Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Normalizační seriál Sanitka se dočká pokračování. I s původními hrdiny

Seriál Sanitka, proslavený i titulní písní Můj čas Hany Zagorové a dua Hložek-Kotvald, bude mít pokračování. Oznámila to Česká televize, která původní díly od ledna neděli co neděli reprízuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dermetzgermeister

???

Mnoho lidí nadává na tyhle sediály z dob minulého režimu.....ale vůbec si neuvědomuje,že ČT žije právě z těchto předrevolučních seriálů.Nebýt archívu,tak ti ubožáci nemají co dávat.

A dneska to s tvorbou není omoc lepší.ČT má "úchylku",protože místo aby točila normální seriály ze současnosti,tak neustále investují do hraných seiálů,které se vracejí před rok 89...Mě občas přijde,jako by ČT ta doba strašně chyběla....Rv

0/0
22.1.2010 13:02

vasil-tasil

Syfilis mezi seriály

stejně jako Anča za pultem nebo Pláteník na severu. Některým YntelYgentlm to stačí.

http://zpravy.idnes.cz/psycholog-hubalek-nedivte-se-nicemu-tretinu-naroda-tvori-pitomci-p93-/domaci.asp?c=A091120_152459_domaci_lpo

tohle hovoří za vše

0/0
22.1.2010 12:28

MrtvejCenzorDobrejcenzor12

Sláva

Miluju zombie-horrorové frašky

0/0
22.1.2010 12:05

milkm

nic netočí, protože to stejně zmrší:-(

0/0
22.1.2010 12:02

HankaS

Patřil k těm lepším?

Tahle propagandistická srágora? Živě si představuju reflexi té doby v pokračovacívh dílech: "No jo, to byla prostě taková doba."

0/0
22.1.2010 10:40

Kenneth 706

Ale ne...

tohle není dobrá cesta... Bude to zase jako Nemocnice na kraji města po 20 letech. Nudné, nastavované, o ničem :-/ Rv

0/0
22.1.2010 10:01

Reginald von Ravenhorst

Koniec postrevolucneho nadsenia v nedohladne

Z nadpisu clanku som pochopil, ze postrevolucne nadsenie novinarov neberie konca. Zial, vo svojom zapale si neuvedomuju, ze pouzivaju presne tu istu terminologiu a strategiu ako ich predchodcovia v dobe normalizacie. najprv onalepkovat ("imperialisticky", teraz "normalizacny") a potom spochybnit ludi kvoli detialu bez ohladu na ich tvorbu (nedavno komentar k Werichovi a jeho Cisarovmu pekarovi). Ak to bude takto pokracovat, tak sa jedneho dna objavi (a ja dufam, ze nie) clanok pojednavajuci o protektoratnej komedii s O.N. a kolaborantkou (A.M. alebo L.B.) natoceny v atelieroch roduny s otaznou minulostou. Pripadne nieco o V.Burianovi a podobne. 

Prestante blbnut a piste k veci. (Daviaci smajlik.)

0/0
22.1.2010 9:47

Reginald von Ravenhorst

Re: Koniec postrevolucneho nadsenia v nedohladne

Pardon za preklepy, tato klavsnica je orientovana na iny jazyk. Takze ma byt "detaily" a "rodiny".:-(

0/0
22.1.2010 9:49

Reginald von Ravenhorst

Re: Koniec postrevolucneho nadsenia v nedohladne

Pardon za preklepy, tato klavesnica je orientovana na iny jazyk. Takze ma byt "detailu" a "rodiny".:-(

0/0
22.1.2010 9:50

kill77

a bude nějaký díl

o tom, jak patnáctiletá tlupa "mladíků" napadla záchranáře?

nebo tam bude jen multikuturní positivní pohled na jistou komunitu jako v Nemocnici?;-D

0/0
22.1.2010 9:26

asrock

Re: a bude nějaký díl

Neboj budeš správně a pozitivně multikulti obohacen. Počítám, že zlý nacisté napadnou nic netušící babičku a multimulti mladík je pak sám zatkne. Bude následovat dekorování na MNV, jediné oko nezůstane suché. Mimo jiné se jedna i s natalkou o jejim učinkovani v dilu plameny zla.

0/0
22.1.2010 9:50

vlmach

Re: a bude nějaký díl

Raději se učte česky.

