Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kajínka jste ukradli, do kin nesmí, dozvěděli se tvůrci před premiérou

Film Kajínek budí rozruch od prvního dne existence, teď však k tradičním výtkám na téma hrdina-zločinec přibylo i nařčení z plagiátorství. Stáhněte Kajínka z kin, vyzývá režisér Ivan Fíla tvůrce s tím, že v jejich filmu odhalil část svého scénáře. Ti to ale odmítají: Nic jsme neukradli, promítat se bude!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VViki

Kájínek.....

Proč jen mi to "trochu" připomíná případ Leopolda Hilsnera, který byl shledán vinným ze spáchání vraždy Anežky Hrůzové v roce 1899?

http://cs.wikipedia.org/wiki/Leopold_Hilsner

...takže ...  už jen "čekám " na slavnostní odhalení Kájínkovi pamětní desky.

0/0
14.8.2010 12:04

VViki

Re: Kájínek.....

Táááák a teď si za takovou hrubou chybu taky zasloužím trest ;-( Jdu si ho dobrovolně odpracovat.:-)

0/0
14.8.2010 12:07

dobrodej

...

scenar je Kajinka, ne? :-)

0/0
5.8.2010 23:07

Sick of it all

Igor Konyukov

Kdo to je?

0/0
2.8.2010 17:13

Uncle Hell

Ale...

...na druhou stranu je celé to divadýlko slušná reklama na somotné dílko. Nebo se nějak pletu?

Taky jsem moc zvědav na to, jest-li trailer k filmu není zároveň "celým filmem"?

A co se týká nějakého "celebrování" zločinců, tak to asi není o tom. Ostatně po celém světě se točí filmy o podobných lidech. "Veřejný nepřítel č. 1" ve Francii, "Takoví normální zabijáci" v USA. je to hold součást života.

A mimo jiné, kauza "Kájínek" smrdí. Divně smrdí...:-P

0/0
31.7.2010 13:12

korepetitor Josef Tesárek z Č.V.

Re: Ale...

holt

0/0
2.8.2010 0:47

fonteyn

Přijde mi to dost amorální a nechutné

Dělat z vraha celebritu! Kterým zvráceným ženám přijde sexy? Ověřovali si ty věci, co "Kájínek nikomu jinému neřekl"? Nebo natočí film o tom, jak by pan Kájínek neublížil ani mouše? Navíc se ten jeho případ prý bude znovu otevírat - dobré načasování s tím filmem btw - tudíž v tom filmu těžko bude nějaká pravda. Vlastně nevidím vůbec žádný smysl toho filmu...těžko to bude příběh založený na pravdě, ale jen fikce!!

0/0
30.7.2010 21:59

izak__

Re: Přijde mi to dost amorální a nechutné

1) Kajinek neni vrah, je to jen obycejny maly zlodejicek.

jako je to parchant o tom zadna, ja bych jednou oprtavdu chtel v CR pravni stat, kdy budu mit pravo branit svuj majetek a zlodej v ten okamzik nebude mit prava zadna, nebot porusil zakon a moje vlastnicke pravo a ja jej budu mci zastrelit.

2) Ukazuje to nase zkorumpovane soudnictvi, justicni mafii, mafiany mezi exekutory, napojeni statnich samosprav a podniku na tyhle gaunery a posilani lidi pred exekuci i za uplne blbosti, ktere vznikly evidentne nedopatrenim ... coz neni rozhodne bezna praxe ve vyspelych zemich a hlavne mezi slusnymi lidmi, exekuce ma byt az akt posledniho zoufalstvi. Ukazuje to i to, ze nase police je vlastne jen mafie, pracujici na zakazku podsveti ... nikdo z tehle slozek nechaji zakon, je to jen statni buz*erace a zvule.

3) Nase zeme je brana jako nespolehliva a nejsme tudiz prizivani k velkym zakazkam, muze za to jak nas zkorumpovany pravni system, tak armada, ktera udelal nekolik mezinarodnich ostud.

0/0
31.7.2010 4:07

pragina

Re: Přijde mi to dost amorální a nechutné

hodně vám leží v žaludku - čeho se bojíte ;-D;-D;-D

0/0
31.7.2010 8:53

marpech

Re: Přijde mi to dost amorální a nechutné

Souhlas, Kájínek je tam kde má být a dělat celebritu z recidivisty a vraha je nechutné Rv

0/0
31.7.2010 14:24

tomasz.

