RECENZE: Televizní film Klub osamělých srdcí je bigbeatovou romancí, jež neomrzí

Když počátkem 80. let nabízeli námět seriálu o bigbeatovém klubu tehdejší televizi, dostali odpověď, že nevyhovuje "po stránce ideové ani umělecké", neboť nesplňuje cíle pořadu "k výročí založení Socialistického svazu mládeže" a nedaří se mu "jasně vykreslit složité okolnosti krizových a pokrizových let".

vladimirra

sním či bdím?

Já úplně žasnu - ta recenze je snad ještě vyčpělejší než ten unylý příběh, který zapomněl, že je točen v audioVIZUÁLNÍM formátu (všecko převyprávěno per huba jak pro blbé, v obraze jen vata, nuda).

Schválně jsem si tuhle recenzi vyhledala i po delší době, protože mi nešlo z hlavy, co jsem to viděla v TV za paskvil a hle 70 % - tak to je nepochopitelné.

0/0
3.5.2010 22:15

mutantmutant

beru na milost

za ty parádní kozy ;-DR^

0/0
26.4.2010 11:23

Bidlo

Re: beru na milost

Ty byly teda výstavní!R^ Kam se hrabou některé "modelky". :-)

0/0
26.4.2010 11:31

zbyndadoe

schématická <>vina

:-(

0/0
26.4.2010 10:19

hryhryhry

Re: schématická <>vina

přesněR^blbá agitka na to nešlo koukat, a ty reálie;-D-kdo chodil na veřejnosti v uniformě SSm?

Pročpak nenatočí filmy o tom jak estébáci dostávali několikastatisícové odstupné počátkem devadesátých let a jak zakládali firmy?

0/0
27.4.2010 11:05

mbar68

UMELECKY MASKER - ZA ZASLUHY ??

Ty paruky .... , kdo to tam tvori? To se vidi jen v ceske TV, degraduje to autenticitu daneho hrdiny na nulu. Jak tohle nekdo odpovedny muze vubec pustit ven?

BTW, taky nerozumim Mirce, najednou 70 procent, PROBOHA , za co?

;-O

0/0
26.4.2010 9:45

Bidlo

Mirko, nevím nevím

Mirko,

nevím nevím. Jsem překvapen vaším milosrdným hodnocením. Herecké výkony byli ok, výborný "Rofi", obsazení Postránecký-Stašová coby jeho rodičů vydařené, ani máničky typu Martin Písařík, Jiří Macháček či Petr Vršek s viditelnou parukou mi nepřipadali tak trapné. Ale ten příběh? Jednoduchý jako facka! Nějaká pointa? Nic, jenom pohádka, kde v 70. letech ti správní byli dobří na jedné straně, špatní byli zlí na straně druhé. Nic mezitím. S přítelkyní jsme se od začátku filmu domnívali, že z přítelkyně Lukáše vypadne agentka StB, která na něj byla nasazená, aby ho přivedla na "správnou" cestu, což se ve finále povedlo (slib otci, ostříhání vlasů, vojna). Až natolik působila naivně. Smrt otce byla zbytečná - přišlo mi to, jakoby signalizovala, jak byl vlastně tento funkcionář KSČ (O. Vlach) spravedlivý a že ho vlastně utrápila Strana, která ho nutila dělat soudce při stranických prověrkách. Byl jsem závěrem fakt zklamán, inu, asi nejsem zvyklý na romance a pohádky z dob normalizace.

0/0
26.4.2010 8:47

omarr

Re: Mirko, nevím nevím

Mirka už dávno hodnotí podle osobního vztahu k hodnocenému. Skoro už v poloze - co pochválí, na to nechoď  a naopak. Smutný podzim vypsané kritičky. V tomto konkrétním případě bych dal 10% a to ještě s přihmouřením oka za dobrý film P. Nikolajeva ..a bude hůř podle vzoru - každý si vybírá slabší chvilku. Nesmírná slátanina Klub osamělých srdcí nebyla dobrá ani v jedné složce. Jediným kladem byla ona ňadra, avšak proti duchu doby ukrytá v podprsence! Navíc - ještě, že mu je zpřístupnila až po "ostříhání"! Jinak by je mohl poškrábat chemlonem paruky...

0/0
26.4.2010 14:10

Lena z Bigbrotheru

to bylo něco příšernýho

paruky jak z dvacátejch let, herecký výkony na hranici dobrého mravu, sada historickejch nesmyslů... čirej odpad!

0/0
26.4.2010 8:41

Bidlo

Re: to bylo něco příšernýho

Paruky a´la Lída Baarová jsem ještě skousnul, ale ten příběh! Dámička (Z. Kajnarová) z chartisticko-intelektuálské rodinky (neberte to jako urážku) přijede západním autem k maringotkám, oblečená v Tuzexu, distribuuje exilovou literaturu, přilípne se na máničky a "závadnou" mládež a ve finále, když její přítel odejde na vojnu (nebo kdy) po smrti svého otce-funkcionáře KSČ (O. Vlach) emigruje na západ, kde vystuduje medicínu. Fakt nevím...  StBák je jasný od začátku (funkcionář SSM v podání V. Škultétyho), za zlého je ještě nový předseda MNV (M. Hanuš), jinak "Jagol" (K. Dobrý) je na opačné straně v neuvěřitelné kombinaci syn emigrantky+vekslák+homosexuál. Proboha, kdo tohle vymyslel?!? Jak jsem již psal, my čekali, že z ní vypadne na Lukáše nasazená agentka a z Jagola její nadřízený a jejich úkolem je hlavního hrdinu dostat do Ústí, donutit pomocí lásky k ostříhání a na "správnou" cestu. Takhle ještě zemřel Lukášův otec, kterého utrápil synek a KSČ sama, protože ho trápily prověrky!

0/0
26.4.2010 9:01