0/0
22.1.2010 11:09

RAT

Re: a bude nějaký díl

Ty také! :-P

0/0
22.1.2010 12:07

dochud

Jyrka se stěhuje

aby nasál atmosféru  severu v pokračování Okresu na severu kde bude hrát hlavní roli toho NEJ co to myslí dobře

0/0
22.1.2010 9:11

dochud

Re: Jyrka se stěhuje

PS.  Jo, jinak Sanitka je dobrá.

0/0
22.1.2010 9:12

Georgik-I

Re: Jyrka se stěhuje

Myslíš, že jeho mladá, krásná, úžasná, oddaná, inteligentní manželka by si vystřihla Ženu za pultem II ?;-D

0/0
22.1.2010 9:13

dochud

Re: Jyrka se stěhuje

To mě nenapadlo, tak daleko jsem nedošel.  ;-D

0/0
22.1.2010 9:15

Georgik-I

Vy inteligenti,

co bylo na sanitce normalizačního, podle mě nic. Ani doba v které vznikala, tzv, normalizace byla trochu jindy a děj už vůbec ne. Rozhodně jeden z nejlepších seriálů. Už přestaňte vys.rat, Vy porevoluční hrdinové. To je jak s Pekařovým císařem, jedna z nejhezčích pohádek, báječně obsazená, s Werichem zřejmě v jeho nejlepším "televizním"  období a kvůli jedné písničce budeme furt poslouchat, že je to agitka. Běžte někamRv

0/0
22.1.2010 9:10

Kenneth 706

Re: Vy inteligenti,

Souhlasím s Vámi! Navíc na postavě doktora Mádra je ukázaný člověk "postižený" režimem..

0/0
22.1.2010 10:03

dermetzgermeister

Re: Vy inteligenti,

Pekařův císař je nejlepší česká pohádka.Podobně jako Byl jednou jeden král apod...Dneska se netočí nic.Respektive točí,ale jsou to neuvěřitelné "exkrementy".

0/0
22.1.2010 13:05

pavelol

Re: Vy inteligenti,

Souhlasím s Vámi. V každé uměleckém díle, filmu můžete něco objevit co jiný nevidí.

Byly nějaké normalizační žvásty ve filmech Menzla, Jakubiska, Chytilové a mnoha dalších. A kde dnes jsou. Co točí a kolik.

0/0
23.1.2010 15:57

Rychlý G.

Mi se ten seriál líbil

Normalizace už fakt nebyla. Určitě byla jiná atmosféra než v létech 70. Pokud šlo o tu emigraci a podobné úchylnosti, tak to tak prostě bylo. Určitě to nebyla agitka a my to spíše vnímali jako skutečnost a připomenutí, v jakém že to zvráceném režimu žijeme.

0/0
22.1.2010 9:05

PhDr. Jarmil Yebavý

nejlepší seriál byl stejně major Zeman, a můžou si postbolše

postbolševici z ODS tvrdit co chtějí Rv;-D

0/0
22.1.2010 9:01

pefben

Emigrovat

Komoušárna se na nás valí:-/ ze všech stran....

0/0
22.1.2010 8:51

DaliborS

Re: Emigrovat

Co je na tom příběhu komoušského? Lidé, kteří nasazují vše pro záchranu lidí, bez ohledu na pohodlí, bezpečí a peníze, ten příběh je pravdivý. A navíc se povedlo tvůrcům naznačit ty "politické" problémy dost odvážně i trochu z druhé strany, bez ohledu na normallizační dobu. Klobouk dolu.

0/0
22.1.2010 9:17

ArturMax

Re: Emigrovat

Klidně emigruj, i bez tebe tady zbude dost debilů.

0/0
22.1.2010 10:27

geroc

Pokračování na pokračování.

Tak očekávám že ještě pokračování u těchto seriálů: Muž na radnici, Plechová kavalerie , Okres na severu a 30 případů majora Zemana to všechno po dvaceti a třiceti letech. A pak až všechny seriály ČT budou mít komplet druhou řadu, bude se dělat třetí. čtvrtá, pátá atd.atd.......

0/0
22.1.2010 8:49

Abrams

Režie Troška, herecké obsazení z Ordinace v rz.

To bude trhák :-)))

0/0
22.1.2010 8:28

prokyn

tak

jako sorry ale ten hnů..j ktery se jmenuje ordinace se vedle sanitky nebo nemocnice na kraji města nemuže ani postavit...tím neříkam že sanitka je něco extra ale před dnešníma telenovelama vede o 3parníky!!občas na 3-5minutek přepnu na tu ordinaci..je to bomba to člověk neví jestli má brečet nebo se smát...něco tak příšerného by se na obrazovky dřív ani nemohlo prosadit!!plechová kavalerie je proti tomu oskarová!!

