Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Drsní Rammstein po čtvrt roce: dcera dává 87 procent

Na takový koncert bych příště klidně vzala i dceru, zmínila jsem se ve své glose o listopadovém koncertu německé kapely Rammstein v Praze. Bonmot nezůstal bonmotem; "vyrazíte do Ostravy a obě," zavelela kolegyně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BigpetBig

otřesný zvuk

Přišel ještě některému účastníkovi ten zvuk naprosto přebuzený a tragický? :-/

0/0
15.3.2010 18:41

Michal Kotlár

Re: otřesný zvuk

Koncert super byl jsem v kotly, ale zvuk byl tragédie!! bylo slyšet jen středové pásmo basy úplně minimálně a to všechno dost přebuzeně škoda :(

0/0
16.3.2010 7:16

brej den, pánové

Re: otřesný zvuk

Mně se zvuk zdál v poho, ale je pravda, že poblíž zvukařů je to skoro vždy OK :-)

0/0
16.3.2010 11:59

pehasv

Re: otřesný zvuk

Tragický ne,ale přebuzení a málo basů mě také mrzelo.No ale,repete si udělám. ;-)

0/0
18.3.2010 19:00

HaniX

kolorit

ja ti dam kolorit ty prazska P...O :-]

0/0
15.3.2010 8:49

Wolfsteen

Master of Rock

Paní redaktorko, vezměte celou rodinu na letošní Master of Rock do Vizovic, tam teprve zažijete atmosféru!! Proti tomu bude koncert Rammsteinů (nic proti nim) je vesnická tancovačka!;-D

0/0
15.3.2010 7:11

Wolfsteen

Re: Master of Rock

Chyba- Masters of Rock:-)

0/0
15.3.2010 7:20

Joseph1

češi žerou ramy víc než němci:-)

mám hodně kamarádů mezi němci a říkali, že je moc nemusí, ale že slyšeli že v česku jsou populární:-)

Taky mám pár jejich kousků ve svým mobilu:-)

0/0
15.3.2010 1:44

hawkeye91

Re: češi žerou ramy víc než němci:-)

To tak je. Rammstein jsou daleko víc populárnější ve světě než v Německu. V Německu je poslouchá spíš starší generace :-)

Rammstein jsou hodně populární nejen v Česku ale i ve Francii, Poslu, Rakousku či Rusku :-):-)[>-]

0/0
15.3.2010 13:42

BigpetBig

Re: češi žerou ramy víc než němci:-)

Vyjímka asi potvrzuje pravidlo, teenagerských němčourů tam bylo dost ;-)

0/0
15.3.2010 18:31

Cyco Miko

Re: češi žerou ramy víc než němci:-)

nechte toho, oba! ;-D tady máte pro lepší orientaci umístění jejich alb v žebříčcích několika zemí.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rammstein_discography

že jste osobně potkali Němce, co je neposlouchají, neznamená, že tam nejsou populární.;-)

0/0
15.3.2010 19:52

greenalien

Wow

Tak to je hodne hustý! Palec nahoru pro paní redaktorku! R^

0/0
15.3.2010 0:37

přišla poslechnout Paderewskiho

neemands show :)

¨dneska už je to jiná záležitost, než byla  v období 1997-2003

0/0
14.3.2010 23:54

hawkeye91

Re: neemands show :)

Ano, to je. Hudba je propracovanější a zpěv přesnější. Ale show je daleko věší než kdy byla :-)

0/0
15.3.2010 13:43

Oldis_rab

super

proc chodi 10ti leta, poslouchat veci jako je treba Mehr! ktera v dnesni dobe prijde vtipna tak lidem kteri uz se zacali zivit sami. Nerikam ze nemuze, muze, ale k cemu ji to bude, bude si to pobrukovat ale nebude vedet proc, jakej to ma vyznam, stejne tak jako dalsi cast fanousku co neumej nemecky a libi se jim ze je to heavy metal a diky nemcine drsne zni :-D

0/0
14.3.2010 23:31

hawkeye91

Re: super

škoda jen, že "Mehr" nehrají ;-D;-D;-D

0/0
15.3.2010 13:44

Metzgermeister

Rosenrot

Sakra proč opomenuli tohle album ( nepočítam slabou Benzin ) ? Songy jako Spring , Hilf mir nebo Feuer und Wasser patří mezi ty nejlepší a na živo se vůbec nehrály :-/ ... v Praze jsem byl - do Ostravy jsem ale lístky prodal ... v červnu razim na R i P do Norimberka , tak doufam že tak Rammstein dají trochu jinačí songy než na LIFAD Tour ...

