Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stallone povolal do zbraně akční kolegy. Stali se Postradatelnými

Zlatá éra akčních hrdinů dávno skončila. Ne však pro Sylvestera Stallonea. Shromáždil ty nejlepší a natočil s nimi Postradatelné. Možná hit, možná propadák sezony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Deem38

Několik poznámek

Prosím Vás,

paní Spáčilová, když už píšete nějaký článek k filmu, tak si aspoň upřesněte fakta. Vaše nechuť k tomuto žánru je cítit ihned v prvním odstavci. Ale to není tak podstatné. Podstatné je to, že píšete kraviny. Rocky a Rambo že byly neúspěšné filmy? Předtím, než plácnete něco na veřejný web, tak si to nejdřív zjistěte. Oba filmy se stali finančně úspěšné. Tedy vzhledem ke svému rozpočtu. Oba také znamenaly velký comeback pro Stalloneho, který se předtím plácal v béčkových videofilmech. Rambo dokonce vyvolal velkou chuť u fanoušků k pořádným akčním filmům. To byl také důvod, proč dostali Expandables zelenou.

A zde jsou další nepřesnosti: Stalone nemá pokérovanou tvář ale tělo. To je vidět v traileru i na fotkách.

Eric Roberts nehrál v sérii Karate Tiger ale v sérii Best of the best(Karate Tiger byl druhý název, který používali čeští distributoři k lepší prodejnosti VHS, to byla totiž úplně jiná série s jinými herci).

0/0
19.8.2010 22:22

chobotnicka_

Neuspesne Rambo 4

že by Rambo 4 byl neuspesny film. No nevim, nevim, kde to pani Spacilova vzala.

0/0
17.8.2010 1:25

alikedu

torrent

Nebýt střihu a zběsile kinetické kamery, tak by v řadě případů scény vypadaly jako slabý odvar toho nejhoršího z produkce mlátiček typu Chucka Norise a podobných zjevů v jejich nejhorších kariérních fázích.

Tohle není ani za trest:-))))

0/0
16.8.2010 21:24

qsubt

popravde

nesel bych na to ani kdyby to bylo zadarmo a obcerstveni zdarma, ale muze to byt dobry filmek:-)

0/0
15.8.2010 10:16

iuos

hmm

někteří lidé prostě nikdy nepochopí smysl "akčních filmů" a pořád v nich budou cosi hledat

0/0
15.8.2010 9:35

rumburak1326

Ja mam jen poznamku k pani Spacilove

Vase recenze, tedy myslim recenze pani Mirky Spacilove, vetsinou nestoji za nic a hlavne casto pisete naproste nesmysly.Posledni Rambo mel rozpocet 47 500 000 USD a do 23.brezna 2008 vydelal jen v USA 42 000 000 USD.Zduraznuji ze se jedna o brezen 2008.Premiera filmu v USA byla 25.ledna 2008.Pokud tedy hodlate srovnavat napriklad s produkcemi jako AVATAR, pak ano neni to nic moc.Pokud si vsak uvedomite, ze zanr klasicke akce je uz opravdu vetsinou zalezitosti fanousku, pak 42 milionu za dva mesice neni zase tak malo.Jeste zajimavejsi jsou cisla u filmu Rocky Balboa.Tedy posledniho dilu.Naklady byly stanoveny na 24 milionu USD a k 18.breznu 2007 byl vydelek $70,261,813 USD.Jen v USA.A pokud to nevite tak je rok 2010.

A jeste k Armoldovi.Ve filmu Expendables hraje jen epizodni roli a jeho posledni roli pred timto filmem byla Cesta kolem sveta za 80 dni, kde si vystrihl postavicku prince Hapiho.Na platne tehdy byl asi jen 10 minut.

0/0
15.8.2010 1:30

dudlop

Re: Ja mam jen poznamku k pani Spacilove

Máš pravdu-kritici (a Miruna zvlášt') často srovnávají jabka s hruškama..:-P. Zajímavé, že často skouknu kritiky zatracovaný film-a většinou dobré, a kolikrát naopak..  A to se nevyhýbám žádným žánrům. Mirka je zadarmo drahá, milá MF DNES. Víte to? Kdo ji tam drží?? V době internetu, doporučení známých atd.

Raději dám na recenze ČSFD-od diváků, nebo od známých. Ale ne od pí M., co se tlačí na premiéry a žranice.. Asi tak. Dinosauři nejen v politice...

0/0
15.8.2010 2:17

dudlop

Mirka Mirka...

