Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rekordní ohlasy na Ztracené: jedni nadšeně jásají, druzí mluví o plagiátu

Jakmile v noci z neděle na pondělí doběhly titulky závěrečného dílu Ztracených (v originále Lost), internet se začal plnit reakcemi fanoušků. Zatímco ty jsou spíše rozporuplné, jednoznačnou radost má televize ABC. Dvouapůlhodinový závěr na ní zhlédlo 13 milionů diváků, což je nejlepší číslo Ztracených za poslední dva roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

qsubt

jak to teda dopadlo?

muze nekdo napsat jak to teda dopadlo? Ja jsem videl jenom prvni 2 nebo mozna 3 rady...

0/0
11.7.2010 19:19

Sam Bell

Re: jak to teda dopadlo?

Byla to posádka rakety, která letěla na Mars a všem se to zdálo - byli v kryogenní komoře...

0/0
25.7.2010 16:28

alien5

...dle mě debilní konec dobrýho seriálu...ty amíci jsou na

ty kostely fakt ulítlý....

0/0
28.6.2010 18:04

AR-TU

LOST

No nevím jak ostatní, ale mě přišlo, že nejvíce byli místy ztraceni diváci. První série, měla zajímavě rozjetý příběh a spoustu otazníků. Točení dílů "napůl", kdy flasbacky byli zajímavým prvkem k doplnění vykreslení jednotlivých postav.

Druhá série už zamotala příběh trochu jiným směrem, kdy se z tajemného ostrova stával ostrov techniky a zamotalo to i samotné diváky. Trojka začala zamotávat příběh dál a působila dojmem, "diváci to sledujou, šup sem dál něco, ať je co točit" a pak až do konce jsem z toho měl stejný pocit.

Prostě skvěle rozjetý seriál a výbornou zápletkou, který se stal zdlouhavou nepřehlednou nastavovanou kaší. Rv

0/0
22.6.2010 9:04

gnew

.

Lost by nebyl špatný seriál, kdyby měl nějakou koncepci, jakou měla ještě první sezóna, protože se snažili zaujmout, byli noví, potřebovali, aby zaplatili drahý pilot a tak; takže se snažili a dalo se na to dívat a bylo to i zajímavé. Jenže byli úspěšní až moc, takže natahovali a natahovali, ale bez toho, aby si to pořádně ujasnili, takže "záhadu" vyřešili jinou "záhadou" a takhle se motali, až nevěděli jak dál, takže to ukončili, tak jak to ukončili. No nic, pravda, jsou i horší seriály.

0/0
16.6.2010 23:45

sarumánek

nádhera

Závěr ukázal, že seriál měl od počátku do konce naprosto jasnou koncepci, ideu i vysvětlení. Ať si o tom níže píše kdo chce, co chce. To už je pak jenom o neschopnosti pochopit. Viz první a poslední vteřina celého seriálu jako klíč.

0/0
26.5.2010 13:51

Matthew Emmons - spalovač šancí

Re: nádhera

takže mi bude stačit se podívat na první a poslední sekundu, abych vědel o čem to vůbec je :-) ?

0/0
26.5.2010 13:53

sarumánek

Re: nádhera

I ty lenochu jeden! Fuj! :-)

0/0
26.5.2010 13:54

Vit I.

Re: nádhera

Tak to jsi viděl jiný seriál ;-D;-D;-D

0/0
26.5.2010 19:23

AR-TU

Re: nádhera

No moc s Tebou nesouhlasím, ano úplný závěr něco vysvětlí, ale seriál jako takový opravdu na mě působí dojmem "vymlátíme z toho co jde i když jsme s tím, že to bude tolik dílů nepočítali". Tady doplatil seriál na to, že na rozdíl od různých kriminálek, kdy prakticky každý díl je samostatný, tak tady to muselo nějak začít a hlavně nějak skončit, ale to co bylo mezi tím, bylo občas nesmyslné a nepřehledné.

0/0
22.6.2010 9:12

mysh.82

Trošku myslet by nebylo od věci

Když už se autorka článku rozhodne seskládat dohromady reakce na něco, co sama neviděla, mohla by si o tom aspoň něco zjistit. Ten "dvouapůlhodinový" závěr, jak píše v úvodu, měl ve skutečnosti jen kolem stodeseti minut, tedy necelé dvě hodiny. Ano, vysílal se od devíti večer do půl dvanácté, ale kdyby slečna Spáčilová trochu zapřemýšlela, tak si uvědomí (možná), že tam byly nějaké reklamy a další obvyklé vycpávky.

0/0
26.5.2010 13:42

Carlos_solis

Re: Trošku myslet by nebylo od věci

Co řešíš proboha :!! Rv

0/0
26.5.2010 17:53

gnew

Re: Trošku myslet by nebylo od věci

Však také nepíše 2,5 hodiny čistého času.