Re: Přijde mi to dost amorální a nechutné

Jde o to videlat penize nic vic. Neustale se nataci filmy o vrazich a to mnohem horsich. Nejslavnejsi Mlceni jehnatek v se inspiroval u nekolika seriovych vrahu, Texasky masakr motorovou pilou je inspirovan bestialnim vrahem Edem Kemperem, Zodiak.

0/0
1.8.2010 19:25

Denny 17

Re: Přijde mi to dost amorální a nechutné

To je nejjednodušší a nejubožejší způsob, soudit někoho o kom nic nevíš, maximálně z médií. Kdyby jsi znal podrobnosti o celé kauze, tak bys mluvil jinak. Podívej se na www.jirikajinek.cz

Jirka je normální chlap, kterej měl v životě smůlu v tom, že se znelíbil vysoce postaveným policajtům, kteří spolupracují s mafií. Chtěl bych vidět tebe, jak by se ti líbilo, kdyby o tobě někdo napsal to, co jsi tady zmínil ;-O!!

0/0
3.8.2010 17:27

S55

Igor neumí čéški

"...že jste ji ani nemohl shlédnout a Vaše obvinění je pouhá..."

shlédnout = dívat se směrem dolů

zhlédnout = dívat se na něco, např. fil

0/0
30.7.2010 9:56

S55

Re: Igor neumí čéški

Vida, já taky ne. Ne fil, film je správně.

0/0
30.7.2010 9:57

Behoun

Film me nelaka

Kdyz vidim, ze pripad se kvuli novym dukazum bude asi znovu otevirat, nepredpokladam, ze v tomto filmu najdu o Kajinkove pripadu pravdu. Radeji bych videl dokument s fakty a dukazy, nez film a la Holywood, ktery bude mit stoprocentne otevreny konec a bude spis natoceny na motivy skutecnych udalosti. Urcite se v nem lidi nedozvi, jak to doopravdy bylo v pripadu Kajinek, coz by pro me osobne bylo jedine lakadlo.

0/0
30.7.2010 9:51

Miš 13

Recenze

tak kdepak je recenze??? včera byl novinářská projekce: http://fffilm.fuxoft.cz/2010/07/recenze-kajinek-30.html

0/0
29.7.2010 10:47

puik

chybka

když už, tak "plagiát"

0/0
29.7.2010 10:41

old fashioned Vince IV.

je neuvěřitelné, co vše se nazve "kultura"...

:-/Rv

0/0
29.7.2010 8:43

kardzi

Snad není možný

Toto je jeden z filmů, který skutečně nepotřebuji vidět. Nechápu jak může trouba-kaskader natočit film a ještě si vezme jako téma žijícího vězně.? Nepochopil jsem to.Přijde mi to fakt trapný a fakt dbil**ní nápad. Co je na to Kájínkovi tak zajímavého, že natočili film. Scénář vychází z nejasného vyšetřování, a film tedy nemůže skončit jinak, než nejasným koncem.Samozřemě to bude hodně vyumělkované, aby to měo alespon trochu děj. Hlavně mě štve, že z něj dělají jakousi celebritu.Já myslím, že by mu měli asi zaplatit i nějaké honoráře, když využijí jeho jméno....kriste co jsme to za národ....!!!

0/0
29.7.2010 7:54

szagi

Re: Snad není možný

R^R^R^!!!!!!

0/0
30.7.2010 7:24

fonteyn

Re: Snad není možný

Naprosto s Vámi souhlasím. Ten chlápek má sedět a makat ve vězení a ne, aby si užíval slávy, navštěvovali ho ve vězení herci, díval se na film o sobě...

Navíc přesně jak říkáte. Bude tam odpovězeno, kolik těch vražd opravdu udělal? Nebude... Bude to vyumělkovaná fikce. To hlavní, co by lidi zajímalo, tam nebude.

0/0
30.7.2010 22:03

traxina

Re: Snad není možný

A co když to neudělal? Víte vůbec o Kájínkovi a jeho případu něco víc než jen a pouze to, že sedí doživotně na Borech za "nějakou vraždu"? Kdyby byly důkazy neprůstřelné, těžko by se asi znova kauza otevírala. A ještě na úkor nějakého filmu 8-o8-o8-o8-o

0/0
30.7.2010 22:55

demon5

Re: Snad není možný

Ale to maji resit soudy, soudci, pravnici, statni zastupitele a treba ministr spravedlnosti. Ale urcite ne film.