Nejhorší kritička!  Já nečekám žádný zázrak, ale poctivou podívanou. Ano-vypnout mozek. Proč ne? A pí Mirka mě dlohodobě štve.. Nejlepší její články v MF DNES. Vždycky to začne oslavným PR článkem.. a za dva dny (po premiéře) dílko sepsuje jak naštvaná domovnice! Je blbá-nebo to jen hraje?? Spíše cinkají penízky... Hvězda!  Kolik má ta paní do důchodu? Že by jako nastal klid..

Kolegové v práci: Hele, Miruna dala 50-60%, tak to skouknem.. to už je u ní zázračné hodnocení..;-)

0/0
15.8.2010 1:30

Jops81

modlim se

ja hlavne doufam, ze to bude neco ve stylu Komando/Rambo ;-D

sednout si, vzit popcorn, vypnout mozek a jenom se kochat hlaskama a lamanim vazu :-)

Nic vic od tohohle filmu nechci a tesim se na nej

0/0
14.8.2010 19:40

Jandik73

Re: modlim se

Rovněž v to doufám. Rambo 4 byla pecka. J.C.V.D., super film. Snad se povede i tento.

0/0
14.8.2010 21:02

Witty1

Re: modlim se

Jak s tim souvisi J.C.V.D?Taky byl dobry film Zelena mile,snad se povede i tento?

0/0
14.8.2010 22:16

Jandik73

Re: modlim se

Jak s tím souvisí? Třeba tím, že se jednalo o návrat jiné akční hvězdy z 80-90 let?

0/0
15.8.2010 20:35

weed

Re: modlim se

jj, posledni Rambo byl fakt peckaR^

0/0
16.8.2010 12:48

john.h

Re: modlim se

neni se ceho bat, 8,3/10 na IMDB po hlasovani 4400 lidi a 82 procent na csfd po prvnich 42 hlasech - bude to total pecka

0/0
14.8.2010 22:30

kachliik

http://www.youtube.com/expendables

http://www.youtube.com/expendables

R^;-D

0/0
14.8.2010 15:01

xload

Uz jsem to videl!!

Ve Slovinsku byla minuly tyden premiera ... jeste pred americkou!! :) A me se to proste libilo ... dej rozhodne neni nejaka intelektualni zalezitost, ale to jsem ani necekal ... akcni sceny jsou super, dialogy a herecky vykony jsou nad ocekavani dobry a velmi zabavny ... smal jsem se skoro celej film ... navic to skutecne funguje dost retro ... doporucuju ...

0/0
14.8.2010 13:31

garchandel

Stallone a herec ?

Nezlobte se na mne ,ale s herectvím nemá Stallone nic společného :-) Bohužel jsem absolovoval návštěvu jeho posledního Ramba no a musím říct ,že fakt síla ;-D Za celý film řekl myslím pět slov z toho dvě byla "OK" a "NO" a o příbehu jako takovém škoda mluvit . Uznávám ,že může být pro spoustu lidí určitou ikonou dávných let ,ale s herectvím jako takovým si to prosím nepleťme ;-)

0/0
14.8.2010 11:17

TristanTzara

Re: Stallone a herec ?

No pro někoho je to nejlepší film, co kdy viděl ;-D Pár takových případů ve svym okolí mám.

0/0
14.8.2010 11:28

Milan_Seliga

Re: Stallone a herec ?

Netvrdím že je Stallone bůhvíjaký herec ale charisma a koule prostě má. A na druhou stranu, kdyby byl fakt tak mizerný, tak ho na Oscara nenominují...

0/0
14.8.2010 11:31

TristanTzara

Re: Stallone a herec ?

Ano, jednou ho nominovali na Oscara a 50x dostal cenu pro nejhoršího herce ;-D

0/0
14.8.2010 11:33

OrpheusF1

Re: Stallone a herec ?

nepochybne tu cenu dostal, ale dostala ji i rada dobrych hercu. 50x je samozrejme prehaneni, ale racionalni argument bych od Vas stejne nemel cekat, vsak vy jste preci ten "normalni"

0/0
14.8.2010 17:20

.palič:

Re: Stallone a herec ?

Poslední Rambo je paráda. Žádný přiblý mentorování, žádná politická korektnost. Je to prostě žánrvě čistá akce.

0/0
14.8.2010 11:49

afk

Re: Stallone a herec ?

jeho posledni kousky jsem nevidel, ale Assassins byla spicka ;) muj nejoblibenejsi film s nim ;)

0/0
14.8.2010 13:07

OrpheusF1

Re: Stallone a herec ?

podle ceho posuzujete herecky vykon? Ma to nejakou vasi normu kolik musi rict slov, v jakem poradi a jak maji znit?

Podle meho herecky vykon je kdyz zahraje spravne tu postavu, kterou ma zahrat a kdyz je ta postava uveritelna. Coz i v pripade Ramba oboji je.To, ze nevypravi nejake sahodlouhe blaboly o zlepseni sveta, zelene budoucnosti a podobne kecy mi opravdu nijak nechybi.

