Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Avatar je na černé listině. Kvůli cigaretám Sigourney Weaverové

Sci-fi Avatar, která láme rekordy v návštěvnosti, má problém. Kvůli neřesti doktorky Grace Augustinové, která si v podání Sigourney Weaverové zapaluje jednu cigaretu za druhou, se totiž nezamlouvá odpůrcům tabáku a vysloužila si místo na černé listině filmů propagující kouření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

glums

Plíce

No nemá chybu, že se na tu jejich listinu dostal i nový Holmes, asi vadí jeho dýmka,mohl by třeba žvýkat Nicorrete, to by asi bylo in. Sir C. Doyle se musí v hrobě obracet.;-(

0/0
13.1.2010 2:24

svetový exkrement

Blbec

Ze ja blbec sel studovat techniku. Mel jsem jit na nejakej humanitnij obor, celej den hulit speky a premejslet jestli jsou cerveny vícerojky horsi nez ty modry...chjo. To ze se dneska prakticky v kazdym filmu masakrujou lidi to nikomu nevadi ale kdyz si tam nekdo zapali tak to je pruser? Lidi by nemeli tolik zavidet uspech...

0/0
12.1.2010 22:52

Drtikoll

aneb

histeričtí antikuřáci v akci. fakt už přehnaný a trapný Rv

0/0
8.1.2010 13:13

Kane

jen dotaz

když se přechyluje sigourney weaver na weaver-OVÁ tak proč se nepřechyluje kateřina emmons na kateřinu emmons-OVOU??;-€

0/0
7.1.2010 21:45

depeyrac

Re: jen dotaz

Vaše starosti bych chtěl mít;-)

0/0
8.1.2010 11:17

tibby

Re: jen dotaz

Pravda.

0/0
8.1.2010 11:55

smějící se bestie

Re: jen dotaz

protože se to smí.

0/0
8.1.2010 12:15

kliiidek

Re: jen dotaz

České přechylování je naprosto prasácká záležitost. V Česku ať si přechulují, když chtějí, ale přechylovat cizí příjmení je podle mě hovadismus. Zvláště u známých osobností, kde jméno je něco jako "obchodní značka" (Jak vám leze přes pysky "limonáda kokakolová"? Nic moc, že?)

Třeba Poláci přechylují taky, ale jen příjmení, která jsou ve tvaru přídavného jména (pro ilustraci v češtině: Pavla Červený by znělo blě, tak je to Pavla Červená), ostatní příjmení se nepřechylují. Přítelkyně je Wronka, tak doufám, že se v ČR neproslaví, aby mi z ní nějaký novinářský ichtyl neudělal Wronkovou. ;-)

0/0
8.1.2010 13:16

Jidor

Re: jen dotaz

Sice je to uplne mimo tema, ale pridam se ... obcas cestina dokaze vytvorit takovy paskvil, ze zmineneho cloveka ani nepoznam, byt je to treba ma oblibena zpevacka, herecka ..... obcas me zarazi i "nutnost" prekladat vybrane nazvy mest a zemi.

0/0
12.1.2010 20:05

peter9

Kdo to je ta "Weaverova" ???

Proc teda ne Lady Gagaevova? (Lady Gaga)

nebo toto: Mona Lisova - Copak to nevidite, ze ty zmeny jmen nefunguji? Vzdyt pisete o nekom uplne jinem!!!8-oRv8-o

0/0
7.1.2010 13:18

majklos

Re: Kdo to je ta "Weaverova" ???

tak se nauč česky

0/0
7.1.2010 15:11

peter9

Re: Kdo to je ta "Weaverova" ???

a ty premyslet ;-D

0/0
7.1.2010 21:19

mysh.82

Klasika

Typická puritánská reakce - Je tu jistá činnost. - Ta činnost nám vadí. - Tak co s tím? - Aha! Budeme se prostě snažit světu vsugerovat, že tuto činnost nikdo neprovádí!

Komické ;-D

0/0
7.1.2010 11:54

Dibow

Kouření je humus!

A nechápu, proč se propaguje ve filmech. Amíci sou citlivý na sebemenší erotickou scénou jak čert na kříž, ale tohle svinstvo jim nevadí. Zajímavá skutečnost...:-/Rv

0/0
7.1.2010 11:27

modern725

Re: Kouření je humus!

