Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odešli jste před koncertem Guns? Vrátíme vám vstupné, hlásí pořadatel

Fanouškům, kteří v pondělí večer odmítli čekat v pražské O2 areně na své idoly z kapely Guns N' Roses, organizátoři koncertu vrátí vstupné. "Nárok na vrácení vstupného mají pouze ti diváci, kteří doloží platnou vstupenku s označením pořadatele," uvedl za agenturu Live Nation Petr Novák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modern725

Soda ...

Nechci tu nějak výřit předešlé onanie, ale myslím, že tři hodiny zpoždění je fakt už trochu silný kafe, což dokládá i přístup pořadatelů (od live nation bych to, že vrátěj prachy nečekal). Axl žije z dávno zašlé slávy a po čínský demokracii, která je sice nejdražší ale taky nejslabší bych bejt jím chodil na koncíky radši včas :-) PS: poslechněte si poslední album od Slashe a zkuste srovnat...

0/0
30.9.2010 20:37

obláček

Re: Soda ...

No pokud by to byli slušní lidi, vraceli by všem!

0/0
30.9.2010 22:37

hamsa1

Na toho kašpara bych nešel ani zadarmo ...

A čekat na takovýho namyšlenýho klauna 4 hodiny ?!? ;-D

0/0
30.9.2010 14:10

wilderwein

když tu byl v devadesátých letech,

tak rek, že češi jsou národ zk*rvenejch komoušů. Já bych spíš řek, že hloupých ovcí, Irové mu to dali sežrat....

0/0
30.9.2010 8:45

Chevees

Re: když tu byl v devadesátých letech,

R^

0/0
30.9.2010 20:43

Roman Potoczný

Stále si myslím,

že slaboduchým jedincům a těch tady ve zdejší diskusi shledávám většinu, by měl být přístup do diskusí zakázán, protože nejsou přínosem ... vystřelí se téma, "koncert začal pozdě" a hned tady začne spousta jedinců "onanovat" jako co všechno by měli Axlovi udělat apod. ... Houby s mákem, koncert byl skvělý, až na opožděný začátek, naprosto profesionální, a zatím jsem nezaznamenal nikoho, kdo by na něm byl do konce a hořekoval, že něco nebylo OK. Pokud ano, tak jedině kvůli dopravy, ale sorry, počítat s tím, že skončí koncert, na který se těším a pak naskočím do posledního metra a pojedu domů, může opravdu jen někdo, kdo je na koncertě poprvé .. Guns nejsou moje "krevní skupina", ale koncert jsem si i přes čekání užil a věřím, že stejně tak i naprostá většina diváků ... Mimochodem, pro všechny "profesionálně" diskutující ... Těch, kteří odešli, bylo naprosto "stopové" množství, takže pořádající agentura bude vracet málo nebo nic ... ale pokud chcete, tak klidně rozhořčeně dál diskutujte

0/0
29.9.2010 13:28

Pearl..

Re: Stále si myslím,

R^

Byla to bomba a jestli přijedou příště, půjdu zase. Na koncert jsem se těšila čtvrt roku a tak si tu hoďku nebo dvě navíc klidně počkám, nehledě k tomu, že jsem předpokládala, že se začne ne dřív než v 11, takže jsem až tak překvapená nebyla. Byla jsem s kamarádem, kterej Guns tak úplně neposlouchá, ale chtěl je vidět naživo a byl víc než spokojenej. 

Nejvíc se tady rozčilují ti, co na koncertě nebyli - to trochu nechápu :-/

0/0
29.9.2010 13:41

b.bombicka

Re: Stále si myslím,

No jestli Vám jako stopové množství přijde několik set lidí, tak to klobouk dolů. Jinak pan Axl si hraje na primadonu, kterou už dávno není. Jaké je to srovnání s takovým MISTREM jako je Sting, který začal přesně (asi na minutu, neb jsem dorazila chviličku po osmé a už hrál). To se teprve pozná člověk, který si váží svých fanoušků. A i takové "vykopávky" jako Aerosmith začali ve 22 h (a ti to navíc měli zaviněné technickými problémy), a to jsou dle mého soudu větší hvězdy než Axl a spol. Pokud Vám přijde normální, že při koncertě, který má začátek ve 20 h, počítat s tím, že nestihnu ani poslední metro, tak jste asi nějaký mimoň. Já na koncerty chodím a nikdy jsem nezažila, že by nestihlo poslední metro. Ne každý má totiž na to, aby k lístku za litr a více, vyplázl další litr za tágo (v případě, že bydlí v Praze), mimopražští jsou na tom mnohem hůř. Je hezké, že se Vám koncert líbil, ale asi jste byl ve VIP zóně nebo jste měl místo na sezení. Zkuste stát v kuse cca 6 hodin!

