Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: I přes příšerný zvuk odehráli Aerosmith výborný koncert

Potřetí se do Prahy v první prázdninový večer vrátila nejúspěšnější americká rocková kapela všech dob Aerosmith. Ani nesmyslně dlouhé čekání na kapelu a mizerný zvuk v O2 Areně naštěstí nedokázaly zkazit zážitek z výborného koncertu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

primeminister

souhlasím s vyjádřením tiskového mluvčího ;)

pisálek je lempl... jen nevím kolik tam bylo lidí.. nevíte to někdo? byl jsem tam a troufám si tvrdit,že se koncert povedl a zážitek to rozhodně byl... R^

0/0
6.7.2010 14:36

mutantmutant

já sem je dřív měl celkem rád...

... (před Get A Grip), ale že by byli "nejúspěšnější americká rocková kapela všech dob"?? :-/

0/0
3.7.2010 18:34

Metzgermeister

akustika v kyslíkárně ...

... na ploše bejvá dobrá , v dolním prstenci už se to tluče a v horním prstenci je to koule hluku z kterýho nic nepoznáte ... ve sportovní hale je zvuk mnohem lepší ;-)

0/0
3.7.2010 15:38

Blatná přij.11:52 odj.12:07

ooo velmi

dobrej koncert , ve svém věku a lenosti jsem dal přednost sezení, ale zase myslím kvalitnímu vpravo nad a co nejblíže vysunutému podiu. Zvuk celkem snesitelný co více očekávat od tohoto místa , ale celkově vidíte tu show a v tom to je....je to prostě show a né filharmonie v obecňáku - tam budu řešit zvuk.  JInak musím říci, že z posledních tří koncertů v O2 (Dylan,Knopfler a Aerosmith) u mne jednoznačně zvítězil Marek K, ale je to možné také tím, že jsem seděl ve třetí řadě rovnou u něj.....to se to vnímá jinak.O2 aréna celkově mi nevadí až na to blbí pivo..........K Aerosmith jsou dobrá poctivá roková koule , ale přiznejme si , že to vždy bude béligy Rolling Stones

0/0
3.7.2010 12:47

Terka85

:-)

Oblíbená písnička autora není Jane's got a gun, ale Janie's got a gun.

0/0
3.7.2010 0:11

krecekkrecek

O2 aréna

Plně souhlasím s autorem. Chodím na koncerty již téměř 30 let a tento prostor je snad nejchladnější a nejméně přátelský k divákovi ze všech, ve kterých jsem byl. A že se bohužel nic nezmění dokazuje reakce tiskového mluvčího -  vůbec neví, o čem je řeč.

0/0
2.7.2010 20:34

Ronnie_W

foťáky

do sazky chodim na koncerty od té doby co stojí (zpravidla 2x do roka) a vždy si s sebou beru do kapsy malý kompakt, který při prohlídce řádně ukážu. Včera poprvé to byl problém a musel jsem ho nechat v úschově za 100Kč (stejně jako odhadem dle fronty po koncertě dalších 500 lidí). Netušim, jestli za náhlým zpřísněním stojí management sazky nebo aerosmith, ale nechápu, jak pár rozmazaných fotek z kompaktu do rodinného alba, případně nějaké to šumící video, které se později objeví na youtube, může zainteresovaným tolik vadit. Krom toho ta cena úschovy je podle mě hanebná, prostě to napálili, protože věděli, že lidi nemaj jinou možnost. ;-O

Tahle politika je podle mě nesmyslná, protože dnes už leckterý mobil pořídí srovnatelné obrázky a video jako obyčený foťák, takže se mi včerejší zákaz jeví jako buzerace a příležitost vyvařit prachy z ničeho. Koncert slušnej...

0/0
2.7.2010 19:27

vrgf

Re: foťáky

to je vsechno pravda, co rikas. ja ale radsi i na mensich koncertech, kde moc nesacuji, schovavam fotak do rozkroku :)

0/0
2.7.2010 20:35

theKOYO

. . .

