Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Joe Cocker nemluvil, zpíval. A právě proto byl jeho koncert zážitek

Joe Cocker se po třech letech vrátil do Prahy a po měsíci od brněnského koncertu do Česka. A jeho čtvrteční vystoupení v pražské O2 areně byl skvělý zážitek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

realista1234567

Zvláštní a železné pravidlo

Zvláštní a železné pravidlo, kdyby Joe zpíval kdekoli v České republice, nikde v masmediích ani slovo. Má produkci v Praze a již zde máne PR. Neplacenou. Kdosi zde porovnává vystoupení Praha, Brno. Ne, pragocentrismus je jako "černá díra" jež jednou řupne. Pupek světa, kultury, ekonomiky atd., atd. To na vrub i MAFRA.  

0/0
19.11.2010 23:33

maarr

Re: Zvláštní a železné pravidlo

Souhlas. Před koncertem v Brně se na tomto "nej..." serveru objevila zpráva, že tady bude ale po koncertě nic. V Brně hrál v menší hale ale byla plná a lidi se bavili a Cocker byl skvělej. Vím, že Praha je Praha, nezávidím Pražákům, jenže i jinde se dějí dobré věci...někdy i lepší než v Praze...

0/0
20.11.2010 0:09

jouzi

Re: Zvláštní a železné pravidlo

Problém je, že je ekonomicky výhodnější vyslat redaktora z pražské redakce na koncert do sazka areny, než do Brna, že?

 

Všechno je jen o prachách. Pragocentrismus s tím souvisí zrovna jen tak, že MAFRA má kanceláře na Andělu.

 

Jinak souhlasím, spousta hodně dobrých věcí se děje mimo Prahu (a Pražáci jsou líní za nima dojet), navíc jsme strašně zmlsaní tím, že máme všechno a máme to u nosu; nedokážeme se nadchnout. Nebo teda aspoň většina. ;-)

0/0
20.11.2010 1:17

realista1234567

Re: Zvláštní a železné pravidlo

Potom by byly ale vyhozené i prachy za krajské redakce MF DNES s regionálním vydáním. V Brně přímo v centru na České ul. Rozcestník na iDnes, rozdělený na kraje. To je trošku na zvážení. Informace, které se přehodí kolej na regionálku, zapadne jen v regionu. Ale Joe kdy je v Praze, je to v  headline news, celoplošně :-).

0/0
20.11.2010 9:30

steve007

Při přečtení titulky mne napadlo:

kéž by to přesně takhle, jen naopak, platilo na ženský a Pražáky. Pak by to byl na světě zážitek.;-)

0/0
19.11.2010 23:04

Haluzorium

With A Little Help Of My Friends

http://www.youtube.com/watch?v=tYRi4AKU1kY

0/0
19.11.2010 22:50

suzvan

Pekne to bolo

Na jeho koncerte som bola prvy krat, takze nemozem porovnavat. Ale velmi sa mi to pacilo. Vzhladom k tomu, ze som v arene bola na viacerych koncertoch, ozvucenie mi prislo nadmieru dobre. Publikum, no comment.

0/0
19.11.2010 22:28

jouzi

Publikum

by si za včerejšek zasloužilo 0 bodov. Rozhodně ne dva přídavky.

 

To byl opravdu otřes, zvlášť ze začátku. Přivítání vlažný, do rytmu tancovalo, hýbalo se, nebo tleskalo jen pár nadšenců, kterým nebylo blbý, že jsou za exoty. Rv

 

Joe Cocker sice není nejmladší a ke konci to na něm možná bylo vidět, to ale nic nemění na tom, že koncert to byl VELMI solidně odehraný i odzpívaný.

0/0
19.11.2010 18:53

seremedka.turbo

Re: Publikum

R^ souhlasím..stál jsem nedaleko podia a někteří nadšenci (asi vyhráli někde lupení) stáli a jen civěli sem tam něco plaácli Zvlášť jsem obdivoval předemno stojíci pár ze Slovenska který se bavil o zkouškách a o tom jaký je vedle super obchoďák...Jinak koncert to byl zážitek.:-)

0/0
19.11.2010 20:28

jouzi

Re: Publikum

My jsme měly sezení kousek od pódia v prvních řadách, akustiku tudíž hodnotit nemůžu, neb na tu jsem ohluchla už po té takříkajíc druhé písničce... =:)))

 

Ovšem ty kecy lidí kolem nás: "Tahle písnička vznikla teprve před třemi dny, ale to vás vlastně asi moc nezajímá..." "Ne, to nás teda vopravdu nezajímá, ty trapáku, táhni." 8-o Už jsem se chtěla zeptat, z kterýho vidlákova to paní přijela, ale nakonec jsem si řekla, že si nebudu kazit večer. Ale sama by si tam určitě nestoupla, baba jedna...

 

Škoda, že publikum bylo jak leklá ryba, to by asi byl jinčí zážitek, ale my jsme si to s mamkou užily i tak. :-) Osobně jsem si myslela, že (pro mě) vrchol přišel s You Are So Beautiful, ovšem Come Together mě rozsekalo.