0/0
16.6.2010 23:38

martoolka

:D

No neberte to, za 6 let odpracovat jenom 300 hodin :D joo, to by se mi jako herečce pracovalo :D

0/0
26.5.2010 12:51

ddratm

antikoncepce

Mně na tom seriálu vadila nekoncepčnost. Když tvůrci veřejně proklamují, že ještě nevědí jak vysvětlí některé záhady a zápletky, ale prý se nemáme bát, že by to bylo UFO, tak je jasné, že z toho nakonec bude slepenec kterého délka se bude odvíjet jen podle sledovanosti.

0/0
26.5.2010 12:16

Flegmatik Pohoda

První série byla super,

ale našlo by se tam taky pár mouch. Ale za nejlepší považuju tu sérii s tím, jak pořád cestovali v čase. Nevím jestli to byla 5ka? Ale prostě bomba, jsem se těšil na každý díl.

0/0
26.5.2010 11:42

petyo

Re: První série byla super,

JJ. To byl pětka. Ta bylo opravdu vynikající.

0/0
26.5.2010 11:46

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

ad bat.galactica

nebo kterak je lidstvo vyhlazeno, zbyde 20 tis.lidí a konečně najdou zbran, jak zlé vyhlazovatele zastavit..jenže jeden z  hlavních hrdinů těsně před detonací bomby v doupěti zlých robotů a zachránění lidstva, bombu deaktivuje s tím, že kdyby byli na své vyhlazovatele zlí, tak by vlastně byli jako oni a to není demokratické a je to zlé..paxi všichni společně zatleskají jací jsou super lidi a tím díl končí....opravdu vás to baví? :-))))

0/0
26.5.2010 11:39

Kladýnko

Re: ad bat.galactica

Připomíná mi to pohádku o Kocábovi...

0/0
26.5.2010 11:42

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: ad bat.galactica

to tam fakt je v tom seriálu :-o nemluvě o tom, že 3x za díl nějaký hlavní hrdina hrubě poruší všecky pravidla, ale nikdy ho nepotrastají s tím, že "je to dobrý pilot a potřebujou ho" ;-D;-D;-D

0/0
26.5.2010 11:44

Vinny

Re: ad bat.galactica

Baví:-), ale rozhodně ne, co tady popisujete, protože o tomhle tedy "Galactica" vůbec nebyla, zajímalo by mě na jaký seriál jste vlastně koukal. A jen pro pořádek, rozhodně nebyla nijak politickým seriálem jak tady zjednodušeně naznačujete, spíše to vypadá že se tam tento neexistující motiv snažíte najít sám.

0/0
26.5.2010 12:23

hustotles

matthew fox

to bude asi chybka - prý "natáčením pro televizi jsem strávil 300 hodin svého života"

tolik mám napracováno za trochu víc než měsíc......... asi tam mělo být jiné číslo nebo spíš jiná jednotka, což?

0/0
26.5.2010 11:37

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

ad bat.galactica

může mi někdo vysvětlit co na seriálu bat.gal. je úžasného? vidět hl.hrdinu běhat s pistolí a jak dělá vzpouru na celé lodi, páč volby prezidenta jsou ohroženy, pak vezme jako rukojmí prezidentku, která měla být automaticky zvolena pro další období a končí to tím, že jí řekne, že by stejně volil jí a chtěl by, aby dál zůstala prezidentkou, jen chtěl správné, americké, demokratické volby..tak to na mě bylo moc

0/0
26.5.2010 11:36

xkillerll

Re: ad bat.galactica

Je to hovadina. Já sám jsem velký fanda jakéhokoliv sci-fi, a tohle je jeden z nehorších seriálů tohodle žánru všech dob. The Lost dopadli úplně stejně. Jedna série super, zbytek nastavený kafe, které jenom znehodnocuje chuť původní myšlenky. Stejně tak Prison Break, atd atd...

0/0
26.5.2010 11:47

Fai Rodis

Re: ad bat.galactica

JAk jsem BSG sledovala, tak mi zacaly byt ty postavy cim dal tim protivnejsi. A nakonec i prezidentka. Hlavne od chvile, kdy se zacali spojovat s temi Cylony, aby s nimi jako zalozili nove a lepsi pokoleni... A ten konec, kdy opusti technicky rozvoj, tak ten je uplne mimo. No, hlavne, ze se lidstvo po tech par tisicich let opet dopracovalo k trickum a uniformam stejneho strihu ;-D;-D

0/0
27.6.2010 2:48

Kane

no

1. série...ok - málo zamotávek a celkem svižnej děj 2. série ucházející - začalo se už moc zamotávat a děj upadal 3. série odpad - vzniknul nesmyslnej kočkopes a já se jenom divim,že to vydrželo tak dlouho....osobně preferuju spíš Battlestar Galactica

0/0
26.5.2010 11:27

petyo

Re: no

5.série byla naprosto špičková.