Já teda nevím, ale včera jsem si to tam náramně užila - když někdo umí, tak to je paráda a nehledám chyby za každou cenu. V případě že někdo nemá rád 02, tak ať tam nechodí, pokud mu jistá nařízení v této hale kazí zážitek z jinak skvělého koncertu. A ani k tolikrát zmiňovanému zvuku nemám výtek ;-) Za mě skvělý koncert R^R^R^

0/0
2.7.2010 19:00

blanicka2003

Security..

Mně se prostor líbí, byla jsem tam poprvé na Cypress Hill - ovšem buzerace" (jiné slovo pro to nemám) je ze strany security neskutečná..alespoň na tomto koncertě..

0/0
2.7.2010 17:05

jointick

Já byl

v O2 na Queen a zvuk byl naprosto perfektní

0/0
2.7.2010 17:01

KleineG

Kolik?

Já tam včera byl taky, líbilo se mi to moc. U zvuku nemám problém, jestli budu chtít, pustím si perfekto doma do sluchátek. A show to byla, i s duněním, no a co :-)

Jen když jsem viděl skoro plnou halu (seděl jsem na 415), napadá mě, kolik vlastně nás tam bylo. Na stránkách O2 píšou teoreticky 18 tisíc. Ví to někdo přesně?

0/0
2.7.2010 14:51

euroedmus

super, bomba!

jeden z nejlepších koncertů za poslední roky! !R^R^R^

0/0
2.7.2010 13:50

siven

Zvuk

včera kousek vlevo od zvukařů příšernej, ale jinde mohl bejt lepší - už jsem si zvykl, že tahle ratejna je akusticky asi horší, než stará hala na Výstavišti. Bohužel, na akustických úpravách se asi šetřilo, posuzuji podle zkušeností s halami (akustikou) např. ve Vídni (Stadthalle), NY Madison Square G., London Wembley apod. Sice taky ratejny, ale u nás to ještě nemáme tak vychytaný, bohužel pro posluchače :( Kapela super, Steven se během prvních 3 písní vokálně rozcvičil - psát česky "warm-up" není nejvhodnější :) a od půlky koncertu dával vše jak z alb 8-o

0/0
2.7.2010 12:50

siven

a ještě ad Zvuk

Ale musel jsem si zacpávat uši, abych to pořádně slyšel, poněvadž ta koule valící se někde mezi 40 - 250 Hz byla fakt hrozná :-/ K tomu ty nechtěný odrazy od kusů betonu - ta hala stála takovejch peněz a je akusticky nedotažená, ach jo... Skvělý bluesový momenty, vizuály a světla super, prostě všechno dobrý, až na ten opravdu nekvalitní zvuk. Nicméně ta kapela i tu kouli přetlačila, jo a Steven na rozdíl od zpěváka z Green Day nepoužívá žádný krabičky na zpěv, co dolaďujou , prostě žádný TC _něco-live-Autotune_Melodyne ;-) Stejně jako Billy Idol (a oba zpívaj naživo famózně)

0/0
2.7.2010 12:54

kytt

hm

Nevím, jak to říct slušně, ale toto není recenze (o samotném koncertu tam jsou cca tři věty) a navíc jsem se vůbec nepotřebovala dozvědět, že má autor něco s ušima. V O2 jsem byla loni dvakrát, na Tině Turner a na Erosovi, nikdy žádný problém se zvukem nebyl, takže nevidím důvod, proč by měl být i teď. Osobní preference autora ohledně jednotlivých písní taky znát nepotřebuju. Nažrat se do O2 Areny taky nechodím - možná je to redakčním zvykem požadovat potravu pokaždé, když se má někde být a pak o tom napsat. Tento článek mě znudil. :-/

0/0
2.7.2010 12:38

you.can

Re: hm

Pro Vás to třeba informační hodnotu má nulovou, ale pro toho kdo tam letí rovnou z kanceláře hladovej jako vlak a těší se na mimořádnej zvukovej zážitek, tak pro něho je  tento článek dostatečně vypovídající...

