Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

„Anglický Jánošík“ spojil Scotta s Crowem, po Gladiátorovi je tu Robin Hood

Gladiátorský meč sice vyměnil za výbavu lučištníka, ale jinak zůstal Russell Crowe věrný režii Ridleyho Scotta. Do kin míří jejich Robin Hood.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moudry_muz

u mě

Gladiátor taková pecka teda nebyl, aspoň pro mě teda ne. Jinak Scott má moc fajn filmy, on prostě ví jak má film daného tématu zapůsobit a vždy to zvládne mistrně. Jenom mě mrzí, že zrovna Crow, je to pro něj takovej otloukánek do všech filmů, jenže já ho prostě nemůžu vystát :))

0/0
10.5.2010 14:21

Moudry_muz

Re: u mě

PS: zlatej Rutger Hauer :-P

0/0
10.5.2010 14:23

nonick

Ridley Scott, Russel Crowe a Robin Hood:

TOHLE je jejich parketa - ne Dobrý ročník... ;-)

0/0
10.5.2010 9:00

s(h)arka

Re: Ridley Scott, Russel Crowe a Robin Hood:

Dobrý ročník  je dost dobrej film, ale fajnšmekry....Gladiátora a Robina Hooda můžou vidět davy

0/0
10.5.2010 13:26

nonick

Re: Ridley Scott, Russel Crowe a Robin Hood:

Dobrý ročník patří k nejslabším počinům Ridleyho Scotta - takhle nějak se točí o francouzské Provence "po americku" - film má tolik slabých míst, že je ani nemá cenu vypočítávat...

A že by to byl snímek pro fajnšmekry...??? 8-o

Kdyby byla řeč o filmu "Prolomit vlny" budiž, ale do téhle ligy Dobrý ročník nepatří ani omylem...;-)

0/0
10.5.2010 15:12

Jean-Pierre

Re: Ridley Scott, Russel Crowe a Robin Hood:

Neviem, neviem. Podľa mňa na Dobrom ročníku nič americké nie je. Veď to točil Brit žijúci vo Francúzsku s francúzskym štábom podľa románu Brita, ktorý väčšinu svojho živote prežil v Provence.

0/0
12.5.2010 17:16

Mat_Hawk

Re: Ridley Scott, Russel Crowe a Robin Hood:

já nevím, mně se Dobrý ročník líbil. Přišel mi tak dokonale pitomiloučký, něco ve smyslu, i tradeři jsou lidi a přijeďte k nám do Francie.

0/0
10.5.2010 18:52

rikalJsemToUzVceraNasiHospodske

@@

super film....minuly tyden jsem to stahoval z ulozto...R^R^V!!

0/0
9.5.2010 4:29

Reginald von Ravenhorst

Pestre obsadenie

No to herecke obsadenie je naozaj pestre. Ale napokon preco nie - Robin bol Sas,serif Norman a Anglani snad uz len ti sedliaci. Za seba len dufam, ze to nenatacali v Quarzazate v Maroku :-)

0/0
8.5.2010 17:44

Mat_Hawk

Nakolik

mám oba herce moc ráda. V skrytu duše se však děsím, že milionkrát přepisovaný scénář, který metamorfoval z Nottinghama až do Robina Hooda a jméno Helgeland zřejmě vyplodí spíš nějaký další Příběh rytíře než druhého Gladiátora. Děsím se, že co znělo srandovně od mladičkého Ledgera, bude od čtyřicetiletého Crowea znít nadpozemsky trapně. Chtěla bych být mile překvapena, ale tuším tisíckrát předělávaný scénář a spoustu hluchých míst... Ale stejně na to půjdu :)

0/0
8.5.2010 16:11

captain cook

Russell Crowe - dekovna rec 2001

casto se pripomina zaver jeho dekovne reci pri prejimani Oscara za Gladiatora, kdy jednim dechem podekoval zemi, ktera mu umoznuje zivobyti (USA), zemi predku (VB), zemi kde se narodil a stravil cast mladi (Novy Zeland) a zemi kde stravil druhou cast mladi a ktera je jeho druhym domovem (Australie):

"God bless America . God save the Queen. God defend New Zealand and thank Christ for Australia ."

0/0
8.5.2010 15:26

el_magico

Russel Crowe

a jeho pořad Rvačky po celém světě. :-P

0/0
8.5.2010 15:06

Queribus

A co literární předlohu?

Tu autoři scénáře četli?

0/0
8.5.2010 14:59

CCIR

Anglický Jánošík!

