0/0
28.10.2005 12:44

enada_dimenzan

Minulé tisíciletí...
Mi jenom zůstává záhadou, jak mohl Vlasta v SuperStar zaujmout takové množství teenagerů výběrem hudby, která nemá se současnou scénou prakticky nic společného?
Pro jeho desku platí totéž... Komu je vlastně určená? Lidem, kteří nostalgicky vzpomínají na 80.léta?

Další věc, která Horváthovi škodí, je vlastní kapela... To že je neopustil, je sice obdivuhodné, ale dřív nebo později se stanou koulí na jeho noze (nejspíš už se jí stali).  Je to přece jenom podprůměrná bigbítová kapela okresního formátu, s tím nic neudělá ani Balage

0/0
27.10.2005 21:51

nejap

špatně!
Tuto desku jsem z pracovních důvodů slyšel celou, ano, pane Vlasáku, svým kompromisním přístupem pomáháte strhávat laťku pro posouzení kvality dolů, Vaše úvahy jsou rádoby objektivní, nic o tom že deska je po všech stránkách nezralá, neemotivní, falešná, hudebně dětinská, vhodná tak pro diskusi o showbisnisu, nikoliv  pro diskusi o hudbě,kvalita se "děje" jinde. Je jen zpečetěním uměle vystimulovaného zájmu, nepřirozenou akcelarací vývoje kapely, která by přirozeně neměla šanci vstoupit do tak velkého prostoru.Texty jsou otřesné, takové si nepíšu ani na tácek po 8 pivech, trapné slovaření, neobsahují sdělení, nadhled, ironii, prostě cokoliv čím by bylo možno je omluvit. Nula bodů desce i Vaší recenzi.
0/0
27.10.2005 11:08

jabakova

Re: špatně! - pro nejap
A vy jste kdo? Jste snad odborník na hudbu ? Proč se tedy schováváte za anonymní nick? Možná by nebylo od věci, poradit nám, nevzdělaným posluchačům, jakou hudbu máme poslouchat a vyjmenovat pár kvalitních autorů (hudby i textů), na něž bychom měli obrátit svou pozornost. Z vašeho slohového cvičení však spíše cítím zášť, pravděpodobně vy budete konkurence a ta kvalita se děje samozřejmě u vás, že? Jistě mi na těchto stránkách odpovíte, ale prosím konkrétně (na co se ptám) a nikoliv nic říkajícími frázemi. Nula bodů zatím Vám.
0/0
27.10.2005 19:26

nejap

Re: Re: špatně! - pro nejap
Pokud jste si nevšiml(a)hend vedle si můžete klinknout na můj zcela neanonimní mail kde je i mé skutečně velmi doopravdické jméno.Nebyla také řeč o nevzdělanosti posluchačů, nýbrž o nevyzrálosti, čtěte prosím pozorně, poznámku o slohovém cvičení neberu vážně, snažím se vyjádřit jak nejlépe umím,což ostatně dělají téměř všichni, nejsem tedy nijakou vyjímkou.Přehlédl(a) jste zřejmě mou poznámku o tom že V. je mi docela sympatický.Ale diskuse je o hudbě proto se prosím vraťte k tématu. To co vás od ní odvedlo je zřejmě zášť vůči někomu kdo si dovolil říct křivé slovo o hochovi který se vám jeví jako velký mazel.A co se týče hudby, žádné typy nedávám,protože si myslím že každý by měl hledat sám a neměl by se nechávat dotlačit na kopec odkud je větší rozhled. A slova o konkurenci ta už jsou vyloženě spekulací na hranici paranoi.Takže do chládečku a pak se kdyžtak ozvěte. Pokecáme. Zítra jsem tu, baví mě to.Pa tvůj Janis.
0/0
27.10.2005 21:57

veeger_x

Re: Re: špatně! - pro nejap
Chcete pár jmen, která stojí za to poslouchat, aby se "nevzdělaný" posluchač mohl dovtípit? Keane, Puressence, Seal, Kate Bush, The Police, Massive Attack, Sinead O'Connor, Dead Can Dance, Patrick O'Hearn, Cocteaus, Propaganda, Nain Inch Nails, Clan Of Xymox, Kraftwerk, Sting, Beatles, Jefferson Airplane, Mylene Farmer, Killers, etc.. etc.. A moje skromná poznámka na vaši adresu. Hudba není o vzdělání, hudba je o srdci. Titul má lecjakej blbec, ale k hudební přirozenosti vede cesta jen skrze hlubší emoce, výrazný talent, originalitu, jednoduchost a sílu výrazu i sdělení, nikoliv prostřednictvím bulvární soutěže a strakatého týmu obstarožních studiových mazáků v zádech. To se vám snažil ten chlapík výše sdělit, beruško..
0/0
3.11.2005 16:47

