Diskuse k článku

Bende má první singl - Anděl perutí mách

Petr Bende vybral pilotní písničku, která uvede jeho debutové album "pb". Úvodní singl se jmenuje Anděl perutí mách a server iDNES ji nabízí exkluzivně celou k poslechu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jmelda

máš super stránky
...Peťane
0/0
7.11.2005 2:07

jmelda

supertrapák..
ať se jde někam vyvenčit
0/0
7.11.2005 2:06

jmelda

nedej
na trapácký kecy,některejch,kteří tomu nerozumí,seš nejlepší
0/0
7.11.2005 2:04

jmelda

suprr
ahojky..jeto bezvadná píseň!!!
0/0
7.11.2005 2:03

Supertramp

Péťa má energii skákajícího mula
proto Vás prosím, paní Bendeová, všechny další rodinné příbuzné, i Tebe Péťo, abyste si v diskuzích, kde chcete obhajovat Superpéťovu produkci našli jiný argument, než nepopsatelnou, gradující atmosféru na jeho koncertech.
 
0/0
18.10.2005 9:06

hadanka

Re: Péťa má energii skákajícího mula
Rozhodne nejsem žádný rodinný příslušník a přesto jsem nadšená hudbou která mě neskutečně obohacuje. Co znáš z Petrovy tvorby a tak moc se ti nelíbí že vedeš takovéhle řeči.
0/0
18.10.2005 13:33

Supertramp

Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Z Bendeho tvorby znám pouze zde umístěný singl. Mám obavu, že je ale jako všechny hvězdy ze superstar nějak "determinovaný" a o nějaké jeho tvorbě se dá mluvit tak na půl. Už z názvu skladby se mi zvedla žluč, příjde mi podobný jako "hříšná těla křídla motýlí". Nejprve se udělá libivý název a smysl se hledá až potom.  A přijde mi to, jako by to bylo i s celým projektem Bende podobné: Ví se, že desku vydá (protože jistě i musí), že bude rocková (protože Petr je přece rocker) a tím pádem to hasne, hlavně že z toho něco sýpne. Pro mě bude prostě navždy smrdět všechno, co by byť jenom zavadilo o pavučiny našich producentů (teplý Janis), textařů(Osvaldová), agentur a jiné chamradě co servíruje lahůdky pro naši konzumnější část národa. Petra Bendeho nevyjímaje. (Přesto udělám tentokrát vyjímku a investuji část svého download limit do jeho alba, až bude.)
0/0
18.10.2005 14:06

Kupka13

Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Ehm...jak že MUSÍ???Jestlipak tušíš,že Petr mel album natočené a připravené k vydání dávno před superstar?Ha nevíš,že?????No a o tom to je!Zkus si nejdřív sehnat nejaké informace....
0/0
18.10.2005 14:12

Supertramp

Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Jo a přijel za ním Horáček, složil mu texty a dal mu přihlášku do Superstar, že? A vydat desku musí, stejně jako vítěz superstar. Zeptej se ho až ti bude předávat energii na koncertě...
0/0
18.10.2005 14:21

pacpacpac

Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Musi???
Musi se jen jedno...
 
 
0/0
18.10.2005 14:33

hadanka

Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
z energie si děláš legraci ale pro plno lidí to tak opravdu funguje. Proč byla jako singl vybrána tahle písnička opravdu netuším mam dojem že skladby jako "Vstávej" nebo "Ty a já". Ve studiu se dá cokoliv zahrát ale jestli člověk něco umí se přece ukáže naživo při koncertech. Takže bych koncertování nijak nesnižovala. Naopak!
0/0
18.10.2005 14:42

Supertramp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Z energie si srandu nedělám. Já mám také svá alba, třeba Absolutely free od Franka Zappy, to je vzpruha jedna báseň. Kdo zná, tak mi dá určitě za pravdu.
0/0
18.10.2005 14:56

kill7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
joo, taky žeru žlutej sníh
0/0
18.10.2005 15:55