0/0
29.9.2010 14:39

Nahlas se ti směju

Re: Stále si myslím,

Byl jsem na desítkách velkých koncertů a že by někdo začal hrát o 2 hodiny později jen kvůli tomu, že si hraje na primadonečku, to jsem fakt nezažil ani u jmen, kterým Axl nesahá ani po kotníky.

.

Ale technická k dopravě: na koncert lze jet i autem. I v okolí Slavie nebo O2 arény se dá před koncertem zaparkovat v okruhu max 10 minut chůze, pokud člověk přijede o trochu dřív.

0/0
30.9.2010 0:36

bc23

Re: Stále si myslím,

Doprava autem byla v pohodě, když pominu, že se parkovalo většinou v garáži na které svítilo do dálky - parkování za 20Kč za hodinu a když člověk přijel blíž, tak tam byla cedule - jednotné stání za 300,- Kč (ale je pravda, že u Axela se mohlo teoreticky vyplatit i to jednorázové stání - za 15h to mohlo být výhodnější, my tam byli díky tomu přitloustlému ubožákovi 8h...) vyjet šlo za chviličku, akorát nesouhlasím s tím, že bych po Praze měl jezdit na koncert autem a nemoci si dát ani skleničku a platit parkovné jen proto, že někdo není schopen přijít včas... resp. přijet limuzínou..

0/0
30.9.2010 18:49

Nahlas se ti směju

Re: Stále si myslím,

Já měl na mysli samozřejmě parkování zdarma normálně na ulici. Pokud to není vyloženě nutné, za parkování platím nerad.

Jedna sklenička nevadí, během koncertu se alkohol vstřebá. A já osobně na koncerty chodím za muzikou, ne za alkoholem, takže tohle neřeším.

0/0
30.9.2010 18:55

Stir78

Re: Stále si myslím,

Zas tak malo nas nebylo. A byly tam kolem toho trosku zmatky a nervy.

Nekdo si tam tocil mobilem zmateny poradatele v info stanku a bezkrkej

securitak tam priskocil a snazil se mobil vyrazit tomu typkovi z ruky.

Na kazdy stene obrazovka nebo platno a nebyli schopni dat lidem, co

chteli vratit prachy, informace jak postupovat.

0/0
29.9.2010 15:47

obláček

Re: Stále si myslím,

ONI TOTIŽ NEBYLI SCHOPNI VUBEC NIC!!!!

0/0
29.9.2010 15:58

bc23

Re: Stále si myslím,

souhlas - pořadatelé tragičtí - byl jsem na koncertu, kde bylo 100tis. lidí a nebyl tam jediný problém s pitím, foťáky s čímkoli, stadion se vylidnil do 5minut. Tady byl problém s kdečím, navíc to tam nebylo napsáno (vraceli jsme se od ochranky dvakrát - jednou s foťákem a podruhé s parfémem, to už jsem na ně řval, aby laskavě řekli, co se dovnitř ještě nesmí najednou). Když hlásili pokyny (jako, když hlásili o půl jedenácté, že Axel je už asi v Praze), tak to hlásili jen v češtině a na ploše jsme to překládali do Angličtiny... asi tak...

0/0
30.9.2010 18:53

obláček

Re: Stále si myslím,

Přesně tak, v zahraničí je pořadatel opravdu pořadatel, ovšem u nás to musí být namachrovaný, sprostý a hloupý tupec, kterého ještě navíc šíleně otravují majitelé drahých vstupenek. Myslíte, že při jejich výběru je důležitá třeba základní škola?RvRv

0/0
30.9.2010 22:40

zajíc na pařbě v králíkárně

Re: Stále si myslím,

zakázán?protože se vám jejich názor nezdá? a vám povolen, potože se vám koncert líbil? 8-o

0/0
30.9.2010 14:29

Nahlas se ti směju

Re: Stále si myslím,

Mě podobní klauni, jakým je Potoczný, nechávají v klidu. Co s lidmi, kteří by zakázali projev jiného názoru, než jaký oni považují za správný? Pohrdání a výsměch, nic jiného si nezaslouží.

