Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Deset postřehů z Českých lvů: jak donutit diváky přepnout na cokoliv jiného

Sedmnácté udílení Českých lvů, nejprestižnějších filmových cen v Česku, opět "stálo za to". Zatímco loni ho Bolek Polívka s vlastní dcerou Annou resuscitoval, letos ho se svým "adoptivním" synem Pavlem Liškou zašlápl. Ačkoliv ohlasy ze sálu byly veskrze pozitivní, divák u obrazovky nevěřil svým očím. Měl k tomu minimálně deset důvodů, připomeňte si je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hodina

český lev´-estráda nebo významný večer

Ač mám B.Polívku i P. Lišku jako herce ráda, moderátorství na takové akci jako je Český lev-to,prosím, již neopakujte. Málo platné-tokový večer je velice slavnostní na přihlouplé vtípky. Pořád se marně hledá někdo takový jako Marek Eben!!  ;-(

0/0
15.3.2010 8:43

JHR

Lvi byly strašné!

Ten přenos byla jedna velká trapárna, už nikdy víc!

0/0
11.3.2010 10:52

Skeptik Pavel

Evoluce

V Evropě pak vytváří tento pseudohumanismus nový typ nesvobody -  jeho produktem je např. striktní politická či jiná korektnost, extremní genderové postoje, které defacto vše, na čem evropská civilizace stojí, obrací vzhůru nohama.  Dnes je módní, či se stalo společenskou normou vše relativizovat, zpochyňovat, obracet o 180 stupňů. Doba je posedlá poťouchlostí vše zpochybňovat. Autentické emoce jsou zesměšňovány. Výsledkem je chaos, nejistota. Doba jaksi ztekuťuje, je neuchopitelná, na čem má jednotlivec postavit svoji existenci? Univerzálně asi platí desatero, jenže to je vždy v privátní sféře života jednotlivce relativizováno.Chápu, že po 60 letém neúspěšném kolektivistickém experimentu, jsou dnes intelektuály pojmy jako národní hrdost, vlastenectví, tradice považovány za nznačně podezřelé, jistě byly tolikrát zneužity. Co jsem napsal není mimo mísu, podhoubí toho všeho, proč i ty společenské normy - bonton nefungují, hledejte  i ve výše popsaném.

0/0
9.3.2010 12:20

Kavka

Přiznám se

že ač jsem velká milovnice českého filmu, tak na "Lvy" se z výše zmíněné trapnosti nedívám. Musím se přiznat, že Bolka už mívám docela často plné zuby a takové ty situace, kdy je mi na facku si ráda nechám ujít. ;-(

0/0
9.3.2010 11:21

Istus

Standing Ovation

Tak tohle jsem zažil jen jednou v Národním divadle na představení divadelní hry s názvem Sluha Dvou Pánů, ale stálo to za to, lidi nepřestali tleskat ani po deseti minutách a Miroslav Donutil hrající hlavní roli sluhy, stále běhal pořád dokola na "děkovačku". Bylo to dojemné, nic krásnějšího jsem v životě nezažil, než když celý sál stojí na nohou a aplauduje a nepřestává ani po tom co se opona nadobro zavře. Miroslav Donutil si to zaslouží. Stejně tak tomu bylo i když Donutil žádal publikum o kousek chleba aby mohl zapečetit dopis který otevřel aby si ho mohl přečíst (ve hře ovšem neuměl číst). Když jsem byl na prvním představení, nikdo chleba neměl, ale když jsem na hře byl podruhé, Miroslav Donutil alias Trufaldino nemě chléb kam dávat, cpal si ho do kapes do pusy, jeden kus chleba okomentoval slovy "Tady mám i salám". Pokud někdo tuto hru neviděl vřele ji doporučuji;-D

0/0
9.3.2010 10:55

Istus

Re: Standing Ovation

A pokud si někdo snad myslí, že když to viděl kdysi v televizi, že to je plnohodnotný zážitek, tak se mýlí, každé představení je jiné a svým způsobem originální.