enada_dimenzan

Re: špatně!
Celkem souhlas... otázka je, kolik bodů Langerové? ...
0/0
27.10.2005 21:52

nejap

Re: Re: špatně!
Langerová taky nic,ale obvykle si takové otázky nekladu.Chtěl bych jen aby se lidi zabývali hudbou a překročili hranice vymezené mediální tlačenkou.Ná krámech se válí spousta dobré hudby bez rozdílu žánrů ale není vidět pro nikoho kdo nehledá, protože je pod blátem.Dovolím si být mírně patetický.Miluju hudbu a rád se o ní bavím.Ale nenechám si věšet bulíky na nos ani od Langerové, ani od Horváta.Nezajímají mě věci docela dobré, ale jen ty špičkové.Mám to štěstí že mohu poslouchat hudbu 8hodin denně, často i víc.přál bych to každému, aby se dokázal zaposlouchal a naprosto odzbrojený, bez kousku pochybnosti, bez přemýšlení, prostě žasnul.Proti dobré hudbě člověk nedokáže stát v defenzivě, protože ho položí.Je to skvělý pocit.
0/0
27.10.2005 22:16

dasa28

Z OFICIALNICH STRANEK V.H.: malá recenze umění a CD Místo zázraků....
Vlastík dal do CD kus sebe, svého srdce a chtěl, aby se nám líbilo.....Chtěl, aby si všichni našli tu "svou" písničku....Možná i cítil, že mu právě tohle bude kritiky vyčítáno, a přesto do toho šel.......A jak by řekla Osvaldová: "Vlastíku, to klobouk dolů".... Myslím, ale kdyby "udělal" CD celé rockové....že by byly taky připomínky, kdyby baladické...tak by se ozvalo,..no to se dalo čekat....Prostě, ať by udělal, co by udělal, vždy by se našel někdo, kdo bude mít připomínky.....Nelze vyhovět všem......... A teď tu je Místo zázraků a 15 písniček.......Mně osobně se nejvíc líbí právě ty Vlastovy písničky.....S tím, že jeho a Vaškovy texty nejsou nic moc, také nesouhlasím......Když srovnám texty a hudbu autorů, kteří se tím živí s Vlastovou tvorbou, žádný rozdíl nevidím.......nebo spíš....neslyším.......
0/0
26.10.2005 15:45

nejap

Re: Z OFICIALNICH STRANEK V.H.: malá recenze umění a CD Místo zázraků....
Nejde o to že neslyšíte rozdíl, jde o to že jste asi neslyšel nic lepšího a nedokážete odhlédnout od nezralého kritéria osobního vkusu. Vy by jste opravdu dokázal narvat své prožitky čehokoliv do těchto textů? Jistě ano, ale pouze za cenu stylizace a totálního osekání jejich obsahu, tedy příspěvkem k obecné devalvaci slov. Problémem těchto textů je, že autoři vnitřně neručí za jejich obsah. Tedy náhražka, které se honosně říká nadhled, stejně jako se honění péra honosně říká onanie.Zdravíčko.
0/0
27.10.2005 11:36

nejap

...a ještě malá poznámka, přestaňte nás prosím dojímat tím, e do toho dal Vlastík "kus srdce", někteří muzikanti dávali do své hudby i kusy jiných orgánů a dopadlo to lépe. Musí to být slyšet. Nechápu Vaši dodatečnou obhajobu. Je mi fuk co do toho kdo dá, zajímá mě výsledek. Ačkoliv je mi Vlasta sympatický, to co splychtil je bída. Přestaňte manipulovat, nabídněte kvalitu. Nechte lidi poslouchat bez těch vašich keců o srdcích.
0/0
27.10.2005 12:28

Flowerine

Prosba
Vladimíre Vlasáku, nejdřív se podívejte na celý český showbusiness a taky se trošku zamyslete nad sebou... Díky, vaše kolegyně
0/0
25.10.2005 16:43

poslanec_termit

Re: Prosba
0/0
26.10.2005 21:43

kill7

Re: Re: Prosba
to víš kolegyně se zamyslela a trochu ji to vyšinulo
0/0
27.10.2005 7:11

veeger_x

Re: Prosba
A lze to vůbec v médiu, které si pravidelně vyhrazuje nejobsáhlejší přílohu pro reality show?
0/0
3.11.2005 16:50

