Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První býčí show Kabátu zkropil déšť i nadšení

Vytrvalý déšť byl kulisou koncertu skupiny Kabát, která na brněnském Výstavišti vyrazila na své nové turné Corrida. I přes nepřízeň počasí si fanoušci stominutovou show vychutnali naplno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rwbw

..., mozna proto aby zbyla ?

Nevim, kde autor clanku byl, ale brnensky koncert Kabatu to patrne nebyl. Zacal vytecnym zvukem. Oj oj oj. Prvni dve skladby des a hruza, potom se zvukar asi probral. Mozna zadrimnul pri neuveritelne nudne predkapele. Kabat odehral semadvacet kusu vcetne pridavku, nikoli 27 + 4 a celou posledni desku odehrali az na Kostlivce, Joy a Vituoza, tedy nikoli 1, ale 3 vyjimky coz je ciste matematicky ctvrtina cele placky, pomineme-li intro. A sestimetrovou plosinu vzal nevim kde. Mozna neco takoveho ma byt soucasti show, ale v Brne se to nekonalo. Myslim, ze oci i usi mi jeste docela slouzi .... ale jinak byla muzika super, jen to pocasi stalo za ...no jsou tu deti :-) 

0/0
17.5.2007 0:39

Martin_o5

Re: ..., mozna proto aby zbyla ?

Na fotkách z brna na jednom fanouškovském webu je vojtek na plošině vyfocenej, takže si už měl asi moc piv:-)

0/0
17.5.2007 11:59

rwbw

Re: Re: ..., mozna proto aby zbyla ?

jeden fanouskovskej web je jako byl jednou jeden kral ... pivo jsem nemel ani jedno

0/0
17.5.2007 22:24

Martin_o5

Re: Re: Re: ..., mozna proto aby zbyla ?

Ok. Tak teď už je ta fotka i na oficiálkách:

http://www.kabat.cz/index.php?option=content&task=view&id=194&Itemid=

Nepotřebuji omluvu a fanouškovskej web je taky zvyklej...NazdarR^

0/0
18.5.2007 14:00

Martin_o5

At si vsichni rikaji co chcou o Kabátu...

... ale to co uvidíte na videích z toho brna na youtube, když si do vyhledavani na youtube zadate kabát brno, zažijete jedinně na jejich koncertu...zahraniční kapely k nám přece jenom jezdí málo a rozhodně jsou dražší...R^[>-]!

0/0
16.5.2007 23:36

nonick

Raději zadej na YOUTUBE:

The NEW Canon rock - pod nickem "mattrach" tam na kytaru válí kluk, kterýmu je teprve 17 let R^ a nikdo z Kabátů mu nesahá ani po kotníky...Rv

0/0
17.5.2007 9:21

lopenik

je to...

kabati R^ ... seru na to, co se nema, co se ma... posranci budou vzdycky jenom bekat, ale kabati se mnohym libi a o to jde R^... a komu se nelibi, at tam neleze...Rv... kritici jsou OUT... :-© Rv

0/0
16.5.2007 23:17

ian69

zase Kabát...

Takže nejdřív týden ostudy v té TV, teď zase turné? Abych nezapomněl: fotří bigbít, agro rock a tlačenka s cibulí.

0/0
16.5.2007 22:26

Bertuzzi Todd

...

"Patří k nim i dvaadvacetiletý Števo Majsner z Humenného"

Asi nic nepopisuje typického fanouška Kabátu líp než tato věta z článku. :-)

0/0
16.5.2007 19:02

hyperhrosik

dost uz Kabatu

Copak redakce nema na praci nic, nez sledovat kazdy krok Kabatu? Jsou u nas i jine kapely, ktere koncertuji a vydavaji CD. Mezi lidmi dostatecne (spis az moc na tu bidu) popularni Kabat prece jeste nepotrebuje proslapavat cesticku.

0/0
16.5.2007 17:20

irxx

Re: dost uz Kabatu

jó, chlapče, dobrý PR je k nezaplacení, a navíc idnes neprodělá......

0/0
17.5.2007 11:16

Dandy02

Tady žije.

Je vidět, že se o ně zajímá skoro každý. Ať v dobrém nebo ve zlém. Mě jsou celkem ukradení, ale stejně se půjdu v pátek v olomouci mrknout. Jenom kvůli atmosféře jakou dokáže tahle parta vytvořit. ;-)

0/0
16.5.2007 15:25

snehu

fksdjflds

Každému se líbí jiné kvítí. Co se mě týče, tak mám Kabáty docela rád.