0/0
22.1.2010 8:27

cassul

Re: tak

To je o rozpočtu. tehdy se seriály točily jako filmy, s pečlivým a promyšleným scénářem, výběrem herců i lokalit. Trvalo to léta a bylo to relativně drahé. Dneska se většina seriálů točí jako sitkomy, dvě tři kulisy, pár herců, scénář ve stylu - postava A a B se pohádají kvůli C a A odejde. B se ze vzteku vyspí s D. Fajn hotovo, dneska sfoukneme dva díly a jdeme domů. 

0/0
22.1.2010 8:46

s(h)arka

jen ne další Pindu v trní...

Ordinace na NOvě stačí...tak ať z toho není Sanitlka II -nastavená kaše....

0/0
22.1.2010 8:17

iuos - cenzorův mazánek

hmm

ve "starých" seriálech a filmech si každý najde to, co chce - někdo prostě mrkne na příběhy postav a někdo v tom hledá jinotaje (který tam sice jsou, ale lidi na ulici stejně řešili jestli se ta mrcha vyspí i s támhletím)

0/0
22.1.2010 7:56

prazakm-pro pravdu se iDěs zlobí

Grázlové...

Ať si natáčejí co chtějí, ale až to nebudu muset formou výpalného platit!

0/0
22.1.2010 7:52

iuos - cenzorův mazánek

hmm

platíš pár korun měsíčně - to se opravdu nedíváš na nic na český televizi, co by mělo hodnotu 135korun/měsíc?

nezapomínej, že ti, tkeří se na to budou dívat taky posílají 135korun měsíčně...

0/0
22.1.2010 7:54

papazian

Re: Grázlové...

Tak se Vám zvednou daně a z nich se to zaplatí. V jistém smyslu máte pravdu, že by se tento poplatek mohl zrušit a o to více zvýšit daně všem, ze kterých by se platilo i toto. Ve světě se to tak děje a je to administrativně výhodnější než uměle snižovat daně a pak doplácet dodatečně kdejaký poplatek a doplatek, dělat extra evidenci, sledovat extra, zda bylo zaplaceno apod... Transakční náklady by klesly , takže více by zbylo na zkvalitnění programů a spravedlivé by to bylo také, protože dnes má každý nejen mobil, ale i televizi či rozhlas. A pokud tvrdí, že nemá, tak je to jeho problém, ta diference je tak malá, že kvůli tomu dělat extra přesné výpočty jako dnes, kdy se to vybírá vše zvlášť, mi přijde zbytečné. Určitá velkorystost je na místě, v konečném důsledku při podobném principu na tom vydělá i ten, kdo opravdu na TV se nedívá. Osobně propaguji vše převést do daňových paušálů.

0/0
22.1.2010 10:12

tom206

****

Dělat na pokračování JIŔÍ Hubač, tak by to mohlo bejt dobrý, ale jak to bude dělat IVAN, tak to bude dobrej paskvil.......

0/0
22.1.2010 7:36

marka40

Pro autora a diskutující,

kteří se dohadují, zda je seriál normalizační nebo ne. NENÍ!

 Byl natočen v r. 1984 - dobře si na tu dobu pamatuji. Bylo to již po smrti L. Brežněva, kdy začalo docházet k uvolňování. Tzv. normalizace byla v 70 letech, a tehdy by bylo zcela nemožné takovýto seriál natočit!

0/0
22.1.2010 6:48

prazakm-pro pravdu se iDěs zlobí

Re: Pro autora a diskutující,

Tak to si tedy pamatuješ pěkně blbě. Smrt Brežněva u nás neměla vůbec žádný vliv. Teprve Gorbačovova vláda se u nás projevila a to ještě dost pozdě.

0/0
22.1.2010 7:43

arnost-ek

Re: Pro autora a diskutující,

Já se na Sanitku tedy od prvního uvedení nedíval, protože mi to už tehdy přišlo strašné, ale pokud se nepletu, hlavní hrdina byl ve straně, zaručil se za kolegu, který měl příbuzné v cizině a byl proti režimu a ten se mu odvděčil tím, že zdrhnul za hranice taky, takže něco ve smyslu "strana měla pravdu, když mu nevěřila!". Agitka to byla a ne, že ne.

