Ramazzottiho seschlé špagety

Eros Ramazotti má sice erotické jméno, ale jeho nové album Calma Apparente je podobně rajcovní, jako představa Vladka ve vášnivém objetí s Reginou.

peparit

Jsi nula!!!!!!!
Jak jsi si dovolil pohanit Anastaciu! Prý "hudební veteš ovázaná černou mašlí"!!!!!!!!Jsi totální NULA a neznalec, neboť takovou recenzi může napsat jedině hluchý Eskymák, který ještě nikdy neviděl  a neslyšel nikoho jiného, než ledního medvěda!!!!!!!!!Kde jsi na takovou ho.adinu přišel!!!!!!!!!To by asi nevydala 4 CD a nebyla milována po celém světě!!!!!!! Minulý rok jela na turné po Evropě Live at last, pak na Encore tour a musela ještě tento podzim udělat druhou část Encore tour, neboť ji všude vítali s otevřenou náručí!!!!!!!!!! Už dlouho mě nikdo tak nenas.al jako TY!!!!!!!!! Jsi nula, slepená, hluchá, upatlaná, zkažená, slizká, úchylná poblitá špageta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestli máš odvahu, tak mi odepiš ty NULO! NULO! NULO! NULO! NULO! NULO!NULO!NULO!NULO!NULO!NULO!NULO!NULO!NULO!  Jsi vů.!
0/0
28.11.2005 18:11

petr-82

Špatně informovaný recenzent
Nevím, jaké kvality má hudba Erose Ramazzottiho. Myslím, že u nás ale firmy vydávají ročně hromady skutečného póvlu. Přesto si autor plete pojmy s dojmy v rozpětí popularity Erose v zahraničí. Stačí se jenom podívat na mimoitalská a mimoněmecká místa jeho chystaného turné 2006 (Paříž-Bercy, Ženeva, Brusel, Rotterdam, Marseille, Nice, Budapešť, Curych, Monaco, Vídeň). Pokud si někdo může dovolit vystoupit na tak prestižním místě jako pařížská hala Bercy (25.000 kapacita), musí po něm ve Francii štěknout víc než pes. Navíc autor dost školácky zapomněl na Španělsko, které je u Ramazzottiho klíčové. Většina jeho alb vyšla v italské i španělské mutaci.
0/0
7.11.2005 20:21

S-Tony

Tina Turner
Stejně jako ho minule nezachránila Tina Turner, tak ho teď nezachrání Anastacia. No to jsem zvědavý která dívčina ho nezachrání přístě :-)
0/0
7.11.2005 3:09

veeger_x

Kdepak byl váš recenzent?
Ondřeji, Ondřeji, tak tohle je průser. Copak ty víš o tom, co se hraje v Německu, Argentině, Mexiku? Byl jsi tam někdy? Říkají ti něco jména jako Kraftwerk, Can, Neu, Herbert Gronemeyer? Zažil jsi latinskoamerické muzikanty? Ramazzoti se prodává kvůli svému hlasu - mj. obsahuje to, co jistý druh posluchačů vyžaduje všude na světě - a totiž sex. Od věci by proto spíše - místo scestných narážek - nebylo zmínit jak dalece se jeho vývoj stal smysluplným s přihlédnutím k jeho takřka alternativním, a výtečným, začátkům (např. singl Terra Promessa) - o nich víš asi kulový, viď? Pravda, ani můj šálek kafe Eros není, to přiznávám, ale novináři, jež sbírají čtenářské body programově nekompromisním postojem na úkor doplnění si elementárních hudebních souvislostí, mě serou mnohem víc.. A přitom jsi byl takový talent! Proč jen vy tam ve Filtru pácháte trvalou sebevraždu?
0/0
4.11.2005 13:36

ragazzodiroma

Vášo pěkně kecáš
Co tady tenhle chlap píše je pěkná hovadina. Tak za prvé: Eros je nejúspěšnejší italský zpěvák ktery svoji karieru tezce vybudoval nejprve vyhrou na festivalu mladych nadeji a pote v r.1984 na svetoznamem festivalu v San Remu. Za druhé: Jeho album Calma Apparente "Zdánlivý klid" je hodně dobré stejně jako předchozí "9" Není to žádná rádoby hvězda á la superstar a všechno si poctivě vybudoval a proto si ho nesmírně vážím a je to můj nejoblíbenější zpěvák. Nějakej názor neznámýho Váši mě nemůže rozhodit a vyvrátit,že ten chlap prostě umí. Nejlepší písničky z nového alba je La nostra vita a Il bambino nel tempo. Vsem doporucuji. Cau Vaso ty seschla Il spaghetta
0/0
3.11.2005 6:45

ragazzodiroma

Re: Vášo pěkně kecáš
Omlouvam se za ten clen ma tam byt La Spaghetta
0/0
3.11.2005 6:49

kano

ach jo...
Anastacia že je veteš? Pán prostě měl chuť napsat "drsnou" recenzi, ale do úst si nevidí. To že se mi něco nelíbí, se dá napsat i jinak, než že všechno poplivu a snažím se u to být cool vtipný. Fakt slabá recenze, pane Seschlá Špageto...
0/0
1.11.2005 16:41

dandyf

reakce na článek
Sám jste seschlá špageta
0/0
1.11.2005 14:56

JohnnyV

Hodně subjektivní pocit
Ale na druhou stranu, Eros není žádný hudební pionýr a jediné, čeho se dokáže držet je komora přátel dekadentního popu Made in Italy ala Mationni (nebo Mattioli? - čert to vem)) a všichni Michalové Davidové.
0/0
1.11.2005 12:26

ragazzodiroma