0/0
14.3.2010 21:29

ognir_hm

Re: Rosenrot

Rekl bych ze jsi udelal chybu ze jsi OV prodal, mensi kapacita haly tomu dala grady, kapela byla tak nejak blize publiku a bylo to citit. Jinak ono je celkem fajn, ze to bylo v podstate cele o poslednim albu, protoze jak jsem psal nize, tematicky je nabite a perfektne to promitli na podiu. Stare songy pusobily v podstate jako hitova vypln. Rosenrot podle me opominuli, protoze to album bylo vydano jako jakesi B album k Reise Reise a reise Reise tour si uz odbyli. Proste se venovali novym vecem. hodnotim to nakonec jako klad.

0/0
14.3.2010 21:32

Metzgermeister

Re: Rosenrot

Já ty lupeny prodal protože mi do toho koncertu něco vlezlo - jinak bych tam přes celou republiku jel i kdyby celej koncert hráli jenom Roter Sand ve všech verzích ;-D - pro mě je tahle kapela taky srdcovka a na RiP jedu hlavně kvůli nim ...  umim si představit že tam byla atmosféra lepší než v listopadu v kyslíkárně - tam je šílená akustika a mnohem lepší byl to bylo ve sportovní hale , kde je zvuk o třídu lepší . Mě jenom štve že jsme si všichni nemohli sborově zařvat Spriiiiiiiing , ale jelikož Rs+ do setlistu moc balad nezařazujou a jistý místo měla FiP , tak jsem to opomenutí Rosenrot který je hlavně o baladach čekal :-/

0/0
14.3.2010 23:02

hawkeye91

Re: Rosenrot

Taktéž hodnotím zcela kladně a skladbu písní jako ideální. K každého alba zahráli to nejlepší. Pravdou je, že z Reise Reise tam toho mohli dát trochu víc :-)

0/0
14.3.2010 22:33

raymondchandler

Pro

nektere diskutery : pokud nemam rad tvrdou muziku, nelezu na koncerty ani na diskuze o nich.Nekecam o tom, co je kvalitni muzika a co ne, protoze vubec nevim, o cem mluvim.Pokud jsem se nenarodil se srdcem rockera, nemam ani tu nejmensi schopnost neco takoveho posoudit, i kdyz si myslim ze ano.

0/0
14.3.2010 21:14

thufir

Re: Pro

A kde je tady diskuse o tvrdé muzice? Vy o tom furt mluvíte jak by to byla nějak tvrďárna. jak se tak dívám na poličce na Nevermore, Behemoth, Kataklysm, Exodus, SYL...tak nevím.

0/0
14.3.2010 21:25

ognir_hm

Re: Pro

ono vubec nejde o tvrdost nbo netvrdost, jako spise ty nesmyslne kecy o tom jestli je to kvalita nebo nekvalita. Hudba nemusi byt tvrda aby byla kvalitni a naopak. Ja treba mam rad elektronickou hudbu, ale nemam rad metal, doometal, deathmetal a podobne. Pres to se Rammsteini vlezli do meho vkusu a jsou vedle Depeche Mode, The Cure a New Order to nejlepsi co si mohu poslechnout.

0/0
14.3.2010 21:29

thufir

Re: Pro

Tak u tebe takový názor beru, když jsi primárně jinde, ale když mi "metalisti" básní o Rammsteinech, tak protočím panenky...Mimochodem, doom nemám rád ani já.

0/0
14.3.2010 21:33

ventas

Re: Pro

Nemáte rádi DOOM .. ale pritom Paradise Lost je jedna z nejkvaliitnějších produkcí co v metalu existuje... To je na okraj, ze i metal je nekdy sakra kvalitni poslech.

0/0
14.3.2010 21:40

thufir

Re: Pro

Tak s Paradise Lost jsem nikdy moc nekamarádil, výše jsem naznačil své preference, což mimochodem jsou vesměs kapely na mimořádné instrumentální úrovni. Já Paradise Lost samozřejmě respektuju, ale raději si poslechnu třeba Devina Townsenda a jakýkoliv výplod jeho mozku.