0/0
14.8.2010 17:22

Lucashot

Re: Stallone a herec ?

a hlavně a na to nezapomínat si Ramba napsal úplně sám , pro mě je to borec a děkuju mu že ty filmy co měli koule ještě aspon někdo natáčí.

0/0
14.8.2010 22:34

john.h

Re: Stallone a herec ?

podivej se na stallona ve snimku Zeme policajtu, kde podava skvelej vykon... opomenout bychom nemeli ani jeho nominaci na Oscara za nezapomenutelne ztvarnenyho Rockyho

0/0
14.8.2010 22:31

Milan_Seliga

A ještě takový doplněk

Dovolím si citovat svého kamaráda: "Kdyby v celém filmu jen seděli a čuměli do kamery, tak to bude stát za to." Tohle totiž není film, ale splněný sen, což spousta lidí samozřejmě nemůže pochopit.

0/0
14.8.2010 11:09

TristanTzara

Re: A ještě takový doplněk

Tak to máš dobrý, když je tohle tvůj splněný sen ;-DR^

0/0
14.8.2010 11:19

DanGuz

Re: A ještě takový doplněk

dovolím si souhlasit .... R^

0/0
14.8.2010 13:05

OrpheusF1

Re: A ještě takový doplněk

no kdyby jen čuměli do kamery, byla by to asi nuda, ale kdyby se přitom tvářili drsně, tak to by šlo.

0/0
14.8.2010 17:18

Petr1

Re: A ještě takový doplněk

;-D

0/0
14.8.2010 22:15

Milan_Seliga

No celkem zábavný článek

Začnu trochu klišovitě - tohle je film pro chlapy. Pro chlapy kteří vyrůstali a žili na akčních klasikách 80. let, chlapy jejichž nesplnitelný sen byl vidět své hrdiny v jednom filmu. A že se to nebude líbit kritikům nikoho nezajímá. Stejně tak že se to nebude líbit ženským, to prostě není film pro ně, stejně jako Sex ve městě není pro nás.

Pokud jde o kvalitu posledních dílů Rockyho a Ramba, oba se na IMDB pohybují okolo hodnocení 7.4 což je výborné hodnocení.

A finálně pokud jde o "hvězdy" které opovrhly tak doporučuji sehnat si více informací. Wesley Snipes se natáčení zúčastnit nemohl protože je souzen pro daňové úniky a nesmí opustit území USA. Seagal se svou 30kilovou nadváhou je parodií sám na sebe a 50cent nikdy akční legendou nebyl a nebude. A onen úžasný Van Damme? Ten měl podmínku, že ve filmu musí hrát hlavní roli, jinak natáčet nebude. Tak se paní Spáčilová nedivte že toho arogantního chudáka poslal Sly někam ;)

0/0
14.8.2010 11:07

TristanTzara

Re: No celkem zábavný článek

Prober se ;-DRv

Pro jaký chlapy? Já tyhle filmy žral možná tak v deseti letech. Jak tam švarcík kosil nepřátele až růže lítaly do všech světových stran. Ale myslel jsem, že z toho každej normální člověk vyroste. No vidim, že ty ne ;-D Takže buďto nejsi normální, nebo je ti 10.

0/0
14.8.2010 11:23

Milan_Seliga

Re: No celkem zábavný článek

Jestli máš potřebu na netu dokazovat že seš lepší než ostatní tak ti k tomu dospění něco chybí ;) Ale jo, proč ne, tvůj e-penis je větší než můj.

0/0
14.8.2010 11:26

TristanTzara

Re: No celkem zábavný článek

:-(

0/0
14.8.2010 11:31

Der Mude Tod

Re: No celkem zábavný článek

běž do háje, ty chytráku z (_._)

0/0
14.8.2010 11:43

TristanTzara

Re: No celkem zábavný článek

AHA ;-D Primitivní fanoušci primitivních akčních filmů dorazili R^

0/0
14.8.2010 11:54

OrpheusF1

Re: No celkem zábavný článek

jen bych Vas upozornil, že jste to byl vy, kdo začal primitivně urážet...

0/0
14.8.2010 17:17

OrpheusF1

Re: No celkem zábavný článek

hlásím se k těm, co jim je stále 10 let a stále chtějí tyto filmy vidět. Myslím, že byste neměl paušalizovat, pokud jste přesvědčen, že jste z toho vyrostl a jste tedy tak moc "normalni", tak pak vubec nechapu, proc jste cetl tuto recenczi ani proc prispivate do teto diskuse, vzdyt to je jasne pro nenormalni lidi.