Joe-L

Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Jste vedle jak ta jedle! Petr Bende a pan Horáček se před Superstar neznali! Nemůžu si pomoct, ale mám z vás pocit, že nic nevíte, ale za každou cenu si musíte rejpnout!   
0/0
18.10.2005 14:55

Kupka13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Souhlas:-))
0/0
18.10.2005 15:29

Kupka13

Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Mno až se zas edostanu na nějaký koncert takse ho schválně zkusim zeptat jo?...a z té energie(jak už tu nekdo psal) srandu nedělej...protože je to tak...on tu energii opravdu lidem předává...a až budeš mít depku a blbou náladu zkus si zajít a jeho koncert...pomůže to-fakt!Garantuju Ti,že minimálně týden po koncertě ještě budeš mít skvělou náladu a úsměv na tváři....A propo-texty si Petr skládá sám,tohle je výjimka...No vydat desku MOŽNÁ musí,ale především CHCE!!!
0/0
18.10.2005 15:33

kill7

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
a sakra a co to je za model?
0/0
18.10.2005 15:56

sunsprite

Re: Péťa má energii skákajícího mula
Fajn. Můžu to zhrnout? 1) říkáš, že nemáme argumentovat koncertama a ostatníma písničkama 2) znáš jen jednu tady tuhle písničku, a když ti říkámé o jiných, tak to posíláš kolem uší 3) chceš na základě téhle písničky odsoudit nejen celou jeho tvorbu, ale i zpěv, hudbu (osobnost taky?) 4) ok, nebudu tě posílat na jeho koncert ani ti říkat, ať si poslechneš jeho CD. myslím že fanoušky s tak primitivním uvažováním nepotřebuje. Je to inteligentní člověk a takové taky oslovuje.
0/0
18.10.2005 17:44

Supertramp

Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Bude lepší, když Bende přestane hrát a rozčilovat mě.
0/0
20.10.2005 0:09

Kupka13

Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
lálálálá....hochu hochu,tak ho neposlouchej-vždyt Te nikdo nenutí...já se taky prosím nenavážim do skupiny Chinaski a nelezu do diskuze o nich...i když je to poslední skupina,kterou bych poslouchala....
0/0
20.10.2005 15:05

Supertramp

Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
kupka 13: Bendeho hudbu bych zakázal, tebe nechal vyhostit a udělil bych ti pokutu 10000Kč za odporování. Petr Bende by byl na 1 rok nasazen na tvrdou práci v břidlicovém lomu, po uplynutí této doby bych nasadil jednoho až dva tajné detektivy, aby ho sledovali a všímali si, zda neporušuje zákon. Pokud by na něco přišli, byl by MILÁ ZLATÁ bez milosti uvězněn!!! A to myslím úplně vážně tak mě neser.
0/0
21.10.2005 1:06

Phetronius

Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Další e-debilek/e-silak... kompenzace nějakych sexualnich problemu? (čas by na to odpovidal:) (freude,freude, vždy na tebe dojde...)
0/0
21.10.2005 11:43

Kupka13

Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Tak Ty bys Petra zakázal jo?Ale MILEJ ZLATEJ asi sis nevšiml,že už 16 let nežijeme v komunismu no ne?Jsme demokratická země-takže tady se přece nic zakázat nemůže...každý si může zpívat co chce!A když se to někomu nelíbí,tak to jednoduše neposlouchá a interpreta si nevšímá...nekoupí si jeho cédéčko a nechodí na jeho koncerty...nesleduje debaty o něm a neuráží ho....A čímpak Petr tak porušuje zákon,he?Srát Tě budu klidně dál,nebo se už do téhle debaty neplet a jdi poslouchat svou oblíbenou hudbu,kterou Ti taky nikdo nebere a neuráží Tvé oblíbené interprety....
0/0
21.10.2005 22:37

Supertramp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Nemáš pravdu! Bende je šulin! Když si prohlížím jeho fotky, nejraději bych ho usmrtil.
0/0
23.10.2005 19:19