Já zase stejně jako Cameron nechápu, proč se vraždění propaguje ve filmech. Je to humus.

0/0
7.1.2010 11:55

iuos - cenzorův mazánek

hmm

byl jsem na 3D a ten kouř mne štípal do očí

0/0
7.1.2010 11:07

hubitel mulu

Hehe haha hihi hoho

to se smeju, to snad ani neni mozne;-D;-D;-D

0/0
7.1.2010 9:59

cutac

Zakazovat kouření na obrazovce je blbost

Rv

0/0
6.1.2010 22:36

majklos

Kouřila a proto taky nakonec i zemřela..

..kdyby nehulila , tak se mohla dočkat konce filmu !!!

0/0
6.1.2010 22:22

majklos

No Sherlock Holmes by taky nemusel kouřit..

..ta jeho dýmka by mohla v mladých lidech vzbudit dojem , že pokud chtějí být inteligentní jako on tak musí kouřit dýmku..je to nebezpečná asociace !!!

0/0
6.1.2010 22:19

pepin

Re: No Sherlock Holmes by taky nemusel kouřit..

.. a snupat kokain

0/0
12.1.2010 18:23

jiricekL

Reklama

Zase dalsi dobra reklama pro film;-D. Ta cigerata proste k te postave patri a basta. Souhlasim s Cameronem, ze film nemuze byt sterilni. Staci, jak tam propaguje zelene silenstvi.... Na druhou stranu, Sigourney stejne umre. Kdyby nekourila, treba by vydrzela vice nebo by bezela rychleji k vrtulniku ;-). Taky ponauceni....

0/0
6.1.2010 19:00

skrbling

Blbost kráčí světem

Bože můj! Když čtu výlevy těhle politickokorektních idiotů a jiných aktivistů, tak ač zapřísáhlý nekuřák, mám sto chutí si demonstrativně zapálit.

0/0
6.1.2010 18:34

kája1970

stal se obrovskej ideozločin

a ten musí, musí, musí bejt potrestanej:-)R^

0/0
6.1.2010 18:02

oId fashioned Vince III..

a kdo to jako je, ta Vejvarovová???

8-o8-o

0/0
6.1.2010 16:50

Muf Puf

Re: a kdo to jako je, ta Vejvarovová???

8-oNegramote!:-/

0/0
6.1.2010 17:04

KájaMařík

Náhodou je to docela dobrá hláška...

... když Sigourney vylézá na začátku filmu ze své "rakve" a křičí: "Kde jsou moje cigarety?"

0/0
6.1.2010 16:32

peter9

Sigourney Weaverová neexistuje!

Zase nejake pocestene jmeno! Nevim o kom je rec. Pane redaktore, mate pouzivat pravdive jmena, jelikoz takto uvadite normalni lzi... Takove jmeno proste neexistuje. Lzete! Rv

0/0
6.1.2010 15:55

Špička

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Když nevíš o kom je řeč, jak můžeš tvrdit, že neexistuje?

0/0
6.1.2010 15:59

monikash

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Jo, ty nevíš, že si požádala o české občanství?;-)

0/0
6.1.2010 16:10

velitel mesta bugulmy

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

No prostě normálně lže... :-)

0/0
7.1.2010 0:15

honzik_janulik

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Člověče, aby vás z toho netrefilo....8-o

0/0
6.1.2010 16:23

peter9

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Ano, trefilo. Jelikoz ja tomu rikam "respekt" Jak by se tvarila NP. Madona, kdyby se psalo o "Madonove". Kdyz to je takove pravidlo, proc neni na koncertnim programu vytisteno "MADONOVA"?:-/  Proto ze by to nebyla ona, vy chytraci...Tak si to pravidlo dejte do muzea, nebo i nekam jinam;-D8-o

0/0
7.1.2010 13:43

Krak

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Já si to zadal do Googlu a mám 14 600 odkazů... To je docela slušný na někoho, kdo neexistuje...

