční akci, ale nevadily.

0 0
MB

bauina

11. 5. 2012 7:45
recenze?

Jak tohle muze nekdo vydavat jako recenzi opravdu nechapu. zil jsem v tom, ze kdyz si ctu recenzi na koncert, tak se dozvim, jakej byl zvuk, jaka byla atmosfera, jaky byly efekty,jak lidi na skupinu reagovali(nemyslim, ty dva co stali vedle radoby pani redaktorky,ale celkovy reakce publika) s ze tu recenzi bude psat nekdo, kdo tomu rozumi a kdo uz kapelu videl driv, aby mel s cim porovnavat. Od pani redaktorky jsem se dozvedel pouze, ze organizatori to nezvladli(pritom ja jsem nemel problem, stal jsem pod podiem) a ze lidi vykonavali potrebu do kelimku. Vypada to, ze kulturni rubrika na idnes se dostava na uroven te sportovni, kde se take dozvite vsechno kolem, jen ne to co vas zajima. Pani redaktorko, radeji piste o necem cemu rozumite, pokud neco takoveho vubec je a zkuste psat objektivne a ne hledat na vsem jen to nejhorsi, aby jste se mohla zviditelnit.

0 0
MK

holly6000