Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Russell Crowe utekl z rádia, neustál kritiku „svého“ Robina Hooda

"Váš Robin Hood je Ir, co jezdil na prázdniny do Austrálie." Přesně tahle věta stačila, aby oscarový herec Russell Crowe poslal moderátora rozhlasové stanice BBC do pr... za jeho kritiku nového filmu Robin Hood, který zahájil letošní filmový festival v Cannes. A utekl ze studia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marikadmin 0:5

No jo...Spáčilky

proč je tu pořád nechávají vydávat svoje bláboly ?

0/0
17.5.2010 16:55

DaveQStone2

Gladiator , Robin <> Historie

Nechapu kdyz nekdo kritizuje ze ty filmy neodpovidaji historii. O to tem filmum preci vubec nejde. Pokud chcete presnou historii doporucuji divat se na dokumenty.

0/0
17.5.2010 9:47

peter9

Tak utekl nebo odesel?

To je veliky rozdil pane redaktore. Asi si taky chcete prispet mezi ty, co radi urazeji.

Film se mne libi a basta. A akcent jestli ma takovy, ci takovy.... to mne je jedno. Jsem proste rad, ze to konecne nebyla ta stara jen pohadka, ale neco jineho.

 Russel Crowe R^

0/0
16.5.2010 18:50

soukromý dům

Nuly rády urážejí

Naprostý nuly si nevímproč i tady strašně zakládají na to,že jako urazej někoho slavnýho, úplně si v tom rochňají, v touze se na tom zviditelnit. Protekční synek tlusťoch Novotný ve Spyi jako šéfredaktor chudák nic jinýho vlastně ani nedělá, je mu to stejně houby platný.Rozhovory mu dává jeho 5 céčkových kamarádek-věšáků na šaty  - a ostatní,který nezná, uráží.Nula ale stejně  zůstane nulou, i když z toho vytříská třeba rozhovor v časopisu.Urazit někoho jen pro vlastní plezír a zviditelnění je ubohost na entou.:-/ Výsledek? Třeba Spy zdarma v trafice k jinýmu časopisu.;-D

0/0
16.5.2010 16:34

avatar1

Nám středoevropanům může být irský přízvuk ukradený.

;-D

0/0
16.5.2010 13:33

nonick

On řeší přízvuk?????

;-D

To by si měl přijet poslechnout bývalou ministryni vlády ČR Stehlíkovou ;-D Rv

0/0
16.5.2010 13:16

ian69

Nottingham je Midlands

Žádný sever... Ale nakonec u takové filmové slátaniny je asi stejně jedno...

0/0
16.5.2010 12:31

TDW

Společenství národů

Nevím proč se Britové čertí, Nový Zéland i Austrálie patří do Commowealtu, jejich hlavou je britská královna a na vlajce mají union jack... Mně se nový Hood vcelku líbil, tradiční legendu znám už nazpaměť a tohle bylo aspoň něco nového. Proč by Robinovi nemohlo být 46 a Marianna nemusela být už nutně panna ? Cate Blanchet je hezká a Marianna v jejím podánní je rázná ženská. Já věřím že to spíš bylo nějak takhle nežli jak nám ukazuje legenda...

0/0
16.5.2010 11:14

Želvoun

Re: Společenství národů

Oni asi kritizujou hlavně ten přízvuk.

Když má někdo hrát anglána, tak musí mluvit jako anglán a ne jako australan.

0/0
16.5.2010 20:52

hilsner_urquell

Angličan se ztratí v Harlemu

a přijde k němu nebezpečně vyhlížející týpek a říká: "Did you come here to die?"

"Nau, aj khaim ír jesrtadáj!"

0/0
16.5.2010 0:04

donotcrosss

Re: Angličan se ztratí v Harlemu

fanny.. :-D

0/0
16.5.2010 13:13

Bruce ( Lee) Willis

Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

No jasně, že to neustál, tlustej a ješitnej Robin...Akcenty v americkejch filmech jsou kapitola sama pro sebe...naprostá hrůza, málokterej herec, Američan nebo Australan umí dobře udělat anglickej akcent, naopak jim to jde líp, Angličani  v pohodě udělaj americkej akcent;-) Na tohodle Robina nepůjdu, to fakt ne. Stačil mi Gladiátor, taky slátanina s Crowem.

0/0
15.5.2010 18:40

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Gladiátor rozhodně nebyl "slátanina".

0/0
15.5.2010 18:47

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

to je fakt věc názoru...mě se to nelíbilo, bylo to celý vycucaný z prstu a nejsem jedinej, komu se to nelíbilo...dost kritiků to odsoudilo, ale já vím, tupohlavým Amíkům to stačí...