Kupka13

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Péťa má energii skákajícího mula
Mno tak to se Ti asi nepovede...no ale existuje jenom jedno řešení...jednoduše se na něj nedívej:-)
0/0
23.10.2005 21:05

hadanka

Nepříjemně překvapen - rozhodne naopak !!!
Rozhodne nejsem náctka a několik kapel jsem taky slyšela. Petr má rozhodně co posluchačům předat a to taky dělá. Určitě stylově nepatří mezi vesnický rock!! Jen se zkuste zaposlouchat do celého alba a ne jen jedné písničky která možná není ta nej. A taky běžte na koncerty protože tam je to ten největší nápor energie a pořádný hudební nářez!
0/0
18.10.2005 7:00

kill7

Re: Nepříjemně překvapen - rozhodne naopak !!!
a co na to ČEZ, ten má monopol na energii?
0/0
18.10.2005 8:02

hadanka

Re: Re: Nepříjemně překvapen - rozhodne naopak !!!
casy se meni a budou mit velky problem. Kdo videl alespon jeden Petrův živý koncert chápe
0/0
18.10.2005 8:09

Kupka13

Re: Re: Re: Nepříjemně překvapen - rozhodne naopak !!!
chápu chápu
0/0
18.10.2005 14:09

william-b

Nej-sme děti!!!!!!!
Parafrázuji tady revoluční pokřik, abych pomohla vyvrátit tvrdošíjně opakovaný mýtus, že Superstar a ti, kdo z ní vzešli, jsou potrava pro náctileté. Poznala jsem už desítky lidí přes 30, přes 40 a přes 50 let, kteří jsou uneseni hudbou Petra Bende! A jsou to lidé, které nelze podezřívat z nedostatku hudebniho vkusu, soudě dle toho, co poslouchají souběžně s ním. Chci říct, že Petr Bende je podle mě velký objev a naděje pro českou hudební scénu. Nezavrhujte, prosím, zpěváka po poslechu jediné písničky. Říkám to z pozice člověka, který už půl roku navštěvuje jeho koncerty.
0/0
18.10.2005 2:05

kill7

Re: Nej-sme děti!!!!!!!
ano ti 30, 40, 50letí odkojení Kotvaldem, Hložkem, Daliborem Jandou a jiným hnusem
0/0
18.10.2005 8:01

Kupka13

Re: Re: Nej-sme děti!!!!!!!
No a co když to jsou 30,40,50letí odkojení Schelingerem,Novákem,Kahovcem,Ericem Claptonem a podobnou KVALITOU???To je prosím můj případ...a uznejte sám,že Schelinger nebyl žádný hnus...no a Petr mě zaujal,protože to všechno prostě umí tak krásne prodat....
0/0
18.10.2005 14:08

kill7

Re: Re: Re: Nej-sme děti!!!!!!!
sem se vrátil z krámu, a ta prodavačka mi tak krásně prodala rohlíky...
0/0
18.10.2005 15:57

Kupka13

Re: Re: Re: Re: Nej-sme děti!!!!!!!
0/0
18.11.2005 17:40

william-b

Nedůstojná diskuze
Hoši, hoši, (a děvčata?) proč tu vlastně ztrácíte čas diskuzí o zpěvákovi, který se vám vůbec nelíbí a nejdete v klidu poslouchat svoje oblíbence, do kterých se vám nikdo z nás nenaváží? Abyste nám, nevzdělaným zabedněncům ukázali, jak jste chytří a jak rozumíte ,,kvalitní " hudbě? Že jste tak cool, že posloucháte hudbu v cizině? A proč by mě mělo zajímat, že Petra neznají za hranicemi? Já jsem Češka a mám ho ráda tady, tady je doma!!!! Obvykle jednám slušně a fér, ale proč bych nesměla použít podobné prostředky, jako vy? kille: ve tvém nicku je naprogramováno, co tě zřejmě jedině baví: vraždit názory jiných. Jsi vůůůůůl, když šmahem odsuzuješ minulé generace, jako by všichni poslouchali jen Hložka. Nevím, kolik ti je, ale možná jsi čural do plínek, když ti ,,cetiletí" trsali v rockových klubech, kde se rodil dnešní zlatý fond muziky a pašovali z ciziny elpíčka kapel, ze kterých si teď ucvrkáváš. Supertrampe: Zappa revival jsme slyšeli jako Petrova předskokana a tak tak j
0/0
18.10.2005 22:18