0/0
14.3.2010 21:56

ognir_hm

Re: Pro

to te chapu, protoze podle me, Rammsteini si z metalu, obzvlaste toho tvrdeho extremniho plne certiku, parohacu, zametani vlasama o podlahu a plivani vsemi smery, delaji spise legraci. Alespon ja si to tak trochu vykladam jako parodii na metal, vedle ktere ale umeji udelat opravdu chytlave a tematicky obsazne dvosmyslne texty. Kdyz si to clovek prelozi, tak mu to muze pripadat jako uchylne prasarny, nicmene poukazujici na realny stav veci, ptred kterymi mnozi zaviraji oci a delaji ze to neexistuje.

0/0
14.3.2010 21:50

thufir

Re: Pro

To jde vidět, že jednak o metalu moc nevíš a jednak, že spousta kapel prokazuje svou blbou sebeprezentací metalu medvědí službu...Jelikož německy jakžtakž umím,textům rozumím a popravdě...když chci slyšet opravdu špičkové texty, tak třeba Warell Dane je kvalitativně, dle mého názoru, úplně jinde. 

0/0
14.3.2010 22:00

ognir_hm

Re: Pro

vim nevim, me proste nikdy nezajimaly kapely ktere delaly spise kraval - sorry ze to ta kpisu a budu chapat tvuj nesouhlas. Me vzdycky zajimala kvalitni meldie a kvalitni vokal. Kapely typu Man-o-war, Metalica a podobne jsem proste nikdy nemusel, nicim me nezauzjaly a tim potreba dozvedet se o nich vice u me skoncila. To ze mnohe metalove skupiny s ruznymi privlastky metalu se prezentuji stupidne uz je problem tohoto zanru hudby. Ja mam rad z rekneme tvrdsi nebo jakesi alternativni nepopove hudby mapr. Nitzer Ebb, Nine Inch Nails, Stabbing Westwards a Rammsteiny, Zadne tvrdarny, ale pop rozhodne taky ne. Jak vidim kapelu, kde vylezou poloopice ktere nejakym zpusobem jen chropti do mikrofonu ahru na nastroje pojimaji jako preteky v uderech na buben a brinkani do strun, tak to zase vyvracim oci ja a rikam si, ze hudbu muze uzsnad dealt uplne kazdy. ale totez s treba rikam o Hip hopu nebo tupem technu typu Scooter.

0/0
14.3.2010 22:13

thufir

Re: Pro

A propos, když se podíváš třeba na dnešní metalové star Job for a cowboy. (stupidní název), tak ti vypadají spíše jako rádoby intoši z gymnázia, než nějací ultra metloši.

0/0
14.3.2010 22:03

přišla poslechnout Paderewskiho

Re: Pro

něco se snažíš říct, ale jeví se to jakobys ani ty nevěděl vlastně co. :-P

a nechceš si prostě přiznat, že nemáš rád, když něko zpochbnuje tvoje rekvizity(tvůj styl, tvoje maskování se do rckera, tvoje kapely¨), kterýma zdobíš svoje ego, ne? netolerantní jouda prostě...nemuíš i z toho nic dat, kždej si tím někdy prošel. Hlavně, aby i to nezůstalo;-)

0/0
15.3.2010 0:00

hawkeye91

Re: Pro

Souhlasím. Neposlouchám - neposuzuji. Neviděl jsem, neznám, zkrátka nevím - NEPOSUZUJI!!

Rammstein znám, byl jsem tam a vím, takže já posuzovat mohu :-)

0/0
15.3.2010 13:46

přišla poslechnout Paderewskiho

prostáčci

0/0
14.3.2010 21:03

raymondchandler

Re: prostáčci

Ty si dej odchod na diskuzi pod clankem "Albert Einstein pred smrti spalil sve vypocty-lidstvo pry na ne jeste neni pripraveno". Tam muzes psat sve chytrosti.

0/0
14.3.2010 21:22

přišla poslechnout Paderewskiho

Re: prostáčci

8-os otevřenou hubou musim prostě ..němě obdivovat, jakej ty seš generaliimus8-oR^

řeknu 1 slovo a KING VŠECH HNUPŮ mě drsně posílá pryč8-o;-D

0/0
14.3.2010 23:48

ognir_hm

Re: prostáčci

masiroval jsi pod Rip na Evu a Vaska?