0/0
9.3.2010 11:47

Skeptik Pavel

Evoluce

Obecně vše spěje k úpadku. Vždy v rámci nějaké epochy jsou vyžadovány či respektovány určité společenské normy, které následující éra často neguje. Špatná kopie Ameriky, globalizace všeho, vše se semele v jeden pokleslý hybrid všeho  se vším - vzniká nám tu globální typ zábavy, designu, hudby, módy, nakonec i člověka, který je defacto totálně vykořeněný a znuděný. Globální humanistický koncept lidských práv, který je možná dobře míněn, je univerzalistický a  vychází s postulátu, že všichni lidé na světě mají právo na štastný život bez zbytečného strádán, však často naráží, zejména  v kulturně více izolovaných regionech na odpor místních elit, které, pokud na změně nebudou ekonomicky participovat, nepřipustí ji a je to vše ve výsledku nakonec nekonečný boj klanů o moc - viz třeba Afrika, kde obyčejní lidé jsou stejně zbídačování a celkově vykořenění.

0/0
9.3.2010 12:11

Strikehawk

Vlastní cesta

To už tady neumí nikdo vymyslet nic originálního pro český rybníček ? Všichni kopírují anglosaské mega akce typu Oskara nebo Brit Awards ale vzhledem k šíři naší kinematografie by slušel spíš "komorní" formát protože splodit kopii Oskarů prostě zákonitě ústí v trapnou frašku jako jsou Lvy. I Oskary jsou už dlouho nudnou šarádou ale vzhledem k hvězdné účasti jsou pořád prestižní. Komorní forma ale inteligentní průvodcování a umělecký náhled od naprosté komerce !

0/0
9.3.2010 10:22

Houk

Lev

Nemohu hodnotit protože na těch mnoho pořadů kde si naši herci,jejich děti,vnuci,neteře,synovci atd.stále předávají nějaké ocenění preventivně nekoukám.Jeslipak také někdy ohodnotí někoho kdo je musí živit a to pomněrně velmi slušně. 

0/0
9.3.2010 9:12

magdik

Re: Lev

Myslím si to samé. Ať si pronajmou knajpu a tam se vzájemně oceňujou a neprudí. V TV jdou seriály (na které nečučím) a pak je všechny ty blbce můžete shlédnout v Hádej kdo jsem, nebo jak se to jmenuje. Už je přegajslerováno, přeholubováno, přebolkováno, je to zkrátka jedna velká "rodina" a vzájemně se plácaj po zádech jak jsou výborní, ale jaksi jim uniklo, že my jim to tak nějak "nežerem".

0/0
9.3.2010 9:54

celli

Re: Lev

Co mluvit sám za sebe???Naučit se používat vlastní názor?Tedy ne MY JIM TO NEŽEREM-ale JÁ JIM TO NEŽERU...takových,co mluví /a skrývají se/ za jiné je tu bohužel plná p...del :-P

0/0
9.3.2010 11:14

kremsa

Bylo to trapné a ubohé,

ale i kdyby to moderoval někdo daleko lepší tihle dva trapní šašci (napadá mne třeba pan Marek Eben), tak by to o moc lepší nebylo. Totiž jakékoliv rozdílení cen, ať už Českých lvů, Thálie, Alfréda Radoka nebo jakýchkoliv jiných, je už z podstaty věci příšerně nudné a ani sebelepší  moderátor z toho nic nevyčaruje. To je prostě vždy snaha popohnat chcíplého koně do poklusu. I monoskop by byl mnohem zajímavější.

0/0
9.3.2010 8:15

buxus

Re: Bylo to trapné a ubohé,

Máte pravdu. Musí to být nutně nudné, protože jde o inflaci těchto programů. Každoročně se konají tyhle programy typu "Nejlepší ..... " jak na běžícím páse. Odměnění dojatě děkují, hlediště tleská a celebrity se snaží bavit stále stejnými kousky. Všichni ostatní se nudí.

0/0
9.3.2010 8:53

Homer.Simpson

lidi se chtěj bavit

Příště by mohli ceny rozdávat Bartošová s Pomejem, ať se aspoň pořádně pobavíme.;-D

0/0
9.3.2010 0:20

difons

Postřech

Jen jeden postřech k článku pro slečny Spáčilovou a Záhorkovou - takový článek lze prodat tzn. dostat za něj peníze??? Standing ovation i mnoho vašich dalších postřehů bych nechal na publiku v sále. Nemusí se přece všichni sborově smát či vstávat..takových pořadů už bylo plno...můžu se zeptat, kde jste přišli na Polívkovo neuctivé utnutí v závěru přenosu??? Nereagoval správně když pak vyzval všechny vítěze lvů na jeviště???