0/0
2.7.2010 12:48

Witty1

Re: hm

Takze kdyz Vy jste na dvou koncertech byl se zvukem spokojen,ma autor recenze neco s usima?To je usmevna logika,opravdu.

0/0
2.7.2010 17:16

Nomad

Autorova oblibena pisen

Skoda, ze autor nevi, ze jeho oblibena a opomenuta pisen se jmenuje Janie's gotta a gun, ne Jane

0/0
2.7.2010 12:26

malcik321

Mé postřehy ze včerejšího koncertu.

O2 Arénu zrovna moc nemusím a to hlavně pro její "Americký styl".Když jdu na rock. kapelu, tak mě vážně nezajímají hranolky a popcorn a ještě víc mi vadí buzerace hromady turniketů, nemožnosti vzít si pivko na stání? Proč, když na sezení to jde??? Jednou jsem si do O2 Arény koupil lístek před pódium a nikdy to už neudělám.Vidina dobré pozice za nemalé peníze mě rázem přešla.Nejspíše z důvodů výdělku, bylo prodáno mnohonásobně více lístků, než dovolí prostor.Následky jsou asi každému jasné.Se zvukem v této hale problém byl a vždy bude.Jestli chce někdo tvrdit, že včerejší koncert byl zvukově super, tak by si měl dojít na ušní.Jelikož jsem všechny skladby dobře znal, nebyl problém s jejich rozpoznáváním.Pro lidi, kteří viděli Aerosmith poprvé to díky špatnému zvuku mohlo být třeba i naposled, což mi příjde velká škoda.Jinak mi v článku chybí zmínka o slabých vokálních výkonech Tylera.Ke konci to už bylo dobré, ale čekal jsem více.Dream On dal na výbornou, tak mu odpoštím :-) Jinak super!

0/0
2.7.2010 12:19

jirka.matys

Zvuk

Pokud jde o zvuk, zas tak tragické to nebylo. stál jsem pár metrů od bariéry v sektoru stání, a celkem to šlo. Perryho kytara se trochu ztrácela, ale písně byly poznatelné. To třeba R.E.M. v Edenu místy nezvládali...

0/0
2.7.2010 12:13

Attacus

Zvuk

Mozna pan autor publikoval mimo jiné portretni rozhovory s Vladimirem Misikem, Markem Brodskym a Vlastimilem Tresnakem, ale podle meho o zvuku a akustice toho moc vedet nemuze. Nevim, jak na tomto koncerte, ale tvrdit ze v o2 arene je skoro vzdy spaty zvuk je uplna hovadina. Naopak, na to o jake prostory se jedna, si myslim, ze vysledek ceskych akustiku, je naprosto vynikajici.

0/0
2.7.2010 12:11

you.can

Re: Zvuk

hmm, tak to je vtipný příspěvek:-D Horší akustiku jsem zažil už jen v kulturáku na Kladně. Hušák aréna je na koncerty úplnej hnus, hlavně ty co seděj nahoře ve třetím by o tom mohli povídat své..

0/0
2.7.2010 12:16

Bas1234

Re: Zvuk

Porovnavat kulturak na kladne a halu do ktere se vejde 12 chramu sv. Vita je ponekud hloupoucke. Musite si uvedomit, ze jdete na koncert do salu, kde doba dozvuku bez akustickych uprav je asi 10s. Takze musim souhlasit, ze na to jak je ta hala velka a jak je tam hodne skla a plechu, je tam akustika celkem dobra. A to v porovnani i se svetem. Byl jsem tam asi na dvanaci koncertech a nikdy jsem zadnej problem nezaznamenal. Az na ty co jsem zvucil ja :-) Ale ke sve praci jsem vzdy vice kriticky :-)

0/0
2.7.2010 12:48

you.can

Re: Zvuk

nechci být kritický za každou cenu, ale srovnávat kulturák na Kladně s Hušákovým chrámem lze, zvuk co tam leze je paskvil, žádnej zvukovej zážitek a to ve všech patrech včetně skyboxů, snad jen před pódiem to až tak tragický není. Chodit na rockovou skupinu do Areny je škoda peněz.