0/0
14.3.2010 21:24

přibližně před hodinou

Re: prostáčci

jen blb argumentuje Evou a Vaškem

0/0
14.3.2010 21:50

ognir_hm

Re: prostáčci

lze na argument "prostacci" napsat neco jineho?;-D

0/0
14.3.2010 21:59

přišla poslechnout Paderewskiho

Re: prostáčci

no jasně, masíroval jsem Evu pod Rípem, vAšek se na to koukal, -------jo, je to tk, dneska Rammstein poslouchj jen neemandi a ženský a poobý nedůvěryhodný figury:-P

0/0
14.3.2010 23:51

ognir_hm

Famozni - budu se opakovat z jine diskuse

Koncert byl naprosto fantasticky, Rammsteini nadchli jak predstavenim a neuveritelnym zpracovanim svych temat na podiu, tak i hudbou. Lindeman byl ve fantasticke forme. Nektere jejich vtipkyvypadaly sicedrsne, ale byla z nich citit ze jde o ironii, parodii a nadsazku, rozhodne neslo o zadne primitivismy, ktere bohuzel provazely predkapelu, ktera to brala smrtelne vazne, od rozbijeni nastroju, po neustale plivani a to i po sobe navzajem. Combichrist patri na smetiste hudebnich dejin, nejhorsi predkapela jakou jsem kdy zazil. Jeste ze Rammsteini na me zapusobili jako balzam na dusi, nadlidske, proste bozske. Lindeman si i posprechtil trochu cesky a nezapomel sve oblibene ceske "ruce nahoru" a pekne cesky i podekoval "dekuji moc". Doufam ze na jejich dalsi album a turne nebudeme cekat tak dlouho, 5 let je moc:-)

0/0
14.3.2010 21:00

ognir_hm

Re: Famozni - budu se opakovat z jine diskuse

tohle turne je o aktualnim albu snad nejvice ze vsech co Rammstein udelali, a ocenil jsem to, je to hodne dobre. Cloek se sice tesi na pecky ktere treba nezaznely - Sehnsucht, Bestrafe much, Mutter, Reise Reise, Men Teill, Amerika, Ohne Dich, Stein, Rosenrot atd atd., nicmene aktualni album je tematicky tak napechovane, ze jsem se tetelil blahem jak to na podiu zpracovali, byl to nejen hudebni, ale i fantasticky herecky vykon. Kdo za novym albem a prvnim singlem vidi jen primitivni porno a snahu zaujmout, tak se seredne spletl. Interpretace hruznych udalosti ktere se deji na svete dnes a denne a na ktere rammsteini poukazuji je v jejich podani jedinecna, nenahraditelna a primitivismus od inteligence byl krasne poznat, kdyz si clovek porovna predkapelu Combichriest a po nich nastupivsi Rammsteiny.

0/0
14.3.2010 21:00

přibližně před hodinou

Re: Famozni - budu se opakovat z jine diskuse

patří na smetiště dějin;-D

nepsal jste kdysi do Tribuny?

0/0
14.3.2010 21:01

Roman Potoczný

Vynikající koncert ...

... Rammstein jsou živým dukazem toho, že industriální rock je možné hrát poslouchatelným způsobem ... a němčina mu neskutečně sluší ... Vzhledem k mírnému posunu k metalu a v posledních letech i k trošku podbízivému popu jsou Rammstein skutečnou lahůdkou pro všechny, kteří mají rádi tvrdší muziku a ani v Ostravě, co se výpravné show týče, ani trošičku nezklamali. Dokonce, na rozdíl od koncertu v Ostravě před 5-ti lety, tentokrát od počátku zvládli i zvuk a tak bylo  výborně slyšet. Důmyslnost světelné a pyrotechnické show je vzdáleně srovnatelná s (ovšem poněkud bezpohlavním a primárně multimediálním) loňským koncertem U2. Zatímco před pěti lety jsem byl poněkud zklamán a nadšen spíš předskokany Apocalypticou, tak letos nemám co vytknout. 90% jak vyšitých. PS: Předkapela KOMBICHRIST byla rovněž skvělá. Ačkoliv na koncert skupiny z 80-ti procenty předtočené muziky, příliš nemusím, oni ji doprovodili tak neskutečně živočišným výkonem, že rozhýbali publikum skoro jako Rammstein ..  