0/0
6.1.2010 16:45

peter9

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

14000 odkazu, a vsechny cesky, a vsechny na cerne listine, ze? Je to archaicky prezitek. Zajimave je, jak si umime branit neceho co je totalni debilita. Na to teda muzeme byt hrdi, ze? ;-D 

0/0
7.1.2010 13:26

Profík

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Každý máme něco. Ty zase píšeš bez diakritiky, špatně skloňuješ a neuznáváš platná pravidla českého pravopisu o přechylování ženských jmen.

0/0
6.1.2010 16:54

Lkulich

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Pletete kozy a vozy, navíc má pravdu... přechylování u anglickejch jmen je hnus.Rv

0/0
6.1.2010 17:23

peter9

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Typicky skrachovany profesorek;-D Kdyz nema logiku, tak se bude chlubit aspon gramatikou. Proc teda nevyskakujete, kdyz se do cestiny na iDnes micha:

"Displej 7.6 palcu"

Co mne na to povis profesorku? Tam sem te nevidel komentovat cestinu 8-o

0/0
7.1.2010 13:36

Muf Puf

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Vrať se na základku mamlasu a zvopákni si pravidla českýho pravopisu! Hlavně to, co se týká vlastních jmen!Ynteligente!;-)

0/0
6.1.2010 17:07

jiricekL

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Prechylovani je odporne, protoze komoli cizi (ne nase) jmena. To bychom je mohli uz rovnou prekladat! ;-D  Jako vrchol vseho vsak povazuji, kdyz nekdo prechyluje jiz prechylena jmena (napr. Kurnikovova), to podle mne jiz hranici s debilismem;-€

0/0
6.1.2010 18:55

velitel mesta bugulmy

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Vy si s pravidly moc netykáte, že? Ale nic si z toho nedělejte, málokdo to zvládá. V případě té tenistky se opravdu nejedná o debilismus, ale o logické pravidlo. Její manžel (či otec) se totiž nejmenuje Kurnik, ale Kurnikov. A čeština ruské přechýlení pouhým "-a" nepřijímá, používá svoji, trošku delší verzi "-ová". Takže ano, správně česky je Kurnikovová. Můžete s tím nesouhlasit, ale co naděláte, je to správně.

0/0
7.1.2010 0:26

velitel mesta bugulmy

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

A ještě něco, Jiříčku. Angličtina přece také brutálně komolí cizí jména - třeba ta česká s diakritikou nebo ještě hůře čínská, kde je jejich přepis mnohem méně kvalitní než třeba česká transkripce. Ostatně i to anglické Kournikova je přece hrozná zkomolenina, v ruském originále je jen Курникова, tedy Kur- bez o. Jaká hrůza, Češi nejsou jediní, kdo komolí cizí jména!

0/0
7.1.2010 0:29

velitel mesta bugulmy

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Sorry, vyhodilo mi to azbuku.... Jděte třeba sem: http://cs.wikipedia.org/wiki/Anna_Kurnikovov%C3%A1

0/0
7.1.2010 0:30

kingg

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Díky, moje řeč!!

R^R^R^

0/0
12.1.2010 14:52

kingg

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Přesně tak - proč se potom píše v angličtině třeba Khruschev nebo Shevchenko? Není to komolení?

Každý jazyk má zkrátka svoje zákonitosti...

0/0
12.1.2010 14:55

Jidor

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

A to znamena, ze nekomu to nase komoleni nemuze prijit hloupe?

0/0
12.1.2010 20:11

Ahasuerus

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

http://zpravy.idnes.cz/kocumova-neprechylovala-prijmeni-lyzarek-ct-ji-vyhodila-z-sampionatu-1ex-/media.asp?c=A090226_155722_media_pei

0/0
6.1.2010 17:35

skrbling

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Jasně, že Sigourney Weaverová existuje. Stejně jako Eliška Kaplický.

0/0
6.1.2010 18:36

Clar

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

Přechylování je dáno zákonem, rozumbrado....

0/0
6.1.2010 21:48

peter9

Re: Sigourney Weaverová neexistuje!

To je krasa.... kdyz to je pravidlo, proc ne teda Lady Gagayova? Nebo Mona Lisova???? Je to pitomost.. Tak tvoje pravidlo je v haji - rozumbrado 8-o;-D A abych nekomu udelal radost, tak radeji PYTOMOST ;-D

0/0
7.1.2010 13:23







Najdete na iDNES.cz