0/0
14.8.2010 17:17

HagenLnad

Nejlepsi ceks kriticka

Dalsi negativni kritika od pi. Spacilove, takze to se rovna tomu jit na to jit do kina.

Reknete dceri, at napise taky par radku, at tu mame kompletni nazor nejlepsiho ceskeho kritickeho dua. 

0/0
14.8.2010 10:59

Witty1

Re: Nejlepsi ceks kriticka

Zadnou kritiku v clanku nevidim,kde?Normalne to popisuje...

0/0
14.8.2010 11:30

Der Mude Tod

Re: Nejlepsi ceks kriticka

píše faktické nesmysly a bludy Rv

0/0
14.8.2010 11:47

Witty1

Re: Nejlepsi ceks kriticka

Jmenovite co?

0/0
14.8.2010 12:32

OrpheusF1

Re: Nejlepsi ceks kriticka

jak uz jsem zminil nize, na pani Spacilovou je to prekvapive realna recenze, nejspis je to proto, ze film jeste nevidela, ale opsala to z recenze od nekoho kdo to videl, ale i tak...

treba prvni veta "Zlata era akcnich hrdinu davno skoncila". Opravdu? tak proc tedy se toci Bourne, Bond nebo aktualne Salt, Zatim spolu zatim zivi, Inception a desitky dalsich akcnich filmu, ze by proto, ze jejich era skoncila?

jmenovat 50Centa jako akcniho hrdinu ze stare skoly je take ponekud smesne a ukazuje to na autorcinu neznalost teto osoby. Ten chlap natocil jen par filmu a zacal odhadem tak pred 7mi lety, takze s ikonama typu Stalone, Arnold, Jet-Li, Lundgren se srovnavat fakt neda. vede mne to k domence, ze je clanek opsany jako vytazek clanku jinych autoru ze zahranici.

0/0
14.8.2010 17:30

hives

Re: Nejlepsi ceks kriticka

Za prvé, tohle není recenze. Za druhé s paní Spáčilovou souhlasím, že zlatá éra akčních hrdinů skončila. Akční filmy se sice točí pořád, ale už nejsou tolik spojené s jedním akčním hrdinou, který jde z akčňáku do akčňáku jako dříve. Spíše s "univerzálními" herci. A za třetí 50Cent není nikde v článku uveden jako akční hrdina.

0/0
14.8.2010 23:34

HagenLnad

Re: Nejlepsi ceks kriticka

Huz mam konecne 300 dukatu, tak muzu psat vice nez jeden komentar.

Pi. Spacilova je filmova "kriticka", takze pokud napise nejaky clanek o filmu, tak to beru jako recenzi, nebo kritiku.

Ze cokoliv o cem pi. Spacilova napise, ze je spatne je ve skutecnosti dobre neni treba pochybovat, kdo ma preci jen pochyby, at si precte jeji dalsi recenze/kritiky a udela si obraz sam. 

Jinak tyden po uvedeni do kin je to jeden z neujspesnejsich filmu v USA. A ze opisu clanky ze cinemy, ci jinych medii asik neni treba komentovat :)

Proste a jednoduse: To o cem pi.. Spacilova napise ze je spatne, je to nejlepsi doporuceni, ktere muze film v CR dostat.

0/0
23.8.2010 13:54

hu_go

.

Tak jsem teda podíval na ofico výdělky a:

Rocky Balboa - náklady 24 mil., celosvětové v. 155 mil

Rambo -  náklady 50 mil., celosvětové v. 113 mil

Někde jsem četl, že film začne tvůrcům vynášet, až když výdělek bude jednou tolik co náklady. Tak mi z toho vychází, že oba filmy se docela dobře zaplatili. Co by za to dnes daly takový Robin Hood, A-team nebo Princ of Persia.

0/0
14.8.2010 10:42

kluk jak dub nebo buk, to je fuk

Re: .

pravdu díš R^

0/0
14.8.2010 11:37

Chudým bral , bohatým dával

jaká jiná móda ? kdo tydle esa teda nahradil ?

Rv článek jak od 13 náctileté puberťačky sledující Bevrly hils nebo kýho frasa;-D

0/0
14.8.2010 10:24

OrpheusF1

Re: jaká jiná móda ? kdo tydle esa teda nahradil ?

Kritiky paní Spáčilové jsou obvykle hodně mimo mísu, ale řekl bych, že tentokrát se celkem krotila. Pravdou je, že tenhle typ filmů, tedy něco jako Rambo, Commando apod se už netočí, místo toho je Bourne apod. Prostě přetrikovanej superšikovnej hrdina (neříkám, že mě to nebaví ;-)).

Ale Stallone je prostě klasika, na toho nemůžu nejít..

0/0
14.8.2010 10:32







Najdete na iDNES.cz