Autor píše v svojom článku že Slovákom sa nepáči vo filme Jánošík český herec. V svojom okolí nepoznám človeka čo by sa takto vyjadril. Každý hodnotil skôr film ako taký, osoby a obsadenie, nie však podľa národnosti!!! Pán autor, ak sa Vám v tom filme nepáčil ten český herec, nepíšte že sa nepáčil všetkým Slovákom!!! Váš názor je Váš a nepodsúvajte ho iným. Je vecou každého či sa mu herec páčil alebo nie a to aj bez toho nádychu  národnosti. Zmente už konečne tú rétoriku a vyjadrujte sa o osobách ako takých a nepodsúvajte k tomu národnosť.

0/0
8.5.2010 14:36

ratafakplachta

Re: Anglický Jánošík!

presne toto som chcel napisat, premna za mna nech hra Janosika aj Mongol a Hooda Eskimak ked to zahra fajn, a takeho nazoru su vsetci ludia ktorych poznam...

 len doplnim.... ten "autor" je blazniva ropucha Spacilova, vseobecne znama svojimi "odbornymi recenziami" skor sluziacimi na rozculenie ci pobavenie citatelov , ak sledujete Bulvar IDnes tak zistite ze tato baba rozculuje drvivu vacsinu citatelov, vemi ze kazdy sa nejako zivit musi ale preco Spacilova  Rv  nejde radsej robit nieco co zvladne ale kafre sa do veci ktorym nerozumie... tomu fakt nechapem8-o

0/0
8.5.2010 16:09

CCIR

Re: Anglický Jánošík!

Ja som sa ani nepozeral nato či je to autor alebo autorka! Každý človek má v prvom rade svoje meno! Až potom ostatné. Aj ten český herec má svoje meno. Prečo ho tiež nemenovala v tom svojom článku ? Občas sem zájdem na iDnes a u mnohích novinárov je to tu bežné. Chcú byť jednoducho žoviálni, sú však len trápni! Do iDnesu akoby nedorazila ešte ani len perestrojka...:-/

0/0
8.5.2010 17:32

ratafakplachta

Re: Anglický Jánošík!

Ved prave mne sa ten herec v ulohe Janosika pacil a zhodol som sa na tom s vsetkymi ludmi co to videli, a absolutne neviem preco niekto neustale citi potrebu rozdelovat svojimi clankami ludi miesto spajanie, tak ako clankom o stefanikovi, atd. atd. vyuziju kazdu prilezitost aby postvali ludi...

0/0
8.5.2010 21:03

xJirikx

Re: Anglický Jánošík!

se všema co to viděli? pánové, tady se obouváte do Spáčilové (podle mého dobré kritičky), že píše jak se Slovákům nelíbí Jánošík, když Vám dvěma a lidem kolem, byl vlastně jedno, ale hned je tu: "zhodol som sa na tom s vsetkymi ludmi co to videli". Na to můžu říct jen: To těžko. To by bylo teda HODNĚ povídání...

0/0
8.5.2010 22:26

jannes

Re: Anglický Jánošík!

Ano, Spáčilová je dobrá kritička, prosazující i tzv. nezávislou a nekomerční tvorbu, ale od té doby, co (jistě z čistého srdce a vůbec ne za prachy) pochválila novácký Comeback, u mně nějak ztratila kredit.

Jinak je mi celkem fuk jak tenhle Robin, tak i Jánošík, do kina na to rozhodně nepůjdu...

0/0
9.5.2010 7:16

ratafakplachta

Re: Anglický Jánošík!

Rv ano so vsetkymi v mojom okoli som napisal, to ze si niekto poriadne neprecita prispevok na ktory reaguje je uz obyvkylm folklorom v diskusiach,Spacilova je fuserka a cim dalej tym vacsia Rv

0/0
9.5.2010 9:19

CCIR

Re: Anglický Jánošík!

xJirikx

Máš pravdu, bolo by to fakt "HODNĚ povídání" o tom Jánošíkovi. Neznamená, že keď v mojom okolí neboli vypuklé výhrady voči českému hercovi v hlavnej úlohe Jánošíka, že už je to tak aj celkovo. Určite je veľa ľudí v ČR a SR čo má svoje výhrady a iné názory voči tomu. Je to ich názor a treba ho rešpektovať a brať na vedomie a nie týchto ľudí za svoj názor nejako prenasledovať, alebo ho dokonca národnostne zneužívať!!! To nepotrebujeme ani v SR a ani v ČR. EU

0/0
9.5.2010 12:16

CCIR

Re: Anglický Jánošík!

Tak ako v SR, tak aj v ČR boli ľudia naučení na postavu Jánošíka ako na vysokého urasteného muža s tvrdým krokom a rozhodným, zvučným hlasom! Je možné že aj toto troška skreslilo novú filmovú verziu Jánošíka keď herec v hlavnej úlohe toto všetko pre mnohých divákov až tak zrejme nenapĺňal.

0/0
9.5.2010 12:25

Albert.Pes

Já se těším...

... mám tyhle kravinky rád... :-)

0/0
8.5.2010 11:18