Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

DJ Guetta rozvlnil tisícovky tanečníků, v Praze na něj vydrželi čekat do rána

Tisíce tanečníků přilákalo vystoupení předního představitele současné taneční hudby Davida Guetty, který v noci ze sobotu na neděli zahrál v Tesla Areně na pražském Výstavišti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kremace

no jo no

jo jo, kde jsou ty casy kdyz Guetta hral v Duplexu ve ctvrtek a prislo na nej jen par lidi, protoze ho nikdo neznal. Musim pochvalit vykon jeho PR manzelky. Ono proslavit tohodle s prominutim troubu co az po par letech, kdyz samym studem z toho ze jeho produkce ma s nim spolecne maximalne jmeno , zacal studovat hudbu v Parizi, byl nadlidskej vykon. Je paradox ze evropsky jmeno se v evrope proslavilo az v ty dobe, kdy ho zacali hrat ve spojenych statech. Jedina pozitivni vec na Guettovi je ta, ze tento styl hudby dokazal pres "svoje autorske pociny" priblizit i lidem, kterym tento styl hudby az doposud nic nerikal.

0/0
26.9.2010 23:18

kremace

Re: no jo no

Nejvic me ale rozesmal jeho obchod se suvenery na Ibize. Rucnik s nim a jeho manzelkou za 35 euro trumfl uz jen zaznam na DVD z jejich svatby za 25. Holt vydelat se da na vsem :-) Guettu jsem mel rad a vzdycky si rad pustim World is Mine co pro nej udelal Joachim Garraud R^

0/0
26.9.2010 23:18

trunk1493

Party

Je mi líto lidí kteří šli na "koncert" DGuetty to bych byl asi taky naštvanej;-D

Ale k samotné akci - chápu že pro ortodoxní clubery to asi byla spíš diskoška ale za

sebe musím říct že jsem se výborně bavil (přestože mi jsou některé guettovi radiohity taky protivné) a o zábavu jde na PARTY  především.Samotný výkon Guetty - nebyl o nic horší než DJś typu PVD,AVB,Tiesto atd..

0/0
26.9.2010 21:51

iamek

Re: Party

Tak PvD si to dava vsude solidne. To je kral mistru. Tiesto v SaSaZu to taky krasne rezal a to ho fakt nemusim. Ja tuhle akci bral jako odreagovacku od akci kde normalne jezdim a jsem docela spokojeny :)

0/0
26.9.2010 22:50

Téma

Re: Party

;-D to si nedovedu představit jak to Těsto řeže ;-D zrovna on a jeho popový zpívánky, to sem se zasnál teda :-)

0/0
27.9.2010 10:29

jahodove_ticho

NIC NEŽ DISKOTÉKA

opravdový DJ-ing je jinde, viz nedávno hrající DJ Spooky...

0/0
26.9.2010 19:27

ladaxxt

Re: NIC NEŽ DISKOTÉKA

neznam..

0/0
26.9.2010 20:15

Téma

Re: NIC NEŽ DISKOTÉKA

a nebo dnes harjící Comix to je parádička muzika, navíc pochybuji že se na nich objeví nagelovaný hošani a blondýnky, který nemaj o muzice vůbec šajna a jdou se na akce typu Těsto, PVD a nebo Buuren pouze ukázat jako že jsou in ;-)

0/0
27.9.2010 15:35

sms.aye.cz

marketingový výtvor

uplácaný slizu a hnusu .. viz

: http://www.youtube.com/watch?v=gH44LReqq8Q

0/0
26.9.2010 18:56

sms.aye.cz

Re: marketingový výtvor

vypadlo mi slovíčko "ze"

0/0
26.9.2010 18:57

ladaxxt

Re: marketingový výtvor

vidíš a nikdo si nevšiml..

0/0
26.9.2010 20:09

djrhedy

Re: marketingový výtvor

co ti ještě vypadlo? ;-D

0/0
26.9.2010 20:26

jacek097

Re: marketingový výtvor

a ty se muzes zavisti zblaznit, vid...????

0/0
26.9.2010 22:58

majlajf

???

Nechápu všechny kteří si mysleli že jdou na koncert :-D

Než na podobnou akci jdete, INFORMUJTE se , internet už má skoro každej.

Tohle byla taneční párty s jedním headlinerem, žádný koncert ani technopárty.

Podle osazenstva bylo i vidět že plno lidí je na takový akci poprvé.