0/0
2.7.2010 12:55

siven

Re: Zvuk

cus, jsi zvucil v Arene jo, to je super - co, jestli se muzu zeptat? clovece oni tam udajne v ty nasi Arene jsou nejaky Helmholtzovy rezonatory (sterbinovy?), ale ten beton a sklo - to je fakt des. Ve Vidni mi to oproti tyhle sklobetonovy ratejne prijde jako v nejakym dead roomu ve studiu 8-o

0/0
2.7.2010 12:58

jirkas13

Re: Zvuk

Myslím že obecné problémy se zvukem jsou v nejvyšším patrem, ale tam jsem nikdy nebyl. Ale znám to z doslechu. Jinak musím souhlasit - žádné problémy jsem také nezaznamenal. A byl jsem tam na více koncertech. Wiener Stadthalle před rekonstrukcí byla horší ratejna, než hala ve Fučíkárně. Jak je to tam teď, nevím. Ale říkat, že Hušákovo je akusticky horší než zmíněná hala v Holešovicích, je přinejmenším zhůvěřilost, protože nejsem sprostý.

0/0
10.7.2010 11:33

you.can

Re: Zvuk

hmm, tak to je vtipný příspěvek:-D Horší akustiku jsem zažil už jen v kulturáku na Kladně. Hušák aréna je na koncerty úplnej hnus, hlavně ty co seděj nahoře ve třetím by o tom mohli povídat své..

0/0
2.7.2010 12:46

volic_plukovnik

zpoždění

Čím to, že snad nikdy žádný koncert či podobná akce nezačnou včas, ale typicky s půlhodinovým až hodinovým zpožděním?

0/0
2.7.2010 12:06

Caretaker

Re: zpoždění

Hodinový zpoždění bylo málo, protože jsme neměli možnost se dosyta přecpat ustřicemi a sushi v klubové zóně. Ještě štěstí, že nám holčina na baru dala dvě lahvinky sebou na sezení, protože jí nebavilo nám pořad dolévat. A jinak pohoda.

0/0
2.7.2010 12:41

pteryx

na tomhle koncertu jsem nebyl,

O2 arena mi stačila jednou a víckrát už ne. Ta hala je prostě blbě postavená, když bouchne někdo do bubnů, tak se celá konstrukce, všechny ty trubky z kterých jsou postavené tribuny rozvibrují, s tím se nedá udělat vůbec nic, je to prostě humus. Když má hudba basy a ještě navíc dynamické, tak to nazvučit prostě nejde.

Kdo tam nějaký rockový koncert tam zorganizuje, tak tomu jde hlavně o prachy a ne o muziku.Chodit do O2 na rockovou muziku jsou předem vyhozené peníze, chodit tam na předražené pívo je snobárna. Pro ty kdo namítají že je to sportovní hala - zajeďte si do Ostravy do "paláce kultury a sportu" (dnes ČEZ arena?) co kdysi postavilo tuším NH (dnes Mittal) ještě za komančů. Ne každému se to podaří nazvučit, ale narozdíl od O2 je to možné.

0/0
2.7.2010 12:03

shut_up_Donny!