0/0
8.3.2010 21:45

pupp

Re: Postřech

difonsi, brouku, nauč se radši česky (doporučuju shodu podmětu s přísudkem a taky si vyjasnit psaní slova "postřeh", které vážně nemá nic společného se střechou) a uber interpunkce, potom se možná budeme moci soustředit i na obsah sdělení (jakkoliv je chabý), a ne jen na tragickou formu...

0/0
8.3.2010 22:03

celli

Re: Postřech

To pupp/ík/ -ono je vždy jednodušší hledat chybky ve formě sdělení,než trochu inteligentně polemizovat s jeho obsahem/tedy pokud jsi mi ,při své nepochybné inteligenci, pochopil/a..../:-P;-D

0/0
8.3.2010 22:23

celli

Re: Postřech

chtěl jsem samozřejmě napsat pokud jsi MNE pochopil/a:-P;-D

0/0
8.3.2010 22:25

celli

Re: Postřech

jen mi pořád nejde do hlavy-pod nickem "pupp"/ík/ se skrývá Janička nebo Terezka???:-P;-D

0/0
8.3.2010 23:01

difonss

Re: Postřech

;-D ješiši stréců puppeczku, a tak sem se snašil to pro tebe napsat gramaticki zpravně...a co maš s tou střehou..jaká tragedie??? nemam vice dukátu na tuhle dizkusi jinak bych se vic pak snažil a skusil se i opraviti..PS:co je to podnět???

0/0
8.3.2010 22:40

hmm22

Ne, byla i horší chvilka.

Nejhorší moment celého večera bylo vystoupení "Šašků v párku" nebo jak se to jmenovalo, to bylo asi nejhorší, co jsem za poslední dobu na ČT viděl Rv

0/0
8.3.2010 20:55

mikymk

Tragédi..

Ve snaze rozveselit takovou událost jakou určitě je udělování Českých lvů bylo jen dosaženo toho, že divák byl donucen opravdu přepnout jinam, protože na to se nešlo dívat. Zřejmě nám došli lidé kteří dokážou napsat osnovu, scénář pro nějaký inteligentní humor, protože Polívku i Lišku pavažuji za vynikající herce i baviče, osobně je mám vážně rád, ale to co páchali na Českých lvech, to byla tragédie.. Ale je to stejné jako silvestrovské pořady a podobné, vše TRAGEDIE.. Rv

0/0
8.3.2010 20:30

andy77

Re: Tragédi..

Naprosto souhlasim. Uroven techto poradu je silena. Typ humoru techto moderatoru cenu takove akce znehodnocuje, je to vzdy bez urovne! Chtelo by to moderatora, ktery je neokazale vtipny, lehky ironicky humor, noblesa.... a trosku uroven prosim, at to nevypada jak predavani vyher tomboly nekde v Horni Dolni.

Pravidelne koukam na predavani Zlatych Globu, SAG awards, Oscar awards,.... Kdybychom se priblizili alepson na 10%, mozna bych se pak i divala na ceske predavani cen a nebylo me u toho trapne.

0/0
8.3.2010 20:54

Boldrick

Re: Tragédi..

A takovej je tady jenom EBEN...

0/0
9.3.2010 7:27

Hakis

jeden druhej jako první

jak tyhle blbce můžou dát do televize na Českýho lva... nepochopim... jeden za 18 a druhej bez dvou za 20... nedali by se najít lepší baviče ? než tyhle dva voly ;-O

0/0
8.3.2010 19:56

nick

tak to vidím já

1. Ministr: Mysleme na děti :"Ministr  mluvil celkem rozumě"

2. Zatleskat ano, vstát ne:"Tak prostě  nevstali "

4. Viditelně skrytá :"reklama nebyla nevkusná . Naopak :-)(Liška)

5. Vykrádači archivů:"Loni jsem to neviděl . Letos  mi to přišlo hodně  povedený (Liška ve  vaně , Zapomenuté světlo .....