william-b

Nedůstojná diskuze
tak tak jsme to přetrpěli. Nebylo to chybou interpreta, ale té disharmonické nestravitelné muziky. Každý máme svoje. A tvrdě kritizovat úroveň současné české hudby, hlavně skupin, které mají mnohokrát víc příznivců, než ty vaše okrajové žánry, to může jen nadutec, který si myslí, že sežral všechnu moudrost světa. Nebuďte jak komunisti za totáče, nechte lidem jejich názory a volbu, koho chtějí mít rádi. I kdyby to byl Zmožek a Alešek Ulm, je vám po tom brambůrek a nedává vám to právo nikoho urážet. A jestli to všechno děláte pro škodolibou radost, že jste někoho vytočili, u mě se vám to nepovedlo. Mně nic nemůže zkazit náladu, protože v sobotu je konceeeeeeeeeeeeeeeeert! Jupíííííííííííííííí! Holky, jedééééééééééém!
0/0
18.10.2005 22:20

namazanej.rohlik

Bende mě příjemně překvapil,
zvlášť ve srovnání s Horváthem. Písnička drží docela dobře pohromadě a co na tom, že něco podobného už člověk možná někdy slyšel. Některé pasáže v mezihrách jsou dost dobré. Energie a gradace tam je a co chtít víc?
0/0
18.10.2005 0:03

wo_co_go

tak na tohle jsem asi moc starej
to at si posoudi mladi, asi pro ne byla cela soutez urcena...mam 40+, posloucham elektroclash, acidjazz, house, etno, downtempo, rnb, dnb, hipohop..ale co je toto?...ma pravdu nekdo, kdo tu napsal, ze cesky pop(rock) se zastavil pred 30-40 lety, stejna hruza jak nezpivajici Olympic, trapacka Lucie, ubozi Chinaski, zeptejte se 5 km za hranicemi, kdo je zna, jooo maly zaprdeny cesky pisecek, to se to hrabe..ale komu se to libi, bude  very happy
0/0
17.10.2005 22:20

WolfieLT

Re: tak na tohle jsem asi moc starej
To nebude věkem, to bude ušima.. Tak Chinaski jsou ubozi? Olympic nezpivajici? Ono je důležité, koho zanají 5 km za našima hranicema?Spěte dál, člověče.
0/0
17.10.2005 23:17

wo_co_go

Re: Re: tak na tohle jsem asi moc starej
tak tohle můžu přespat, to je fakt
0/0
17.10.2005 23:26

namazanej.rohlik

Re: Re: Re: tak na tohle jsem asi moc starej
U lidí nad 40 bych čekal trochu jiný vkus, teda jestli nejsi Dan Nekonečný. Bende dělá přímočarou hudbu, což se o tom, co posloucháš říct nedá.
0/0
18.10.2005 0:11

veeger_x

Re: tak na tohle jsem asi moc starej
Chlapi, přete se, ale nenasazujte na sebe. Vmísím se se svou troškou. Stylově je mi wo_co_go blízký, argumentací moc ne. Osobě pak ponejvíce trpím na 4AD a pozdní romantiky typu Puressence či pro změnu elektronicky vlnící se divy typu Claudie Brucken. Česká scéna? Víte - Bendeho jsem ještě neslyšel, ale průšvih je v tom, že těch dva tisíce klubovejch kapel v Liverpoolu, který se nikdynedostanou dál než za hranice toho svýho klubu už jsou v těch osmnácti o dvě třídy lepší než Lucie. A proto se domnívám, ano - Chinaski jsou příšerní - snad už skifflové kapely z 50. let byly objevnější a nápaditější. Olympic? S Chrastinou a Pacákem géniové, ale ruku na srdce - Janda léta žije jen z této podstaty a nevím, co vy, ale z máňi klávesáka povlávající v umělém větru a z Jandových kytarových klišé už dnes jen umírám smíchy.
0/0
18.10.2005 11:16