0/0
30.9.2010 16:58

bc23

koncert byl strašný

Říci o koncertu, že byl skvělý může snad jen někdo s šátkem přes uši. Koncert byl naprosto tragicky ozvučený a měli jsme pocit, že možná i záměrně, protože z blízka bylo vidět, že Axel zpívá i v době, když už měl zavřenou pusu - buď nějak uměle natahovali jeho zpěv, nebo mu asi někdo pomáhal, nebo byl u některých písní playback... Koncert by býval ušel, kdyby šlo o GNR revival za 100Kč a začal včas... takto jednoduše - je mi jedno, co ten ignorant kdy řekl, ale vícekrát na něho nepůjdu... vivat Slash, ACDC a další...

0/0
30.9.2010 18:46

Nahlas se ti směju

Re: koncert byl strašný

Zvuk je bohužel v o2 aréně díky jejímu tvaru obrovský problém. V takovémhle prostoru jednoduše nelze nijak zajistit, aby byl zvuk v pořádku pro všechny diváky. Dobrý zvuk je v místech s minimem odrazů, tedy ideálně před pódiem v trojúhelníku mezi bednama a zvukařem.

0/0
30.9.2010 19:00

obláček

Re: koncert byl strašný

Opět musím souhlasit! TOTO je jeden z nejlepších a nejpřesnějších komentářů k tomuto nebývalému kulturnímu zážitku!!!!!R^

0/0
30.9.2010 22:42

AES/EBU

Frank Zappa

Byl jsem v roce 1978 na koncertě F. Zappy, ten se velmi slušně omluvil za opožděný začátek zaviněný potížemi s aparatůrou, přitom koncert začal jen o čtyři minuty později. Potom hrál dvěapůl hodiny v kuse. U Axela Rose je to jen nechutná póza primadony. Divím se že mu to diváci a pořadatelé trpí.

0/0
29.9.2010 9:58

obláček

Re: Frank Zappa

R^

0/0
29.9.2010 10:06

Roman Potoczný

Re: Frank Zappa

Omlouvám se, ale jste jeden z těch, kteří píší, píší a vůbec neví, o čem mluví. Ať se tady projeví někdo, kdo do koncertu vydržel, absolvoval ho celý a řekne, že se mu nelíbil?! Předpokládám, že se nikdo takový nenajde. Čekání nebylo příjemné, nebudu zastírat, ale v teple 02 Arény, dokonale zásobené pitím a jídlem bylo víc, než snesitelné a koncert byl skvělý. Pokud chcete tady přestat blbě kecat a udělat si alespoň trošku představu o tom, jak to vypadalo, tak můžete sem http://www.youtube.com/1970RoPo ... to je asi vše, co bych chtěl ke zdejší diskusi na téma koncertu, na kterém většina z vás vůbec nebyla, podotknout ...

0/0
29.9.2010 13:21

Melancholik34

Re: Frank Zappa

Proč by nevěděl o čem mluví? Vždyť on v příspěvku říká cosi, dost jasně a logicky, a vy mu na to reagujete něčím úplně jiným. Vůbec přece nepopírá, že ten koncert byl špatný ...

0/0
29.9.2010 16:05

bc23

Re: Frank Zappa

no, tak tady máte mne a 3 lidi, co se mnou byli... všichni jsme zklamaní a kdybychom věděli, jak bude koncert vypadat, nejen, kdy začne, tak bychom nikdy nejeli... ostuda Axela i pořadatelů

0/0
30.9.2010 18:54

godycz

v irsku

pry za to dostal do hlavy petlahvi....

0/0
29.9.2010 9:39

AES/EBU

Re: v irsku

Lepší y bylo mu nezaplatit za koncert.

0/0
29.9.2010 10:00

taktomabyt

Ještě hůř se"předvedli" (cca 4h zpoždění) před čtyřmi lety.

Na jejich koncert už mne nikdo nikdy nedostane a proto jsem nešel ani letos.

0/0
29.9.2010 9:03

bc23

Re: Ještě hůř se"předvedli" (cca 4h zpoždění) před čtyřmi lety.

zpoždění jsem čekal, kdyby potom byli skvělí, tak bych to asi překousl, ale byl to celkově tragický koncert... jediné, co si z toho odnáším je to, že jsem viděl Axela... GNR jsem neviděl, to půjdu znovu na Slashe - zpěvák, kterého měl s sebou v Paříži byl o 1000% lepší než Axel...

0/0
30.9.2010 18:56

DaM

Clovek, ...

... kterej necha umyslne dalsi tisice lidi na sebe cekat, je primitiv. Divim se vam vsem, kteri jste vedeli, ze to takhle dela furt, ze jste tam vubec sli. Tim podporujete jeho idiotske chovani a on nema duvod to priste delat jinak.

0/0
29.9.2010 8:06

Pájuš

Re: Clovek, ...

