Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ANKETA: Cítil jsem nutnost postavit se za Kubišovou, říká expremiér Fischer

Otevřený dopis s výzvou pro Helenu Vondráčkovou, aby se přestala soudit se svou bývalou kolegyní Martou Kubišovou, podepsal mimo jiné i expremiér Jan Fischer. "Rozhodně nejsem člověk, který se podepisuje pod kdeco. V případě Marty Kubišové jsem cítil nutnost postavit se na její stranu," řekl MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poznamka

Ten Mišík je ....

Takže podle Mišíka ústní dohoda nic neznamená a v jeho branži je to normální? To ho teda lituju a ne/přeju mu, až mu doktor slíbí, že mu to klíště jenom vyndá a pak řekne, že mu tu ruku raději uřízl celou. U normálních, kulturních lidí je slib něco, co má význam. A vzpomínám si, jak si lidi ze západu stěžujou na porušování slibů, to asi potkali práve Mišíka a podobné.

problém mezi Golden kids si musejí vyříkat sami a ostatním do toho nic není.

0/0
23.9.2010 8:58

captain cook

Re: Ten Mišík je ....

ustni dohoda zustava dohodou jenom dotud, dokud se na ni neco nezmeni. Kdyz ale jedna strana do toho zavede nedohodnute zmeny a preda to k podpisu, i slepy Fred vidi, ze uz to neni ta puvodni dohoda.

Ta byla temi zmenami zrusena. A pokud druha strana oznami, ze zmeny jsou ji neprijatelne a navrhovatel smlouvy to i pres urgence ignoruje, zadna dohoda neexistuje a smlouva zustane spravne nepodepsana.

0/0
23.9.2010 11:47

Olgoj Chorchoj 2

Pražské celebrity

nejvíc mě mrzí, že ti pražští komedianti nenechali podepsat kolegu Kulínského

0/0
14.9.2010 14:19

azien

Ungelt

Ahoj, napsal jsem Do Ungelta, že i mi jakožto Fanoušci :-) bychom mohli být ochotní M.K pomoci když ona sama pomáhá proč bychom jakožto národ nemohli pomoci i jí. Helena Vondráčková by tím měla celonárodní pěknou vostudu :-D

0/0
12.9.2010 11:29

modrasek007

petice na podporu Heleny Vondrackove

kdo chcete vyjadrit podporu Helene Vondrackove, pripojte se k petici na Facebooku...

http://www.facebook.com/group.php?gid=140548929321070

0/0
10.9.2010 23:14

administrator_xxx

Helena Vondrackova - MArtinova - Michalova

Po precteni jeji reakce na dobre mineny apel jejich kolegu mohu konstatovat jedine.

T O  J E  A L E    "minus 10 000 dukatu" !!!! ;-€;-€;-€

0/0
9.9.2010 8:23

_m-

Re: Helena Vondrackova - MArtinova - Michalova

Dobře míněný apel kolegů by to bylo, kdyby dopis poslali Vondráčkové. Oni ho ale poslali médiím  - tomu říkáš dobře míněný apel?Rv

Velmi hezky to řekla Lucka Bílá - akorát nevím, proč to v tom případě podepsala.

0/0
13.9.2010 10:19

gavenda

ONA VH by udělala

nejlépe, kdyby si k soudu vzala své děti, třeba by tím soudce dojala! /teď mi tady napovídají, že prej žádný nemá, tak třeba si je s panem manželem pořídí, zřejmě tím pádem v životě o něco přišla/

0/0
9.9.2010 0:27

babacek

Re: ONA VH by udělala

Že nemůže mít děti je známá skutečnost, ale to bych se netahal. Jsou horší věci, co její černé svědomí zatěžují.

A to říkám objektivně, některé její písničky mám i rád.