veeger_x

Re: Re: tak na tohle jsem asi moc starej - pokračování
..umírám smíchy. Lucie? V jejich hudbě je dnes cítit hlavně gáže, kterou dostali za znovuobnovení činnosti, srdce nechali za sebou. Nebudu nějak mudrovat na základě vlastních názorů. Jeďte ven a zajděte si stejně tak do nějakého malého jazz-clubu nebo třeba na koncert Mylene Farmer do Bercy.. Uvidíte jediné - strašlivý rozdíl, s ohledem na který nemá cenu hádat se na téma české pop-music. Bendovi přeju vše dobré, posluchat ho ale asi nebudu..
0/0
18.10.2005 11:17

Kupka13

Re: tak na tohle jsem asi moc starej
Ehm ehm....jakpak dlouho zpívají Olympici?No?Správně víc jak 40 let...tákže to byli oni,kdo dávali dohromady český rock,žeeee??Jooo to je fakt,že nejlepší hudba-a nejenom česká se hrála před 30-40 lety,ale to nezamená,že rocker,který žije o 30 let pozdejc nemůže hrát kvalitní muziku!Já osobně poslouchám starý rockový-kvalitní věci-z 60.a 70.let...ale Petra mám jako vlastne jediného z moderní scény ráda,protože to není jenom o hudbě,ale i o podání písniček,osobním charisma,které spousta zpěváků nemá...protože česká hudba spěje pomalu ale jistě ke stylu zvaném hip-hop....ne to neni hudba přeci!Musejí se tady hledat mladí(a mimochodem Bendemu je 28,takže taky není z extra mladéé kůže),kteří budou hrát kvalitní hudbu v kvalitním podaní...
0/0
18.10.2005 14:01

Kupka13

Re: tak na tohle jsem asi moc starej
ještě něco-nějak jsem nepochopila,proč když posloucháš hip hop,rnb,house atd...čili něco,co se uplne liší od toho stylu,který hraje Petr...proč to soudíš???....no nech si svůj názor...
0/0
18.10.2005 14:04

Kupka13

Pan Bende
Správně...Zajděte si na koncert....
A taky si myslím,že neni dobré soudit zpěváka podle první písničky,kterou od něj slyším...a ještě k tomu,podle písničky,která není úplně celá jeho...on umí zazpívat i mnohem krásnější věci...a takové v repertoáu i má...no jen zajdětě na koncert...
0/0
17.10.2005 22:07

WolfieLT

Ach, páni kritici, jděte si ho poslechnout
Přestože tahle píseň není od Petra moje oblíbená (Horáček trpí kryptickými texty) , poznala jsem v tomhle klukovi jednoho z nejmuzikálnějších typů na naší huedbní scéně. Jeden koncert a ty vaše kyselé řeči o ztrnulosti české hudby by vás přešly. Zkuste to :o)))
0/0
17.10.2005 21:49

sipina

Re: Ach, páni kritici, jděte si ho poslechnout
0/0
17.10.2005 23:06

sunsprite

vážení a milí
Mě se to líbí, moc!
0/0
17.10.2005 21:38

sipina

Petr
Prosím vás, všichni, kdo se tady durdíte, si poslechněte nejen tuto písničku víckrát, ale hlavně běžte na koncert! Tam uvidíte a ucítíte tu ohromnou energii, invenci. Petr Bende je muzikant srdcem i duší a moc mu to sluší.
0/0
17.10.2005 21:33



Najdete na iDNES.cz