0/0
26.9.2010 17:39

Lena247

Pro všechny duchodce a metalisty

Nechápu ty reakce od někoho, kdo se o tenhle styl hudby vubec nezajímá , nikdo vás to nenutí poslouchat tak nevím proč tady ted plujete jedy! Že by slavná česká vlastnost závist? Jinak pro "hudební odborníky" komentující tenhle článek David Guetta má rozhodně víc než dvě písničky na vrcholu Billboard chart, jeho desky se prodávají po tisících a dělá producenta i jiným populárním interpretům třeba Rihanně, Kelly Rowland atakdále atakdále. A přiznejme si to ten člověk nejspíš přece jenom má talent, jinak by neslavil takové úspěchy!

A ted si pustˇte nějakej metal na uklidněnou!

0/0
26.9.2010 17:33

iamek

Re: Pro všechny duchodce a metalisty

Taky no nechapu. Kdyz se mi to nelibi drzim hubu a nejdu tam. Jednoduche :)

0/0
26.9.2010 19:31

hujersehlasi

Re: Pro všechny duchodce a metalisty

hehe, zaplatit si nekoho, aby mi slozil dve alba, ktery vydam pod svym jmenem a nasledne je navstevnikum mych "koncertu" budu prehravat z iPodu, pro me opravdu neni znamka talentu (tedy hudebniho, samozrejme, o ten mi totiz v hudbe jde predevsim) ;-) maximalne znamka toho, kam se momentalni popularni scena ubira.. zvlastni, ze jakmile ma clovek na neciho oblibence trochu negativni nazor, hned je oznacen za zavistivce... to uz je taky takovej folklor tady, ne?

0/0
26.9.2010 20:29

djrhedy

Re: Pro všechny duchodce a metalisty

Sorry nic proti, ale do objektivní kritiky máš daleko, máš prostě svůj názor. Nicméně Guetta (projekt) je úspěšný a opakovaně to potvrzuje. A jestli někoho vykradl, sám sebe? No to je teda hřích. Dneska vykrádá, kde kdo ...

0/0
26.9.2010 21:06

hujersehlasi

Re: Pro všechny duchodce a metalisty

Jojo, s casti souhlasim - nehodnotim ho objektivne a jako projekt to ma uspech, pokud za uspech bereme to, ze to lidi kupujou a utracej penize za listky na jeho show, tak ano, rozhodne to uspesny je.. Vykradani sebe sama povazuju za podvod na posluchacich :-). Nicmene ja ho nikomu neberu, jen mi vadi ten princip jakym se dostal tam, kde je.. Ty dve zaplaceny alba mi vazne lezou krkem - ja bych se jako muzikant stydel..

0/0
26.9.2010 21:14

djrhedy

Re: Pro všechny duchodce a metalisty

ok v tom se v podstatě shodneme :-) hezký večer. za případné předchozí invektivy se omlouvám. ;-)

0/0
26.9.2010 21:24

hujersehlasi

Re: Pro všechny duchodce a metalisty

Jj, diky za vymenu nazoru, ja se taky nechtel navazet, takze taky sorry a fajn vecer ;-)

0/0
26.9.2010 21:26

iamek

Guetta

Zdravim. Tyden dopredu byl napsany line up, ze david bude hrat od 01:00

do 03:30/04:00 ... Takze nechapu tenhle clanek . Jde videt jak je Idnes informovana a ze tady muze psat kazdy blbecek. Ja teda jeste nevidel

party kde hlavni hvezda hraje na zacatku :) ...

0/0
26.9.2010 17:12

ladaxxt

Re: Guetta

aha.. ty to máš taky dobře rozdaný.. Asi jsme každý četl jinej článek.Rv

0/0
26.9.2010 20:21

iamek

Re: Guetta

O jakem clanku mluvis ? Na webu i na facu k tehle akci byl line up napsany tyden dopredu. Takze je problem tech co si to neprecetli. Ja tam dorazil krasne v jednu a ve ctyri jsem uz sedel ve vlaku. ideal :)

0/0
26.9.2010 22:49

ladaxxt

Re: Guetta

ja a v článku napsali, že se DJG dostal na plac vůkol jedný.. Tak asi budem všichni v pohodě, že..

0/0
26.9.2010 23:17

-hgn-

Re: Guetta

R^

0/0
26.9.2010 21:08

dzoska

...

Nějak mi uniká smysl toho, že to je vydáváno za "živák". Teď nechám stranou jestli se mi ta hudba líbí nebo ne, na disko je určitě dobrá, ale co je proboha za umění pustit desku? Tohle byla obyčejná diskotéka, akorát s tím rozdílem, že "autor" (?! nevim jestli tak guettu označovat) se zúčastnil ...

0/0
26.9.2010 14:01

hujersehlasi

Re: ...

R^R^R^R^R^ presne, presne...

0/0
26.9.2010 15:38

tmx

Re: ...