0/0
14.3.2010 20:41

přibližně před hodinou

Re: Vynikající koncert ...

industrialní rock.. hrat poslouchatelným způsobem;-D

jinými slovo je z toho podbízivá sraˇka;-D

ono už jen to, že s industriálem to nemá nic společnýho;-)

0/0
14.3.2010 21:00

ognir_hm

Re: Vynikající koncert ...

podbizive? Ehmm, Rammsteini jsou stale svi, to ze umi vyseknou hit ktery zaujme i popoveji ladene, to delali prece odjakziva - Du Riecht su Gut na prvnim albu, du Hast na druhem, Mutter na tretim...Ja osobne jsem posluchac jemnejsi hudby, ale Rammsteini si me ziskali. Mozna prave proto, ze to neni prave sr*cka typu bububu, my jsme fest hnusni a neumime poradne hrat ani zpivat, jako to dela treba Manson nebo Combichriest.

0/0
14.3.2010 21:05

flames828

Re: Vynikající koncert ...

Sví? Kristova noho, vždyť oni vykrádají fakticky vše, co se vykrást dá!!!

0/0
14.3.2010 22:03

ognir_hm

Re: Vynikající koncert ...

delaji svou hudbu, maji sva temata a svou originalne pojatou show. Jestli se hudebne pripodobnuji Leibachu, nebo otevrene reknou, ze je v mnohem inspirovali DM, tak to mi je srdecne jedno, pro me je dulezity vysledek. A nejake kecy o podbizivosti jsou jen kecy, jsou proste jak jsem napsal svi, nemaji potrebu se podbizet. Koncerty maji i bez vetsi reklamy vyprodane.

0/0
14.3.2010 22:08

AyCay

Re: Vynikající koncert ...

Podbízet se nemá potřebu asi nikdo. Jenže oni to dělají - ze současných skupin skoro nejvíc. O tom, že v jejich hudbě snad není ani tón původní, všechno je jen konglomerát, vykradený a poslepovaný od jiných ani nemluvě. Bez toho by ostatně asi nebyli ani z poloviny tak úspěšní - původnost se s popularitou moc ráda nemá. Jak tu někde padli Kiss, tak to přirovnání je přesné. Samozřejmě ne hudbou, ale přístupem.

Oblečte Rammstein do normálního oblečení, seberte jim show ať musí zaujmout jen svou hudbou a garantuji, že nejpozději za půl roku budou mít návštěvy poloviční. 

O hudebních znalostech fanoušků Rammstein mimochodem nejvíc napovídá jejich přiřazování k industriálu - většina těch lidí vůbec evidentně netuší, o co v něm jde a je velmi pravděpodobné, že kdyby se ocitli na skutečném industriálním koncertě, s hrůzou by prchali.

0/0
15.3.2010 13:50

ognir_hm

Re: Vynikající koncert ...

to jsou samozrejme kecy radoby znalce. Tak jako spousta jinych slavnych kapel se i Rammsteini necim nechali inspirovat, ale pojali to silne po svem. at uz pristupem k hudbe, tak texty. Ja treba krome Leibachu neznam nikoho jineho koho by Rammsteinu vylozene jak rikas "vykradli". To bys mohl o kazde rockove kapele rici, ze vykradla prvni rockovou kapelu ktera vzala do rukou kytary. Co se tyce show - ja si rammsteiny oblibil v dobe, kdy jsem o jejich show nemel ani paru, takze zase kecas z varu vody.To ze je jejich show excelentni je jen plus, vedi cim zaujmout a umeji zaujmout a jde to ruku v ruce s texty jejich pisni. Proste umi na podiu i pekne zpracovat temata o kterych zpivaji. to ze to jini neumi, jejich minus. Delat z toho plus tim, ze budu poukazovat na coby kdyby Rammsteini odbourali show a zustala ciste jen hudba je fakt jen coby kdyby.

0/0
15.3.2010 20:27

ognir_hm

Re: Vynikající koncert ...

Co se tyce industrialu, Rammsteini opravdu urcite prvky industrialu

maji, rekl bych tedy ze mas hudebni znalosti omezene spise ty na kapely

,ktere mas jako industrial zakotvene ty a na nic jineho nejsi schopen pristoupit. Industrial je treba Nitzer Ebb, Nine Inch Nails, prvky industrialu nalezneme i u Depeche Mode, ale i u puvodcu elektrohudby Kraftwerk. U Rammsteinu ja vidim mnohe prvky z toho co jsem jmenoval, takze industrial v tom urcite je.

0/0
15.3.2010 20:29







Najdete na iDNES.cz