Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Pod ostravským pódiem Rammstein bylo pořádně horko

Show s pyrotechnickými a ohňovými efekty předvedla včera večer v moravskoslezské metropoli německá skupina Rammstein. Ve vyprodané ČEZ Aréně zahrála jedna z nejznámějších světových kapel v první polovině skladby ze své nové desky, v druhé části obdarovala fanoušky staršími hity. Její příznivci odcházeli z koncertu nadšeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BigpetBig

děs

Show na jedna, ale zvuk tragedie. Takovej řev kde bylo jen stěží odlišit jednotlivé nástroje a zpěvu bylo kloudně rozumět jen při podkresu hudby sem ještě nezažil.  Rv

0/0
15.3.2010 18:29

Duck Egg

Tak nevím...

...začínalo se skladbou Rammstein, třetí byla Kein Lust, potom Du Hast, Ich Will, Mother, Benzin...zatímco Pussy zahráli až na konec základní části před prvním přídavkem. Takže autor z ČTK buď nezná poslední album, nebo byl na nějakým úplně jiným koncertu... 

Jinak koncert byl mega super, skvělá show, hráli jako vždycky parádně, klávesák plující v člunu na rukou diváků - paráda. Líbilo se mi, jaký jsou to perfekcionisti - kláveskák i tu naší vlajku při "plavbě" vytáhl správně - čevenou dolů! R^

0/0
14.3.2010 15:23

ognir_hm

Re: Tak nevím...

jj, jinak se ale zacalo se skladbou Rammleid

0/0
14.3.2010 15:28

Duck Egg

Re: Tak nevím...

A jo... Já už blbnu... No ale stejně podle mě bylo v první části těch starých víc...

0/0
14.3.2010 15:34

ognir_hm

Re: Tak nevím...

tohle turne je o aktualnim albu snad nejvice ze vsech co Rammstein udelali, a ocenil jsem to, je to hodne dobre. Cloek se sice tesi na pecky ktere treba nezaznely - Sehnsucht, Bestrafe much, Mutter, Reise Reise, Men Teill, Amerika, Ohne Dich, Stein, Rosenrot atd atd., nicmene aktualni album je tematicky tak napechovane, ze jsem se tetelil blahem jak to na podiu zpracovali, byl to nejen hudebni, ale i fantasticky herecky vykon. Kdo za novym albem a prvnim singlem vidi jen primitivni porno a snahu zaujmout, tak se seredne spletl. Interpretace hruznych udalosti ktere se deji na svete dnes a denne a na ktere rammsteini poukazuji je v jejich podani jedinecna, nenahraditelna a primitivismus od inteligence byl krasne poznat, kdyz si clovek porovna predkapelu Combichriest a po nich nastupivsi Rammsteiny.

0/0
14.3.2010 15:39

ognir_hm

Re: Tak nevím...

jinak samozrejme tech starsich pisni par bylo i v prvni puli, byl jsem nadsen z Weises Fleisch, hodne stara a stale vynikajici kousek.

0/0
14.3.2010 15:40

ognir_hm

Famozni

Koncert byl naprosto fantasticky, Rammsteini nadchli jak predstavenim a neuveritelnym zpracovanim svych temat na podiu, tak i hudbou. Lindeman byl ve fantasticke forme. Nektere jejich vtipkyvypadaly sicedrsne, ale byla z nich citit ze jde o ironii, parodii a nadsazku, rozhodne neslo o zadne primitivismy, ktere bohuzel provazely predkapelu, ktera to brala smrtelne vazne, od rozbijeni nastroju, po neustale plivani a to i po sobe navzajem. Combichrist patri na smetiste hudebnich dejin, nejhorsi predkapela jakou jsem kdy zazil. Jeste ze Rammsteini na me zapusobili jako balzam na dusi, nadlidske, proste bozske. Lindeman si i posprechtil trochu cesky a nezapomel sve oblibene ceske "ruce nahoru" a pekne cesky i podekoval "dekuji moc". Doufam ze na jejich dalsi album a turne nebudeme cekat tak dlouho, 5 let je moc:-)

0/0
14.3.2010 15:22

Duck Egg

Re: Famozni

Myslím, že dokonce zahlásil: "Ukažte mi vaše ruce", ne? A souhlas, byl to výkon na jedničku, od lidí, co byli v Praze jsem dokonce slyšel, že se to nedá srovnávat, ale oni byli zklamaný tím, že v Praze hráli prakticky jen skladby z Pussy.  