0/0
2.8.2010 15:58

kecinaja2

Kajínka jste ukradli, do kin nesmí, dozvěděli se tvůrci před

Že by nás potkalo takové štěstí:-)

0/0
29.7.2010 7:37

Bizard

film Kajínek žádný rozruch nebudí

kolem filmu Kajínek je dělán rozruch.

Pro AR-TU a podobné - celkem nic nemám proti filmům podle skutečných postav, ale všechno má svoji míru. Čekám kdy se objeví nový muzikál od Michala Davida "Pitr" v provedení show na ledě... Podobná díla mi připadají úchylná jaksi z principu - a to zcela bez ohledu na jejich uměleckou hodnotu... 

 

0/0
29.7.2010 3:42

TheHollowmen

nadpis

Aj tak na ot nepojdem Na film o skutocnom vrahovy nevinnych obeti, nemam potrebu sa na to pozerat. Len uchylaci to natocia.

0/0
29.7.2010 0:38

Karl von Trautenberg

Re: nadpis

No asi nevis, ze kauza PANA Kajinka je stale otevrena: Ministerstvo spravedlnosti podalo dovolani k nejvyssimu soudu pro poruseni zakona.

Ono to mozna bude tim, ze vrazdli policiste a na Kajinka to hodli. Ale to nemohu tvrdit s urcitosti8-o

0/0
30.7.2010 14:52

izak__

Re: nadpis

Ja ano, Kajinek neni blbec, kdyby vrazdil, tak je postrili vsechny, ja osobne bych zadne zive svedky nenechaval.

Jde tedy o akt policie, stejne jako v mnoha jinych pripadech, kdy policie zavrazdila nepohodlneho obvineneho pri zatykani ... udajane kladli odpor.

No a kdyz se 1 pripad dostal k soudu, kde se podarilo prokazat, ze 2 policte zabili spoutaneho cloveka, tak soudce rekl, ze je to vec svedomi tech policistu, nebot se nepodarilo prokazat, kdo z onech 2, kteri do nej surove kopali na zemi zasadil ranu neslucujici se se zivotem ... fraska, nikdo se neodvolal (asi by dopadl stejne).

takze kde je v zakone SVEDOMI? ... zakon zna spoluvinu, kdyz se nikdo nepriznal, zabili jej oba jako spolupachatele a jsou tedy oba spoluvinici a zadny vinek netreba ... tak hovori zakon.

Ale soudce jednou haji zakon a jindy se odvolava na Boha ... coz si teda dovolil moc a jednou za to bude souzen uplne nekde jinde, hajit se, ani odvolavat vsak jiz nebude mozne.

0/0
31.7.2010 4:16

kuba78

no ja nevim

film sem zatim nevidel, ale co sem pochopil, ma to byt film o Kajinkovi a o tom co delal a co se kolem nej delo - je to tedy de facto zivotopisny film? tak jakej scenar? neni nahodou vlastnikem scenare primo Kajinek, kdyz to de facto napsal?

0/0
28.7.2010 21:49

poznamka

Jen když to sype

Veškeré úvahy o tom, zda točit nebo netočit o vrazích jsou plané řeči. Peníze to přehluší, ale líbí se mi to, že nikdo to pořádně neviděl a už je z toho aféra. To je ale krásný marketingový tah, ne? Reklama zadara a ty blbci z novin na to skáčou jako vosy na med.

0/0
28.7.2010 17:54

Spalovač_šancí

HUSTÉ: NIKDO = JÁKL NEMÁ PRÁVO, OVŠEM FÍLA MÁ PRÁVO

"Kauza Kajínek je veřejný případ a práva na ni nikdo vlastnit nemůže. Už vůbec pak ne v pojetí mého scénáře, který jde po hloubkové společenské podstatě a ne po laciné akčnosti tak, jak ji prezentují Jáklové,"

;-D

0/0
28.7.2010 16:28

AR-TU

Tady to zase žije....

Zase se ukazuje česká malost. Většina článků komentuje něco co nikdo z nás neviděl, hodnotí to o čem nic neví, jen aby si zahřáli duši, tím že něco kritizuji.... Lidi co blbnete? Počkejte se soudem o filmu až opravdu pofrčí v kině. Tak jako jsme všichni bezva trenéři fotbalu, hokeje a všeho, tak umíme každej natočit i prima film.... Vemte si jen příklad, co jestli si pan Jákl (kterého mimo to, že někde dělal kaskadéra vůbec neznám), sedl a řekl si, tohle mě na těch filmech šve, natočím to tak, jak slyším kolem sebe a co se divákům líbí, kašlu na uměleckou stránku, ale postavím to na příběhu?