0/0
15.5.2010 18:49

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Jasně, jediné filmy jsou ty na ČT2, co? ;-D

0/0
15.5.2010 18:50

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

ale to ne, rád se kouknu na dobrej film , na Čt dvojce se občas něco najde, ale ne vždycky. Mě prostě neberou takový ty hodně umělý akční filmy a dramata, třeba Trója taky za moc nestála, už jenom ta Helena nic moc, to už byl hezčí Paris;-D Dřív se dělaly lepší filmy, dneska se vaří z vody a převařuje a dojí se 100000x podojená kráva, samý sequely, prequely a nic moc originálního. Soráč, ale Gladiátor nebo Troja jsou takový na první pohled amícký ptákoviny o ničem, není to propracovaný. Mě se líbí něco, co má dobrej příběh, dobrý herce, vypracovaný detaily a můžu tomu věřit. Ne abych už  po pěti minutách věděl, jak to dopadne, jak budou všichni zachránění v posledních pěti minutách a všichni budou heppy.

0/0
15.5.2010 18:55

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Začínám mít pocit, že jste Gladiátora ani neviděl...

0/0
15.5.2010 18:56

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

ale viděl, hned jak to bylo v kinech, ale nudil jsem se jak sviňa...o ničem, neexistující postavy a velký hrdina Crowe to vše vede, je mi jasný, že Scott má rád Crowa, proto ho často obsazuje či co, ale mě se to fakt nelíbilo. To už se raději podívám na Caligulu , kterej má víc pravdy a lepší akci;-D než Gladiátora;-D;-D

0/0
15.5.2010 19:00

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

No zkrátka jsi jeden z mála, komu se Gladiátor nelíbí. Asi jsi ten typ, co jde rád proti davu a dělá se tím zajímavý. Stačí říci, že to je Tvůj názor a nemachrovat, že je to slátanina atd. U mě dostáváš Rv

0/0
15.5.2010 19:06

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

ale já se nedělám zajímavým, prostě se mi ten film nelíbil a nelíbil se i jiným lidem, nejsem jedinej, nakonec i u některých amerických kritiků neměl dobrou odezvu. Nejsem jeden z mála. Jaký machrování? Třeba bysme se shodli na jinejch filmech, nevím. Ale Ridley Scott většinou dělá takový ty trháky o ničem...

0/0
15.5.2010 19:21

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

http://www.csfd.cz/film/8271-gladiator/

0/0
15.5.2010 18:51

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

no a? Co tím chtěl básník říci? 87 procent hodnocení na čsfd..to je slušný, ale to neznamená nic...Hodnotí členové, kteří mají různý názory. Ostatně nejsem fanoušek Ridleyho Scotta, z celý jeho tvorby se mi asi líbil jenom Vetřelec a Thelma a Louise...

0/0
15.5.2010 18:58

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

To jen k těm tupohlavým Američanům. Asi jsem tupohlavý, ale určitě ne Američan...;-D

0/0
15.5.2010 19:00

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

no dobře, Vipere;-DAle na čsfd jsou občas divný hodnocení...;-D

0/0
15.5.2010 19:01

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Není nic divného na názorech lidí.

0/0
15.5.2010 19:07

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

já sám jsem členem čsfd, a tam film hodnotí jenom členové a ne všichni se shodnou, ne všichni hodnotí, navíc hodnotí málo lidí, proto někdy průměrné hodnocení neodpovídá hodnotě filmu...je ale zajímavý si pročíst komentáře a je sranda, že někdy se fakt lidi shodnou, film dostane většinou odpad...a někdy se šíleně rozcházejí názory, třeba film Irreversible od Gaspara Noe nebo další Vstup do prázdna, taky od stejnýho rejži.

0/0
15.5.2010 19:23

pan Kotrč

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Viper, aby ses nerozbrečel že se někomu nelíbil Gladiator!Mě se taky nelíbil a byla to slátanina!!!

0/0
16.5.2010 16:17

Robin of SherwOod

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

8-o87%? No je fakt, že to byl první film podobnýho typu, takže průkopnická desítka nahoru by ot mohla vysvětlit, ale stejně, 87% pro (dobrej) popcorňák je trošku moc.

0/0
16.5.2010 16:09

Rohitash Kumar

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Gladiátor je ko.otina stejne jako treba Kralovstvi nebeske, sice pekne vizuálně udělaný, ale jinak hovadina nezakládající ani zlomkem na nějakém reálném základě, v tom souhlasím.

nicméně tvůj názor na americký filmy je tendenční. v Americe se točí spousta dobrých filmů, že znáš jenom komerci, co dávají u nás v multiplexech, je tvůj problém.