0/0
19.11.2010 20:51

seremedka.turbo

Re: Publikum

Já stál uprostřd a docela mne překvapil výborný zvuk což v kyslikárně nebývá často.Je fakt že jsme dosti netolerantní národ. Prostě se mi to nelíbí tak je to opruz...Bohužel. Já byl nadšenej i z těch předskokanů.Ti to mívají vždy těžké když za plentou čaká takovej kalibr..Inak koncert byl opravdu zážitek pro mne a dostala mne hlavně With A Little Help From My Friends.. ty černoška má skvělý vokál.Je fakt že když se podívám na nějakje záznam z koncertu v zahraničí že to tam žije více.Já jsem se bavil skvěle a ten litr co na to padnul mě nemrzí..\Jen doufám že se ještě naskytne příležitost na něj zajít ..Je mu už 66 a to je docela slušný věk. R^

0/0
19.11.2010 21:05

jouzi

Re: Publikum

Taky mi připadalo, že blábolí proto, že je nervózní a ani se mu nelze divit.

 

Ta černoška byla opravdu dobrá, mě ještě zaujal Nathan, aneb kytara, akustická kytara, saxík, harmonika, akordeon, conga... prostě Ferda mravenec. :-) Vůbec mě ta skladba kapely překvapila - holka na base (byla to? nedohlídla jsem tak daleko ;-D), Rebecca tuším, byla taky hodně dobrá. Ale říkat to mi připadá jako házení hrachu o stěnu - všichni byli skvělí. Každopádně jsem ráda, že jsem narazila na někoho, kdo si ten koncert taky užil, už si nepřipadám jako exot. ;-D R^

0/0
19.11.2010 21:28

xxxjohny

Srovnání Brno-Praha

Byl jsem v Brně - nejlepší koncert za poslední léta. Proto jsem jel následní i včera do prahy a zažil jsem lehčí zklamání. Očekával jsem podobný zážitek, bohužel strašný zvuk O2 Areny (opět) dojem zkazil. Neříkám, že to bylo špatný, ale ve srovnání z Brnem to bylo poloviční. A bohužel mi také připadlo, že tentokrát byla kapela, kromě Cockera, mnohem unavenější než na začátku turné. Takže pro mě Brno 100% a Praha 60%.

0/0
19.11.2010 17:52

Guestt

Byl to velmi dobrej koncert, ale...

Byl jsem před třemi lety v O2 a také teď. Když bych ty koncerty srovnal, tak dle mýho názoru z toho ten letošní vychází o něco málo hůř asi z několika důvodů. Předně pořadí skladeb bylo lepší - repertoár obdobnej, ale tehdy to hodně žilo hned od nástupu s Hitchcock Railway - letos jako otevírák zvolil novinku a to nebylo nejmoudřejší rozhodnutí - kdyby jí nasadil v průběhu, už pro rozjetý publikum, určitě by uspěla líp. Bylo letos asi i míň lidí a tudíž se ta energie jdoucí z pódia nevracela takovou měrou zpátky - a to byla škoda - ovšem těžko za to mohl Cocker. Joe tehdy před třema lety zpíval od začátku na hranici infarktu (dost proto že se tenkrát sám hodně hecnul) letos jsem o něj tuhle obavu neměl ani jednou, čímž nechci říct, že by do toho nedal všechno - nasazení bylo pořád obrovský! Takže výbornej koncert, byť slabší než před třema lety. Za sebe bych tomu dal tak těch 85%.

0/0
19.11.2010 17:36

Dodmund

NESOUHLAS

Mám pocit, že jsem byl na zcela jiném koncertu. Když jsem včera odcházel, tak jsem byl velice zklamaný, protože vystoupení postrádalo jakékoliv tempo. A pokud jsem se v průběhu koncertu díval do publika, tak bylo naprosto ztrnulé a nikdo se nehýbal, nepohupoval do rytmu. Joe Cocker si odehrál svůj set, na konci poděkoval a skončil. Neexistovala žádná práce s publikem (až na krátký pokus vokalistek), chyběly mi výraznější dechy a hlasitější nazvučení. Včerejšek bylo jedno z nejnudnějších vystoupení, jaké jsem viděl. Srovnatelné s tím, kdybych si doma pustil koncert na Youtube v HD rozlišení. Rv

0/0
19.11.2010 16:27

peter9

Re: NESOUHLAS

Ale on s vama pracoval! Dal vam sve hity!

Vy jste nepracovali s nim :-/ 

Typicke, ceske publikum - zadna emoce, a kazdy jen keca, jake by t melo byt.

0/0
19.11.2010 22:29

Dodmund

Re: NESOUHLAS

Jak říkám, hity mi sice dal (ač ne zdaleka dle mého jeho nejlepší), ale věřte mi, že já si přišel koncert užít. Byli jsme část koncertu v sekci na stání v předu, kde jsme ale zjistili, že nikdo na nic nereaguje a vypadá to spíš, jako v Národní galerii, tak jsme se přesunuli před zvukaře, kde už bylo téměř prázdno, ale aspoň jsme měli prostor pro pohyb. Ke konci koncertu jsme se přesunuli do zóny stání před pódiem, ale i ta byla značně mrtvá.

A nejsem si zcela jist, jestli je výsledek 95% publika bez emocí, zda za to nenese odpovědnost i energie z pódia.

0/0
21.11.2010 16:16

bledy kanadan 7

Re: NESOUHLAS

To samé říká i Natalia Sadness ve svém blogísku;-DR^V

0/0
22.11.2010 17:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.