0/0
9.9.2010 7:50

hany1

Pan Fischer cítil potřebu se postavit

za Kubišovou. On ví a zná podrobnosti sporu? On je chytřejší než soudci? Mi to připadá jak hon na čarodějnici. Asi Kubišová nemá tak jasně vyhráno, tak to Vondráčkové osolíme. Když vyhraje, tak si už alespoň neškrtne. Prachobyčejná pomsta, Havle a spol...Rv

0/0
8.9.2010 16:17

babacek

Re: Pan Fischer cítil potřebu se postavit

Teď si vystihl přesně podstatu žalující strany i když se to snažíš otočit. Vadí ti, že díky takovým lidem jako je M. Kubišová jste šli od válu !!;-€Rv

0/0
9.9.2010 7:52

chiantis

Re: Pan Fischer cítil potřebu se postavit

Když 20 letá holka řekne svůj názor a pak zazpívá na sametové revoluci,proč tolik oslavování?Že nemohla zpívat?Ale když s něčím bojuji,tak musím počítat i s následky,ne se pak nechat litovat.Co je to za sílu?Já také nezpívala.Většina lidí nezpívá,tak se prostě živila něčím jiným.Nejde mít všechno,bojovat,mít se dobře,pak litovat.Co je to za hrdinství?Marta Kubišová se měla stejně jako většina. Většina makala za malý plat.Když se píše,že trpěla,tak pak jsme trpěli všichni.O hrdinech se přeci nemluví tak jak se mluví o Martě Kubišové,hrdiny nelitujeme,hrdiny vzýváme pro jejich sílu!Hrdina neočekává pomoct.A když už někdo chtěl psát petici,tak jí mohli napsat na adresu oběma holkám.Copak jen pro to, že Vondráčková nesdílí daf, neuctívá každého,má svůj názor a postoje,proto se do ní všichni strefují?Že se nebratříčkuje?Že umí!A co proved tak výrazně jiného její manžel narozdíl od některých,co petici podepsali?A není horší,když se soudí příbuzní-viz někteří z podepsaných?  

0/0
9.9.2010 22:51

babacek

Re: Pan Fischer cítil potřebu se postavit

Neměl/la by jsi psát o něčem o čem nemáš znalost. Je to sice tvůj subjektivní názor, ale skutečně jen názor na úrovni mediální demagogie po srpnových událostech  až v roce 1969 a dále. Já také nepíši o provozu JE když o tom vím prd. Tak postupuj podobně. Děkuji.

0/0
10.9.2010 7:46

Píítr

Re: Pan Fischer cítil potřebu se postavit

chápu to tak, že poslouchá toho svého frenda, že je dobrá, ty jsi uchyl opravdu

0/0
13.9.2010 10:12

pstrosatko

Re: Pan Fischer cítil potřebu se postavit

Ty jsi tomu nasadil korunu, chytřejší než sooudci je v této zemi opravdu kdekdo. ;-D

0/0
10.9.2010 11:02

babacek

Nestačím se divit.

Tak Martinu M.  nejde vůbec o peníze. Jen se bojí o osud této země a proto ta žaloba na Martu Kubišovou. ;-O

Zdroj: Frekvence 1 8.9.2010 v 15:25 hod.

0/0
8.9.2010 15:24

luki

Re: Nestačím se divit.

Také jsem to slyšela ;-€ ten chlap nemá kouska morálky a studu v sobě. Když to nejde silou, půjde to ještě větší silou, řekli si. Ta druhá žaloba kvůli odpovědi na otázku komentátora v rádiu (odpověděla špatně, že je žalována o více milionů, než byla), to je vyloženě pomsta, budou jí tahat po soudech, protože na to mají čas i peníze na právníky, hanba zasloužené umělkyni!!!!!!

0/0
8.9.2010 17:29

babacek

Re: Nestačím se divit.

R^

0/0
9.9.2010 7:46

pivovar janacek

A proč ta Štrogalova matrace nežaluje i Neckáře,

ten prý od smlouvy odstoupil taky. Asi to bude tím, že Vondráčková holt celý život, i přes tu slávu a peníze co má, na Kubišku žárlí.

0/0
8.9.2010 15:21

babacek

Re: A proč ta Štrogalova matrace nežaluje i Neckáře,

..Neckář. To třeba ještě přijde. Ta totálně zblbla když si nechala udělat prsní implantáty a potkala M.M. Rv

0/0
8.9.2010 15:25

hany1

Re: A proč ta Štrogalova matrace nežaluje i Neckáře,

Všichni , kteří mají silikon zblbli. Tak proč napadáš jen ji.