0/0
16.5.2007 15:15

Ric-pic

Re: fksdjflds

Já mám taky Kabáty docela rád. Po 10 pivech ;-D

0/0
16.5.2007 16:37

DoG/CORFU

:)

ked som videl tento clanok, hned mi bolo jasne, preco ho sem iDnes dalo:) po dobrej citanosti (a diskusiach) clankov o tej Europskej sutazi sem podsunuli dalsi clanok na zvysenie citanosti :) tak hura na prispevky, "agrorock", "vesnicki burani", ..urcite to nebude chybat

0/0
16.5.2007 15:06

Fil***

Re: :)

Tak to mi bylo jasné taky ;-D Nicméně kapela typu Kabát si rozhodně nezaslouží tolik mediální pozornosti kolik v současné době má a adjektiva "buranský", "vesnický"... k ní prostě sedí. Je smutný, že skupina, která má místo textů primitivní hospodské říkanky, patří mezi nejpopulárnější skupiny u nás. O kvalitě hudby a zpěvu už vůbec nemluvě... Kabáti patří na vesnickou zábavu a nějak se stále nemůžu srovnat s tím, že tolik lidí má u nás takovýmhle způsobem pokřivený vkus a vyneslo ji na výsluní. Holt kvalita stojí vždycky na okraji a je jedno jestli jde o hudbu, film...

0/0
16.5.2007 15:41

myshaaak

Re: Re: :)

Docela by mě zajímalo kolik skladeb od Kabátu znáš, že si troufneš shrnout všechny jejich texty do kategorie hospodských říkanek... Dvě nebo dokonce tři?

0/0
16.5.2007 16:18

gibonxxx

Re: Re: :)

hochu z toho tvýho příspěvku cítím typickou českou závist možná se mýlím možná ne, ale oni potvrzují jedno heslo "proč něco dělat složitě, když to jde jednoduše" a že se jim to povedlo tak já jim to přeju jako oni nejsou někdo kdo vyhrál nějákou soutěž typu superstar, ne oni si to doslova "vydřeli" a k tomu jak psals o těch jejich textech tak to je klasickej big bít nelíbí se ti fajn ale nemusíš psát že je to buranský

0/0
16.5.2007 16:20

Fil***

Re: Re: Re: :)

Přemýšlím, co bych jim tak mohl závidět... umaštěný vlasy a image hloupých buranů? (to můžu mít taky a ani o to nestojím), vypitý mozky? (hmm, to už stojí za úvahu), koncerty plný pivních bratrů? (to by mě rozhodně neuspokojilo), peníze? (zase tolik jich nemají)... takže odpověď zní NE. Závist za mým příspěvkem nebyla. Zato z tvého přípěvku až moc čpí, že moc sedíš doma u televize a necháš se krmit, zprávami, že oni si ten úspěch "vydřeli" a nevyhráli nějakou soutěž typu superstar. Chce to víc trénovat mozek vlastním úsudkem. Bohužel za úspěchem na naší mediální scéně nestojí dřina ani talent, ale kontakty,  peníze a počty článků v Blesku.

0/0
16.5.2007 16:48

gibonxxx

Re: Re: Re: Re: :)

mám na tebe jen malý dotaz víš ty o nich vůbec něco já ně chodil ještě v dobách kdy je skoro nikdo neznal a kromě věku se toho na nich moc nezměnilo prostě chcou bavit lidi a spíš mi připadá že ty moc sedíš u televize a nikam ani nezajdeš

0/0
16.5.2007 17:22

Fil***

Re: Re: Re: Re: Re: :)

Pravdu díž, kromě věku se na nich nic nezměnilo a o to víc jsou jejich výstupy dnes komické. Ano, "chcou" bavit lidi - tak šup s nimi na vesnické "zábavy" kam patří a davy připopilých, zastydlých puberťáků na ně může zase pogovat s plastikovým půlitrem v ruce. :-© Ano, nechodím na koncerty skupin tohoto ražení. Naštěstí žiju ve městě, kde si můžu vybrat každý večer z bohatého kulturního (to kulturního bych rád zdůraznil s ohledem na tuto diskuzi) programu. Nejsem "omezený" výběrem hodpoda, televize nebo zábava ve vedlejší vesnici a koncert Kabátu v nejbližším okresním městě pro mě není událostí.