Je to namyšlený magor, postrádající jakoukoliv úctu ke svým posluchačům. Ať navlíkne bačkory a zaleze doma k televizi, když nezvládá cestování v rámci koncertního turné.

0/0
29.9.2010 9:14

parlost18

...

Alx Rose je možná pro někoho modlou, ale pro mě vedle jiných velikánů jakou byli Pink Floyd, Queen, Scorpions a mnozí další není vůbec nic. Guns 'N' Roses jistě měli svou kvalitu. Ale faktem zůstává, že většina jejich nejlepších skladem je pouhou předělávkou prací jiných, mnohem kreativnějších umělců. Nutno ale dodat, že Sympathy for the devil je v jejich podání mnohem lepší než originál od Roling stones. Proto nechápu, že si toto vůbec dovolí. Podle mě by měl mít ke svým fanouškům úctu za to, že mu zůstali věrni i v jeho padesáti letech a bez ostatních členů skupiny. Podle mě by měli těm fanouškům, kteří odešli, nejen vrátit peníze za lístky, ale také dát nějaké to procento navíc za to, že tak mrhá jejich časem.

0/0
29.9.2010 3:14

dikiman

Re: ...

Jenom bych chtěl podotknout, že jejich nejlepší skladby nejsou převzaté, ale vlastní. Sweet Child o mine, Paradise city, Welcome to the Jungle a spousta z Use your illusion.

Pozdní příchody na začátku jejich kariéry byly běžnou věcí, jen dneska už je prostě jiná doba a Axl je důchodce, kterej by měl přestat, protože nechat několik tisíc lidí čekat tři hodiny a pak se vymluvit, že zůstali v Londýně na letišti a přitom v hotelu sledovali fotbal (minulý koncert) je prasečina. AxleRv

0/0
29.9.2010 13:23

username

češi jsou ovce

v Anglii začal o hodinu později a vypískali jej z pódia + jej ukamenovali lahvema. Axl z toho nebude mít nic (resp. pokutu), pořadatel i guns mají ostudu a budou mít hodně problémů s dalšími koncerty

U nás začal koncert o 4 hodiny později a prd.

Navíc to, že pořadatelé nezajistili dopravu z koncertu mi přijde neskutečná hovadina, která se fakt může stát jenom u nás.

A kecy pořadatele o tom, že tomu nešlo zabránit - právě po zkušenostech z Anglie měl pořadatel povinnost se postarat o to, aby to začalo včas. Může si to dát do smlouvy a tak dále.

0/0
29.9.2010 1:48

taktomabyt

Re: češi jsou ovce

Proč zkušenosti z Anglie? Vždyť v Praze to samé udělali i posledně.

0/0
29.9.2010 9:06

fsp

Když tu byl tenhle chudáček posledně,

předvedl tak žalostný výkon, že se divím jeho odvaze přijet znova. A diváky, kteří si zakoupili lístky už nechápu vůbec. Tenhle "muzikant" se hodí někam na vesnickou zábavu, lístek za kilo a v ceně žejdlík piva zdarma.

0/0
29.9.2010 1:39

odlisny

Re: Když tu byl tenhle chudáček posledně,

pár vytřepaných metalových hlav, co si koupí lístek z nostalgie, se vždycky najde

Ale November Rain je bomba, to se musí nechat

0/0
29.9.2010 2:07

Krokodyl1

No nevím

Mě to ve VIP zoně docela uteklo, alespoň jsem se mohl v klidu najíst .... :-)

0/0
29.9.2010 0:43

fsp

Re: No nevím

Tak si se všem pochlubil co jsi za kinga a mazej spát.

0/0
29.9.2010 1:31

Krokodyl1

Re: No nevím

No promiň, ale mačkat se v davu pod podiem fakt odmítám... chci to s jídlem, pitím, parkováním atd ......... :-P

0/0
29.9.2010 2:03

Pájuš

Re: No nevím

A to si hradíš sám, nebo máš štěstí že ti to zacvaká firma kde pracuješ (nebo kdokoliv jiný)? Třetinka piva ve VIP zóně stojí půl kila, to samé dvojka nealka.

0/0
29.9.2010 9:17

bc23

Re: No nevím

vždy když vidím nápis Very Impotant Person, tak si říkám, že snad nikdy nepodlehnu tomu, abych se mezi ně pletl... tento přízpěvek mne znovu přesvědčil, že se budu těmto lidem dál vyhýbat (krom práce, tam je mi jedno, kdo je kdo...).