0/0
26.5.2010 11:29

Kane

Re: no

neměl sem nervy začít čtvrtou..takže o pátý nic nevim, ale tak nebudu to nikomu brát...bráchovi se např. líbí pořád, ale já opravdu nestojim o to koukat na něco po čem budu mít v hlavě bordela a vlastně ani nebudu vědět o čem to bylo ;-D

0/0
26.5.2010 11:32

petyo

Re: no

O tom Lost je. Všichni jsou ztraceni. Herci, diváci a nakonec i tvůrci.;-D

0/0
26.5.2010 11:35

petyo

Re: no

Jinak souhlasím. 3.série se moc nepovedla.

0/0
26.5.2010 11:36

Dlohosh028

Ze začátku výborný seriál

První tři řady byly podle mě geniální, tak by měl podobný typ seriálu vypadat. Bohužel v dalších řadách se tvůrci ztratili ve množství záhad a museli vymýšlet takové trapnosti a absurdity jako cestování časem a teleportování, které dojem ze seriálu kazily a celý ho pohřbili.

0/0
26.5.2010 11:26

Doupik

Re: Ze začátku výborný seriál

Souhlasím.

0/0
26.5.2010 13:32

petyo

Hodně mě baví..

...seriály kdy člověk je člověk po skončení seriálu jakoby opilý dějem a říká si: Sakra co to bylo? Lost takových epizod nabídl opravdu hodně.

0/0
26.5.2010 11:23

Maxx12

Re: Hodně mě baví..

no hlavně tu poslední - musel jsem se štípnout, musel jsem se ujišťovat, že není 1.apríla - všechno špatně, byla to realita - WTF ;-€

0/0
26.5.2010 11:27

nick

jak se to veme

chvílemi jsem si připadal jak Homer  když  olíznul halucinogení žábu

0/0
26.5.2010 11:19

Kane

Re: jak se to veme

a co teprve když hulil zdravotní mariánku ;-D

0/0
26.5.2010 11:32

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

jak dopadla

Kate a ta s tím děckem co měla modré oči? zbytek mě nezajímá ;-D

0/0
26.5.2010 11:14

Maxx12

Re: jak dopadla

registrované partnerství, společné vychovávání toho děcka (další z poselství seriálu - rozšíření tolerance mezi lidmi)...a žili spolu všichni šťastně až do smrti

0/0
26.5.2010 11:16

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: jak dopadla

jasně a pak v Dharmě založili odbory (nebo jaxe ta společnost jmenovala) :-)))

0/0
26.5.2010 11:22

Maxx12

Re: jak dopadla

chtěli - a to je asi ten hlavní důvod (teď jsi mě na to navedl :-)) proč celou Dharmu vyvraždili

0/0
26.5.2010 11:26

petyo

Re: jak dopadla

Tak se na to podívej. To tam je přece zela jasně vysvětleno.

0/0
26.5.2010 11:29

Maxx12

Re: jak dopadla

;-D;-D;-D to byl joke, dude ;-)

0/0
26.5.2010 11:35

petyo

Re: jak dopadla

Co se ti na tom nelíbí?

0/0
26.5.2010 11:46

Maxx12

Re: jak dopadla

;-D kurňa, já už su z Tebe LOST ;-D! To není otázka, jestli si děláš srandu...říkám, že ode mě ten příspěvek, na který reaguješ prvně, byl vtip

0/0
26.5.2010 11:50

petyo

Re: jak dopadla

jj.Sorry špatně jsem četl.;-D

0/0
26.5.2010 11:54

pedro páramo

300 hodin?

to ho to stihlo hodně rychle otrávit, myslím si, že jen natočený materiál s ním bude delší ;-D;-);-D tak si to oprav, Spáčilko.

0/0
26.5.2010 11:10

sedlák Čupera, odpůrce Novinkářů

Re: 300 hodin?

to jsou americké hodiny..oni tam mají jiný systém..míle, libry, hodiny ;-D

0/0
26.5.2010 11:13

pedro páramo

Re: 300 hodin?

konečně tomu rozumím a rok tam je 4286, konečně je to jasný ;-D;-D;-D

0/0
26.5.2010 11:23

Farmer

Dallas

Konec seriálu LOST mi připomněl můj oblíbený seriál Dallas, kde jsem asi 40 dílů sledoval Pamelin zlý sen, než se probudila a našla veselého Bobbyho Jůjinka, kterak se vesele sprchuje. 

0/0
26.5.2010 11:08

celoush

Re: Dallas

takže si ten konec nepochopil :-)

0/0
26.5.2010 11:10







Najdete na iDNES.cz