Na jednu stranu souhlasím, na druhou stranu pouštět desky tak, aby to mělo nějaký vývoj a atmosféru a plynulý několikahodinový tok je stejně "těžké", jako 2 hodiny řezat do kytary nebo něco brblat do mikrofonu (v lepším případě), nebo otevírat pusu do playbacku. Jistě, s výkonem orchestru se to nedá srovnávat, ale s jakýmikoliv koncerty "moderních žánrů" ano.

0/0
26.9.2010 15:43

hujersehlasi

Re: ...

sorry, ale musim oponovat.. "jeho" "dila" maji vsechny naprosto podobny nebo dokonce stejny ci kombinovatelny BPM, cili to opravdu neni absolutne zadna prace - muze kombinovat cokoliv s cimkoliv a vzdycky to bude "nejak dobre" znit.. opravdu se to neda srovnat s rockovymi nebo metalovymi koncerty, to teda v zadnym pripade...

0/0
26.9.2010 17:08

jamiee

Re: ...

No opravdu kvalitni djs (kterym mimochodem David Guetta neni), napr michaji live v setu klidne i 3 songy dohromady... a to si nemyslim, ze muze ,,kombinovat cokoliv s cimkoliv a vzdycky to bude nejak znit"...

0/0
26.9.2010 19:03

hujersehlasi

Re: ...

to pozor, to netvrdim, ja mluvim ciste o Guettovi ;-) a ackoliv moje hudebni zamereni je patrny z prispevku vyse, tak diky znamym znam i prave ty kvalitni DJe a jejich sety, kde opravdu musim uznat, ze si s tim dovedou vyhrat.. ale Guetta je pro me marketingova figurka bez talentu, o ktery za dva roky stejne nebude nikdo vedet.. ;-)

0/0
26.9.2010 20:26

djrhedy

Re: ...

Možná je to marketingová figurka, ale talent na skládání má mnohem větší než nula tvého typu. Kdo je hujersehlasi a kdo je Guetta? ;-D

0/0
26.9.2010 20:32

hujersehlasi

Re: ...

ano, typicka odpoved hlupacka... mimochodem jak vis komu tohle rikas?

ale nevadi - uz jsem to psal vyse.. jaky talent na skladani mate na mysli? on zadny nema.. nejdriv si zaplatil cloveka aby mu slozil dve alba, ktery vydal pod svym jmenem a kdyz uz se dokopal k vlastnim vecem, tak vykradl Coldplay, Eurythmics, The Bangles, Boy Meets Girl, dvakrat "sam sebe" (rozumej - veci z minulych alb) a BEP, co produkoval, tomu teda rikam talent ;-D jedinej talent co ma, je talent zblbnout lidi a vydelat na tom penize, o hudebnim talentu mluvit nelze..

0/0
26.9.2010 20:47

djrhedy

Re: ...

;-D hujere hujere, ty seš prostě nula. Guetta je NĚKDO. Chápu, že se ti to nelíbí, ale to tak jediný, co s tím můžeš dělat.

0/0
26.9.2010 20:54

hujersehlasi

Re: ...

nejde o to, jestli se mi to libi nebo ne.. zkus mi spis nejak vyvratit to, co jsem napsal.. tebe stve ze sis ted uvedomil kolik penez jsi za takovou kravinu vyhodil, vid? ;-D

0/0
26.9.2010 21:07

djrhedy

Re: ...

;-D každýmu se prostě líbí něco jinýho a já jsem spokojenej, za svý peníze se mi líbili Mondello, Muzzaik i Guetta. Ty bys prostě šel na něco jinýho, tak si to užij a nepruď. Já taky nebudu chodit na koncerty metalistů a vykládat jim na diskuzí jak je jejich hudba na nic! :-P

0/0
26.9.2010 21:10

hujersehlasi

Re: ...

Ale vzdyt ja neprudim prosimte, jen rozvijim debatu ;-D. Ale moment - treba Daniele Mondello je neco uplne jinyho, ten si alespon hraje s gramcema, neco do toho dava ze sebe, tam to i beru.. Ale Guettu ne.. Rozumej - ja nemam nic proti tomuhle hudebnimu stylu, pokud to ten dotycnej opravdu umi a dela s laskou, ani omylem.. Ale kdyz se to zacne delat jen pro prachy...

0/0
26.9.2010 21:22

djrhedy

Re: ...

ok, přiznám se, že Mondello se mi líbil možná i víc :-)

0/0
26.9.2010 21:25

djrhedy

Re: ...