6. Přetočený vtip není vtipem:"Sranda musí být . Mě  to přišlo celkem originální a  baví mě  to víc  než prázdný dramaturgie. 7. Vzpomínáš, synu?/autorky  praví: Předávání cen má být především předáváním cen, nikoliv exhibicionismem těch, kteří je předávají. Byť je sebevtipnější.:"nebo naopak8. Houstone, máme problém:"myslím že  to zvládli výborně  . Za MINUTU vše  šlapalo9. Děkujeme, už neděkujte:"jo to trošku skřípalo.....SUMA sumárum : bylo to povedené udílení cen .

0/0
8.3.2010 19:43

Kenass

tady máš a běž ... další prosím ...

Koukal jsem na to, ale po 10min jsem musel přepnout. Od Pavla Lišky a Bolka, bych čekla více. Rv

0/0
8.3.2010 18:49

xxxxxman

další

nepodařená taškařice za peníze koncesionářů i kdyby to byla jakákoli slátanina zamáznou to obyčejní lidé ....

0/0
8.3.2010 18:28

Casperak

.

Nezlobte se na mě, ale mě to bavilo! Od doby, co máme mrně, tak trávím hodně víkendů doma a zjistil jsem jednu důležitou věc......že v televizi o víkendu vůbec nic (kór večer) nedávají. Tohle byla náhodou vzpruha a po dlouhé době jsem se u televize bavil.

PS: Nechtějme od Bolka s Liškou něco jiného, než Bolka s Liškou...:-P

0/0
8.3.2010 17:56

Strýček Baloun

Re: .

.. nezlobím se a souhlasím. Přiznám se, že mě až překvapuje velká vlna kritiky, co se na Polívku s Liškou valí. Pravda, Bolek občas skákal děkujícím trochu neurvale do řeči, ale jinak se šlo smát ....

0/0
8.3.2010 18:50

lekaj

ceska kinematografie

Je uboha momentalne. Obcas se blyskne nejaky lepsi film - tak jednou za 3-4 roky jinak to uz vubec nesleduju ty ceske blbosti. Porad ty sama temata, porad stejni lidi a klise v tech filmech. Proste nuda, nenapaditost a v mezinarodnim srovnani nula bodu.

0/0
8.3.2010 16:40

hňup

mě zajímá něco, co tu ještě nikdo nezmínil :

proč je vůbec ta inflace všelijakých ocenění komediantů ? tak zvaných umělců a sportovců ? a voni si tu reklamu, kterou jim veřejnoprávní reklama vysíláním takovejch pořadů dělá, platěj ? kdo ? z čeho ? vždyť žijou ne z toho, co za to zaplatěj diváci v pokladně, ale ze sponzorů a grantů- tedy vlastně jsou placení za to, že jsou, a ne z toho, co vydělají....a to bylo řečí.... a nechoďte na mě s tím , že kulturu je třeba podporovat . i textilky by bylo dobrý podporovat, nemuseli by lidi chodit v jedovatejch hadrech z číny....

0/0
8.3.2010 16:36

Jidor

Re: mě zajímá něco, co tu ještě nikdo nezmínil :

Jedovaty hadry z Ciny? :-)) Az budou nase textilky schopne vyprodukovat tak kvalitni textil za cenu jako ty cinske, budu je podporovat jako prvni :-P

0/0
8.3.2010 19:32

ODS_krade

souhlas, Český lev je nejtrapnější šaráda.

rádoby vtipnost, křečovitost, žádné nové nápady, jakoby komunistická šaráda z 80. let s novými tvářemi.   Český film je beztak bída, za 20 let se natočilo max. 5 kvalitních filmů, většina CZ filmů prolétne kinem, 1x TV a tím to končí. :-/:-/

0/0
8.3.2010 15:16

Plastic rabbithutch

Re: souhlas, Český lev je nejtrapnější šaráda.

a co sledujete vy?...co je váš "nejobvyklejší" typ pořadu?

0/0
8.3.2010 15:18

martin_simek

Kazdy, kdo ma rad jiny humor

a jiny typ poradu, si mohl prepnout na jinou, nejlepe komercni, televizi !

0/0
8.3.2010 15:07

Plastic rabbithutch

Re: Kazdy, kdo ma rad jiny humor

asi tak...

0/0
8.3.2010 15:18

kremsa

Re: Kazdy, kdo ma rad jiny humor

Proč přepínat na jinou stanici, když tu pitomou bednu můžu přímo vypnout? - A když píšete "kdo má rád jiný humor", tak tím naznačujete, že tohle BYL humor. Nebyl. To byla koncentrovaná trapnost a ubohost.