Re: na tomhle koncertu jsem nebyl,

R^

0/0
2.7.2010 12:13

skipp

Re: na tomhle koncertu jsem nebyl,

Proto jsem rád, že Faith no More hráli v Tesla aréně a Kissáci byli i v Ostravě. Taky jsem byl v O2 aréně jednou a taky mi to stačilo. Rv

0/0
2.7.2010 14:49

kutlak

Recenze

je vidět, že recenze je především o suběktivním dojmu. V oblasti zvuku s panem  Bezrem nesouhlasím. Byl jsem na ploše kousek od zvukařského pracoviště a zvuk mě osobně připadal velice slušný.

0/0
2.7.2010 12:00

the_end_of_communists

???????????

Nejuspesnejsi americka kapela vsech dob??? Mozna jednu maximalne dve skladby z cele jejich kariery nekdo zna nebo si pamatuje...

0/0
2.7.2010 11:54

euroedmus

Re: ???????????

burane ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.7.2010 13:49

euroedmus

Re: ???????????

Aerosmith je se svými 150 miliony prodanými alby nejprodávanější

americká rocková kapela vůbec. Také drží rekord v počtu zlatých a

platinových alb.

0/0
2.7.2010 13:54

Pavlik-oz

sazka arena

nevim, kde autor bere nazor, ze sazka arena (O2) je vseobecne neoblibena, ja tam chodim rad a nikdo z mych znamych autoruv nazor rovnez nesdili... bohuzel jsem na tomto koncertu nebyl, ale byl jsem na GD v utery, SUPER, a na idnes se jim to taky nezdalo... nechapu... v sazce jsem byl treba na pearl jam a taky super... jen jestli nemaj za ukol vzdy neco zkritizovat, to je totiz mnohem lehci nez pochvalit...

0/0
2.7.2010 11:21

Pájuš

Re: sazka arena

Tak já tedy autorův názor sdílím na sto procent a nejsem zdaleka sama. Na koncertě jsem byla, naštěstí jako čestný host ve skyboxu, takže se mě všechna ta buzerace vyhnula, ale jinak tam jdu opravdu jenom dvakrát ročně, když můj oblíbený hokejový tým hraje se Slávií. Ze všech hokejových hal je tahle nejhorší - i přes ten veškerý luxus naprosto neosobní, buzerace ze strany ochranky na každém kroku (u vchodu vás donutí vyhodit i suchý rohlík, případně jakékoliv jídlo - a nezajímá je, že prostě jdete přímo z práce a tyto věci si tudíž nést musíte), občerstvení za nekřesťanské ceny a dalo by se pokračovat dále...

0/0
2.7.2010 11:36

maziSKS

Re: sazka arena

u takto velké haly nejde, aby byla osobní....buzerace ochranky je přijatelná, raději jim tak vše vyložím na stůl, než aby tam prošel nějakej magor a stal se průser. Co se jídla týče, tak ceny jsou vyšší, to souhlas. Btw. na západě je to stejné, u takto velkých akcí, to tak prostě být musí....jako příklad stačí vzít situaci z před pár let z tesly, kdy tam nějakej magor pronesl dýmovnici a suše tam jí odpálil.

0/0
2.7.2010 11:41

Pavel Kučera

Re: sazka arena

ale kde ty věci. O2 arena je v porovnáni s podobně velkými halami v zahraniční nesrovnatelně nepřátelštější. dostat se na svoje místo například i v takové olympia halle v mnichově nebo madison square garden v new yorku znamená prakticky nulovou buzeraci ze strany ochranky a když po vás něco chtějí, jsou za všech okolností příjemní a profesionální. já za sebe zase můžu říct, že ve svém okolní neznám snad nikoho, kdo by O2 měl rád. příšerná hala a ještě horší personál.

0/0
2.7.2010 12:02

Pavlik-oz

Re: sazka arena

takze pravda asi bude nekde na pul cesty, ne? nekdo je s tou halou v pohode, nekdo ne... ja osobne, a byl jsem v sazce odhadem 50x, jsem se nikdy s zadnou buzeraci ze strany personalu nesetkal (a v jine hale take ne, pro objektivnost). mozna otazka je, co pro koho je buzerace...