Za dva roky bez talentu ;-D No možná za dva roky mu dojdou nápady. Ale seš trapák, DJové jsou jistě mnohem lepší, nicméně kdybys měl nápady jako on, tak nebudeš trapčit někde v diskuzi a budeš známej po světě jako on :-P

0/0
26.9.2010 20:52

hujersehlasi

Re: ...

co to je za argument to "kdybys mel napady jako on..."? priznejme si - to, co prodava on, zvladne kazdej, ale vazne kazdej, prumernej DJ.. on mel jedine kliku, ze ta jeho manzelka co mu dela PR, ho dostala tam, kde je ted... me na nem proste a jednoduse vadi, ze se nestydel zaplatit si cloveka, co mu slozil a nahral dve alba, kterejma se dejme tomu proslavil.. dobre, tak se dneska dela showbussines, ale me to proste vadi..

0/0
26.9.2010 21:03

djrhedy

Re: ...

Když je to tak jednoduchý a zvládne to každej, proč nemá každej 5 písní v top 10 německý taneční hitparády, o který rozhodují Djs? To je taky protekce?

0/0
26.9.2010 21:08

hujersehlasi

Re: ...

PR cinnost a protekce je neco jinyho, aby celej projekt fungoval, je PR zapotrebi a tady to evidentne funguje dobre.. To je to samy proc dostal Grammy, ta se uz bohuzel taky davno nechava ovlivnovat tim, co se zrovna hraje v radiich a na MTV..

0/0
26.9.2010 21:24

smet

Re: ...

máte pravdu. Jsou Djs kteří pouze pustí dopředu přesně naplánovaný track v PC a pak jen tři hodiny máchaj rukama a strašně důležitě hypnotizujou gramce a ukazujou jací jsou dj. Pak je něco mezi tím, kdy je naplánovám hrubý rámec vystoupení ale DJ podle atmosfery si tam dává svoje, a pak jsou DJ kteří asi tuší co budou pouštět ale co a jak do sebe se rozhodují až na místě. Je to jako s zpíváním. Někdo jede playback, nekdo živák, někdo napůl.

Já na guettovi byl, nečekal jsem nic underground, jen takovou velkou diskotéku. TO se mi splnilo a jsem spokojen.

0/0
27.9.2010 0:10

Bitterfeel

Jak to vlastně s tím Davidem je?

Asi nějak takhle: http://www.youtube.com/watch?v=gH44LReqq8Q 

0/0
26.9.2010 13:40

bsf

Re: Jak to vlastně s tím Davidem je?

;-D;-D;-D;-D , to jsem nevěděl, že je to až takový peklo. Jsem si řikal, že mi to v jedný písničce smrdělo mobym.

0/0
26.9.2010 15:51

jacek097

Re: Jak to vlastně s tím Davidem je?

kecy v kleci... Uprimne, mne je uplne jedno, ze si pujcuje melodie, i kdyz to je sporne, umi to vyborne namicvhat a vysledny produkt je proste super, tak at jdou vsichni undergroundove do haje!!!!

0/0
26.9.2010 23:03

Veronika82

proč

jsme my češi tak negativní? Brblali byste, ať už by přijel kdokoliv.

Dřív byli fenomén Beatles, teď je to Guetta. Ano, už slyším, jak se na mně sesypete, že Beatles jsou fenoménem dodnes, to sice jsou, jenže kvalitu a "fenomenálnost hudby ukáže až čas, tak si musíme ještě nějakou dobu počkat.

Můžu jen říct, že Guetta není rozhodně "hvězdou jednoho hitu", ke svému úspěchu se dopracoval sám a teď si ho zaslouženě užívá. Komu se nelíbí, ať si pustí něco jiného, komu se líbí, užijte si to.

Krásnou neděli.

0/0
26.9.2010 12:47

maroua

Re: proč

No Beatles fenomenální rozhodně byli, ale o Guettovi dnes slyším poprvé a snad i naposled, jelikož to v tom videu je hrozné a tak strašně umělé, že i jen porovnávání s Beatles co se týká fenoménu doby je jedna velká katastrofa. Rv

0/0
26.9.2010 13:31

MrScully

Re: proč

Při vší úctě, srovnání s jakoukoliv průměrnou kapelou (natož nějakou z těch velkých) je úplně mimo. Guetta má dvě hitovky (a to jsem donedávna ani netušil, že někdo toho jména existuje) a když jsem si našel jeho prodeje, tak jsem se musel smát - to, co prodal za 15 (nebo kolik) let své kariéry, prodají lepší interpreti tak za měsíc s jedním albem. Sorry, možná je to hvězda nějakého minoritního žánru, ale už teď o něm neví 99% populace a za pět let po něm zřejmě pes neštěkne.

0/0
26.9.2010 14:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.