0/0
16.5.2007 17:51

i-zajic

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

Tak fajn, a až zase někdy půjdeš někam za kulturou, stav se na kurzu českého jazyka, abys neskončil někde třeba v díži...... ;-)

0/0
16.5.2007 21:32

Fil***

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

Bravo zajíci, právě si mě dostal úplně na kolena a jedna pravopisná chyba  schazuje všechny argumenty, které zde padly... Nicméně překvapilo mě, že alespoň jeden příznivec Kabátů má znalosti českého jazyka - gratuluji :-)

0/0
17.5.2007 10:14

martintce

Re: Re: :)

Až se bude na nějakou vesnickou zábavu vejít 15-20 tisíc lidí, tak tam klidně můžou hrát. A primitivní hospodské říkanaky? Slyšel jsi vůbec jejich písničky? Ty texty o něčem jsou a jestli jsi je nepochopil, tak si to pusť znova. Jestli teda máš na to, abys je vůbec pochopil.;-€

0/0
16.5.2007 16:22

Fil***

Re: Re: Re: :)

Ano, pochopit tyto intelektuální texty je pouze pro vybrané jedince. Jsou plné jinotajů, ironie a hlubokých myšlenek... ;-D To jsem se teda nasmál.

0/0
16.5.2007 16:32

martintce

Re: Re: Re: Re: :)

Já netvrdím, že to jsou intelektuální texty. Ale třeba píseň "Nejsem z USA" v sobě opravdu něco má. Jenže nevím, jestli jsi ji někdy slyšel.?!

0/0
16.5.2007 16:39

Fil***

Re: Re: Re: Re: Re: :)

Jo, jo... "dával si ovar s křenem a k tomu pivo pil" , "já nechci před nikým sednout si na prdel" ... -  tohle si měl na mysli? Páni, uplný Vrchlický;-D 

0/0
16.5.2007 17:02

martintce

Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

Třeba. Spousta lidí si dneska myslí, že kdo nebyl v Americe, tak je úplnej jouda. Ale když se jich zeptáš, jestli byli na Karlštejně, tak ani nevědi, co to je. A o tom je ta písnička. "Už nemusíme nosit rudý trenky, nebudu proto zpívat Yesterday, a v každý sloce stokrát baby..."R^

0/0
16.5.2007 17:09

Fil***

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

Aha. Tak to se nejspíš pohybuješ v jiné sociální skupině než já.Nejspíš v té, co poslouchá také Kabáty a jejich hlubokomyslné texty. V okruhu mých známých zná Karlštejn opravdu každý a ani ty, kteří nebyli v USA nepovažujeme za Joudy. Tenhle pivní text s nacionálním nádechem, který je podáván tak, aby mu porozuměli i davy příznivců ze čtvrté cenové skupiny, jen potvrzuje to, co jsem psal o Kabátech výše.

0/0
16.5.2007 17:31

martintce

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

Nevím, proč jsi tak vztahovačný.

0/0
16.5.2007 17:38

Fil***

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

Nesprávně volíš slova. Škoda, v diskuzi o Kabátech je bohužel  těžké najít rovnocené partnery pro diskuzi...

0/0
16.5.2007 18:03

mr.mtb

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

ty woe Fil*** , ty ses asi fakt kre/ten .. to snad neni mozny.. a kdyz jsme u toho co poslouchas teda ty ?? ?

0/0
16.5.2007 18:52

Fil***

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

Typický "Kabátí" příspěvek - Mike Patton, John Coltrane, Count Basie, Dan Bárta, Diana Krall, Jimi Hendrix, Filip Topol, Marcus Miller, Steve Khan, Roger Waters... Pochybuji, že někoho z nich znáš (možná kromě Bárty a Hendrixe) :-)

0/0
17.5.2007 10:43

Azazel333

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :)

tak to je teda hláška

každým druhým slovem někoho urážíš a přitom to vydáváš za diskusi na úrovni(z tvé strany) ke které nemůžeš najít rovnoceného partnera.... to už ani není k smíchu

0/0
16.5.2007 19:36

enpassant

Re: Re: :)

U kapely s takovou pivní pověstí mně vždy překvapily výborné texty. Ne všechny, ale většina. Lecjaký intelektuální umělec by jim mohl závidět.