0/0
2.7.2010 13:31

Pájuš

Re: sazka arena

Je to věc názoru, jasně. Já jsem tam jednou musela vyhodit jídlo, které jsem si nesla domů z práce a jednou mě tam nechtěli pustit s deštníkem - ale máš moknout, když jdeš přímo z práce a venku leje? Taky mě celkem štve, že o přestávkách mezi třetinami nesmíš jít ven - což mně osobně tolik nevadí, nekouřím, ale všude jinde se to bez problémů dá. A pořadatel tě nepustí ani na skok do sektoru, kam nemáš lístek - i když tam chceš třeba jenom jít někoho pozdravit. To fakt nikde jinde není. Zlatě v naší hale v Pardubicích.

0/0
2.7.2010 14:20

zuza0007

Re: sazka arena

za to ve vaší hale v Pardubicích prodávají paní pokladní lístky hostům ( v dresu a se šálama ) do kotle domácích ...když jsme tam byli poprvé, tak jsme paní řekli, že chceme na stání hosté ( nevěděli jsem, jak to tam je ) a všichni na nás koukali jak na exoty, když jsme si to mířili do pardubickýho kotle - se jim taky nedivím - my jsme taky koukali jak z jara...když jsme chtěli odejít a znovu si raději koupit klasický lístky na sezení, tak nás nepustili, prý to nejde a z haly nás pustí až po první třetině...- tak nevím..

0/0
2.7.2010 16:20

Pájuš

Re: sazka arena

Jsi Komeťáčka, ne? To pamatuju že se stalo, loni po Vánocích... Byla to tehdy chyba pořadatelů, ale nakonec se to nechalo tak, jak to bylo - kotel hostů byl dávno vyprodaný a místa na sezení taky. No ale proběhlo to tehdy bez problémů a nebýt těch pár Komeťáků v našem kotli, nedostali by se na zápas vůbec, spousta dalších se dívala na telku ve Sport hotelu.

0/0
2.7.2010 19:48

damien

Postřehy

Add kvalita zvuku: To není možné...snad při každé recenzi ze (O2)Sazky to tady je. Dole na ploše je to zvuk ok, pokud je recenzent v horních patrech, příp. ve Skyboxu tak je jasné že je to k prdu. Doplave k němu jenom hukot. Holt není to hala stavěná pro koncerty.

Add nesmyslně dlouhé čekání - nějací dva technici od devíti do půl desáté něco opravovali v pravé části pod kamerou. Proto to zpoždění. Samotná scéna byla připravena těsně před devátou.

0/0
2.7.2010 11:13

maziSKS

Re: Postřehy

Taky jsem si všiml....já byl na klubovém patře a zvuk byl dobrej.

0/0
2.7.2010 11:16

poznamka

CO TO JE ZA CVOKY?

Takže z toho článku pro nezaujatého člověka z venku vyplynulo:  Spousta lidí zaplatila za stařešiny, poskakující v claunovských oblecích po jevišti za směsi tónů, z nichž se nedalo poznat, kdo je dělá a co znamenají. Prostředí nestálo za nic, ale všichni byli (?) náramně spokojený. 

No to je teda dílo. Spokojený byl hlavně ten pořadatel, který shrábl money i od hlupáků z východu.

0/0
2.7.2010 11:11

maziSKS

Re: CO TO JE ZA CVOKY?

njn, začínám mít pocit, že tyto recenze dělají amatéři, co než jdou na koncert si poslechnou jedno CD a pak dělají závěry. Např. na novinkách.cz maj i špatně pojmenovanou písničku.

0/0
2.7.2010 11:15

tali111

Re: CO TO JE ZA CVOKY?

kdo umí ten umí, kdo neumí hraje u táboráku a kdo neumí hrát u táboráku píše recenze....asi tak bych to viděl

0/0
2.7.2010 11:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.