0/0
30.9.2010 18:59

zabili black_jacka, parchanti

.

na kapely se obcas ceka... ale axel to trochu prehani....

0/0
28.9.2010 23:11

ProsteJenda

Nemeli ted nejakej problem i ve Skotsku(Irsku nebo tam nekde

nebo to byla jina kapela?

0/0
28.9.2010 22:24

obláček

Re: Nemeli ted nejakej problem i ve Skotsku(Irsku nebo tam nekde

Ano, mají problém všude!

Ale ty asi myslíš toto:

http://kultura.idnes.cz/irove-se-s-guns-n-roses-neparali-vyhnali-je-z-podia-smrsti-plnych-lahvi-1zw-/hudba.asp?c=A100903_093552_hudba_ob

0/0
28.9.2010 22:27

obláček

vrácení 2.

O pozdním příchodu věděli dopředu (potvrdil pořadatel - měli úmluvu kdy nejpozději musí Axl začít),  a přesto fanoušky neinformovali, minimálně na netu to mělo být dávno napsáno. Potom by každý přišel později a nemusel by trapně čekat v hale, kde se nedalo dýchat a nemohl si tam člověk vzít ani vodu. Nerozhodilo je zřejmě ani to, kolik lidí vynášeli nohama napřed! Humus, nejde nám o 1290,- Kč, ale o to, proč z nás někdo dělá vola! Šli jsme se pobavit a naše zábava skončila tím, že jsem nemocní po super noční/ranní cestě domů, kdy nejelo ani metro. Další z věcí, která je pořadatelům (i přesto, že to věděli) naprosto ukradená. O zvuku apod.radši ani nic nepíši, to nemá už vůbec smysl. Rv

0/0
28.9.2010 22:22

Darth Paul

Re: vrácení 2.

Nechci tu Axla obhajovat, ale první, co jsem slyšel po vstupu do haly, bylo oznámení/varování z reproduktorů, že akce může skončit hluboko po půlnoci....A poté, co předkapela (mimochodem naprosto skvělá) dohrála, tak si člověk mohl v pohodě spočítat, že s metrem to už neklapne.... I kdyby mezi Danko Jones a Guns byla pauza jenom půlhodinu, tak to poslední metro nestihnete. Samozřejmě jsem z těch dvou hodin čekání taky nebyl nadšený, do postele jsem se dostal zhruba ve čtyři a v půl sedmé jsem vstával do práce.

Metallica si na Sonisphere v Milovicích dávala načas, Aerosmith taky začali později (i když kvůli technickým problémům).

Byl byste radši, kdyby byla show zrušená a pořadatel vám vrátil peníze? Já jsem si  koncert užil a i přes noční půlhodinové čekání v dešti na taxi vůbec nelituju, že jsem byl při tom.

0/0
28.9.2010 23:19

obláček

Re: vrácení 2.

Ano, přesně tak, byli bychom radši, kdyby nám vrátily peníze, tak to přesně je!

Tento názor mluví za vše a já  se k němu přidávám!

liwdwd...já tam byl a byl jsem šťastný, když koncert skončil..na jeho konec jsme se opravdu hooodně těšil! ...i takový "rebel" a feťák jako je Billy Idol začíná včas.....

...kašlu na špatnou vlajku nebo špatný název našeho státu....to je u takového blba úplně normální a dá se to čekat, ale to že mu někdo v zákulisí pomáhal se zpěvem nebo tam byl tak trochu playback jsem si taky všiml a to mě trochu sra..

...už na něj nikdy nejdu

0/0
28.9.2010 23:22

Darth Paul

Re: vrácení 2.

ještě mi dovolte naprosto stupidní dotaz - proč jste na toho "blba" tedy vůbec chodil? Axl je pozdními příchody notoricky známý (Mr. Brownstone - the show usually starts at seven, we go on stage around nine). Já do toho prostě šel s tím, že se něco takového může stát. V Readingu, Dublinu i Vídni taky Axl začal se značným zpožděním, proč by zrovna Praha měla být výjimkou?

0/0
29.9.2010 8:54

obláček

Re: vrácení 2.

Řekla bych, že kdyby jste si pořádně přečetl to, co jsem napsala, tak byste neviděl hlavní problém v pozdním příchodu, s tím se počítalo (ale je fakt, že ne se 4 hodinama), ale totálně to nezvládl pořadatel jak už sazka a hlavně samozřejmě Live nation. Další věc byla, jak už jsem také psala hudba a pomocný zpěv.........viz.výše. Už na něj nikdy já ani kamarádi nikdy nepůjdeme. Stačilo.

0/0
29.9.2010 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.