0/0
16.5.2007 20:07

lopenik

oja...

ty uz radsi nemysli a nic nerikej. kabati se lidem libi, proto si kupuji jejich cd, stahuji, vypaluji, chodi na jejich koncerty. kecy o kvalite-nekvalite jsou absolutne na h.... Rv

0/0
16.5.2007 23:30

Fil***

Re: oja...

Jasně, na Novu kouká také drtivá většina lidí a o čem to je... Ale hlavně, že se líbí. Vy mě vážně bavíte. Kabáti jsou prostě hospodský burani a to samé platí o jejich hudbě a fanoušcích. Ale nestyďte se za to - je vás přece spousta, tak se můžete podpořit a ubezpečovat se o tom, že jejich hudba je bezva a texty jsou plné hlubokých myšlenek :-P

0/0
17.5.2007 10:54

irxx

krev a pěsti :-)

zřejmě je tato diskuze zbytečná. Nechci a nebudu nikomu vnucovat co má poslouchat, čím se bavit. Neodpustím si ale připomínku k názorům, že se u nás poslouchá hudba, která je out. Za každou cenu být in, posloucht jakési vnucené marketingové trendy....to je mi opravdu, ale skutečně odporné. Každá hudba v každé zemi má přirozený vývoj. Různé směry se prolínají, ale to neznamená, že si někde na západě pár kravaťáků řekne, jak trh stagnuje, vrazí na něj nový "trendy" směr a já se z toho picnu. Co se líbí mně je moje věc, a nářky puberťáků, že tím je naše země děsně "out" mi žíly nepotrhá. Klidně se půjdu s nadhleem podívat na Kabáty a celkem se nepodělám z toho, že jsem večer před tím byl na Pražském jaru, kde jsem s potěšením poslouchal vážnou muziku. Ono je to totiž tak, že nejhorší co pro svou kulturnost udělat, je ortodoxní určování toho, co je či není kvalitou. Hudba je příliš bohatá na to abychom vnímali jen část. Kdo to nedělá šidí sám sebe.

0/0
16.5.2007 14:52

Ric-pic

Re: krev a pěsti :-)

Toto je kvalitní názor !R^

0/0
16.5.2007 14:55

klokanator

Re: krev a pěsti :-)

Naprosto souhlasím s každým písmenkem!!! R^

0/0
16.5.2007 14:58

martintce

Re: krev a pěsti :-)

Přesně. Ať si každej poslouchá co chce a ostatním do toho nekecá.R^

0/0
16.5.2007 15:01

antibolševik

Re: krev a pěsti :-)

Kabáty a Pražské jaro? Uf to je nářez.

0/0
16.5.2007 15:07

irxx

Re: Re: krev a pěsti :-)

no jo, a k totálnímu rauši se dostávám, když si jako třešínku na dort mrsknu madrigaly Orlanda di Lassa.....;-D

0/0
16.5.2007 15:11

celoush

Re: krev a pěsti :-)

přesně táááááááák

0/0
16.5.2007 15:18

ktv

Re: krev a pěsti :-)

ale jo, jasne ze si nemusis nechat nic diktovat, ale nastup novejch hudebnich smeru do mainstreamu fakt neni vymysl hudebniho prumyslu - to se proste delo este nez vubec nejakej hudebni prumysl existoval. zmena je zivot a s tim jak dorustaji novy generace prichazi i novy hudebni smery - to je jasna vec, ale nikdo te nenuti je poslouchat jenom protoze je to in, ale vetsina lidi to chce poslouchat protoze je to novy a neotrely zatimco ty stary smery jsou vycerpany a uz se v nich nic novyho nedeje a je to nuda a zustava u nich prave vetsinou jenom par fandu ktery sledujou progresivni vlny v ramci toho smeru. proto dneska minimum lidi posloucha klasickej rock'n'roll, klasickej swing a klasickou dechovku :) -proste uz jsou to vycerpany smery a vyvoj je jinde a u tehle smeru zustava jen par zarytejch fandu + samozrjeme vetsina lidi si poslechne legendy danyho zanru a tak to ma bejt - proste vyvoj. ale u nas tomu tak neni no...aspon ze je nejakej vyvoj v ramci tech kabatu jak nekdo poznamenal