Při pomyšlení na pokračování, placené z peněz ČT, mě chytá vztek, ale ve srovnání s pocity, když vidím v programu skvosty typu "Když hvězdy zpívají", to je jen odvar.

0/0
22.1.2010 8:17

cassul

Re: Pro autora a diskutující,

Něco o tom vím. To byl seriál o doktorech a záchrance. Tyhle komunistické žvásty tam byly namontované uměle, protože jinak by to vedení nepustilo do výroby - a autory to dost štvalo, ale neměli na výběr - jinak by to neprošlo. A třeba u Nemocnice na kraji města  na to šli naopak - Doktor Cvach byl původně i šéf stranické organizace - ale protože z něj byla nesympatická postava, to komunistování mu vystříhli - a už se žádná propaganda nekonala.

0/0
22.1.2010 8:28

nibor

Re: Pro autora a diskutující,

Ale tohle zas není tak úplně proti doktoru Mádrovi. Na jedné straně se nezachoval vůči kolegovi úplně fér, na stranu druhou ho lidsky chápu, po letech , kdy se místo vděku dočkal jen sprostého  šikanování, mohl poprvé vyjet ven a to už se nemuselo opakovat. Nepřipadá mi to jako totálně vymyšlené.

0/0
22.1.2010 8:41

DaliborS

Re: Pro autora a diskutující,

Bylo možné natočit takový seriál v 70. letech. Třeba Inženýrská odyssea. To byl na tu dobu dost kritický seriál - ono něco udělat šlo, záleží na tom, kdo to dělal a jaké měl postavení u těch nahoře. Někomu prošlo, jinému ne.

0/0
22.1.2010 9:32

marv83

Jandera už dávno dostal SODU

http://www.youtube.com/watch?v=ZxJDRwP7Qu8

0/0
22.1.2010 0:05

curfew

hmm, tak podle logiky...

... titulku tohoto článku byl Havel normalizační dramatik, Hrabal normalizační spisovatel, Šašek a královna normalizační divadelní představení a Vláďa Růžička normalizační mistr světa v hokeji... :/ Kristepane, tahle ideologická zanícenost už mě fakt otravuje - tydle lidi by byli za normalizace nejhorlivější straníci! Sanitka je podle mě jeden z nejlepších televizních počinů československé historie, a nic na tom nemění fakt, že ho natočil dnes estrádní rutinér Adamec, a že vykresluje pilota RAF jako oportunistu (což není totéž jako grázla). Oni totiž i mezi anglickejma pilotama byli svině, stejně jako na ÚV KSČ, tak klídek a studený obklad, značko (tt).

0/0
22.1.2010 0:00

ramm

"normalizační"

proč tu spousta příspěvků bere slovo "normalizační" hanlivě? Je to prostě označení pro dobu, která nebyla zrovna růžová, ale to hned neznamená, že v ní nemohlo vzniknout něco pěknýho ... je to prostě jenom seraál vzniklý za normalizace, tudíž normalizační a nikdo netvrdí, že je kvůli tomu špatný ... 

0/0
21.1.2010 23:53

prazakm-pro pravdu se iDěs zlobí

Re: "normalizační"

Těžko mohlo vzniknou tněco pěknýho, když všichni úspěšní umělci byli odstaveni a do popředí se drala druhá liga, která ovšem prošla prověrkama. Vznikala taková hodnotná díla, jako byla Laufrova píseň o Minaříkovi. Víte o té době prd, ale snažíte se ji hájit.

0/0
22.1.2010 7:46

cassul

Re: "normalizační"

Konkrétně kteří úspěšní umělci byli odstaveni? Mě napadá akorát Kubišová, Chramostová a pár dalších jednotlivců. Naopak drtivá většina dnešních "super úspěšných" se tenkrát vyšvihlo a jsou úspěšní ještě i dnes, v neregulovaném prostředí. Můžem se bavit o tom, jestli to je dobře nebo špatně, ale je to tak.

0/0
22.1.2010 8:32

pefben

Re: "normalizační"

Tohle není nic "pěknýho", ale komunistické vymývání mozků.....

0/0
22.1.2010 8:52

xmacala

:D

Doufam, ze tohle bude dvojka

http://www.youtube.com/watch?v=WxEZ57-GYLg

To by byla super komedie :D

0/0
21.1.2010 23:51

papazian

Výborný normalizační seriál, škoda, že jich je tak málo!

Ty dnešní jim nesahají ani po kotníky.

0/0
21.1.2010 23:14







Najdete na iDNES.cz