0/0
8.9.2010 16:20

luki

Re: A proč ta Štrogalova matrace nežaluje i Neckáře,

Protože ona zcela účelně napadá jiné, proto.

0/0
8.9.2010 17:32

babacek

Re: A proč ta Štrogalova matrace nežaluje i Neckáře,

Protože ne všichni se chtějí stále soudit.

0/0
9.9.2010 7:45

rastakajwana

Pravda a láska

zvítězí nad lží a nenávistí. Nezbývá než doufat. Ale rozhodně se tak nestane takovýmito dopisy, jež vlastně nepřímo ovlivňují rozhodování soudu, protože ať chceme nebo ne, lidé pod ním podepsané jsou autority a jejich hlas je slyšet i v soudní síni. Je to vytváření precedensu  příště přijde někdo jiný, že by taky potřeboval píchnout ( vím že paní Marta Kubišová není jen tak někdo, ale takhle se ta demokracie dělat nedá )

0/0
8.9.2010 14:48

rastakajwana

Re: Pravda a láska

jak to bylo ve Sněženkách a machrech, jde o princip, příště si můžeme oběd taky dělat sami, protože kuchařky si taky rádi přispěj

0/0
8.9.2010 15:02

luki

Re: Pravda a láska

Ten dopis byl adresován Heleně Vondráčkové, nikoliv soudu a každý taky ví, že se může vždy obrátit na soud kvůli podjatosti...

0/0
8.9.2010 17:35

__anart__

Facebook: bojkot všeho od Heleny V.

Na adrese http://www.facebook.com/group.php?gid=157206967624141&v=wall

najdete čerstvě založenou skupinu vyzývající k absolutnímu bojkotu všeho spojeného s Helenou Vondráčkovou.

Nenechme v tom Martu Kubišovou samotnou. Nenechme dvojici Vondráčková + Michal soudit někoho, kdo na rozdíl od většiny národa dokázal zachovat tvář a morální integritu!

Připojte se do Facebookové skupiny vyzývající k bojkotu HV.

!!

0/0
8.9.2010 13:58

cornux

Re: Facebook: bojkot všeho od Heleny V.

Soudit je obě bude soud. Nechte to na něm.

Jen tak mimochodem, já vlastně bojkotuju vše, co je spojené s H. Vondráčkovou poměrně dlouho a žádnou fejsbúkovou skupinu jsem k tomu zatím nepotřeboval.

0/0
8.9.2010 14:02

_m-

Re: Facebook: bojkot všeho od Heleny V.

;-DR^

Vše ale bojkotovat nemůžu. Moje milované černé desky Golden Kids si pouštím komplet

0/0
8.9.2010 14:22

chiantis

Re: Facebook: bojkot všeho od Heleny V.

To je hrůza! To je hon na čarodějnice? Ten, kdo něco takového na facebooku založil nemůže vůbec být morálně v pořádku. Věřím, že dostanete odplaty a něco podobného prožije, aby prozřel a pochopil.  Dokonce si myslím, že by to mělo být trestné!

0/0
9.9.2010 23:00

Píítr

Re: Facebook: bojkot všeho od Heleny V.

pod to se podepisuji a nic nekupuji nečtu nedívám se na tu kravkuR^R^R^R^R^

0/0
13.9.2010 10:16

cornux

První slovo platí, druhý ...

Vladimír Mišík v článku: "Když dva lidi uzavřou nějakou ústní dohodu a jeden z ní později

vystoupí, protože se mu přestanou podmínky líbit, tak na tom není nic

nezákonného. V naší muzikantské branži se to děje každou chvíli."

Nevím, jak komu, ale mě tohle normální nepřijde. Když něco slíbím, musím to splnit a ne se pak vymlouvat, že teď už se mi to nelíbí!

0/0
8.9.2010 13:54

Lastura

Stojím za Helenou Vondráčkovou !

Z arogantní Kubišové a láskopravdovích pokrytců je mi na blití ! 