0/0
9.3.2010 8:06

martin_simek

v pripade pana Chudika

mi opravdu standing ovations opravdu chybely Rv

0/0
8.3.2010 15:07

martin_simek

Cesky lev NEZKLAMAL !!!

R^R^R^

0/0
8.3.2010 15:05

kongolese

Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

mit IQ nad 45.

0/0
8.3.2010 14:17

celli

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

ano,a správný "intouš" ani žádnou televizy doma nemá...:-P;-D

0/0
8.3.2010 14:20

celli

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

opravuji TELEVIZI;-);-D

0/0
8.3.2010 14:21

Plastic rabbithutch

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

Já nevim no. Mám IQ 118 a docela jsem se bavil. Liška ve vaně byl fakt nářez. Asi jsem omezenej konzument komerční kultury a postiženejm mejnstrýmem ;-D jen se furt každýho ptám, proč všichni odsuzujou ulici a ordinaci a takový věci a má to největší sledovanost. Proč všichni odsuzujou Blesk a jsou to nejčtenější noviny. Proč všichni v dotazníkách odpovídaj, že sledujou dokumenty na dvojce nebo nemaj televizi a dokumenty na dvojce maj sledovanost tak 1,5%. ještě nikdo mi neodpověděl

0/0
8.3.2010 14:23

celli

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

úplně přesněR^

0/0
8.3.2010 14:24

Plastic rabbithutch

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

Přesně nepřesně, můžu se plést a rád bych se pletl. Já taky Ulici a Ordinaci nesleduju a domuenty dostávám jako dárek k předplatnýmu k časopisu, takže těm na dvojce asi sledovanost taky nezvedám. Navíc nemám pýplmetr, takže je to fuk. Ale ptám se autora toho příspěvku a čekám, že mi jako první odpoví, protože tomu jistě rozumí...tak proč?

0/0
8.3.2010 14:29

celli

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

To Plastic rabbithutch-tak zrovná já tak reagoval proto,že mám kolem sebe spoustu "intoušů" kteří vedou /jak podle šablony/stejné kecy:"slyšel/a jsem,že to psali v tom Blesku,nebo jak se ta blbost jmenuje"..."prý to dávali na tý Nově,nebo jak se to jmenuje,já tedy na to nekoukám...ale"/následuje hned ujištění..../,"ten Polívka s tím Liškou byli trapní,jsem slyšel/a,já na takový blbosti ale nekoukám".....a přitom jsou tito inteligenti přesně informovaní,co se kde v bulváru šustne....;-Dale to oni ne,to jim vždycky řekli Ti druzí,méněcení,co to sledují....:-P;-D

0/0
8.3.2010 14:45

Plastic rabbithutch

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

jo, asi tak...ale já se ptám proč? Občas doma se ženou sledujeme porno a taky to u oběda normálně řeknu, když přijde řeč na to, na co jste doma koukali... taky se občas koukám na kreslený pohádky a nestydím se za to...já ty lidi neodsuzuju, jen mi příjde podivný, že když se na něco koukaj, nebo něco čtou, proč se k tomu nechtěj přiznat...

0/0
8.3.2010 15:17

Enj

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

"Žerte hov*a, miliony much se přece nemůže mýlit !"

... takže asi tak bych ti vysvětlil sledovanost Ulice a čtenost Blesku.

Kdo čte Blesk je pro mě tragéd, hlavně že to má barevné obrázky přes půl stránky, hlavně že se dočteme kdo, s kym a proč, samé veleduléžité informace. A samozřejmě nahatá slečna s "vtipným" vtipem na konci.

0/0
8.3.2010 14:40

celli

Re: Vsichni kdo tyhle porady sledujou nemuzou

tvé vysvětlení je sice velmi jednoduché,a v některých konkrétních případech i nesporně pravdivé/např.co se značkového oblečení týče/.Ale přiznejme si to základní,že jsme jen lidé,máme své klady i zápory.a ty stinné stránky/at už objektivní nebo vnucené naším okolím/neradi přiznáváme.A tak valná část národa sedí večer u Ulice,a v kolektivu pak svorně nadávají na "tu sračku"na Nově....;-D...protože se to tak ve společnosti prostě nosí:-)

0/0
8.3.2010 14:53







Najdete na iDNES.cz