S-Tony

Mp3
Můžetě někdo porsím vás to CD grabnout do MP3 a nasdílet :-) Než si ho pudu koupit rád bych si ho nejdříve několikrát pořádně poslechl.
0/0
25.10.2005 15:11

x_pavel

Re: Mp3
no uz je to grabnuty a na netu:-) staci jen hledat:-D
0/0
25.10.2005 19:00

jacktabarnak

Nice try but no cigar
Horvath je celkem dobry napodobovac urciteho rockoveho stylu, ale na to aby sam byl solovy zpevak nema adekvatni charisma - myslim ze v jeho pripade paradoxne trpi tim ze to je velmi slusny clovek - rockovy zpevak ma byt spise rebel. Zatimco lonska vitezka Langerova v sobe ma urcite napeti, oba dva - a velka spousta jinych - trpi nedostatkem kreativity pramenici ze snahy napodobovat to ci ono namisto aby sli vlastnim smerem - na coz nemaji ani dostatek fantasie ani potrebnou znalost remesla.
0/0
25.10.2005 15:05

made

mě se taky líbí
myslím, že se Vlastovi povedlo. hlavně že každý vychvaluje Anetu, ale ta nic nesložila a hudbu jí nahrály profesionálové, to pak může být dobrým zpěvákem každý s dobrým hlasem. Oceňuju že Vlasta zůstal svůj a dal do alba kus sebe a kapely, která mi teda nepřijde jak tancovačková. souhlasim že by klidně mohl ještě víc přitvrdit, ale je to dobré i tak.
0/0
25.10.2005 13:39

gagaryn

Re: mě se taky líbí
a taky do toho dal srdíčko  čímž se zařadil mezi umělce, je to totiž vlastnost umělců (a dnes i sportovců) dávat do toho
0/0
25.10.2005 13:45

x_pavel

Re: mě se taky líbí
anetina deska (prvni) je dost nudna a nedodelana (dokonce sama to priznala)..vlastovo album jeste nehodnotim protoze jsem ho slysel letmo v praci....
0/0
25.10.2005 19:01

dasa28

a mně se líbí
CD už mám doma a líbí se mi čím dál víc! zajímalo by mě, jestli ho opravdu všichni, kteří kritizují, slyšeli..
0/0
25.10.2005 11:10

Flowerine

Re: a mně se líbí
S tím souhlasím... A nechápu, jak každý vychvaluje Anetu, přitom ona si sama nic nesložila a navíc to nazpívala rovně, bez feelu... Neměla s tím žádnou práci.. Hlavně že si hraje na nekomerční.. ale leze na soukromé akce, kde jí daj za dvě písničky klidně i 200 000! Vlastovi se cd povedlo.. Těším se na 2. cd
0/0
25.10.2005 16:42

mahada

Re: Re: a mně se líbí
Já nechápu, že proč se ty zmůžeš jen na závist a pomluvy. Chápu,že jako fanouškovi Vlasty se ti líbí jeho album. Ale snižovat se k pomlouvání jiných...? Přitom článek pro Vlastu vyznívá celkem dobře.
0/0
25.10.2005 20:18

Obraceč kalendáře

...
Prostě cikánskej shit ....
0/0
25.10.2005 10:16

made

Re: ...
..hlavně, že ty budeš asi bílej genius...a navíc rasistickej, FUJ!!
0/0
25.10.2005 13:41

jabakova

Re: ...
Umíš ještě něco jiného, než pod každým článkem o Vlastovi omílat to samé?
0/0
25.10.2005 19:57

nejap

Re: ...
Tak doufám že jednoho dne bude policie umět takové magory vypátrat a potrestat...Napadá mě že by bylo lépe na takové výkřiky prostě nereagovat. Co na to ostratní?
0/0
31.10.2005 15:41

S-Tony

Málo rocku
Mně tohle album příjde málo rokové. Chápu že na albu musí být několik skladeb pro vygumované posluchače popových rádií, ale proč hned více než polovina. Dofám že se na dalším albu více přitvrdí. Jelsti chce kapela upsět neměla by se bát více experimentovat a hrát spíše progressive-rock. Muzikanti na to určitě mají :-)
0/0
25.10.2005 9:49

x_pavel

Re: Málo rocku
no obavam se ze mel na vsechno malo casu... preci jen on ma rad progressive rock - staci se podivat na stranku a na jejich oblibence (Dream Theater/John Petrucci, Steve Vai, Paul Gilbert atd.)...jeste to nemam naposlouchany, ale prvni dojem ze to je trosku sedivy....duvod: cas pripravy na desku....
0/0
25.10.2005 19:09

jose55