0/0
8.9.2010 13:49

captain cook

Gold-diggers = zlatokopove a zlatokopky

tak se anglicky rika tem, kdo si chteji vydelat majetek manzelstvim nesrovnatelne spolecensky a vekove vyvazenych partneru nebo za kazdou cenu vysoudit u soudu

0/0
8.9.2010 12:51

Lastura

Re: Gold-diggers = zlatokopove a zlatokopky

No vidíš název znáš, tak se začni snažit, třeba se ti zadaří a nebudeš muset závidět.

0/0
8.9.2010 13:37

captain cook

Re: Gold-diggers = zlatokopove a zlatokopky

napsal jsi vyplod jaky bych ocekaval od cechacka, kteremu hned prijde na mysl zavist..

Ziji uz hodne let v anglicky mluvici zemi a je samozrejme, ze si vsimam co a jak ktery jazyk oznacuje a porovnavam ceska a anglicka prislovi. Ze HV s manzelem jsou vylozeni zlatokopove, to jejich jednani dokazuje.

Ja nemam komu co zavidet. Jednak to nemam ve zvyku, jednak tu mam nasetreno prislusne pojisteni pres zamestnavatele a tudiz dostatecny prijem ve vysluzbe zarucen. Do detailu ti samozrejme nic neni. Spis by ses mel snazit ty, aby sis zajistil spokojene stari.

0/0
9.9.2010 9:50

palič._

Soudruh

Fischer je jediný komunista z ČSSR, který se poučil z krizového vývoje dvakrát ;-D

0/0
8.9.2010 11:51

_m-

Re: Soudruh

;-D;-D;-DR^

0/0
8.9.2010 11:56

Gotthaj 10 dkg / 12.50 Kč

Re: Soudruh

výborný postřeh

0/0
8.9.2010 11:56

Gotthaj 10 dkg / 12.50 Kč

POZORUHODNÉ

moralni stav nasi země je právě v tom stavu, jaký započala a podporovala zrovna garnitura typu  Vondráčkové. Asi to bude za dukáty - nechci řešit soud, ale paní Vondráčková o morálce, cti a podobných věcech vy držte s prominutím hubu.

0/0
8.9.2010 11:40

Černá Máry

Sympatie i antipatie účastnicím sporu

by neměly být rozhodující. Rozhodující je, že celý "případ" je u soudu. Domnívají se snad pánové Havel a Fischer, že nezávislý soud věc posoudí špatně? Pokud ano, pak je něco velmi v nepořádku. 

0/0
8.9.2010 10:49

Chanuka

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

O to ale přeci těm pisatelům vůbec nejde. Tady nejde o to, zda věří v závislost či  nezávislost soudu. Jde o fakt, že by se přátelé po soudech tahat vůbec neměli.Jde o to, že někdy vymění za peníze  a nový karaván zřejmě cokoli - i vlastního otce, bratra apod.

0/0
8.9.2010 11:05

_m-

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

tak ještě jednou.

1)Platí jedno staré heslo PŘÁTELEÉ BUĎME, DLUHY SI PLAŤME!! Jinak je totiž po přátelství.

2) ".......odpovím citací soudce Městského soudu v Praze, který na adresu paní Kubišové uvedl: 'Stačila elementární míra lidské slušnosti ze strany paní Kubišové a k soudu vůbec nemuselo dojít........"

0/0
8.9.2010 11:18

Chanuka

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

promiň, ale tohle  stejné píšeš asi pod všechny diskuze.  Já jsem rozsudek nečetla - ani ty ne. Mluvím o faktu podávat žaloby na kamarády -  na samém začátku šlo o ústní dohodu o vystupování na 20 let. To by nepodepsal nikdo, kdo má zdravý rozum a je mu přes šedesát. . Mně dost vadí "sudič" MM - k vůli němu HV nemluví s celou svou rodinou. Není to divné???? Všichni jsou podle tebe neslušní? Tady je to rozdělené na fanoušky - ty jsi zjevně předseda fan klubu tety Heleny;-)

0/0
8.9.2010 11:42

_m-

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

No pod všechny ne, objevila jsem to asi před hodinou a použila tuším 4x . A nejsem předsedou fak klubu tety Heleny - naopak ji nesnáším dýl, než ty jsi pravděpodobně na světě. Ale odmítám zaměňovat právno a morálku. To jak se která z nic h chovala během normalizace vůbec nesouvisí s tím, která z nic se zachovala šlušně a čestně v této konkrétní kauze a  už vůbec s tím, která je v právu. Všichny tady odsuzují Vondráčkovou proto, že je nesympatická (z mnoha důvodů) Napadlo tě  někdy, že i nesympatický človkě může být v právu? A že Kubišová je jen člověk z masa a kostí, pravděpodobně žádný anděl nebude, když s ní žádný partner nevydržel , a že mohla udělat chybu? A že v jejich spioru nejde o lásku, ale o byznys?