0/0
15.5.2010 19:47

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Možná byste neměl od všech filmů čekat "dokument" a uleví se Vám.

0/0
15.5.2010 19:52

Rohitash Kumar

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

ale to já nečekám, nicméně by se to mělo držet asopoň vzdáleně reälitě a nevytvářet naprosto absurdní a groteskní zápletku. na druhou stranu chápu, že když se udělá nákladnej historickej film, tak se tam musí dát dementní zápletka, aby se to zaplatilo.

0/0
15.5.2010 19:56

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Já myslím, že tyto pravidla jsou nesmysl. Každý ať si natočí co chce a pokud se to lidem bude líbit a vydělá na tom, udělal to dobře. Je to business jako každý jiný.

0/0
15.5.2010 20:10

Rohitash Kumar

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

jj, to já nezpochybňuju, nicméně je smutný, že je díky mediálnímu tlaku potom takový film všeobecně považovaný za umělecky hodnotný (viz. vámi zmíněné hodnocení na CSFD).

a taky je třeba si uvědomit, že valná většina diváků si z toho potom utváří mylnou představu o historických událostech.

0/0
15.5.2010 20:15

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Nějak mi uniká "hodnotnost" a její korelace s historickou věrností filmu.

0/0
15.5.2010 20:21

Rohitash Kumar

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

o obém jsem se ve svém předchozím příspěvku zmínil, pokud jste četl pozorně. hodnotil jsem oba tyto aspekty onoho veledíla jako nedostatečné, nikoliv podmíněné jednoho druhým.

0/0
15.5.2010 20:49

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Není tomu tak

0/0
15.5.2010 20:51

Rohitash Kumar

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

proč myslíte?

0/0
15.5.2010 20:54

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Protože mám mozek...

0/0
15.5.2010 20:56

Rohitash Kumar

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

tak o tom už drahnou dobu pochybuji.....

0/0
15.5.2010 20:57

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

To je dobře. Pochybovat se má a je to zdravé.

0/0
15.5.2010 21:00

Rohitash Kumar

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

ale vy s tím moc neřídíte, že?

0/0
15.5.2010 21:01

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Právě, že ano. Proto jsem napadl Vaše nesmysly...

0/0
15.5.2010 21:06

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Takže Viper1 řekne, že se mu líbí film a kvůli tomu je to umění? Umění neznamená nutně filmový dokument, ostatně jsou dobré dokumenty a špatné dokumenty. Umění je natočit historicky přesný film a zaujmout diváky, což chujovina jako Gladiátor nesplňuje. To, že je něco komerčně úspěšný, neznamená, že je to hned umění. Jsou snad Vieweghovy knihy umění? Sice se to dobře prodává, ale je to umění? Není,je to brak pro ženské. Stejně tak filmy jako Gladiátor, kde se divákům líbí akční scény, teče tam krev...ale samotný příběh stojí za...vyliž si (_I_). Dokument a film jsou různé věci, ale když někdo točí tzv . historické drama, bylo by dobrý, kdyby to bylo založeno na historii a ne na akčních scénách a prolité krvi. Gladiátor prostě není umění, ale komerční film.

0/0
15.5.2010 21:07

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

O Mozartovi v jeho době říkali něco podobného a dnes je považován za umělce...

0/0
15.5.2010 21:09

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Mozart nebyl režisérem braků, nebo mi něco uniklo? Mozart byl slavnej už za jeho života a byl uznávanej. Ale vážná hudba není předmětem této debaty. Nicméně se loučím, užijte si Robina, Gladiátora a Scotta, já se raději podívám na něco malýho, co možná nevydělá kopu peněz, ale dává smysl;-)

0/0
15.5.2010 21:28

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

Jasně, no. Bohužel teď na ČT2 běží hokej ;-D;-D;-D

0/0
15.5.2010 21:33

Bruce ( Lee) Willis

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

to je mi jedno, nejsem závislý na jedné malé české tv;-D Mám k dispozici trošku víc než čétéčko, víme?

0/0
15.5.2010 21:40

Viper1

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

No to ano, ale jen ČT2 dává přece ty správné filmy a dokumenty, ne? Alespoň pitomci Tvého ražení to často tvrdí ;-D

0/0
15.5.2010 21:41

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

tak to je perla :-))

0/0
16.5.2010 21:30

dobromil kautsky na stroji huskv

Re: Jestli je mu 36, tak já jsem čínskej papež...

v posledni dobe jsem se tu nesetkal s nikym, kdo by svou jednoduchost daval tak okazale na odiv, vipere.

0/0
16.5.2010 21:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.