A těm co vadí, že se točí film o vrahovi, který sedí ve věznici: "to se vám např.nelíbí filmy Motýlek, Útěk z Alcatzaru, Veřejný nepřítel č.1 a spousta dalších, kde jsou předlohou také skutečné postavy???"

Tak si raději dejte kafe, nebo čaj, v klidu si tady něco přečtěte a počkáme si na premiéru a pak uvidíme, buď to zapadne jako většina filmů, nebo budeme příjemně překvapeni.

0/0
28.7.2010 15:14

Bonelord

Re: Tady to zase žije....

Myslím, že spolehlivě nejhloupější jsou mravokárné příspěvky o české malosti, mongolský velikáne.

0/0
28.7.2010 15:32

AR-TU

Re: Tady to zase žije....

děkuji Ti za přínosný příspěvek a Tvůj názor, je Tvůj a tak doufám, že si za ním stojíš, já za svým ano i když bohužel pro Tebe pocházím z Čech.

0/0
28.7.2010 16:22

My.WinCleaner

Re: Tady to zase žije....

No to jsem rád, že pocházíš z Čech, píšeš o Češích a netaháš do toho i Moraváky a ostatní.

0/0
28.7.2010 16:54

Jan Zamazal

glorifikace

no ajsne, tocme filmy o vrazich a delejme z nich hrdiny! humus. A to PR od Idnes je tak desne... mozna jeste horsi nez u KUKYho

0/0
28.7.2010 14:55

Good luck

Re: glorifikace

Ty jsi ten film viděl? Nebo jak víš, že z něj dělá hrdinu?

0/0
28.7.2010 15:04

Jan Zamazal

Re: glorifikace

No odhaduju to ze to bdue jako Pad treti rise, ze ktere hitler nevysel jako masovy vrah, ktery muze za zmar milionu lidských zivotů, ale jako zlomaný stary muz bilancující neuspechy ve své kariere...

0/0
28.7.2010 16:45

sony121

Re: glorifikace

Spíš ho ukázali jako blázna co to neměl v hlavě v pořádku.

0/0
29.7.2010 18:08

NarcisticGirl

Re: glorifikace

souhlas R^

0/0
28.7.2010 15:24

Frank Drebin

Proč zase Kájínek !!!!

Proč nepíšete raději o nekom ze Sexu ve městě !!!!    ;-O

0/0
28.7.2010 14:02

petrucciani

Re: Proč zase Kájínek !!!!

Myslis o tech duchodkynich, s vytahanymi silicony? ;-)

0/0
28.7.2010 16:28

Pikinaus

To jste si, Fílo, vzpomněl celkem "brzy"

;-D

0/0
28.7.2010 13:11

Behoun

Re: To jste si, Fílo, vzpomněl celkem "brzy"

No mozna z nich ted vyrazi vic prachu ne? Film uz je natoeny, tvurci si nemohou dovolit jej neuvest do kin, tak treba Fila pocita, ze mu budou muset nejake rozumne vsimne.

0/0
30.7.2010 9:54

PetrP7

Nemine den, aby na iDNES tento "film" neměl PR...

...opravdu je mi ukradený, co kdo ukradl na filmu, kde hlavní "hrdina"RvRvRv je usvědčený pravomocně!!! odsouzený VRAH;-€

0/0
28.7.2010 12:21

aerkain

Trapné PR

0/0
28.7.2010 10:57

Good luck

Re: Trapné PR

Trapné to je, ale Fíla si asi spočítal, že se mu to vyplatí..

0/0
28.7.2010 10:59

Profhate

Uz zase?

V pameti mam stejne promo na iDnes, kteremu se tu tesil straslivy film Bestiar, kdy se zase jakoze hadaly wunderkid Nesvadbova s reziserkou. A oni na to pak opravdu nejaci zoufalci sli! Tak proc to nezopakovat, ze...

0/0
28.7.2010 10:52

samaranč

Další žaloba!!!!!

scenář napsala policie s prokuraturou

0/0
28.7.2010 10:50

švarný kapitán paznecht

Kájínek do kina

nesmí to je snad jasný, to nemusíte psát, to ví každej že nemá vycházky.

0/0
28.7.2010 10:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.