Asi ne a nejen tebe.

0/0
8.9.2010 11:49

chocol

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

Přesně! Proto, že jsem se jednou zachovala správně a statečně, tak budu mít už navěky pravdu a patent na morálku?

A když se mluví o kamarádství. S kamarádkou se na něčem dohodnu, ona začne projekt připravovat, dá do toho práci, nadšení, energii, naději, peníze, já pak couvnu a nechám ji v tom. To jsem kamarádka? Jak se pak můžu ohánět kamarádstvím, když celá věc dospěje k soudu?

A lidé z branže argumentují tím, že je to u nich normální, že musí mít písemnou smlouvu, aby dodrželi dané slovo. Že musejí dělat písemné smlouvy i mezi příbuznými. A to je pořád da pravdolásková morálka?

A nejhorší je, že u těch dohod nikdo z nás, ani z těch, co podepsali onen dopis, nebyl. MK to řekla Milanu Heinovi a lidem z Ungeltu, to znamená, že řekla svůj pohled. Ale lidem to stačí, aby se přidali k honu na čarodějnici. Jen ze sympatie. A přitom pořád mluví o morálce.      

0/0
10.9.2010 11:12

_m-

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

To že se Vondráčková rozhádala s rodinou sem vůbec nepatří, ale budiž. Docela to chápu a jsem v tomhle sporu při ní, jakkoli je Michal asi pěkný hayzlík.  To o co se pohádali jsou peníze - a jsou to JEJÍ peníze. Chápu, že by je rodinka ráda zdědila a nelíbí se jí, že je Helensa cpe do hochštaplera, ale on si je zaslouží - dělá ji šťastnou. V posteli i mimo ni. To jestli to dělá pro prachy nebo z lásky je irelevantní, podstatné je, že to dělá a jí je dobře. Na jejím místě bych se zachovala stejně, dost dlouho byla sama. A že by si mohla dovolit někoho lepšího? Možná, ale kde je? Má na něj čekat? Do kdy?  Sedět sama doma se svou hrdostí sice zní pěkně, ale žít se to nedá.

0/0
8.9.2010 11:56

Chanuka

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

Tak že se Vondráčková rozhádala s rodinou sem patří jistě víc než to, že s Kubišovou nevydrží žádný chlap.  postoje HV k vlastní rodině - zejména otci právě dost vypovídají o tom, že těžko může ze sebe dělat arbitra slušnosti. Já jsem se narodila před dosdt dlouhou dobou na to, abych si pamatovala, jak to bylo v roce 68 i dále. Mně tohle celé připomíná Kryla: Na rohu ulice vrah o morálce káže. Jak může kázat o morálce komunistický JUDr. a bývalý policajt MM a zprofanovaná socialistická hvězda Helena V. Souhlasím s tím, že jsou to chamtiví a nemorální lidi.Rv

0/0
8.9.2010 13:15

_m-

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

O morálce káže Havel a spol.  MM ani HV se nesoudí  o morálku. A tu větu o morálce použil soudce v rozsudku, nikoli oni dva. Tolik k tomu arbitrovi slušnosti.

A pokud se domníváte, že Helena měla dát přednost otci a osamělosti před životem  s partnerem, je to váš názor.  Můj je jiný.

To že Michal je bývalý policajt a Vondráčková zprofanovaná hvězda má jaký vliv na podstatu jejich soudního sporu? Právo na právo mají jen lidé čistí jako sníh? Kolik jich tu je, kromě vás samozřejmě?

0/0
8.9.2010 13:23

chiantis

Re: Sympatie i antipatie účastnicím sporu

souhlas

0/0
10.9.2010 0:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.