0/0
14.3.2010 15:27

ognir_hm

Re: Famozni

kdyz tu byli Rammsteini minule s albem Reise Reise, tak taky hodne lidi rikalo, ze ostravsky koncert ten prazsky zcela zastinil. Mozna je to ale tim, ze Rammsteinum slusi mensi hala, uz jen proto, ze jejich produkce na podiu je takrka neslucitelna s videoprojekci (ktere pouzivali myslim jen u open air), pouzivaji totiz hodne zhmotnelych hracicek a kdo to od zadu nevidi, nema z toho nic, tedy krome poslechu skvele hudby. Uz jsem si parkrat overil, ze nestat pod podiem se takrka rovna tomu na koncerte nebyt. Jinak klavesak zalezly do vany a Lindeman ktery se vysunul na fest vysokem sloupku naoru a lil pak do te vany ohen, to bylo vrcholne cislo...nebo mozna ty andeli kridla u pisne Engel....a nebo ty praskajici panenky povesene nad podiem a sledujici nas ostrizim zrakem??? Sakra bylo toho tolik k videni, strasne se tesim na DVD z tohoto turne:-)

0/0
14.3.2010 15:33

Duck Egg

Re: Famozni

Ono i to chrlení ohně nebo zapálení toho človíčka při Benzin bylo slušný. Dobře ho pak hasili bokem minimaxama ;-DR^

0/0
14.3.2010 15:36

ognir_hm

Re: Famozni

jj, melo to vypadat ze tam jako naskocil komparza oni jej zapalili, dobre udelane:-)

0/0
14.3.2010 15:41

ognir_hm

Re: Famozni

teda komparz, uz taky blbnu, myslel jsem jako vytrznika, takovi ti co se obcas prorvou na podium:-)

0/0
14.3.2010 15:41

Duck Egg

Re: Famozni

Přesně, já dokonce na vteřinku znejistěl ;-D;-D

0/0
14.3.2010 15:47

ognir_hm

Re: Famozni

jo, ja jsem si v prvni chvili rikal, ze by to byl fakt studeny ohen, ktery nepali a chteli ho jako vyplasit? Ale jak ho pak hasili, tak mi bylo jasne jak to je:-)

0/0
14.3.2010 15:54

cenzorův milenec

bomba

Koncert byl bobmba, jako koneckonců vždy, když R. vylezou na pódium. Řekla bych, že to byla lepší produkce, než pražský koncert v listopadu 2009.

Bohužel je Ostrava sto let za opicema co se služeb týká. Najít kolem arény nějakou restauraci je nemožné - žádná tam totiž není. Když jsme se ptali policisty, kterých tam bylo všude požehnaně, ani ten nám nedokázal poradit.

V hale bylo všeho všudy asi jen čtyři stánky s občerstvením (v přízemí), takže fronty byly nekonečné. (samozřejmě, že veškeré nápoje vám u vchodu zabaví...a ty, co vám prodají, tak vám dají lahve bez víček) No tedy úroveň děsivá. RvRvRv

0/0
14.3.2010 12:43

in4mator

Re: bomba

Koncert byl bomba, to souhlasím. To ostatní bych tak černě neviděl - kolem arény jsou restaurace, stačí se trochu líp porozhlédnout, jedna je např. hned naproti arény přes cestu, pokud stačí jenom něco k pití, tak je možné zajít do sport baru přímo v aréně. I přes obrovský počet lidí jsme neměli problém s koupením občerstvení (většinou piva :), akorát teda u stánků v přízemí jsme si (pořádnou) chvilku počkali, ale to se není čemu divit. A ty nápoje prodávané bez víček mě taky překvapily, trochu jsem nechápal...

0/0
14.3.2010 13:25

digitalnivysilani

Re: bomba

tak kluci, prvni koncik mate za sebou a ted uz se jen smirte, ze na kazdym dalsim vam prodaji piti bez vicka, tak jak se to desetileti delava

0/0
14.3.2010 14:29

Generál Jusupič

Re: bomba

Hned jak vylezeš z haly, tak je tam hospoda Hastrman. O jednu zastávku dál je Nagano. Dále tam je Mrtvola, Zámeček. Opodál ještě Chýlek, Eliáš a další. Opravdu se není kde posadit ;-D :-P

A neznám halu, kde by ti při podobných akcích nezabavili pití...