0/0
16.5.2007 15:32

irxx

Re: Re: krev a pěsti :-)

patrně mi chceš vysvětlit, že se opakuje historie. Má mamka taky nedokázala pochopit, že se mi nelíbí dechovka. Já s tebou souhlasím, ale nějak mi nedochází, proč právě Kabát je obětí tolika nenávistných reakcí. Pochopitelně je zvláštní masová obliba této poněkud archaické skupiny, jistě by se dalo rozebírat proč tomu tak je, ale podsouvat té spoustě lidí, kteří na ně chodí, či si kupují jejich desky že ta muzika je šmíra je přinejmenším ignorantství. Kabát tu je, poslouchá ho tisíce fanoušků. Příčina je možná společenskosociální, ale špatnej bigbeat to není. To už dneska vědí i ti kritici, kteří jim nemohli přijít na jméno. Společnost si vždy najde cíl sama, nepotřebuje direktivy intelektuálně laděných vzdělanců. Hudba byla, je a bude především zábavou. Hledání pravdy, světonázoru, víry a podobně, jí ne vždy prospělo.....nemyslíš?

0/0
16.5.2007 15:51

ktv

Re: Re: Re: krev a pěsti :-)

souhlas, ja proti nim nic nemam (myslim tim proti kabatum) konkretne, spis prave bigbeat jakozto smer mam pocit ze je pryc, takze je mozny ze ho delaji dobre, ale tak treba brontosauri delali taky dobrej folk nebo co to bylo a dneska po nich pes nestekne, tak proste jenom nechapu proc stejnej osud nepotkal kabaty. mozna prave proto sou tercem takovy nenavisti, protoze se jim navzdory jejich archaicnosti dari udrzet si fanouskovskou zakladnu - nadavat na nedvedy nebo brontosaury neni kde, protoze o nich nikdo nepise a navic nastava celkem siroka shoda, ze to je hudba minulyho stoleti. u kabatu ta shoda neni tak vznika konfrontace (a zabavny debaty na idnesu ;)

0/0
16.5.2007 16:42

myshaaak

Re: Re: krev a pěsti :-)

Názorově s tebou naprosto souhlasím. Nový směr v muzice je důležitý, ozdravující a potřebný. Horší je však, proč právě Hip Hop? Místo zvěvu rytmická recitace prvoplánově nasraných textů útočících na "ty nahoře". Navíc o muzice, která se převážně skládá z několika slepených motivů oscilujících v unavujících kolovrátkových elektronických smyčkách. Možná se pletu, možná o této muzice málo vím anebo už jsem prostě starý, ale nedokážu tuto muziku poslouchat déle než 10 minut v kuse...

0/0
16.5.2007 15:56

nonick

Re: krev a pěsti :-)

Toto není kvalitní názor :-) Chtě nechtě si připusťte, že i v rocku existuje kvalitní a nekvalitní produkce a v případě Kabátů se vám líbí nekvalitní  "rocková" muzika, plná instrumentální nemohoucnosti, textových sterilních pseudovulgarit ještě skousnutelných do rádií a rádobyrockových póz... Odmítáte určování toho, co je či není kvalitní, přestože sám kvalitou argumentujete (Pražské jaro)...Dnešní ryze konzumní doba velmi přeje relativizaci všeho: "na seriál je ten herecký výkon dobrý, ne?"... "co na tom, že ta zpěvačka neumí intonovat?"... "vám vadí, že ten bestseller vlastně není o ničem?" Kvalita se opravdu nedá nařídit - jen se stále hůře hledá - a takoví Vieweghové nebo Kabáti z toho vrásky na čele určitě nemají, protože díky všestrannému uspokojení z toho, jak ten byznys "jede", dnes už nikdo nezakřičí: Král je nahý...    Proč taky...?

0/0
16.5.2007 15:47

irxx

Re: Re: krev a pěsti :-)

odpusťte, ale nemouhu s Vámi souhlasit a to z v zásadním. Kabát není "nekvalitní  "rocková" muzika, plná instrumentální nemohoucnosti, textových sterilních pseudovulgarit". Neznamená to ovšem že si nevážím vašeho názoru. Jen na jejich hudbu a projev mám jiný názor.

0/0
16.5.2007 15:54







Najdete na iDNES.cz