A přišel jsi na koncert, nebo chlastat? Já si pivko dal a kupodivu stál ve frontě asi pět minut. Kdo chtěl, tak se v klidu napil :-)

0/0
14.3.2010 15:04

Lafinta

Re: bomba

Z Hastrmana přetékali lidi až na silnici :-P No a k tomu pivu - ono né všichni lidé jsou takoví prasata, aby chlastali jen pivo Rv

0/0
14.3.2010 18:31

Generál Jusupič

Re: bomba

Tak na archivní víno sis měl zajít do bývalého Atomu :-P

0/0
14.3.2010 18:41

Generál Jusupič

Re: bomba

Ty hospody jsem vyjmenoval z důvodu, že tu někdo brečel, že v okolí nejsou hospody. To, že byla narvaná, to je druhá věc. A tolik hospod, aby to pobralo tolik lidí, nemají asi nikde :-)

A pokud si vzpomínám, tak okolo O2 toho taky moc není :-P Například ;-)

0/0
14.3.2010 18:43

ognir_hm

Re: bomba

Co se tyce organizace, trochu me nastvaly s poustenim do haly ktere se protahlo navic o hodinu, takze jsme pekne zmokli. Vpusteni do haly pak vypadalo asi jako vypusteni byku do areny, tenkym vchodem se snazilo promacknout co nejvice lidi. Zbyek bych rekl ze byl v pohode. Restauracni zarizeni okolo haly samozrejme jsnou, nevim proc si nekdo vymysli ze ne a pokud nenasel, tak je asi slepy. Piti bez vicek jsou naprostym standardem uplne ale uplne vsude. OK, mozna na Evu a Vaska si muzes koupil i lahvace, ale na vetsi akce typu Depeche Mode a Rammstein se jde proste bez vicek. Z bezpecnostnich duvodu. To ze byly jen 4 stanky s obcerstvenim uvnitr ....ehmm, jdes se festivalove nacpat pivcem nebo opravu na koncert?

0/0
14.3.2010 15:25

Duck Egg

Re: bomba

Přesně tak, kašlal jsme na pivo, raději jsem si našel pěkný místo a chvíli to vydržel! Ta stěžující si holčina asi neví, jaká je to bomba dostat třídecovou petkou naplněnou vodou a zavřenou...

0/0
14.3.2010 15:30

Lafinta

Re: bomba

No ono je to tak - za ty prachy požaduji servis na alespoň nějaké úrovni. A že se to tak dělá desetiletí - no to mě fakt nezajímá.  Ale chápu, že je jednodušší se smířit s vopruzem, který vymyslel nějaký pablb a tvářit se, že je to OK.

0/0
14.3.2010 18:35

Generál Jusupič

Re: bomba

A za trest sis nedal viržinko, že? Nebrečte, sami si za to můžete :-P

Mě zase opruzují kontroly u vchodu a co? Mimochodem, co si představuješ pod dostačujícím servisem?

0/0
14.3.2010 18:46

ognir_hm

Re: bomba

jako ze by Rammsteinu meli privezt sebou priste i par hospod a podobne? To uz je fakt ulet...rozezranost nezna mezi. Priste si kup radsi listek na nejaky muzikal do divadla v Praglu;-D

0/0
14.3.2010 19:13

R. T. D.

Je to recenze, není to recenze?

Má tohle být jen zpráva o tom, že včera v Ostravě hrála skupina Rammstein (a na to je trochu moc dlouhá), nebo to má být recenze? Já jen že kdyby byla, tak by mě kromě toho, že tam lítaly petardy, zajímalo něco o hudbě, která se tam hrála. Takhle to vypadá, že zpravodaj ČTK stál jen před halou a zpovídal lidi, co šli z koncertu.

0/0
14.3.2010 12:37

in4mator

Re: Je to recenze, není to recenze?

Toto nepovažuju za recenzi, většina textu jsou všeobecně známé informace, které uvádí např. wikipedie. To, že v první půlce hráli písně z nového alba a v druhé starší songy, také není úplně pravda. Čekal jsem, že se autor trochu detailně rozepíše o průběhu koncertu nebo i trochu okomentuje předkapelu Combichrist...

0/0
14.3.2010 13:16

Generál Jusupič

Re: Je to recenze, není to recenze?

Tak v první části těch nových bylo o hodně víc, než v druhé :-)

0/0
14.3.2010 15:06







Najdete na iDNES.cz